Friday November 23quote:(1) Ian White v (64) Scott Taylor
(32) Brendan Dolan v (33) Michael Barnard
(16) Daryl Gurney v (49) Robert Thornton
(17) Josh Payne v (48) Ryan Searle
(8) James Wade v (57) Ross Smith
(25) Nathan Aspinall v (40) Martin Schindler
(9) Dave Chisnall v (56) Jamie Lewis
(24) Chris Dobey v (41) Ron Meulenkamp
(5) Adrian Lewis v (60) Adam Hunt
(28) Krzysztof Ratajski v (37) Gerwyn Price
(12) Danny Noppert v (53) Rowby-John Rodriguez
(21) Mervyn King v (44) Simon Stevenson
(4) Peter Wright v (61) Toni Alcinas
(29) Max Hopp v (36) Steve West
(13) Stephen Bunting v (52) Richard North
(20) Mickey Mansell v (45) Madars Razma
(2) Gary Anderson v (63) Alan Tabern
(31) Simon Whitlock v (34) Kyle Anderson
(15) Steve Beaton v (50) Kim Huybrechts
(18) John Henderson v (47) Joe Cullen
(7) Michael Smith v (58) Vincent van der Voort
(26) Jonny Clayton v (39) Mark Webster
(10) Jeffrey de Zwaan v (55) Jelle Klaasen
(23) Ricky Evans v (42) Jan Dekker
(6) Rob Cross v (59) Cristo Reyes
(27) Ryan Joyce v (38) Steve Lennon
(11) James Wilson v (54) Dimitri van den Bergh
(22) Gabriel Clemens v (43) Andrew Gilding
(3) Michael van Gerwen v (62) Matthew Edgar
(30) Keegan Brown v (35) Mensur Suljovic
(14) Jermaine Wattimena v (51) Stephen Burton
(19) Darren Webster v (46) Jeffrey de Graaf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Saturday November 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sunday November 25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over bord 2:
Whilst the televised coverage of the Ladbrokes Players Championship Finals will focus on the Main Stage, play on Friday and Saturday on Stage Two will be available on PDCTV-HD for all subscribers worldwide.
Dat wordt dus streams zoeken.TVquote:Winner (1) £100,000
Runner-Up (1) £40,000
Semi-finalists (2) £23,000
Quarter-finalists (4) £12,500
Last 16 (Third round) (8) £8,000
Last 32 (Second round) (16) £5,000
Last 64 (First round) (32) £2,500
R1: First to 6
R2: First to 6
R3: First to 10
QF: First to 10
SF/F: First to 11
RTL in de avond om 20:00. Voor de andere sessies bent u op streams aangewezen.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
WK rankingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zege morgenmiddag is +3.000Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Zitten we ongetwijfeld de rest van het weekend ook nog aan vastquote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
STRAYANatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op vrijdag 23 november 2018 23:56 schreef Masterminded het volgende:
WK rankingHoe groot is de kans nog dat Benito uit de top 32 kukelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zege morgenmiddag is +3.000Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
@ArjanvdGiessen
Ik kijk er enorm naar uit om morgen, zaterdag dus, mijn boek te signeren bij Vers Vleesboerderij Savelkouls aan de Hustenweg 8 in Den Bosch. Tussen het lekkerste vlees in de omgeving sta ik daar van 09.00 tot 13.30. Iedereen is welkom!
drt-meetYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
https://pbs.twimg.com/media/DstqP2VU0AA5VI_.jpgquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Hoe groot is de kans nog dat Benito uit de top 32 kukelt?
Vrij naar Burton DeWitt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ratajski’s comeback last night was awesome. From 1-5 behind he hit a 119.29 3DA the last 5 legs (was 94.43, 1st 6 legs). Price’s standard didn’t drop much either, at 5-1 up his 3DA was 106.86, in the last 5 legs he averaged 104.30. #playerschampionshipsNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Nederlanders zijn echt tering slecht zeg.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
Het is maar van wie je iets verwachtquote:Op zaterdag 24 november 2018 10:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Nederlanders zijn echt tering slecht zeg.![]()
Rob Cross lol. Kan in een jaar veel veranderen.“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”![]()
De Zwaan, Van Gerwen, Van Barneveld, Noppertquote:Op zaterdag 24 november 2018 10:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is maar van wie je iets verwachtNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wellicht verwacht LordVoldemort iets van Big Ben, Klaasen, Dekker enz.quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:05 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De Zwaan, Van Gerwen, Van Barneveld, Noppert![]()
Erg teleurstellend dat de altijd sympathieke Barney hier de tweede ronde niet heeft gehaald inderdaadLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Bunting al 4-0 tegen Razma.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
‘I feel I am playing better than I ever have in my life’
~S. Bunting, 84 gemiddeld en zwijnend tegen Madars Razma![]()
Morgen tegen Ratajski of Lewis (lol).quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:24 schreef wimderon het volgende:
‘I feel I am playing better than I ever have in my life’
~S. Bunting, 84 gemiddeld en zwijnend tegen Madars RazmaNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Clemens schroeit tegen Wilsen.
Alweer 2-2.
[ Bericht 27% gewijzigd door Masterminded op 24-11-2018 14:42:27 ]Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Clemens.
Doet ie niet slecht die Aspinall.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De Zwaan v Evans zo op bord 2.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
![]()
151 gemiddeld!!!Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dank voor al die links!quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:05 schreef Masterminded het volgende:
http://sportstream365.com(...)MpTgYRLoRIws6U48xj8=
Op naar Chizzy v Dobby.![]()
No problem.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Rikkie is aan het schroeien op de finishes.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Waarom gebruiken ze nog steeds van die 1949 microfoons bij de BBC?Of whatever station het ook is waar Mason & Pyke nou zitten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Held.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Clemens wint met 5-6 van Wilson
[ afbeelding ]
Puike laatste leg
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt voor alle links Masterminded.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Bedankt voor je lieve woorden, Mani89.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:11 schreef Mani89 het volgende:
Bedankt voor alle links Masterminded.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Goeie pot van Rikkie.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dan moet je het eerste gedeelte ook lezenquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jeffrey is volledig gesloopt door Rapid Ricky
[..]
Jawel, maar hoezo opeens aids caller...![]()
dit is selectief.
speak only if it improves the silence.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Clemens is monsterlijk massief dik.
Net als nog tachtig dartersquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Clemens is monsterlijk massief dik.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Twee keer Adrian Lewisquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:18 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Clemens is monsterlijk massief dik.![]()
Mani en ik staan volledig achter Clemens.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat is ook niet zo lastigquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
Mani en ik staan volledig achter Clemens.![]()
Doen jullie ook mee met dat online wedden en zo?
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
Mani en ik staan volledig achter Clemens.En mijn bandwagons doen het altijd goed, deze bandwagon wordt tijdens het WK een praalwagen.quote:Op maandag 12 november 2018 10:18 schreef Mani89 het volgende:
Gabriel Clemens is mijn nr 1 bandwagon dit WK.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Doen jullie ook mee met dat online wedden en zo?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
We schakelen even over naar de BDO, de Italian Grand Masters.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:20 schreef Masterminded het volgende:
Mani en ik staan volledig achter Clemens.(lol)twitter:Ghirarz twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 13:54:49What's worse than losing 3-4 blowing a 3-0 lead?Marking the next game in 52-45-62-30-48-84-63 darts (not joking). reageer retweet
![]()
Ik was al fan van Clemens sinds hij ternauwernood een PC-finale verloor van Gando.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
En mijn bandwagons doen het altijd goed, deze bandwagon wordt tijdens het WK een praalwagen.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen even over naar de BDO, de Italian Grand Masters.(lol)twitter:Ghirarz twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 13:54:49What's worse than losing 3-4 blowing a 3-0 lead?Marking the next game in 52-45-62-30-48-84-63 darts (not joking). reageer retweet
Ik na dat interview met Zjaks nadat hij zijn tourkaart haalde.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:22 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik was al fan van Clemens sinds hij ternauwernood een PC-finale verloor van Gando.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Zijn dat darts per set?quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
We schakelen even over naar de BDO, de Italian Grand Masters.(lol)twitter:Ghirarz twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 13:54:49What's worse than losing 3-4 blowing a 3-0 lead?Marking the next game in 52-45-62-30-48-84-63 darts (not joking). reageer retweet
Ik sta het komende WK achter..quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik na dat interview met Zjaks nadat hij zijn tourkaart haalde.
Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries, Van den Bergh, Cadby.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
wtfquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:21 schreef wimderon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta het komende WK achter Joyce, Aspinall,
Wat heb je tegen de Reusachtig dikke Joyce en Schouderwerker Aspinall?quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Bedankt feltet.dkquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:26 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Ik sta het komende WK achter..
Noppert, Evans, De Zwaan, Ratajski, Lennon, Dobey, Schindler, Clemens, Joyce, Dekker, Aspinall, Humphries, Van den Bergh, Cadby.![]()
Maar dit is geen voorspelling.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ik heb er niks tegen, maar ook absoluut niks voor, 2 nikszeggende figuren.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:29 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Wat heb je tegen de Reusachtig dikke Joyce en Schouderwerker Aspinall?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Jij noemt Mollema een sympathiek mens, dus alles is mogelijk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb er niks tegen, maar ook absoluut niks voor, 2 nikszeggende figuren.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Als mens ja.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:31 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Jij noemt Mollema een sympathiek mens, dus alles is mogelijk.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chizzy schoudert er op los.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Down Met Burton gaat op voor een vernedering tegen MvG vanavond.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Reyes kan bij een zege stijgen naar plek 29.quote:28 Jamie Lewis £145.750
29 Jermaine Wattimena £141.000
30 Benito van de Pas £140.750
31 Cristo Reyes £139.500
32 Max Hopp £136.750
xxxxxxxx
33 Robert Thornton £127.000
34 Justin Pipe £119.000
35 Dimitri Van den Bergh £118.250
36 Vincent van der Voort £114.000
37 Chris Dobey £110.500
38 Richard North £108.500
39 Steve Lennon £105.500Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Bij jou trap ik er zeker niet in, Wim.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
White en Dolan ook.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Reyes en Lennon doen aan gehandicaptendartsNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Vies smerig zwijnquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wat bitterballetjes in de pan duwen.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Ik ook. Voor de klanten.quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wat bitterballetjes in de pan duwen.![]()
Hmmmm bitterballetjesquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
Oeh vlammetjesquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bn3obyKilup/![]()
*Boodschappenlijstje aanvultSalivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
White staat ff 25 punten lager te gooien dan gisteren, Dolan zuigt alles uit jeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Heeft er gewoon eentje verstopt in dat vuistjequote:Op zaterdag 24 november 2018 15:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
MvG slim wachten tot de foto genoten is.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
KutKoos. Ga je schuldeisers terugbetalenquote:Op zaterdag 24 november 2018 15:58 schreef Masterminded het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/Bn3obyKilup/![]()
"Niet doordenken, niet doordenken."quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:59 schreef Szura het volgende:
White staat ff 25 punten lager te gooien dan gisteren, Dolan zuigt alles uit je![]()
a.g.strijdvaardigStaat in de telegraaf dat jij van ¤1300 moet leven ik van ¤1150 met een kind dus....... b je haalt veel boze tongen los vrees ik met je opmerking![]()
Wat een gehandicaptenniveau deze twee partijenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 15:59 schreef Szura het volgende:
White staat ff 25 punten lager te gooien dan gisteren, Dolan zuigt alles uit jequote:Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diamond mist het grote podium, de druk van de tv.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Echt zo’n speler die alleen voor het grote publiek goed kan gooien, hij mag een voorbeeld nemen aan vloergoden zoals Barneyquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diamond mist het grote podium, de druk van de tv.Makkelijk eerste![]()
Die is heel eng.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik laat jullie maar Koos Stompe Jr. niet zien... Bah wat een kop jezus![]()
White mist de druk van de Premjur Liek om het beste in hem naar boven te halen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Diamond mist het grote podium, de druk van de tv.![]()
Paul Nicholson wordt nu boos om de reactie van Reyes bij 5-5.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lennon
Inmiddels naar de 78 gemiddeld, had de partij al binnen moeten hebbenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
hwhwhwwhwhahhahahahaNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wat slecht.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Wat slecht.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Ze zouden allebei gediskwalificeerd moeten wordenLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Lennon omruilen voor Aspinall aub.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Brekket
Dolan v Gurney
Wade v Dobey
Lewis/Ratajski v Noppert/King
Wright/Hopp v Bunting
Gando/Whitlock v Cullen/Beaton
Smith/Clayton v Evans
Lennon v Clemens
MvG/Brown v BurtonNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:twitter:bsd987 twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 16:13:57Benito van de Pas will qualify for the World Championship unless Ricky Evans, Steve Lennon, or Keegan Brown beat Chris Dobey in the final Sunday night. reageer retweet
![]()
Ach kunnen we hem nog even uitzwaaien (voor altijd)quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:bsd987 twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 16:13:57Benito van de Pas will qualify for the World Championship unless Ricky Evans, Steve Lennon, or Keegan Brown beat Chris Dobey in the final Sunday night. reageer retweet
You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
SOW|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
JAAAAAquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:21 schreef wimderon het volgende:
[..]twitter:bsd987 twitterde op zaterdag 24-11-2018 om 16:13:57Benito van de Pas will qualify for the World Championship unless Ricky Evans, Steve Lennon, or Keegan Brown beat Chris Dobey in the final Sunday night. reageer retweet
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.![]()
Maar Van de Pas staat 30e.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:21 schreef wimderon het volgende:
Misschien speelt Kiegan zoals tegen Harmsquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vrijgeleide naar halve finale voor MikeYou're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
Gerrie schroeit
Eerste leg bagger, nu zit ie alweer richting de 110Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Vet jammer welquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:27 schreef Vriezzer het volgende:
Noppie gebroken.
Houden verdomme geen Nederlander over man.Gebeurt vaker de laatste tijd
Ik hoor Marcel Maijer spreken: "Kunnen de Nederlanders het tij nog keren?"quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vet jammer welGebeurt vaker de laatste tijd
![]()
Anders on fire!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Die ene kutcommentator van 2 en 3 jaar geleden die alleen maar over Nederlanders wilde pratenquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik hoor Marcel Maijer spreken: "Kunnen de Nederlanders het tij nog keren?"
Meh, was niet veel van Whitlock vandaagJammer
Frank Verhoevengod.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:34 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Die ene kutcommentator van 2 en 3 jaar geleden die alleen maar over Nederlanders wilde praten
''Don't let the murder of Bin Laden distract you from the fact dat een Nederlander zo op het podium staat!''Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
De warme stem van Ad van Gameren > Frank, Niels.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:35 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Frank Verhoevengod.
''Don't let the murder of Bin Laden distract you from the fact dat een Nederlander zo op het podium staat!''![]()
Mag vdPas als dit zijn pensioen wordt dan ook meedoen aan de Prumjur Liek?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:22 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ach kunnen we hem nog even uitzwaaien (voor altijd)Makkelijk eerste![]()
Terwijl hij 2 keer gebroken was?? Kee danquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:39 schreef Vriezzer het volgende:
5-3 Noppert. Nu nog 1x eigen leg houden en het is voor mekaar.
Nu weer gebroken door King.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Terwijl hij 2 keer gebroken was?? Kee dan![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAA|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Benieuwd wat Kleeten kan tegen Smith.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Lewis v Ratajski komt straks ook op bord 1.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Gaat Rata winnenquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:56 schreef Masterminded het volgende:
Lewis v Ratajski komt straks ook op bord 1.
Even gokje qua TV vanavond?
MVG v Burton
Anderson v Cullen/Beaton
Wright/Hopp v Bunting
Wade v DobeyNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Is er vanavond sprake van een bord 1 en bord 2?quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:01 schreef Masterminded het volgende:
Even gokje qua TV vanavond?
MVG v Burton
Anderson v Cullen/Beaton
Wright/Hopp v Bunting
Wade v DobeyMakkelijk eerste![]()
Ja, want we gaan naar 10 legs.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is er vanavond sprake van een bord 1 en bord 2?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:58 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik hoop dat we na gisteren een mooi gifje van Ratatatata hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]Yes, lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Durven we al te stellen dat Smiss nooit een major gaat winnen?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Niet veel iigquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:19 schreef Szura het volgende:
Durven we al te stellen dat Smiss nooit een major gaat winnen?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rataheld
linkje naar spekpot?
Oh die zit wel op dezelfde stream als de vorige pot
edit: Oh nee toch niet
zatquote:Op zaterdag 24 november 2018 17:42 schreef Dr_Flash het volgende:
linkje naar spekpot?
Oh die zit wel op dezelfde stream als de vorige pot![]()
![]()
I thank theequote:Op zaterdag 24 november 2018 17:44 schreef Masterminded het volgende:
http://sportstream365.com(...)wdCb4I2QtCCs5t07_A8=
6-4 Cullen v BeatonNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Main Stage
James Wade v Chris Dobey
Gary Anderson v Joe Cullen
Michael van Gerwen v Stephen Burton
Peter Wright v Stephen Bunting
Stage Two
Steve Lennon v Gabriel Clemens
Brendan Dolan v Daryl Gurney
Jonny Clayton v Ricky Evans
Adrian Lewis/Krzysztof Ratajski v Danny NoppertNatuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat is wel een logische indeling. (Al mag Wright van mij altijd naar bord 2, maar dat terzijde).quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:47 schreef Masterminded het volgende:
Main Stage
James Wade v Chris Dobey
Gary Anderson v Joe Cullen
Michael van Gerwen v Stephen Burton
Peter Wright v Stephen Bunting
Stage Two
Steve Lennon v Gabriel Clemens
Brendan Dolan v Daryl Gurney
Jonny Clayton v Ricky Evans
Adrian Lewis/Krzysztof Ratajski v Danny Noppert![]()
Ik kijk veel liever naar Lewis vs Noppert dan naar vGerwen vs Burton, maar ja. Wade-Dobey zit ik ook niet zo op te wachten om heel eerlijk te zijn.Makkelijk eerste![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kijk veel liever naar Lewis Ratajski vs Noppert dan naar vGerwen vs Burton,![]()
WK-Ranking. Winst vanavond = 4.500+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
en nou alles nog een keer bekijken met commentaar van Piet Pleeborstel
Clayton is een zege verwijderd van het ons schenken van een mogelijke derde ronde tussen Lewis en Van Barneveld, oeeee.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Maar dat gaat niet echt gebeuren natuurlijk. Die zege van Clayton misschien nog wel trouwens, geen idee tegen wie hij moet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:16 schreef Masterminded het volgende:
Clayton is een zege verwijderd van het ons schenken van een mogelijke derde ronde tussen Lewis en Van Barneveld, oeeee.
Belangrijker: Gaan we Paul Lim weer zien?
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet echt gebeuren natuurlijk. Die zege van Clayton misschien nog wel trouwens, geen idee tegen wie hij moet.
Belangrijker: Gaan we Paul Lim weer zien?
Paul Lim - PDC Asian Tour 2018![]()
Topquote:Op zaterdag 24 november 2018 18:22 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ja.
Paul Lim - PDC Asian Tour 2018Nu al zin in
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat gaat niet echt gebeuren natuurlijk.Ricky Evans.quote:Die zege van Clayton misschien nog wel trouwens, geen idee tegen wie hij moet.Jaquote:Belangrijker: Gaan we Paul Lim weer zien?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Nou ja, dat gaf ik al een beetje aan hequote:Je kunt concluderen dat ik er niet in geloof dat Barney en Spekpot allebei de derde ronde gaan halen. Maar wie weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dat gaf ik al een beetje aan heJe kunt concluderen dat ik er niet in geloof dat Barney en Spekpot allebei de derde ronde gaan halen. Maar wie weet
Lewis en Van Barneveld stromen in de tweede ronde in, hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:27 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Lewis en Van Barneveld stromen in de tweede ronde in, hé.Of tel jij de voorronde als eerste ronde?
De PDC noemt het de eerste ronde, dus dan is het de eerste ronde.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo?Of tel jij de voorronde als eerste ronde?
Ja, dan is dat zo inderdaad. Dan is het inderdaad nog wel een reëel scenario ja. Ben benieuwd naar de loting maandagquote:Op zaterdag 24 november 2018 18:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De PDC noemt het de eerste ronde, dus dan is het de eerste ronde.
Kein Diskussion!quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:30 schreef Masterminded het volgende:
[..]
De PDC noemt het de eerste ronde, dus dan is het de eerste ronde.![]()
![]()
Barney moet Lewis, vGerwen en Wade dan verslaan om zijn halve finale te verdedigenquote:Op zaterdag 24 november 2018 18:16 schreef Masterminded het volgende:
Clayton is een zege verwijderd van het ons schenken van een mogelijke derde ronde tussen Lewis en Van Barneveld, oeeee..
Makkelijk eerste![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:37 schreef Slobeend het volgende:
Als De Bunt de finale haalt komt Barney in de andere helft van het schema toch?Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Succes.quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Dat VI Legends om 20u moet een fout zijn, toch?Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Dat duurt maar 1 minuutquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:45 schreef Szura het volgende:
Dat VI Legends om 20u moet een fout zijn, toch?You're Fucking Out, I'm Fucking In![]()
"Het wordt van 5-3 nog 5-5 maar hij wint maar daar zijn geen beelden van"
quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:59 schreef Dr_Flash het volgende:
"Het wordt van 5-3 nog 5-5 maar hij wint maar daar zijn geen beelden van"
"Weliswaar een sudden death playoff, zullen we maar zeggen..."
WAT MIS IK???quote:Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.![]()
Wat was Noppert goed op de GSOD he, na die 0-5 tegen wadequote:Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
quote:quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:03 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat was Noppert goed op de GSOD he, na die 0-5 tegen wadeLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: