ZIEDENDquote:Op zondag 25 november 2018 15:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik jullie eraan herinneren dat er eerder al een Ferrari en een Mercedes geploft zijn vandaag?
Doe maar niet.quote:
Deze?quote:Op zondag 25 november 2018 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
wie is die blonde aan de pitmuur bij Sauber?
Sommigen zijn serieus.quote:Op zondag 25 november 2018 15:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ZIEDEND
Je hoeft niet overal op te happen
Ruth Buscombe?quote:Op zondag 25 november 2018 15:43 schreef Peterselieman het volgende:
wie is die blonde aan de pitmuur bij Sauber?
Kans was al klein hoorquote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef zoem het volgende:
Kans op P2 definitief verkeken. Jammer dat Gasly niet iets slimmer omging met zijn positie op de baan.
quote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef vosss het volgende:
Volgend jaar gaan we gewoon knallen met die Honda nattekat. Komt helemaal goed.
Op snelheid natuurlijk wel, maar op strategie niet.quote:
Nou ik zou niet teveel op knallen hopenquote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef vosss het volgende:
Volgend jaar gaan we gewoon knallen met die Honda nattekat. Komt helemaal goed.
Omdat Ferrari een kut strategie heeft inderdaad.quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op snelheid natuurlijk wel, maar op strategie niet.
quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Op snelheid natuurlijk wel, maar op strategie niet.
Na 1x weten we het ook welquote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Channel 4: Horner zegt dat Max ah begin vd race een ERS-probleem had en dat dat de beveiliging vd motor daardoor ingeschakeld werd.
Van 3 naar 2 jaquote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Omdat Ferrari een kut strategie heeft inderdaad.
eerder potentieel P2 door Bottas. Die nog steeds geen penalty heeftquote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef lord_bono het volgende:
Max gewoon 2 seconden kwijt door Gasly..
Jazeker wel knallen uit de uitlaat en het hele veld op een ronde!!quote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef franklop het volgende:
[..]
Nou ik zou niet teveel op knallen hopen
Dat is wel heel mild gezegd.quote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef zoem het volgende:
Kans op P2 definitief verkeken. Jammer dat Gasly niet iets slimmer omging met zijn positie op de baan.
Daarna heeft Max wel die positie cadeau gekregen van zijn teamquote:Op zondag 25 november 2018 15:45 schreef VacaLoca het volgende:
P2 zat er echt in voor Max vandaag. Met normale start en zonder problemen in begin en als ie voorbij Ric had gemogen
Erg debiel jaquote:Op zondag 25 november 2018 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
eerder potentieel P2 door Bottas. Die nog steeds geen penalty heeft
Waarom kopieer je dat?quote:Op zondag 25 november 2018 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
Channel 4: Horner zegt dat Max ah begin vd race een ERS-probleem had en dat dat de beveiliging vd motor daardoor ingeschakeld werd.
Er zal ook nooit worden toegegeven dat het door hem zelf kwam hequote:Op zondag 25 november 2018 15:47 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap echt niet hoe je dat zou willen ontkennen.quote:
Mooi, ik ga niet met jou in discussi.quote:Op zondag 25 november 2018 15:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat zou willen ontkennen.
Dat snap ik gezien je belachelijk standpunt heel goed.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Mooi, ik ga niet met jou in discussi.
Volgens mij zei Channel 4 zoiets ja.quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Had Max een ERS-probleem aan het begin van de race?
Hij gaat eerst nog op z'n strandstoel zittenquote:Op zondag 25 november 2018 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
ALO is op weg om zijn motor op te blazen waarna hij dan rustig wegloopt
End of an era
Maar wel het duurste van de hele agendaquote:Op zondag 25 november 2018 15:50 schreef PzKpfw het volgende:
Wat is dit toch een middelmatig circuit.
Klopt, dit meldt channel vier. Zie onderstaande:quote:Op zondag 25 november 2018 15:49 schreef Peterselieman het volgende:
Had Max een ERS-probleem aan het begin van de race?
Dat gaat nogal moeilijk nu maar erg consequent zijn ze niet.quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
toch belachelijk dat Bottas geen straf heeft gekregen voor het verlaten van de baan en het verkrijgen van voordeel. Dan mogen ze de straf voor Ocon ook wel intrekken
Bottas verremde zich en Ocon kwam gewoon baan tekort voor zijn inhaalactie. Het is wel anders, maaar het grootste verschil is toch echt de Mercedes.quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
toch belachelijk dat Bottas geen straf heeft gekregen voor het verlaten van de baan en het verkrijgen van voordeel. Dan mogen ze de straf voor Ocon ook wel intrekken
Nee daar onderquote:
Eentje meer dan Channel 3quote:
dat.quote:Op zondag 25 november 2018 15:51 schreef Peterselieman het volgende:
Iedereen denk ik welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |