De lichtste eerst.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Daarom ben ik ook naar aarde verhuisdquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Op Saturnus was dit een hit.
Nuuh, dat is weer een beetje te veel van het goede.quote:
Dude. where's my car?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
https://www.whereisroadster.com/
Ik wordt altijd met de rechter vergelekenquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik kan niet kiezen.
[ afbeelding ]
Ik moest idd ook totaal niet aan jou denken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wordt altijd met de rechter vergeleken
Ik sta er echt los van ... heb al een drankje uit Spanje... alhoewel ze me verder geen support geven , maar okquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moest idd ook totaal niet aan jou denken.
Weet ik, deze smaakt ook wel lekker.quote:Op zondag 25 november 2018 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik sta er echt los van ... heb al een drankje uit Spanje... alhoewel ze me verder geen support geven , maar ok
Heb ze ooit een paar jaar geleden gemaild zonder enig respons... laatst nog een keer en zowaar na een week kreeg ik een slap antwoord, maar dat ik ze altijd kon volgenquote:Op zondag 25 november 2018 00:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik, deze smaakt ook wel lekker.
Heading for a fall vind ik een mooi nummer van ze.quote:
De groep past in mn topic .. alleen de liedjes niet .. maar vind ze ook wel mooiquote:
Nou vertel Petziquote:Op zondag 25 november 2018 00:06 schreef Petzi het volgende:
Had vandaag ook zo'n desillussie. Mensen zijn vaak in en in vervelend.
quote:
Ja die is mooiquote:Op zondag 25 november 2018 00:06 schreef chufi het volgende:
[..]
De groep past in mn topic .. alleen de liedjes niet .. maar vind ze ook wel mooi
Kom op mijn schoot zitten en praat erover.quote:Op zondag 25 november 2018 00:06 schreef Petzi het volgende:
miep miep het is niet eerlijkquote:Op zondag 25 november 2018 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom op mijn schoot zitten en praat erover.
Ik niet hoorquote:Op zondag 25 november 2018 00:06 schreef Petzi het volgende:
Dat was het?quote:Op zondag 25 november 2018 00:09 schreef Petzi het volgende:
Faux fur jas en designlamp zouden vandaag binnenkomen. Noppes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |