Die was inderdaad (weer) erg goed. En die Zwarts begint ook indruk te maken zeg. Wat een beest is dat voor zijn leeftijd.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:19 schreef satecl het volgende:
Kokcu gisteren weer heer en meester bij Feyenoord o23
Hij speelde eerst ook voornamelijk op de flanken. Wellicht dat hij in de spits beter tot zijn recht komt (?).quote:Op woensdag 28 november 2018 13:07 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Zwarts juist niet heel veel bijzonders. Zie hem niet echt aanhaken een paar niveaus hoger, maar verdient ondertussen natuurlijk wel een kans(je).
Hij is misschien wel het grootste talent van Varkenoord op dit moment.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:19 schreef satecl het volgende:
Snap niet dat die gozer niet gewoon een kans krijgt op de plek van Toornstra. Het is niet dat we omkomen in de middenvelders met een creatieve oplossing in de benen én gezegend zijn met een goed schot.quote:Op woensdag 28 november 2018 12:19 schreef satecl het volgende:
Lijkt mij ook, en dan gewoon direct in de basis pleuren natuurlijk ook. Volle Kuip, druk erop, in een middenveld met Clasie en Vilhena laten zien wat je kan. Daar leer je enorm veel van, en als supporter is het ook eens leuker om te zien dan kijken naar die vastgeroeste namen. De meeste clubs in de Eredivisie kunnen er ook helemaal niks van, dus die jongens gaan echt niet overlopen worden hoor.quote:Op woensdag 28 november 2018 15:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap niet dat die gozer niet gewoon een kans krijgt op de plek van Toornstra. Het is niet dat we omkomen in de middenvelders met een creatieve oplossing in de benen én gezegend zijn met een goed schot.
Gegeven het feit dat plek 3 bijna een vaststaand gegeven is zou je toch verwachten dat men wat meer met jeugd gaat experimenteren in plaats van vast te houden aan schijnzekerheden die
de gearriveerde spelers brengen.
Had afgelopen weekend dan wel gekund ja, maar vanaf komend weekend speelt Van Persie gewoon weer op 10 he. Wil je die dan laten banken? Lijkt me niet.quote:Op woensdag 28 november 2018 16:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, en dan gewoon direct in de basis pleuren natuurlijk ook. Volle Kuip, druk erop, in een middenveld met Clasie en Vilhena laten zien wat je kan. Daar leer je enorm veel van, en als supporter is het ook eens leuker om te zien dan kijken naar die vastgeroeste namen. De meeste clubs in de Eredivisie kunnen er ook helemaal niks van, dus die jongens gaan echt niet overlopen worden hoor.
De jeugdtoestroom onder Gio is echter tot dusver gewoonweg dramatisch geweest, met Bijlow, Malacia, Vente en Nieuwkoop als enige (redelijke) voorbeelden. Op Bijlow na overigens ook allemaal uit nood geboren...
Kunnen ze weer een uitgebreide reportage monteren van de aanstormende talenten die meegaan en die je dan twee seizoenen later bij NEC op de bank ziet zitten.quote:Op woensdag 28 november 2018 21:58 schreef fetX het volgende:
In de winterstop gaan ze vast mee op trainingskamp. Wellicht ziet Gio dan het licht.
Maar dan hebben we er wel een mooie DVD aan overgehouden!quote:Op woensdag 28 november 2018 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen ze weer een uitgebreide reportage monteren van de aanstormende talenten die meegaan en die je dan twee seizoenen later bij NEC op de bank ziet zitten.
Afgelopen? In dezelfde week nog? Nee joh, daar gaan we eerst even uitgebreid over nadenkenquote:Op woensdag 28 november 2018 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Summerville afgelopen.
het zegt toch wel veel dat een talent met z'n entourage dit soort dingen kan maken zonder noemenswaardige consequenties omdat hij anders gewoon de deur uitloopt.quote:Op donderdag 29 november 2018 00:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Afgelopen? In dezelfde week nog? Nee joh, daar gaan we eerst even uitgebreid over nadenken
Nja, het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat hij weggestuurd wordt, maar dat is ook wel een vrij rigoreuze maatregel. Juist als ze zo iets van plan zijn kan ik me wel voorstellen dat de uitkomst wel eventjes op zich laat wachten.quote:Op donderdag 29 november 2018 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zegt toch wel veel dat een talent met z'n entourage dit soort dingen kan maken zonder noemenswaardige consequenties omdat hij anders gewoon de deur uitloopt.
ik bedoel dit meer in het algemeen niet zozeer alleen bij Feyenoord want ook bij andere clubs zouden ze dit met zijden handschoentjes aanpakken maar het zegt wel veel over de verhoudingenquote:Op donderdag 29 november 2018 09:54 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Nja, het zou natuurlijk nog steeds kunnen dat hij weggestuurd wordt, maar dat is ook wel een vrij rigoreuze maatregel. Juist als ze zo iets van plan zijn kan ik me wel voorstellen dat de uitkomst wel eventjes op zich laat wachten.
Het is voor Feyenoord natuurlijk ook wel een beetje een lastige keuze. Je kunt niet maatschappelijk bewust bezig zijn, een voorbeeldfunctie willen uitdragen en tegelijk dit gedrag tolereren, ook bizar naar je andere jeugdspelers natuurlijk. Maar - niet gezegd dat hij het sowieso zou redden hoor - potentieel kan het wel een keuze zijn die je vele miljoenen kost, die we op zich wel hard nodig hebben.
Ik denk dat ze broeden op een goede interne berisping, misschien gedragspsycholoog erop loslaten etc, en hem diep door het stof willen laten gaan. Dan weer verder met de orde van de dag.
Ja, maar laten we eerst maar even afwachten hoe ze het daadwerkelijk afhandelen. Dat ze er een paar dagen over denken (en Knoester er inderdaad ook nog even over willen spreken) lijkt me niet zo raar.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel dit meer in het algemeen niet zozeer alleen bij Feyenoord want ook bij andere clubs zouden ze dit met zijden handschoentjes aanpakken maar het zegt wel veel over de verhoudingen
hebben ze toch al gedaan? Laat ik het dan zo zeggen, als het andersom was geweest was die Knoester waarschijnlijk al geschorstquote:Op donderdag 29 november 2018 10:20 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, maar laten we eerst maar even afwachten hoe ze het daadwerkelijk afhandelen. Dat ze er een paar dagen over denken (en Knoester er inderdaad ook nog even over willen spreken) lijkt me niet zo raar.
Wat suggereer je met deze stelling?quote:Op donderdag 29 november 2018 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hebben ze toch al gedaan? Laat ik het dan zo zeggen, als het andersom was geweest was die Knoester waarschijnlijk al geschorst
Summerville is vooralsnog ook geschorst.quote:Op donderdag 29 november 2018 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
hebben ze toch al gedaan? Laat ik het dan zo zeggen, als het andersom was geweest was die Knoester waarschijnlijk al geschorst
twitter:officialpes twitterde op donderdag 29-11-2018 om 11:05:05On 6th Dec, Data Pack 3.0 will bring to #PES2019:Feyenoord's De Kuip ?Estádio Palestra Itália; home to @Palmeiras ?New Team Kits ?New Boots ?New Balls ?50+ Player Face Updates! ? https://t.co/Shpr1FJ4WZ reageer retweet
quote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef Oldground het volgende:
De Kuip komt bij de volgende update in PES 2019.![]()
Wat een godenspel is het toch ook.twitter:officialpes twitterde op donderdag 29-11-2018 om 11:05:05On 6th Dec, Data Pack 3.0 will bring to #PES2019:Feyenoord's De Kuip ?Estádio Palestra Itália; home to @Palmeiras ?New Team Kits ?New Boots ?New Balls ?50+ Player Face Updates! ? https://t.co/Shpr1FJ4WZ reageer retweet
JAAAAAAquote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef Oldground het volgende:
Wat een godenspel is het toch ook.twitter:officialpes twitterde op donderdag 29-11-2018 om 11:05:05On 6th Dec, Data Pack 3.0 will bring to #PES2019:Feyenoord's De Kuip ?Estádio Palestra Itália; home to @Palmeiras ?New Team Kits ?New Boots ?New Balls ?50+ Player Face Updates! ? https://t.co/Shpr1FJ4WZ reageer retweet
Vreemd perspectief / proporties inderdaad. Maar als je goed kijkt zie je links wel het uitvak, en dat zit dan wel aan de juiste, korte zijde.quote:Op donderdag 29 november 2018 15:22 schreef Slobeend het volgende:
Het veld lijkt wel omgekeerd als je de afbeelding ziet.
Was het maar zo breed op vak Y of X.....quote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef Oldground het volgende:
dat clubs met toptalenten anders omspringen dan met de mindere godenquote:Op donderdag 29 november 2018 10:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat suggereer je met deze stelling?
OKquote:Op donderdag 29 november 2018 10:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Summerville is vooralsnog ook geschorst.
Die Summerville is voor zover mij bekend absoluut geen toptalent hoor.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat clubs met toptalenten anders omspringen dan met de mindere goden
[..]
OK
OK, ik las dat hij 1 van de groeibriljantjes was dus vandaarquote:Op donderdag 29 november 2018 16:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Die Summerville is voor zover mij bekend absoluut geen toptalent hoor.
Jawel maar dat maakt hem niet direct het toptalent waarvoor je allerlei uitzonderingen zou moeten maken als club. Knoester is een linksbenige CV, die kunnen we op dit moment best gebruiken trouwens.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK, ik las dat hij 1 van de groeibriljantjes was dus vandaar
Dat heet inderdaad perspectief. Het veld lijkt door die instellingen ook wel vierkant.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:09 schreef satecl het volgende:
[..]
Was het maar zo breed op vak Y of X.....
Sowieso gaat dit wel heel ver (als het allemaal waar is). Dat jonge gasten een keer met elkaar op de vuist gaan is een ding, maar als je na je excuses te hebben aangeboden alsnog je grote broer erbij haalt, dan ben je niet alleen een mietje, maar ook echt een teringlijer.quote:Op donderdag 29 november 2018 16:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Jawel maar dat maakt hem niet direct het toptalent waarvoor je allerlei uitzonderingen zou moeten maken als club. Knoester is een linksbenige CV, die kunnen we op dit moment best gebruiken trouwens.
FRFC heeft een gezicht gekregen.quote:
quote:Beide locaties hebben parkeren, de één 750 de ander 25000. Maar het blijft parkeren. Het gaat niet over aantallen maar over hoe dingen vormgegeven worden
Inclusief tokkies op de eerste drie rijen?quote:Op donderdag 29 november 2018 13:18 schreef Oldground het volgende:
quote:
En mooier nog: zonder ajacieden.quote:Op donderdag 29 november 2018 23:14 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Inclusief tokkies op de eerste drie rijen?
In het spel worden die ‘neuzen’ genoemd.quote:Op vrijdag 30 november 2018 08:31 schreef Oldground het volgende:
[..]
En mooier nog: zonder ajacieden.
Summerville zal wel zeggen dat hij geen straf piktquote:Feyenoord dubt nog over straf Summerville
De clubleiding van Feyenoord heeft nog altijd geen besluit genomen over de strafmaat voor speler Crysencio Summerville.
De 17-jarige jeugdinternational ging samen met zijn broer een week geleden medespeler Mats Knoester in het kleedlokaal te lijf. De speler uit het hoogste jeugdelftal van Dirk Kuyt mocht om die reden zaterdag niet spelen tegen Volendam en zal ook zaterdag in de mini-Klassieker tegen Ajax niet in actie komen. Feyenoord neemt de tijd om de straf te bepalen voor het talent uit Dordrecht.
Je laten chanteren door een speler, dat lijkt me echt een goed ideequote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Summerville zal wel zeggen dat hij geen straf pikt![]()
Hoe wil Feyenoord hem straffen als Summerville zegt dat hij zijn contract wil inleveren...
Man man.quote:
Simpel, dat gaat hij maar lekker weg.quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hoe wil Feyenoord hem straffen als Summerville zegt dat hij zijn contract wil inleveren...
Als ze dat hadden gewild dan was hij allang weg geweestquote:Op vrijdag 30 november 2018 11:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Simpel, dat gaat hij maar lekker weg.
Waarom zou je Pelle terughalen...quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zijn al fans van Feyenoord die dromen van een terugkeer van Pellè. Omdat hij in de winterstop gratis op te halen is, is hij mogelijk interessant voor de Rotterdammers.
De Chinezen hebben nog wel een optie om het contract van Pellè te verlengen, maar dat moet dan wel gebeuren voor het einde van het jaar. De kans lijkt klein dat ze dat nog gaan doen. Feyenoord moet rekening houden met een vertrek van Nicolaï Jörgensen. Pellè zou dan een goed alternatief kunnen zijn.
Van Persie is inderdaad een daverend succesquote:Op vrijdag 30 november 2018 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Na het daverend succes in de vorm van RvP, natuurlijk.
Waarom dat sarcasme Robin van Persie heeft het vaak uitstekend gedaan sinds zijn terugkeer.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:46 schreef Buitendam het volgende:
Nou, mooi.quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Van Persie is inderdaad een daverend succes
Cijfers liegen nooit
Jij vindt RvP geen succes?quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:46 schreef Buitendam het volgende:
zondag rond half 5 gaat hij er misschien een antwoord op gevenquote:
Terug naar Marokko gestuurd!quote:Op woensdag 28 november 2018 22:00 schreef Lange_Lans het volgende:
Hoe is het eigenlijk met die Summerville afgelopen.
Wie zou Jörgensen willen hebben..........quote:Op vrijdag 30 november 2018 12:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er zijn al fans van Feyenoord die dromen van een terugkeer van Pellè. Omdat hij in de winterstop gratis op te halen is, is hij mogelijk interessant voor de Rotterdammers.
De Chinezen hebben nog wel een optie om het contract van Pellè te verlengen, maar dat moet dan wel gebeuren voor het einde van het jaar. De kans lijkt klein dat ze dat nog gaan doen. Feyenoord moet rekening houden met een vertrek van Nicolaï Jörgensen. Pellè zou dan een goed alternatief kunnen zijn.
VI.nlquote:Het zou een stunt zijn als PSV van Feyenoord zou winnen. Als je kijkt naar de recentere tijden (neem die tijd dat PSV Feyenoord voorbij begon te streven) en laten we daar als ijkpunt 1988 nemen (Europa cup I winst PSV). Deze wedstrijd is sindsdien 30x gespeeld in de Kuip met 14x winst Feyenoord, 10x gelijkspel en maar liefst 6x winst voor PSV. Als je inzoomt op die 14x winst van Feyenoord dan begonnen ze in 9 van die 14 winstpartijen als underdog aan deze wedstrijd. Meest legendarische topper (Feyenoord - PSV) ooit is toch wel die van 3 december 1989 (wedstrijden wordt 2 december gespeeld!!!). Feyenoord staat voorafgaand aan deze wedstrijd 17e in de Eredivisie en PSV bovenaan anderhalf na de ECI winst. Feyenoord wint met 4 - 0!
Begrijpend lezen was geen onderdeel van je Harvard?quote:Op vrijdag 30 november 2018 09:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
l;ulverhaalquote:Op vrijdag 30 november 2018 14:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Begrijpend lezen was geen onderdeel van je Harvard?
Knoester overweegt/overwoog zijn contract in te leveren na het incident.
Hoeveel goals heeft ie nu gemaakt in anderhalf seizoen? 10?quote:Op vrijdag 30 november 2018 14:44 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Wat had je er meer van verwacht dan?
Bij Harvard leer je ook hoe je je eigen bronnen verzint.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
l;ulverhaal
zou niet weten waarom hij dat zou moeten doen als slachtoffer
stond op vi dat summerville zijn contract wil inlkeveren
13 goals in 27 wedstrijden. Van Persie staat sinds januari 2018 weer onder contract. Als je hier bijdehand komt doen zorg er dan tenminste voor dat je weet waar over je praat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoeveel goals heeft ie nu gemaakt in anderhalf seizoen? 10?
Zet er maar een bron tegenoverquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
l;ulverhaal
zou niet weten waarom hij dat zou moeten doen als slachtoffer
stond op vi dat summerville zijn contract wil inlkeveren
Ah dertien goals. Dan valt het nog steeds tegen. Laat ik zijn blessures nog even achterwege.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:19 schreef Maastoren het volgende:
[..]
13 goals in 27 wedstrijden. Van Persie staat sinds januari 2018 weer onder contract. Als je hier bijdehand komt doen zorg er dan tenminste voor dat je weet waar over je praat.
effe serieusquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:23 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Zet er maar een bron tegenover
https://www.voetbalrotter(...)tract-na-handgemeen/
lozano is ook nooit gebleseerd hequote:Op vrijdag 30 november 2018 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah dertien goals. Dan valt het nog steeds tegen. Laat ik zijn blessures nog even achterwege.
OP Harvard hebben we geen bronnen nodigquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij Harvard leer je ook hoe je je eigen bronnen verzint.
Watquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lozano is ook nooit gebleseerd he
ik zal ervoor zorgen dat hij zondag het einde niet haalt
quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
OP Harvard hebben we geen bronnen nodig
wij zijn in principe de bronnen van deze wereld
Waarom maak je ons bang met een foto van lelijke boerenquote:Op vrijdag 30 november 2018 15:38 schreef Caland het volgende:
'Of we nu worden ontvangen met bloemen of dat er eieren tegen de bus worden gegooid, dat maakt niet uit.' Van Bommel heeft er zin in.
Van Bommel weet niet dat eieren gooien een typisch Brabants gebruik is.
[ afbeelding ]
Eieren gooien wordt in de Randstad enorm onderschat. Veel leuker dan stenen of verhuisdozen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:38 schreef Caland het volgende:
'Of we nu worden ontvangen met bloemen of dat er eieren tegen de bus worden gegooid, dat maakt niet uit.' Van Bommel heeft er zin in.
Van Bommel weet niet dat eieren gooien een typisch Brabants gebruik is.
[ afbeelding ]
Wij zijn inmiddels overgegaan op putdeksels.quote:Op vrijdag 30 november 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eieren gooien wordt in de Randstad enorm onderschat. Veel leuker dan stenen of verhuisdozen.
Dat is ook best leuk. Maar niets is leuker dan eieren.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wij zijn inmiddels overgegaan op putdeksels.
quote:Niet alleen ik, ook de spelers onderling praten daarover’
Incident bij jeugd houdt heel Feyenoord bezig
1 uur geleden in VOETBAL
Om dit element te tonen dient u cookies te accepteren voor de telegraaf. Klik hier voor meer informatie.
ROTTERDAM - Het kleedkamerincident bij de jeugd van Feyenoord houdt ook de spelers van de hoofdmacht bezig.
Giovanni van Bronckhorst met Jean Paul van Gastel
Giovanni van Bronckhorst met Jean Paul van GastelⒸ HOLLANDSE HOOGTE
„Niet alleen ik, ook de spelers onderling praten daarover”, zegt trainer Giovanni van Bronckhorst. „Het gaat toch om een talent uit de opleiding waarmee dit gebeurt. Die jongens moeten uiteindelijk bij het eerste elftal komen.”
ADVERTENTIE
Vorige week ontstond een handgemeen in de kleedkamer op jeugdcomplex Varkenoord. Aanvaller Crysencio Summerville (17) van Feyenoord Onder 19, het elftal van trainer Dirk Kuijt, zou samen met een opgetrommeld familielid verdediger Mats Knoester (20) van Jong Feyenoord hebben aangevallen naar aanleiding van een incident op het trainingsveld. Summerville wordt beschouwd als een van de grootste talenten van de Rotterdammers.
„Hij is iemand die een grote toekomst voor zich kan hebben, mits hij daar goed mee omgaat en zich blijft ontwikkelen”, aldus Van Bronckhorst. „Dirk heeft adequaat gereageerd op de situatie; hij heeft met alle betrokkenen gepraat”, zegt Van Bronckhorst. „Ik heb er ook met hem over gesproken, want dit heeft wel impact. Het is nu aan de clubleiding hoe het verdergaat. Hopelijk wordt dat komende week wel bekend.”
Weer eens wat anders dan een eierdop.quote:Op vrijdag 30 november 2018 16:23 schreef Haringkop het volgende:
Ze hebben in Brabant vooral kekke brilletjes op tijdens het eieren gooien.
Scout Maup Martens over Dumfries. Die snapt er echt compleet helemaal niets van hé, heel pijnlijk.quote:Martens is nog altijd niet overtuigd van zijn kwaliteiten. Op voetbalgebied komt hij te kort. "Tegen Barcelona leek het meer een bulldozer, hij liep door alles heen. Op een gegeven moment moet je er ook voetballend uit komen. Ik moet het nog zien."
Genant inderdaad. Dumfries blijft eenvoudig overeind in de Eredivisie, komt niet in de problemen tegen Duitsland en Frankrijk en scoort een dikke voldoende in de CL.quote:Op vrijdag 30 november 2018 17:25 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Scout Maup Martens over Dumfries. Die snapt er echt compleet helemaal niets van hé, heel pijnlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |