Dat klinkt beter inderdaad. Wortels kunnen heerlijk zijn, maar op deze manier en dan vermomd als worst.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:06 schreef FANN het volgende:
[..]
ow........ dan hoef ik ze niet....... ik hou het wel bij mijn Vega Braadworstjes
quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat klinkt beter inderdaad. Wortels kunnen heerlijk zijn, maar op deze manier en dan vermomd als worst.
Rauw ook, of uit de ovenquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen gekookt Wortel en met dopherten
Ja of in soep ofzo....quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat klinkt beter inderdaad. Wortels kunnen heerlijk zijn, maar op deze manier en dan vermomd als worst.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee van vandaag overdag. Sly-nl zegt/denkt dat Petzi eigenlijk PoezeligDing is.
dop herten?quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Alleen gekookt Wortel en met dopherten
Ohja in de soep, stamppot, etc. Is wel lekker gedipt in de hummusquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja of in soep ofzo....ik geloof dat ik eigenlijk geen rauwe eet als ik er over nadenk
Zou ik ook vreemd vinden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz is echt geen Poezeldie ken ik te goed
mew....quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohja in de soep, stamppot, etc. Is wel lekker gedipt in de hummusmaar je moet er van houden.. misschien ff wennen. Maar ik vind het wel lekker, iets om te knagen
beter dan een zak chips ofzo.
Lekker dan,ik was de enige die er tegen in ging.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Petz is echt geen Poezeldie ken ik te goed
Ja ik was er nietquote:Op vrijdag 23 november 2018 22:18 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lekker dan,ik was de enige die er tegen in ging.
Erg genoeg.quote:Op vrijdag 23 november 2018 22:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat Petz echt is ook trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |