Dat hij is aangenomen is me een raadselquote:
Ik ken het, loop daar ook meestal nog door. Ook daar waren alle bladeren weg!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik loop vaak nog een stukje rechtdoor als je langs die villa bent gelopen. Dan ga je echt het bos in en daar is zeker niet geveegd. Je kunt dan vrij snel al weer linksaf, dan kom je daarna langs een soort verhogen aan de linkerkant van het pad. Dat was een soort hoefijzervormige beschermdijk waar ze een vliegtuig achter konden rollen in de Tweede Wereldoorlog. Er liepen taxibanen van het vliegveld Hof Espelo in.
Mag ik hem nu uitkafferen?quote:
Fann.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:04 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Fann, Sjoef en Sourtjens wonen in amsterdam. Oke, het blijft fictief: maar wie zou je dan het liefste meenemen als je met Poezul en Pesti op pad zou gaan en dus nog een vijfde wiel nodig zou hebben om te klaverjasseh?
Denk dat het wel mee valt die angst van de Griek..quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed! Hij is wel een beetje bang voor je zeker?
Lulquote:
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij is aangenomen is me een raadsel
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het beeld. Je houdt 'm ook niet tegen je kop maar je schiet je ermee in het gezicht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, dat klinkt ook lekker dramatisch. Een jachtgeweer is meestal een shotgun, toch?
Dat is wel heel drastisch! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt! Je kon daar soms zo lekker door de bladeren banjeren inderdaad.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ken het, loop daar ook meestal nog door. Ook daar waren alle bladeren weg!
Zet het in je topicquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef chufi het volgende:
Weer herhaling bij DWDD, met een bvekende van me
Ja maar met een kut pc werkt het UI maken slechtquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.
als ik boos word wel...quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Goed! Hij is wel een beetje bang voor je zeker?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh gelukkigquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij gaat ook met silo's werken, niet met pc's, en da's maar goed ook.
Ja, dat bedoelde ik ook. In computerspellen en films zou je hele kop dan weg zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het gaat om het beeld. Je houdt 'm ook niet tegen je kop maar je schiet je ermee in het gezicht.
Ze lagen in hoge stapels, met snoeiafval langs de paden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel heel drastisch! Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt! Je kon daar soms zo lekker door de bladeren banjeren inderdaad.
Wie?quote:Doe Maar en meer concerten die nog niet zijn uitverkocht.
Voor iedereen die last minute een avond uit wil, zet NU.nl bijzondere concerten waar nog kaarten voor te koop zijn op een rij.
Deze week zijn dat onder meer de iconische nederpopband Doe Maar, de Australische popster Kylie Minogue en de symfonische metalband Within Temptation.
Wandel ze en have fun!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:10 schreef FANN het volgende:
[..]
als ik boos word wel...![]()
nee hoor.... het moet gewoonen het vriest nog niet . dus het is best wel lekker....
niks ergs aan... ik sterkte voor de pijn Slyik ga nog effe een bakke koffiemaken
voordat we gaan wandelen anders word het zo laaaaaaaaaaat.......
tot later
Moet je een nieuwe dan?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar met een kut pc werkt het UI maken slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |