SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Hier kan je toch ook niet op blijven stilzitten.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:23 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik op moeten leren dansen.
En dat met een Belg als zanger...quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dynamisch, vrolijk en nog te verstaan ook.
weer zo’n waal die weigert Nederlands te sprekenquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met een Belg als zanger...
Kan zelfs van 't Groenewoud nog een puntje aan zuigen. Viel dit onder het Bonzai label toevallig?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En dat met een Belg als zanger...
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Dat klokkenspel komt me heel bekend voor...
Nee, dat dan weer niet...quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan zelfs van 't Groenewoud nog een puntje aan zuigen. Viel dit onder het Bonzai label toevallig?
Toch wel op mw Madmaster hoop ik?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:25 schreef MadMaster het volgende:
Catch Me, I'm Falling In Love - Marsha Raven
Maakt het jouwe hetzelfde geluid?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
Ook...quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch wel op mw Madmaster hoop ik?
oordoppen in bij ieder toiletbezoekquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Maakt het jouwe hetzelfde geluid?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oordoppen in bij ieder toiletbezoek
het zijn dit keer niet de Golden Stonesquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is eh, hoe heten die bejaarden ook alweer?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je draait trouwens wel toffe oude nummers, Melt.
brandgevaar!!!quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zijn dit keer niet de Golden Stones
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Wat mij betreft één van de beste nummers allertijden
had je gelezen dat ik een 11 ga doenquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Ah, Jannes.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Er gaat wel een enorme stijlbreuk komen trouwens om 23.00
deze gaat ook op mijn stemlijst,quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef Elfletterig het volgende:
Jannesquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
Er gaat wel een enorme stijlbreuk komen trouwens om 23.00
Ehhh... neequote:Op zaterdag 24 november 2018 22:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
had je gelezen dat ik een 11 ga doen
Welterusten spijkerbroekquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kak in, dus ik ga maar eens plat.
Bedankt Melting!
En veel plezier met Naatje later
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kan niet inloggen straks.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt Melting!
Trusten, spijkerbroek!quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt Melting!
slaap lekker!quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt Melting!
Hmm, maar dat had verder niets met inloggen te maken toch?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]![]()
het is wel 23.00, dan heeft R49 toch vaak een bug?
geen idee, we zullen zienquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, maar dat had verder niets met inloggen te maken toch?
Eens.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Earth & Fire wel een van de beste Nederlandse bands ooit
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij kan niet inloggen straks.
Dat klinkt als een dreigement.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:44 schreef Driepink het volgende:
Ik schakel zometeen in dames en heren
Je bent gewoon stiekem aan het radenquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
En die van Disco Calypso graag.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt Melting!
Hoort er ook bijquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Ik moest even socializen, anders is die reis voor niks geweest...
Dit was gewoon een titel in een loop.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Je bent gewoon stiekem aan het raden
Ik was even een biertje halen, en de koelkast bijvullen.quote:
Ik wist hem anders nietquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dit was gewoon een titel in een loop.
Titel is (uiteraard) goed. Artieste niet.quote:
Ga je mond spoelenquote:
Het is u vergeven.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik was even een biertje halen, en de koelkast bijvullen.
Ik herken de stem zo even niet...quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Titel is (uiteraard) goed. Artieste niet.
alleen als het ijs- en ijskoud isquote:
van de poliepen op die stembanden kun je heel Heerhugowaard van inktvisringen voorzienquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de stem zo even niet...
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
alleen als het ijs- en ijskoud is
Melting doet daar niet zo aan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit een slotsong, natuurlijk
voor een uitvaartquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
Eigenlijk is dit een slotsong, natuurlijk
de shows van melting zijn altijd ook raadshows, dus je moet ff geduld hebben voordat je dat antwoord krijgtquote:
Is het niet gezellig daarquote:
Ja, dat is het juiste.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:51 schreef Driepink het volgende:
Luister ik wel het juiste?
dancing in the city ofzo?
Is dat iets?quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Bovenstaande typefouten werden mede mogelijk gemaakt door Kornuit
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:51 schreef Driepink het volgende:
Luister ik wel het juiste?
dancing in the city ofzo?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Bovenstaande typefouten werden mede mogelijk gemaakt door Kornuit
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
alleen als het ijs- en ijskoud is
cheersquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, ik ben aan het multitasken...
Sluit aardig aan bij jouw begin zo hè.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oeh, lekker deuntje deze, lang niet gehoord
Ik weet wat het is. Maar is het lekker?quote:
Ja, maar ik heb al een heel arsenaal aan smoezen waarom ik te laat ben of het net niet weet.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb al een heel arsenaal aan smoezen waarom ik te laat ben of het net niet weet.
nou...quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sluit aardig aan bij jouw begin zo hè.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je dat met pannenlappen drinken?
Symph was toch een deken aan het haken? Gaat best hard zoquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Symph was toch een deken aan het haken? Gaat best hard zo
jaquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja
Nu nog een zonder pannenlappen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:00 schreef livelink het volgende:
Zo, het was maar goed dat De Nater even vooraf gewaarschuwd had voor de stijlbreuk
Zelf terugdraaien?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:03 schreef Driepink het volgende:
Dit nummer zorgt ervoor dat ik zelf terugdraai soms
de nieuwe elpee van Earth, Rewind & Firequote:Op zaterdag 24 november 2018 23:03 schreef Driepink het volgende:
Dit nummer zorgt ervoor dat ik zelf terugdraai soms
Best een goed merk, voor supermarkt camembert.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de nieuwe elpee van Earth, Rewind & Fire
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Best een goed merk, voor supermarkt camembert.
Wat Symph allemaal in een mens los kan makenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
Die Kornuit van Symph heeft iets in me losgemaakt. Ik ga ook maar aan de alcohol.
was het de aanblik van mijn klutsknieën in combinatie met de pannenlap van 4 vierkante meter?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:07 schreef livelink het volgende:
Die Kornuit van Symph heeft iets in me losgemaakt. Ik ga ook maar aan de alcohol.
Die zijn al lang op.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zijn je kaasblokjes een beetje te nassen?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:08 schreef just me het volgende:
[..]
Wat Symph allemaal in een mens los kan maken
Moest het even opzoeken, klinkt heel best! "Brigand is een Belgische halfharde kaas, op traditionele wijze gerijpt. Het goudgele zuivel is zacht en plakt gemakkelijk aan het mes."quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Die zijn al lang op.
Dat is Brigand kaas. Heerlijk!
en geen reclame voor een chatquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:11 schreef Melting het volgende:
Je ouwehoert teveel, Naatje..... muziek is wat we willen horen.
Nu je het zegt...quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:10 schreef just me het volgende:
Dat ding van 11 in de playlist...
klinkt wel horny
dat is waarom vrouwen wel dichtbij een muurtje kunnen parkeren.quote:
Ik ga al naar buitenquote:
Nogmaals trusten, Melting.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Melting het volgende:
Ik ga maar eens afhaken, denk ik.
Biertje is op, en morgen weer een drukke dag.
Fijne avond/nacht nog allemaal.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is waarom vrouwen wel dichtbij een muurtje kunnen parkeren.
Die weten wel wat 30 cm is
Ik zou een klacht indienenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:15 schreef Symphonic het volgende:
De DJ van dienst kan wel tellen, maar rekent niet op Jannes
Schandalig
Trustenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Melting het volgende:
Mannen met dekens en drankquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
was het de aanblik van mijn klutsknieën in combinatie met de pannenlap van 4 vierkante meter?
Ik stem voorquote:
Welterusten Melting en alvast veel plezier op de Winterefteling gewenstquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:14 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Geen gehannes, wij willen Jannes!
Desnoods met een beat,
iets anders willen wij niet.
Nope, wij wachten op Jannesquote:
Je komt anders vrij sarcastisch overquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, ik vind het een steengoed nummer.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je komt anders vrij sarcastisch over
Jij toch?quote:
het was een goed nummerquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je komt anders vrij sarcastisch over
Het was dan ook mijn verzoekjequote:Op zaterdag 24 november 2018 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij toch?
Ik vond het niet vervelend hoor.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor doordeweeks al genoeg matige Nederlandse muziek op Radio 2. Daar hoeft geen Jannes bij in het weekend
Je moet ook niet naar Radio2 luisterenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoor doordeweeks al genoeg matige Nederlandse muziek op Radio 2. Daar hoeft geen Jannes bij in het weekend
Dat is ook mijn dilemma met verzoekjes, ja.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Het was dan ook mijn verzoekje![]()
Maar ik wil wel dat iedereen het naar zijn of haar zin heeft
dan vraag je toch gewoon Jannes aanquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook mijn dilemma met verzoekjes, ja.
Dit klinkt als muziek uit de la van pa.quote:
ik luister nog naar de Top 2000 en voor de rest is radio 2 net zo failliet als broertje 3FmMquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:19 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als muziek uit de la van pa.
Dan word ik gewoon keihard afgewezen. Dat kan ik niet aan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
dan vraag je toch gewoon Jannes aan
de fiets van Piet van paquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit klinkt als muziek uit de la van pa.
hoeveel Kornuit heb jij op, schavuit ?quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:25 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
S
E
N
N
A
J
(voor het geval de DJ ondersteboven leest)
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:25 schreef Symphonic het volgende:
![]()
![]()
![]()
S
E
N
N
A
J
(voor het geval de DJ ondersteboven leest)
Mijn naam is Jannesquote:
Het is dat het alarm afging, anders had ik dit niet herkend als PSB.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Meer van dit soort muziek op komst in 2019, want de Pet Shop Boys duiken weer met dezelfde producer de studio in.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Meer van dit soort muziek op komst in 2019, want de Pet Shop Boys duiken weer met dezelfde producer de studio in.
is dit wel van Trevor HOOOORN?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:27 schreef Elfletterig het volgende:
Moeilijk dit datquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is ook mijn dilemma met verzoekjes, ja.
Dit bericht werd mede mogelijk gemaakt door Kornuitquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ja, het was tof
Alle gekheid op een stokje
Nee, ik ben niet boos omdat jenhem niet draait
Nog een beetje energie heb iik over, dus
Echt ik miet nu heel nodig gaan
Slapen
![]()
![]()
Trusten, Symph!quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ja, het was tof
Nee, ik ben niet boos omdat jenhem niet draait
Echt ik miet nu heel nodig gaan
Slapen
![]()
![]()
Ik ga met je mee Symph, alleen jij daar en ik hierquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ja, het was tof
Nee, ik ben niet boos omdat je hem niet draait
Echt ik moet nu heel nodig gaan
Slapen
![]()
![]()
Welterusten just mequote:Op zaterdag 24 november 2018 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Symph, alleen jij daar en ik hierfijne avond nog
Trusten, just me!quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga met je mee Symph, alleen jij daar en ik hierfijne avond nog
Ja, potverdikkie. Normaal reageer je alleen op dit account.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:32 schreef De_Nater het volgende:
oja, moet natuurlijk ook de DM van dit account checken
Jah jongùh!quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:32 schreef De_Nater het volgende:
oja, moet natuurlijk ook de DM van dit account checken
Tja, slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Ja, het was tof
Nee, ik ben niet boos omdat je hem niet draait
Echt ik moet nu heel nodig gaan
Slapen
![]()
![]()
deze is van de PC, de ander is van mn chromebook, over het algemeen doe ik beiden, maar ik was nu te druk op de chromebook bezigquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, potverdikkie. Normaal reageer je alleen op dit account.
Ik denk ook te veel na bij wat ik doe. Gelukkig Elf ook.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk ook te veel na bij wat ik doe. Gelukkig Elf ook.
Nee, dat heb ik al best vaak geprobeerdquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Als je niet nadenkt over een artiest of titel, komt het misschien ook op als kakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |