abonnement Unibet Coolblue
pi_183432392
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Tuurlijk jongen. En daarom laat Ajax Europees de laatste jaren 10x meer zien dan PSV natuurlijk.
?
3 seizoenen terug netjes overwinterd..kan je wegstrepen tegen een EL finale
pi_183432400
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:56 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Goed man, winnen van Emmen en Excelsior en dat soort banterclubs.
3-0..
En goed meevoetballen met Barca en Inter
  woensdag 28 november 2018 @ 23:57:24 #203
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183432401
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:53 schreef yats het volgende:

[..]

De enige clubs die de laatste jaren het echt hebben laten liggen zijn toch echt PSV en Feyenoord (En een klein beetje AZ). Ajax pakt veel punten en de overige teams mag je door hun ranking (en daardoor sterke tegenstanders) weinig van verwachten.
Zoals eerder gezegd; Feyenoord heeft het van de afgelopen vijf jaar dat meetelt voor de punten eigenlijk alleen dit jaar écht laten liggen hoor. Wordt echt zwaar overdreven.
pi_183432409
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:57 schreef PSVCL het volgende:

[..]

goed meevoetballen
Daar heb je niks aan.
  woensdag 28 november 2018 @ 23:58:49 #205
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183432419
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nee maar je hoeft niet perse op hetzelfde niveau te zitten als Spurs en Inter om te winnen hè :+ Die ploegen hadden ook dipjes en waarin het niet liep, dan zijn ze best te pakken.

En ik roep niet dat PSV 18 punten had moeten halen, maar 5-7 punten had er wel ingezeten. Maar dat is mijn mening, sorry als ik PSV te hoog inschat.
Sorry, maar als je 7 punten voor PSV als realistisch ziet, in deze poule.. _O-

Ik had het van harte gehoopt hoor, maar dat is totaal onrealistisch. Zeker als het dan ook allemaal tegen lijkt te zitten. Handanovic geen rood, buitenspel goal, vandaag krijg je er geen bal in, laatste minuut winnende goal etc. Bij Ajax zat het bijvoorbeeld wel mee. 92ste minuut winnende goal tegen Benfica uit, thuis schiet die gast van Benfica van 30 cm voor de lijn mis in de laatste seconde. Dat is jullie gegund hoor, maar als dat allebei de andere kant opvalt haal je misschien ook geen 2de ronde :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183432430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Daar heb je niks aan.
Uiteindelijk niet nee, maar het voetbal wordt wel steeds beter tegen de grote clubs.
Had vooraf sowieso geen hoop op overwintering
  donderdag 29 november 2018 @ 00:00:15 #207
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432437
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:52 schreef Mr.Maul het volgende:

[..]

Genoeg drugs voor vanavond klaas
Die drugs lijken vanavond vooral in Eindhoven geslikt te worden. Kijk anders even naar de Europese prestaties van inter en Tottenham van de laatste jaren, dat is niet best hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432448
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Sorry, maar als je 7 punten voor PSV als realistisch ziet, in deze poule.. _O-

Ik had het van harte gehoopt hoor, maar dat is totaal onrealistisch. Zeker als het dan ook allemaal tegen lijkt te zitten. Handanovic geen rood, buitenspel goal, vandaag krijg je er geen bal in, laatste minuut winnende goal etc. Bij Ajax zat het bijvoorbeeld wel mee. 92ste minuut winnende goal tegen Benfica uit, thuis schiet die gast van Benfica van 30 cm voor de lijn mis in de laatste seconde. Dat is jullie gegund hoor, maar als dat allebei de andere kant opvalt haal je misschien ook geen 2de ronde :)
Oh ik ben de eerste om toe te geven dat Ajax geluk heeft gehad in de wedstrijden tegen Benfica, maar ik had het ook puur over PSV in de CL nu. En ja er zat wat pech bij, maar ook hele stukken dat het voetballend gezien echt zwaar tegen viel.
Oh.
pi_183432449
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar de kans dat PSV wel even een betere loting krijgt dan is ook niet zo groot, want jullie zakken wel al aardig weg op de coëfficientenlijst. Alleen 15/16 was echt een goed seizoen voor jullie.
Als wij een poule krijgen waar we 3e kunnen worden en wat punten kunnen verzamelen en door kunnen in de EL praat het weer heel anders.

Klopt wat je zegt natuurlijk. Maar goed, zitten we volgend jaar pot 4 trouwens? Had ik nog niet eens over nagedacht.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183432456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:59 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet nee, maar het voetbal wordt wel steeds beter tegen de grote clubs.
Had vooraf sowieso geen hoop op overwintering
Vind het ook geen schande hoor tegen dit soort clubs verliezen en weinig punten pakken. Iedereen wist bij voorbaat al dat het een kansloze Champions League campagne ging worden. Is dat een schande? Nee hoor. Is het een pijnlijke constatering dat dit gewoon simpelweg een maatje te groot is? Ja.
  donderdag 29 november 2018 @ 00:03:26 #211
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432482
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef PSVCL het volgende:

[..]


[..]

Voetballend ga je er wel op vooruit ja .

Klopt maar toen speelde hij wel een compleet ander elftal om zich heen..afgekeurde spelers en talentjes.

[..]

Hahah je kan niet eens 2 spelers van Benfica opnoemen _O- _O-
Gonzalves, Cervi...Ik heb juist meer moeite met de selectie van Inter. Het is dat ik al jaren Tottenham als fan volg, maar dit Tottenham is veel zwakker dan 2 a 3 jaar geleden.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432486
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:03 schreef yats het volgende:

[..]

Gonzalves, Cervi...Ik heb juist meer moeite met de selectie van Inter.
Inter heeft juist véél grotere namen. _O-
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 00:04:35 #213
35723 crew  GGMM
pi_183432495
Ik vind eerlijk gezegd ook dat PSV het slecht heeft gedaan.

Vandaag verdiende je meer, tegen Inter zat er meer in, tegen Tottenham de eerste wedstrijd had Van Bommel in moeten grijpen toen werd je genant weggezet.

Ik vind het helemaal niet zo gek dat mensen meer van PSV eisen dan dat wat ze nu hebben laten zien. Sterker nog: als fan met ambitie hoor je dat te doen.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183432500
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh ik ben de eerste om toe te geven dat Ajax geluk heeft gehad in de wedstrijden tegen Benfica, maar ik had het ook puur over PSV in de CL nu. En ja er zat wat pech bij, maar ook hele stukken dat het voetballend gezien echt zwaar tegen viel.
Helemaal met je (en Mexicano) eens. Maar ook dat lag aan het verloop van het spel natuurlijk. Sta je met 2-0 voor tegen Inter, win je wss. Dan maakt dat kutvoetbal niks meer uit. Met dat kutvoetbal speel je wel gelijk tegen Spurs. Wellicht had je met wat meer vertrouwen gewonneN of uit tegen Spurs de 1-0 vastgehouden of gelijkgespeeld. Maar ook dat zat niet mee.

Het spel van Ajax tegen Benfica of AEK viel me ook niet altijd mee. Maar de tegenstand was natuurlijk anders, en Ajax had het vertrouwen uit eerdere wedstrijden. (Om de vergelijking even te maken en niks af te doen van de prestatie van Ajax natuurlijk)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183432503
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Als wij een poule krijgen waar we 3e kunnen worden en wat punten kunnen verzamelen en door kunnen in de EL praat het weer heel anders.

Klopt wat je zegt natuurlijk. Maar goed, zitten we volgend jaar pot 4 trouwens? Had ik nog niet eens over nagedacht.
Is nog niet veel over te zeggen nu natuurlijk, maar Club Brugge is wel over jullie heen gegaan en die zaten dit seizoen in pot 4. En het overwinterseizoen vervalt al wel snel, en als jullie niet nog een keer zo'n topjaar krijgen komend seizoen vallen jullie wel ver weg.
Oh.
pi_183432507
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:04 schreef GGMM het volgende:
Ik vind eerlijk gezegd ook dat PSV het slecht heeft gedaan.

Vandaag verdiende je meer, tegen Inter zat er meer in, tegen Tottenham de eerste wedstrijd had Van Bommel in moeten grijpen toen werd je genant weggezet.

Ik vind het helemaal niet zo gek dat mensen meer van PSV eisen dan dat wat ze nu hebben laten zien. Sterker nog: als fan met ambitie hoor je dat te doen.
True. Maar, is dat meteen 'slecht'?
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 29 november 2018 @ 00:06:02 #217
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432508
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:57 schreef fetX het volgende:

[..]

Zoals eerder gezegd; Feyenoord heeft het van de afgelopen vijf jaar dat meetelt voor de punten eigenlijk alleen dit jaar écht laten liggen hoor. Wordt echt zwaar overdreven.
1 overwinning in de CL was anders ook niet best. Feyenoord moet volgend jaar Europees presteren anders gaat hun ranking zo ver achteruit dat ze voortaan net zulke tegenstanders als Utrecht en Vitesse krijgen. Veel succes tegen Zenith of een Basel die er in tegenstelling tot een oefenwedstrijdje wel voor gaat!
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 29 november 2018 @ 00:06:20 #218
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183432514
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Oh ik ben de eerste om toe te geven dat Ajax geluk heeft gehad in de wedstrijden tegen Benfica, maar ik had het ook puur over PSV in de CL nu. En ja er zat wat pech bij, maar ook hele stukken dat het voetballend gezien echt zwaar tegen viel.
Yep, had ook liever gezien dat PSV wat meer in de wedstrijden zou zitten.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  donderdag 29 november 2018 @ 00:07:25 #219
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432524
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:58 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Sorry, maar als je 7 punten voor PSV als realistisch ziet, in deze poule.. _O-

Ik had het van harte gehoopt hoor, maar dat is totaal onrealistisch. Zeker als het dan ook allemaal tegen lijkt te zitten. Handanovic geen rood, buitenspel goal, vandaag krijg je er geen bal in, laatste minuut winnende goal etc. Bij Ajax zat het bijvoorbeeld wel mee. 92ste minuut winnende goal tegen Benfica uit, thuis schiet die gast van Benfica van 30 cm voor de lijn mis in de laatste seconde. Dat is jullie gegund hoor, maar als dat allebei de andere kant opvalt haal je misschien ook geen 2de ronde :)
5 punten was realistisch. Als zelfs een Rode Sterdat in een zwaardere poule kan halen moet PSV dat ook kunnen. En ja, thuis tegen Inter heb je pech, maar verder viel met name de tactiek van PSV me erg tegen tegen Tottenham.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 29 november 2018 @ 00:08:03 #220
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183432528
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

1 overwinning in de CL was anders ook niet best. Feyenoord moet volgend jaar Europees presteren anders gaat hun ranking zo ver achteruit dat ze voortaan net zulke tegenstanders als Utrecht en Vitesse krijgen. Veel succes tegen Zenith of een Basel die er in tegenstelling tot een oefenwedstrijdje wel voor gaat!
Was misschien niet best, maar zeker niet slecht gezien de poule.
  donderdag 29 november 2018 @ 00:08:41 #221
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432537
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:04 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Inter heeft juist véél grotere namen. _O-
Noem ze eens? Ik volg het Italiaanse voetbal nauwelijks meer omdat het zo voorspelbaar geworden is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432542
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:05 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Helemaal met je (en Mexicano) eens. Maar ook dat lag aan het verloop van het spel natuurlijk. Sta je met 2-0 voor tegen Inter, win je wss. Dan maakt dat kutvoetbal niks meer uit. Met dat kutvoetbal speel je wel gelijk tegen Spurs. Wellicht had je met wat meer vertrouwen gewonneN of uit tegen Spurs de 1-0 vastgehouden of gelijkgespeeld. Maar ook dat zat niet mee.

Het spel van Ajax tegen Benfica of AEK viel me ook niet altijd mee. Maar de tegenstand was natuurlijk anders, en Ajax had het vertrouwen uit eerdere wedstrijden. (Om de vergelijking even te maken en niks af te doen van de prestatie van Ajax natuurlijk)
Uiteraard, maar ook met dat soort tegenslagen moet je dan mentaal om kunnen gaan om dan niet ver terug te vallen.

Maar toch is het beter om te analyseren waar echt het probleem lag dan het alleen af doen met dat het een zware poule is, dat is te makkelijk.
Oh.
pi_183432545
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:08 schreef yats het volgende:

[..]

Noem ze eens? Ik volg het Italiaanse voetbal nauwelijks meer omdat het zo voorspelbaar geworden is.
de vrij
pi_183432560
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:06 schreef yats het volgende:

[..]

1 overwinning in de CL was anders ook niet best. Feyenoord moet volgend jaar Europees presteren anders gaat hun ranking zo ver achteruit dat ze voortaan net zulke tegenstanders als Utrecht en Vitesse krijgen. Veel succes tegen Zenith of een Basel die er in tegenstelling tot een oefenwedstrijdje wel voor gaat!
Feyenoord moet juichen voor Ajax in de CL, want als we de 11e plek op de ranglijst vasthouden mag de bekerwinnaar rechtstreeks de groepsfase in. Dat zal al wat schelen :).
Oh.
  donderdag 29 november 2018 @ 00:11:29 #225
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432574
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:08 schreef fetX het volgende:

[..]

Was misschien niet best, maar zeker niet slecht gezien de poule.
True, al had daar best nog 2 punten meer in gezeten. Maar datzelfde gold dat jaar voor mijn eigen club. Tegen Lazio en Nice verwacht je weinig punten. Tegen die Belgen had je gewoon moeten winnen maar word je arbitrair genaaid.

Ik ben er bang voor dat de komende jaren voor de clubs buiten Ajax het steeds moeilijker gaat worden qua loting/resultaat.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432585
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:08 schreef yats het volgende:

[..]

Noem ze eens? Ik volg het Italiaanse voetbal nauwelijks meer omdat het zo voorspelbaar geworden is.
Ik noem een Icardi, Perisic, Miranda, De Vrij, Skriniar, Radja, Handanovic. Allemaal grote namen in het voetbalwereldje.

Als je die niet kent, is er iets gruwelijk mis met je voetbalverstand.
  donderdag 29 november 2018 @ 00:12:50 #227
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432586
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Feyenoord moet juichen voor Ajax in de CL, want als we de 11e plek op de ranglijst vasthouden mag de bekerwinnaar rechtstreeks de groepsfase in. Dat zal al wat schelen :).
Ik denk dat wij daar meer voordeel aan hebben. Wij winnen hem dit jaar ;)

Maar even zonder gein, iedereen zou nu voor Ajax moeten juichen aangezien die 11e plek zeer belangrijk is en alleen Ajax de punten binnenhaalt.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432598
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Uiteraard, maar ook met dat soort tegenslagen moet je dan mentaal om kunnen gaan om dan niet ver terug te vallen.

Maar toch is het beter om te analyseren waar echt het probleem lag dan het alleen af doen met dat het een zware poule is, dat is te makkelijk.
Zeker. En vBommel had beter kunnen/moeten wisselen. Maar ik ben er niet van overtuigd of dat echt het verschil had gemaakt. (Het viel me noet altojd mee) Maar betreft de tegenstanders hebben we gewoon best aardig gespeeld, maar heeft het ook gewoon niet altijd meegezeten. Hopelijk haalt Ajax nog wat punten, en heeft PSV volgend jaar iets meer mazzel. 4e of 3e pot, don't care. Ik zag pluspunten. En met wat nieuwe aankopen en/of ontwikkeling komt het wel goed.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 29 november 2018 @ 00:15:07 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183432604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:12 schreef Bolasie het volgende:

[..]

Ik noem een Icardi, Perisic, Miranda, De Vrij, Skriniar, Radja, Handanovic. Allemaal grote namen in het voetbalwereldje.

Als je die niet kent, is er iets gruwelijk mis met je voetbalverstand.
Aardige spelers, maar allemaal geen echte top die ooit bij Real, Barcelona, Chelsea of Juventus in de basis zal staan.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183432609
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:11 schreef yats het volgende:

[..]

True, al had daar best nog 2 punten meer in gezeten. Maar datzelfde gold dat jaar voor mijn eigen club. Tegen Lazio en Nice verwacht je weinig punten. Tegen die Belgen had je gewoon moeten winnen maar word je arbitrair genaaid.

Ik ben er bang voor dat de komende jaren voor de clubs buiten Ajax het steeds moeilijker gaat worden qua loting/resultaat.
Iemand moet toch Porto, Schalke en Lokomotov loten he :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183432615
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:15 schreef yats het volgende:

[..]

Aardige spelers, maar allemaal geen echte top die ooit bij Real, Barcelona, Chelsea of Juventus in de basis zal staan.
Dat stond dan ook niet ter discussie, lol. Gaat om de namen.
pi_183432702
Leuke pot voetbal gezien, met wat meer mazzel had je een punt of 3 punten gehad. Wel weer bevestiging dat van deze ploeg er misschien, met de nadruk op misschien ééntje ooit de top van Europa gaat halen, voor de rest is dat echt niet weg gelegd.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183432726
Compliment wel dat mensen meer hadden verwacht van PSV in de poule des doods _O_
pi_183432730
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:38 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Geloof ik ook meteen :+

Vond Gutí en Romero sterk invallen trouwens.
Die valt nooit zwak in. Laat elke keer zien in de basis te horen. Onbegrijpelijk dat ie zo weinig speelt.

Als Romero straks ook begint te draaien hebben we echt een luxe probleem.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183432747
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:30 schreef PSVCL het volgende:
Compliment wel dat mensen meer hadden verwacht van PSV in de poule des doods _O_
Neuh, dit is precies wat ik had verwacht. Uiteindelijk geeft kwaliteit toch de doorslag doorgaans en dat PSV de minste kwaliteit heeft van deze vier ploegen was op voorhand ook wel duidelijk.

Wat ik het elftal wel kwalijk neem is dat ze niet voor hun laatste kans hebben gevochten tegen de Spurs. Toen ging het erom en gaven de meeste spelers gewoon niet thuis.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183432748
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:30 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Die valt nooit zwak in. Laat elke keer zien in de basis te horen. Onbegrijpelijk dat ie zo weinig speelt.

Als Romero straks ook begint te draaien hebben we echt een luxe probleem.
Tegen die kutploegen in de ED mag Bommeltje echt wel wat gaan rouleren
pi_183432787
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:33 schreef TehRocks het volgende:

[..]

Tegen die kutploegen in de ED mag Bommeltje echt wel wat gaan rouleren
Sowieso met Guti. Man is gewoon te goed om op de bank weg te kwijnen. Romerio moet het eerst maar eens laten zien bij Jong.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183432816
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Leuke pot voetbal gezien, met wat meer mazzel had je een punt of 3 punten gehad. Wel weer bevestiging dat van deze ploeg er misschien, met de nadruk op misschien ééntje ooit de top van Europa gaat halen, voor de rest is dat echt niet weg gelegd.
Bergwijn gaat eindigen bij een club als Liverpool als ie zich doorontwikkelt.

Guti eindigt bij Roma. Spel past perfect bij hem. Misschien Juventus.

Lozano bij een club niveau Atletico.

Rosario ergens in Duitsland subtop.

Luuk de Jong blijft tot eind van zn carriere bij PSV of vertrekt naar Rusland/China om te cashen.

Zoet middenmotor Engeland.

Angeliño subtop Spanje.

Dumfries kan bij elke club aanhaken soort Dirk Kuyt.

Hendrix gaat degradatie knokvoetbal spelen in Engeland.

Van Bommel toekomstig trainer Bayern Munchen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_183432870
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Tuurlijk jongen. En daarom laat Ajax Europees de laatste jaren 10x meer zien dan PSV natuurlijk.
Wat komt er een bak bagger uit jouw toetsenbord joh. Ben je helemaal 100?
pi_183432880
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:40 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Bergwijn gaat eindigen bij een club als Liverpool als ie zich doorontwikkelt.

Guti eindigt bij Roma. Spel past perfect bij hem. Misschien Juventus.

Lozano bij een club niveau Atletico.

Rosario ergens in Duitsland subtop.

Luuk de Jong blijft tot eind van zn carriere bij PSV of vertrekt naar Rusland/China om te cashen.

Zoet middenmotor Engeland.

Angeliño subtop Spanje.

Dumfries kan bij elke club aanhaken soort Dirk Kuyt.

Hendrix gaat degradatie knokvoetbal spelen in Engeland.

Van Bommel toekomstig trainer Bayern Munchen.
Lozano zie ik dan eerder bij een club als Liverpool een grote worden. Bergwinho heeft het niet. Die kan niet mee buiten de ED denk ik.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183432935
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lozano zie ik dan eerder bij een club als Liverpool een grote worden. Bergwinho heeft het niet. Die kan niet mee buiten de ED denk ik.
Ik dicht Bergwijn een grote toekomst toe. Die heeft de bal aan een draadje. Die gaat hoger eindigen dan Lozano.
pi_183432977
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik dicht Bergwijn een grote toekomst toe. Die heeft de bal aan een draadje. Die gaat hoger eindigen dan Lozano.
Als Lozanogod heel zware blessures krijgt misschien. Maar Bergwijn gaat buiten NL echt niet veel laten zien.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183433174
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:52 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Ik dicht Bergwijn een grote toekomst toe. Die heeft de bal aan een draadje. Die gaat hoger eindigen dan Lozano.
Moet die wel in het veld brutaler en beslissender gaan worden. Die is zeker nog niet klaar voor een stap hogerop.
pi_183433930
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 01:27 schreef F.M.D. het volgende:

[..]

Moet die wel in het veld brutaler en beslissender gaan worden. Die is zeker nog niet klaar voor een stap hogerop.
Daarom potentie.
pi_183433933
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als Lozanogod heel zware blessures krijgt misschien. Maar Bergwijn gaat buiten NL echt niet veel laten zien.
Dan verschillen we daarover van mening.
  donderdag 29 november 2018 @ 09:06:13 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183434401
op switch gekeken dus niet echt de wedstrijd gezien maar qua kansen zat er toch wel wat meer in, zal dan toch de spanning zijn dat ze er niet in gaan want tijd en ruimte was er in een paar gevallen echt wel.
pi_183434410
Efffe klijken hoor

Al die PSV ers met hun grote muil vorig seizoen over de resultaten van Feyenoord

minder punten dan Feyenoord gehaald

voortaan gewoon je muil houden over andere clubs inde CL :W :W :W
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183434444
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Efffe klijken hoor

Al die PSV ers met hun grote muil vorig seizoen over de resultaten van Feyenoord

minder punten dan Feyenoord gehaald

voortaan gewoon je muil houden over andere clubs inde CL :W :W :W
Eindelijk je opgebouwde frustratie kunnen uiten jongen?
pi_183434456
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Efffe klijken hoor

Al die PSV ers met hun grote muil vorig seizoen over de resultaten van Feyenoord

minder punten dan Feyenoord gehaald

voortaan gewoon je muil houden over andere clubs inde CL :W :W :W
Spelen nog een wedstrijd..Inter uit.
Feyenoord mag het over 16 jaar weer eens proberen
  donderdag 29 november 2018 @ 09:19:03 #250
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183434549
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:10 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Spelen nog een wedstrijd..Inter uit.
Feyenoord mag het over 16 jaar weer eens proberen
jammer wel dat Inter nog alles heeft om voor te spelen
pi_183434669
Zondag gewoon winnen aub.
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 09:37:33 #252
35723 crew  GGMM
pi_183434735
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als Lozanogod heel zware blessures krijgt misschien. Maar Bergwijn gaat buiten NL echt niet veel laten zien.
Bergwijn > Lozano
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:14:59 #253
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183435140
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:30 schreef PSVCL het volgende:
Compliment wel dat mensen meer hadden verwacht van PSV in de poule des doods _O_
Poule van Liverpool.
pi_183435221
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:14 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Poule van Liverpool.
Wat is daarmee? Ik vind een poule met Barcelona, Tottenham en dan als meest slechte team Inter wel kwalificeren voor 'poule des doods' :') In plaats van de nummer 2/3 van Italie had je ook Rode Ster, Slavia Praag of AEK kunnen loten. Barcelona is gewoon wereldtop en Tottenham is van de nummer's 2 in de groep ook wel 1 van de moeilijkere tegenstanders.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:21:26 #255
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183435228
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
Wat is daarmee?
Dat vind ik een sterkere poule.
pi_183435241
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:21 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Dat vind ik een sterkere poule.
Dat kan, maar dat neemt niet weg dat een andere poule ook een poule des doos kan zijn.
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 10:26:47 #257
35723 crew  GGMM
pi_183435259
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat neemt niet weg dat een andere poule ook een poule des doos kan zijn.
Nee dat kan niet Nick, er is maar één poule des doods.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:26:59 #258
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183435260
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:23 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat neemt niet weg dat een andere poule ook een poule des doos kan zijn.
hangt van de club af, voor NL clubs is het al snel een poule des doods en eigenlijk is het dat Tottenham onder presteert anders was het vrij eenvoudig geweest de nummers 1 t/m 4 vast te stellen.
pi_183435295
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:26 schreef Tarado het volgende:

[..]

hangt van de club af, voor NL clubs is het al snel een poule des doods en eigenlijk is het dat Tottenham onder presteert anders was het vrij eenvoudig geweest de nummers 1 t/m 4 vast te stellen.
Dat kon je toch sowieso al? Alleen de 2 en 3 positie was even spannend. Inter en Tottenham doen niet veel voor elkaar onder.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:33:05 #260
131800 Tarado
capô de fusca
pi_183435323
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:30 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat kon je toch sowieso al? Alleen de 2 en 3 positie was even spannend. Inter en Tottenham doen niet veel voor elkaar onder.
normaliter is Tottenham> Inter, die hebben gewoon last van het WK gehad maar verder zit er vrij normale rangorde in behalve dat PSV als 3e geplaatst is en de 4e club is. PSG, Napoli en Liverpool zijn veel meer aan elkaar gewaagd
pi_183435343
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:33 schreef Tarado het volgende:

[..]

normaliter is Tottenham> Inter, die hebben gewoon last van het WK gehad maar verder zit er vrij normale rangorde in behalve dat PSV als 3e geplaatst is en de 4e club is. PSG, Napoli en Liverpool zijn veel meer aan elkaar gewaagd
Mwoah. Weet ik niet. Iedereen hier doet altijd alsof Inter een haalbare kaart is, maar die hebben gewoon een ijzersterk team. Tottenham is qua veldspel misschien beter, maar vergeten vaak de trekker over te halen. Kijk eens even wat voor spelers Inter op het veld heeft, dat is echt wereldklasse op bepaalde posities.

PSG en Liverpool vind ik gelijk; Napoli vind ik daar net iets onder vallen. Napoli en Inter vind ik eigenlijk vrij gelijkwaardig.
  donderdag 29 november 2018 @ 10:37:08 #262
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183435363
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 00:46 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Wat komt er een bak bagger uit jouw toetsenbord joh. Ben je helemaal 100?
Wat klopt daar niet aan? De feiten zijn gewoon daar. Kijk even naar de Europese punten over de afgelopen 5 jaar en het verschil is meteen duidelijk.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183435386
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:55 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

Tuurlijk jongen. En daarom laat Ajax Europees de laatste jaren 10x meer zien dan PSV natuurlijk.
Ajax heeft de finale van de EL gehaald. Wat hebben ze verder nog neer 'gepresteerd'? Zeker tov PSV?

:')
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 29 november 2018 @ 10:42:06 #264
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183435414
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax heeft de finale van de EL gehaald. Wat hebben ze verder nog neer 'gepresteerd'? Zeker tov PSV?

:')
Zelfs als ik het op rek naar 5 jaar zodat er ook een Europese overwintering van PSV bij zit is het verschil in behaalde punten enorm. Dat is dus het verschil en dat benoem ik gewoon. Maar in Eindhoven kijkt men blijkbaar naar andere feiten begrijp ik?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 10:46:24 #265
35723 crew  GGMM
pi_183435467
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax heeft de finale van de EL gehaald. Wat hebben ze verder nog neer 'gepresteerd'? Zeker tov PSV?

:')
Het is toch gewoon feitelijk juist dat Ajax het Europees beter doet dan PSV?

Daarom staat Ajax ook 18 plaatsen boven PSV op de coëfficiëntenlijst.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183435477
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax heeft de finale van de EL gehaald. Wat hebben ze verder nog neer 'gepresteerd'? Zeker tov PSV?

:')
Niet 14x op rij niet winnen in de CL bijvoorbeeld.
pi_183435488
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:42 schreef yats het volgende:

[..]

Zelfs als ik het op rek naar 5 jaar zodat er ook een Europese overwintering van PSV bij zit is het verschil in behaalde punten enorm. Dat is dus het verschil en dat benoem ik gewoon. Maar in Eindhoven kijkt men blijkbaar naar andere feiten begrijp ik?
Nee, het enige is dat je de prestaties van Ajax niet groter hoeft te maken dan dat ze zijn. Buiten de EL-finale en dit jaar heeft Ajax ook maar bar weinig gepresteerd. Evenals PSV buiten die overwintering.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183435631
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 29 november 2018 @ 11:05:57 #269
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183435662
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ajax heeft de finale van de EL gehaald. Wat hebben ze verder nog neer 'gepresteerd'? Zeker tov PSV?

:')
Ze hebben minder dan het armlastige Feyenoord gepresteerd de afgelopen 5 seizoenen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  donderdag 29 november 2018 @ 11:16:45 #271
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183435756
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ze hebben minder dan het armlastige Feyenoord gepresteerd de afgelopen 5 seizoenen.
Wat best een prestatie is aangezien Feyenoord Europees ook vrij weinig gepresteerd heeft de laatste jaren...

Dus klaas, wees maar trots op jouw cluppie hoor, al laten jullie ook vrijwel niets zien in Europa...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183435802
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:16 schreef yats het volgende:

[..]

Wat best een prestatie is aangezien Feyenoord Europees ook vrij weinig gepresteerd heeft de laatste jaren...

Dus klaas, wees maar trots op jouw cluppie hoor, al laten jullie ook vrijwel niets zien in Europa...
Ik weet niet wat je lult hoor maar de laatste Europese beker die een Nederlandse club heeft gewonnen staat in Rotterdam

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183435824
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:16 schreef yats het volgende:

[..]

Wat best een prestatie is aangezien Feyenoord Europees ook vrij weinig gepresteerd heeft de laatste jaren...

Dus klaas, wees maar trots op jouw cluppie hoor, al laten jullie ook vrijwel niets zien in Europa...
Volgens mij doelt Klaas op iets anders ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183435845
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Nee, het enige is dat je de prestaties van Ajax niet groter hoeft te maken dan dat ze zijn. Buiten de EL-finale en dit jaar heeft Ajax ook maar bar weinig gepresteerd. Evenals PSV buiten die overwintering.
Nog een keertje achtste finale EL. Is niet veel, maar zelfs dat heeft PSV niet bereikt in de afgelopen vijf jaar denk ik?

60.5 versus 36 punten over vijf jaar is gewoon een enorm verschil, beetje vreemd om dat te bagatelliseren. Vergelijkbaar met het verschil tussen Feyenoord en PSV.
pi_183435957
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nog een keertje achtste finale EL. Is niet veel, maar zelfs dat heeft PSV niet bereikt in de afgelopen vijf jaar denk ik?

60.5 versus 36 punten over vijf jaar is gewoon een enorm verschil, beetje vreemd om dat te bagatelliseren. Vergelijkbaar met het verschil tussen Feyenoord en PSV.
Die 8e finales werden gehaald omdat ze een Celtic in hun poule hadden om vervolgens roemloos af te gaan tegen Red Bull Salzburg.

Met die finale en dit seizoen is zo'n verschil in punten snel gemaakt. Maar je kan toch niet doen alsof Ajax Europees zóveel succesvoller is? Pure scorebordjournalistiek. Vrij misplaatst om te gaan doen alsof PSV het Europees maar steeds laat lopen en Ajax de enige is die een beetje z'n best doet om het Nederlandse voetbal te willen redden.

En ja trouwens, wij hebben ook nog eens 1-8e finales gehaald. Moest het alleen wel even opzoeken :+
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  donderdag 29 november 2018 @ 11:45:34 #276
416931 yats
(non) Average Joe
pi_183436168
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:20 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je lult hoor maar de laatste Europese beker die een Nederlandse club heeft gewonnen staat in Rotterdam

Leuk voor je, maar dat is eeuwen geleden. Je weet dat de UEFA maar 6jaar terug kijkt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_183436173
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die 8e finales werden gehaald omdat ze een Celtic in hun poule hadden om vervolgens roemloos af te gaan tegen Red Bull Salzburg.

Met die finale en dit seizoen is zo'n verschil in punten snel gemaakt. Maar je kan toch niet doen alsof Ajax Europees zóveel succesvoller is? Pure scorebordjournalistiek. Vrij misplaatst om te gaan doen alsof PSV het Europees maar steeds laat lopen en Ajax de enige is die een beetje z'n best doet om het Nederlandse voetbal te willen redden.

En ja trouwens, wij hebben ook nog eens 1-8e finales gehaald. Moest het alleen wel even opzoeken :+
Wat een totaal onverwacht gedrag van onze Amsterdamse vrienden.
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 11:53:39 #278
35723 crew  GGMM
pi_183436281
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Die 8e finales werden gehaald omdat ze een Celtic in hun poule hadden om vervolgens roemloos af te gaan tegen Red Bull Salzburg.

Met die finale en dit seizoen is zo'n verschil in punten snel gemaakt. Maar je kan toch niet doen alsof Ajax Europees zóveel succesvoller is? Pure scorebordjournalistiek. Vrij misplaatst om te gaan doen alsof PSV het Europees maar steeds laat lopen en Ajax de enige is die een beetje z'n best doet om het Nederlandse voetbal te willen redden.

En ja trouwens, wij hebben ook nog eens 1-8e finales gehaald. Moest het alleen wel even opzoeken :+
Scorebordjournalistiek? De coëfficiënt is hét middel om Europese prestaties bij te houden. En Ajax scoort veel beter dan PSV

Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt eigenlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183436288
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek? De coëfficiënt is hét middel om Europese prestaties bij te houden. En Ajax scoort veel beter dan PSV

Ik snap niet dat er zo moeilijk over gedaan wordt eigenlijk.
Je mist het hele punt, maar oké! :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 11:54:23 #280
35723 crew  GGMM
pi_183436293
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:54 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Oké! :)
Wat een sneue reactie _O-
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183436308
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:54 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wat een sneue reactie _O-
Ik pas me aan aan je niveau. Maar er is een edit!!
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 11:56:31 #282
35723 crew  GGMM
pi_183436333
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik pas me aan aan je niveau. Maar er is een edit!!
Ook zo'n dooddoener.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183436338
Had zoet die eerste goal niet gewoon moeten hebben?
pi_183436351
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Had zoet die eerste goal niet gewoon moeten hebben?
_O- Nee.
pi_183436353
quote:
10s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ook zo'n dooddoener.
Echt hè! Leuk dat je nu als mod eens probeert 'mee te praten' over voetbal. Maar die rol past je niet echt. Geeft verder niet hoor. Wel schattig :)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183436375
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Had zoet die eerste goal niet gewoon moeten hebben?
Iedereen stond goed. Het schot was alleen magistraal. Tsja..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_183436389
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:57 schreef Lemsterr het volgende:

[..]

_O- Nee.
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Iedereen stond goed. Het schot was alleen magistraal. Tsja..
Nouja, hij zag het schot natuurlijk erg laat en het was erg hard, maar het was in principe alleen een kwestie van zijn hand uitsteken toch?
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 12:00:51 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183436402
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Echt hè! Leuk dat je nu als mod eens probeert 'mee te praten' over voetbal. Maar die rol past je niet echt. Geeft verder niet hoor. Wel schattig :)
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 29 november 2018 @ 12:01:16 #289
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183436407
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Had zoet die eerste goal niet gewoon moeten hebben?
Nee joh.
pi_183436409
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:59 schreef skysherrif het volgende:

[..]


[..]

Nouja, hij zag het schot natuurlijk erg laat en het was erg hard, maar het was in principe alleen een kwestie van zijn hand uitsteken toch?
Korte hoek is altijd alleen je hand uitsteken. Hier speelde denk ik alleen iets meer mee. Misschien had 'ie m kunnen hebben, moet ik t nog eens voor terugkijken. Maar moeten lijktbme wat overdreven in ieder geval ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 12:02:24 #291
35723 crew  GGMM
pi_183436424
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:57 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Echt hè! Leuk dat je nu als mod eens probeert 'mee te praten' over voetbal. Maar die rol past je niet echt. Geeft verder niet hoor. Wel schattig :)
Je lult je gewoon vast en wordt persoonlijk. Beetje zielig eigenlijk.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183436434
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Korte hoek is altijd alleen je hand uitsteken. Hier speelde denk ik alleen iets meer mee. Misschien had 'ie m kunnen hebben, moet ik t nog eens voor terugkijken. Maar moeten lijktbme wat overdreven in ieder geval ;)
Mjah, denk dat hij hem gewoon veel te laat ziet aankomen, omdat Hendrix er nog voor staat, oke vooruit.
pi_183436494
quote:
7s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:03 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Mjah, denk dat hij hem gewoon veel te laat ziet aankomen, omdat Hendrix er nog voor staat, oke vooruit.
Badder is de keeperspecialist. We wachten zijn reactie even af ;)
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Forum Admin donderdag 29 november 2018 @ 12:06:08 #294
35723 crew  GGMM
pi_183436495
En dat mag je nu ook gewoon achterwege laten als het niet inhoudelijk kan.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_183436556
Kunnen we trouwens anno 2018 eens stoppen met elkaars pik te vergelijken met hoeveel prijzen er gewonnen zijn door bepaalde clubs?

Thanks.
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 12:11:53 #296
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183436565
quote:
14s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
Kunnen we trouwens anno 2018 eens stoppen met elkaars pik te vergelijken met hoeveel prijzen er gewonnen zijn door bepaalde clubs?

Thanks.
Als Feyenoordsupporter ben ik het hier roerend mee eens :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_183436603
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 11:45 schreef yats het volgende:

[..]

Leuk voor je, maar dat is eeuwen geleden. Je weet dat de UEFA maar 6jaar terug kijkt?
Ik heb geen kut met de eufa te maken...

Feyenoord was de eerste club die een europese beker won en de laatste club die een europese beker won

Zo schrijf je geschiedenis
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_183436643
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2018 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Ik heb geen kut met de eufa te maken...

Feyenoord was de eerste club die een europese beker won en de laatste club die een europese beker won

Zo schrijf je geschiedenis
Je moet je maar ergens aan vast kunnen houden natuurlijk.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 12:17:38 #299
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183436644
Zullen we het hier gewoon over voetbal hebben? Eventuele klachten kan je kwijt in de FB.

Dank :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 12:17:55 #300
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183436652
Aan jou de eer LBM, de TT is voor jou :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')