Ik ben 130 ingelopen.quote:Op zondag 25 november 2018 15:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga het zo voor de zekerheid wel even uitrekenen.
die heeft ie in de vangrail geparkeerdquote:Op zondag 25 november 2018 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zei Olav, maar ik zag z'n auto niet.
De naam Olav of Olafquote:Op zondag 25 november 2018 16:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat zei Olav, maar ik zag z'n auto niet.
Ik neem aan dat je in je overwinningstoespraak nog wel even degene noemt die je overgehaald heeft om mee te doen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, ik had iets van 230 punten voorsprong, dus dat is goed afgelopen.
Heeft-ie volgend jaar geen last van, dan ploft het achter z'n rug.quote:Op zondag 25 november 2018 16:05 schreef Recce het volgende:
Ah, Verstappen zag dus op het laatst niet zoveel meer door de olie van z'n toekomstige motor.
Ik ben blij dat jij het zegt.quote:Op zondag 25 november 2018 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die overload aan youtubes laat ik aan mij voorbij gaan
Daar zal ik aan denken. Ik wist niet dat ik het in me had direct zo goed te presteren.quote:Op zondag 25 november 2018 16:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je in je overwinningstoespraak nog wel even degene noemt die je overgehaald heeft om mee te doen.
Ik maak me daar wel wat zorgen over. Erg hard gingen de TR's nou ook weer niet de laatste tijd.quote:Op zondag 25 november 2018 16:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie volgend jaar geen last van, dan ploft het achter z'n rug.
De jurken vliegen bijna weg.quote:Op zondag 25 november 2018 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mooi podium om op te staan voor Max met twee meervoudige wereldkampioenen.
Nee, maar Hartley is ook precies gebleken wat er verwacht werd. Niet snel genoeg.quote:Op zondag 25 november 2018 16:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik maak me daar wel wat zorgen over. Erg hard gingen de TR's nou ook weer niet de laatste tijd.
Maar Gasly was nou ook niet echt indrukwekkend.quote:Op zondag 25 november 2018 16:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, maar Hartley is ook precies gebleken wat er verwacht werd. Niet snel genoeg.
Volgend jaar met Leclerc in de Ferrari erbij, zo jammer dat Mercedes het niet aandurfde met Ocon. Bottas
We zullen het volgend jaar gaan zien in Barcelona bij de wintertests.quote:Op zondag 25 november 2018 16:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Gasly was nou ook niet echt indrukwekkend.
Nou ja, Ocon is iig de derde rijder daar. Beetje druk zetten op die Finse kabouter.quote:Inderdaad zonde dat Bottas nog een jaar in de Mercedes zit.
Dat worden lange maanden.quote:Op zondag 25 november 2018 16:23 schreef Scrutinizer het volgende:
We zullen het volgend jaar gaan zien in Barcelona bij de wintertests.
Ik denk dat Bottas wel heel slecht moet gaan presteren om tijdens het seizoen vervangen te gaan worden.quote:Nou ja, Ocon is iig de derde rijder daar. Beetje druk zetten op die Finse kabouter.
Mwah, 20 februari alweer.quote:
Ja, we kunnen alleen maar hopenquote:[..]
Ik denk dat Bottas wel heel slecht moet gaan presteren om tijdens het seizoen vervangen te gaan worden.
Loop ze, ik heb vandaag ook al de benodigde kilometers gehaald.quote:Op zondag 25 november 2018 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, 20 februari alweer.
[..]
Ja, we kunnen alleen maar hopen![]()
Alonso driver of the day![]()
Gevoelstemperatuur onder 0 hier maar ga toch even naar buiten
Ik heb al gerend, dat was goed te doen.quote:Op zondag 25 november 2018 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, 20 februari alweer.
[..]
Ja, we kunnen alleen maar hopen![]()
Alonso driver of the day![]()
Gevoelstemperatuur onder 0 hier maar ga toch even naar buiten
don't tempt me....quote:Op zondag 25 november 2018 15:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vicky Leandros vind ik ook een goede zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 november 2018 16:47 schreef FANN het volgende:
[..]
don't tempt me....![]()
wil je een oudje... of wil je een jongere....
Apres Toi stond op één toen ik geboren werd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |