Gewoon beetje vies. Beetje maar.quote:
Gaat een week overheen Rens.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laatste note die ik kan zien dateert van april
Moet je nagaan hoeveel ik er nu pak nu jullie er zijn. Dat terwijl ik dus een voorbeeldige user ben.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan je note's van de afgelopen 7 dagen niet inzien.
Dat vind ik wel meevallen, nog geen paar uur geleden bashte je me nog.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ik er nu pak nu jullie er zijn. Dat terwijl ik dus een voorbeeldige user ben.
Zonder ruggegraat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel ik er nu pak nu jullie er zijn. Dat terwijl ik dus een voorbeeldige user ben.
Haha lekker manquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon beetje vies. Beetje maar.
Bedoel je mij hiermee?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
trusten allewie
En char en de persoon die niet kan tekenen en de rest
quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
trusten allewie
Lees: voorbeeldige userquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik wel meevallen, nog geen paar uur geleden bashte je me nog.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:30 schreef charmed_angel het volgende:
trusten allewie
Nee vies.quote:
Dat kan niet als je geen verwachtingen van iemand hebtquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ernstig teleurgesteld in je.
Beschrijf de definitie van viesquote:
Sow. Dit is heftig. Als je ouders dat vroeger tegen je zeiden ging je nat.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben ernstig teleurgesteld in je.
Bedankt voor deze levensles.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat kan niet als je geen verwachtingen van iemand hebt
Sloppy.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:31 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Beschrijf de definitie van vies
Prima user die Rens. Positieve note.quote:
Oké.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |