Check Twitter.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie is dat L_L?
en hoe is het me je hond? (onlogisch, ggmm en ik willen dat graag weten)
het is volle maanquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb zo een donkerbruin vermoeden dat ik dadelijk nog seks ga hebben Miranda Delahoya Veracruz Cardinal.
Ik denk dat wij met recht de gouden driehoek genoemd zouden worden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat zou ik daar graag deel van uit maken.
telefoon staat op stilquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:19 schreef onlogisch het volgende:
(En waarom negeer je de gringo app??)
Wat denk jij aan de huidige crew toe te voegen?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een topmods hier op VBL. Als jullie er nog een nodig hebben, stel ik me beschikbaar.
Dat kan eigenlijk niet meer. Gewoon trimmen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gewoon kaal toch. tjongejonge
link van je twitter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Je kan de plek van DonRaja wel innemen, die is er toch nooitquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Wat een topmods hier op VBL. Als jullie er nog een nodig hebben, stel ik me beschikbaar.
ik haat haar. Dus ga je effe scherenquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat kan eigenlijk niet meer. Gewoon trimmen.
Ja hè. #trotsquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat wij met recht de gouden driehoek genoemd zouden worden.
Veel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat denk jij aan de huidige crew toe te voegen?
Wat zijn je toekomstplannen?
Goed is model kan ook niet?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik haat haar. Dus ga je effe scheren
quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
link van je twitter?Doe ff die link Roland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
Wie haat je?quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik haat haar. Dus ga je effe scheren
Er moet, na LBM, een psv mod bij.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.. bedankt..
We zullen het in ons achterhoofd houden.
Dat heb ik maximaal 2 millimeterquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
alleen hoofdhaar. Dat moet goed in model zitten ja
Oei. Een van je felste tegenstanders ook. Ik voorzie een dance off.quote:Op zaterdag 24 november 2018 00:22 schreef GGMM het volgende:
Knut heeft me nog niet gefeliciteerd met het modschap. Valt me best tegen van hem.
kalle koppen niet te stoppenquote:Op zaterdag 24 november 2018 00:23 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dat heb ik maximaal 2 millimeter
Ik zie al dat afgeschreven ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |