René heeft geen real life vriendenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je weer moderator wil worden. We kunnen toch samen een nieuwe hobie voor je zoeken?
Waarom heb je vrienden nodig voor een hobie. Kan jij jezelf niet vermaken, je bent toch niet zo iemand die altijd muziek moet draaien omdat hij anders naar zijn eigen gedachten moet luisteren????quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
René heeft geen real life vrienden
Ik kan mij altijd prima vermaken. Maar een leven zonder mensen om je heen is toch redelijk eenzaam en SAD.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je vrienden nodig voor een hobie. Kan jij jezelf niet vermaken, je bent toch niet zo iemand die altijd muziek moet draaien omdat hij anders naar zijn eigen gedachten moet luisteren????
Wat jij wel of niet snapt interesseert mij niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je weer moderator wil worden. We kunnen toch samen een nieuwe hobie voor je zoeken?
Je fantasie slaat weer op hol Rens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken? Ben je nog altijd ziedend?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:50 schreef GGMM het volgende:
Nou ja fantasie, je praat eigenlijk nog steeds HMF na.
Hij is weg, hij vindt je niet aardig. Laat het los.
#boycot maatquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken? Ben je nog altijd ziedend?
Dit staat letterlijk in de post die je quote.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken?
Rare reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet snapt interesseert mij niet zoveel.
Ik praat niemand na meneer de moderator.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk in de post die je quote.
Rare reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet raar vindt interesseert mij niet zoveel.
Messcherp.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik praat niemand na meneer de moderator.
Ik heb het gevoel dat wij steeds meer naar elkaar toe zijn gegroeid in de loop der tijd.quote:
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:50 schreef GGMM het volgende:
Nou ja fantasie, je praat eigenlijk nog steeds HMF na.
Hij is weg, hij vindt je niet aardig. Laat het los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |