Soms is het leuk en soms minder leuk.quote:Op zondag 25 november 2018 01:47 schreef Prisha het volgende:
Sfeer is prima. Behalve op zondag tussen 20:30 en 21:20
soms is het gewoon ''gezellig'' al mag ik dat woord niet gebruikenquote:Op zondag 25 november 2018 01:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ehhhh er heerste hier tot voor kort een best wel gewqon aangename sfeer.. misschien heb je ej verkeerde bril op
Niet niezen. Wel druppen. En hoesten. Overleefd gelukkigquote:Op zondag 25 november 2018 01:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Moest je nog niezen tijdens het concert of was dat spontaan over?
Dat ging over de FB van een ander subforum, dacht ik.quote:Op zondag 25 november 2018 01:48 schreef Petzi het volgende:
[..]
Voordat ik hier kwam was er ook al herrie met Gooddeal. Dus......
Nope, ik heb er nog eentje van de Postbank, geloof ik.quote:Op zondag 25 november 2018 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou-ie ook zo'n mooie muts hebben?
Maar er was weer onenigheidquote:Op zondag 25 november 2018 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ging over de FB van een ander subforum, dacht ik.
Ik ook.quote:Op zondag 25 november 2018 01:49 schreef FANN het volgende:
[..]
soms is het gewoon ''gezellig'' al mag ik dat woord niet gebruikenmaar vind ik wel.........
Rest van de tour afgelast omdat de zangeres verkouden is en kriebelhoest heeftquote:Op zondag 25 november 2018 01:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet niezen. Wel druppen. En hoesten. Overleefd gelukkig
Ik stond ook mooi vooraan.
Shit waar kom jij nu ineens vandaanquote:
Net zoals t levenquote:Op zondag 25 november 2018 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soms is het leuk en soms minder leuk.
jep.quote:Op zondag 25 november 2018 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Begrafenissen en bruiloften zeker?
Nog bekenden gezien?quote:Op zondag 25 november 2018 01:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Niet niezen. Wel druppen. En hoesten. Overleefd gelukkig
Ik stond ook mooi vooraan.
Jij hoort al lang in bed te liggen.quote:Op zondag 25 november 2018 01:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Shit waar kom jij nu ineens vandaan
Nie hier. Ergens anders. En dan wordt hier gespuid. Er is geen drama.quote:
Ben aan het nastuiteren.quote:
Wat jammer, ik zat al met de zakdoekjes klaar.quote:Op zondag 25 november 2018 01:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nie hier. Ergens anders. En dan wordt hier gespuid. Er is geen drama.
Oke houden we weer van elkaar? was effe boos, Kan gebeuren toch?quote:Op zondag 25 november 2018 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vergeleken met daar in dat andere subforum viel dat hier wel mee.
quote:Op zondag 25 november 2018 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke houden we weer van elkaar? was effe boos, Kan gebeuren toch?
Wat was het lekkerste nummer waar je nu nog van stuitert?quote:Op zondag 25 november 2018 01:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben aan het nastuiteren.
Heb je je wortel al op
Ja, na zo'n concert duurt het wel even voor je weer rustig bent.quote:Op zondag 25 november 2018 01:53 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben aan het nastuiteren.
Heb je je wortel al op
The Promisequote:Op zondag 25 november 2018 01:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat was het lekkerste nummer waar je nu nog van stuitert?
quote:Op zondag 25 november 2018 01:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, na zo'n concert duurt het wel even voor je weer rustig bent.![]()
De wortel was een hele klus vandaag. Het was een hele dikke.
Kun je ook typen als je iets wordt gevraagdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |