Goede grap wel ditquote:
Alonsoquote:
goed plan. Weltschmerz is het er mee eens denk ik.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef F1gamer het volgende:
Misschien moet FIA zich hernoemen naar MIA
Is gewoon een onderafdeling van de Hamiltonfanclub, net als het gros van de media.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef F1gamer het volgende:
Misschien moet FIA zich hernoemen naar MIA
Ben je gek, die rijdt in een Mercedes, daar gelden geen straffen voor.quote:Op zondag 25 november 2018 15:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ocon en Alonso wel +5. Ik heb vast de +5 sec. straf voor Bottas gemist.
Dat sloeg echt helemaal nergens op nadat ze net daarvoor heel kordaat een straf uitdeelden voor exact hetzelfde. Sterker nog, die van Bottas was nog duidelijker afgesneden.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop dat de FIA begrijpt dat ze moeten uitleggen waarom Bottas geen straf kreeg.
omdat Mercedesquote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik hoop dat de FIA begrijpt dat ze moeten uitleggen waarom Bottas geen straf kreeg.
Benzine bijna op?quote:Op zondag 25 november 2018 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
Beide redbulls hebben de laatste rondes enorm laten lopen. Bijzonder.
En het gat tussen RIC en Max bleef gelijk...
Ferrari meestal ook niet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je gek, die rijdt in een Mercedes, daar gelden geen straffen voor.
OH ja, stom van me.quote:Op zondag 25 november 2018 15:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je gek, die rijdt in een Mercedes, daar gelden geen straffen voor.
Hebben ze ooit bevoordeling van een Mercedes moeten uitleggen dan?quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
En Sirotkin die zich er even tussen wilde drukkenquote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef franklop het volgende:
Mooie ereronde zo emt Vettel en Hamilton aan zijn zijde
Omdat de enige maatregel die mogelijk is voor dit soort kleine dingen, niet meer mogelijk was.quote:Op zondag 25 november 2018 15:53 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben blij dat het bij meer mensen begint door te dringen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:54 schreef vosss het volgende:
[..]
goed plan. Weltschmerz is het er mee eens denk ik.
quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En Sirotkin die zich er even tussen wilde drukken
Het is vooral leuk bij auto's die ook daadwerkelijk herrie maken.quote:Op zondag 25 november 2018 15:58 schreef Zorro het volgende:
Wat er zo leuk is aan dat rondjes draaien ontgaat me nog altijd.
motor opgeblazenquote:
Een Z maken met je zwaard in de kleding van mensen ook niet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:58 schreef Zorro het volgende:
55 waren er niet genoeg.quote:Op zondag 25 november 2018 15:58 schreef Zorro het volgende:
5s is altijd mogelijk.quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat de enige maatregel die mogelijk is voor dit soort kleine dingen, niet meer mogelijk was.
Moeten wel, maar hebben ze vast niet gedaan.quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hebben ze ooit bevoordeling van een Mercedes moeten uitleggen dan?
naja van 2e helft van het seizoen wel.quote:
Sorryquote:Op zondag 25 november 2018 15:58 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Een Z maken met je zwaard in de kleding van mensen ook niet.
P4 toch?quote:
Ik snap het ook niet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:58 schreef Zorro het volgende:
Zekerquote:
?quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Omdat de enige maatregel die mogelijk is voor dit soort kleine dingen, niet meer mogelijk was.
klopt maar dit seizoen was ook mooi.quote:Op zondag 25 november 2018 15:59 schreef franklop het volgende:
You guys made this season epic
Nou, ik heb wel meer boeiendere seizoenen gehad.
beter dan 2015quote:Op zondag 25 november 2018 16:00 schreef RensAjacied het volgende:
Was niet zo'n spannend seizoen. Wederom
Tja, geld.quote:
Ja, P4 in kampioenschap.quote:
Ze betalen er voor.quote:
Beste faciliteiten, goed voor de bobo's. En erna gaat Guns 'n Roses nog optreden.quote:
Dat komt omdat de kans groot is dat het dan op een serieus circuit beslist wordt. Zo'n laatste race is toch meestal voor spek en bonenquote:
Weinig spek daar denk ik hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 16:01 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat komt omdat de kans groot is dat het dan op een serieus circuit beslist wordt. Zo'n laatste race is toch meestal voor spek en bonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |