René heeft geen real life vriendenquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je weer moderator wil worden. We kunnen toch samen een nieuwe hobie voor je zoeken?
Waarom heb je vrienden nodig voor een hobie. Kan jij jezelf niet vermaken, je bent toch niet zo iemand die altijd muziek moet draaien omdat hij anders naar zijn eigen gedachten moet luisteren????quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
René heeft geen real life vrienden
Ik kan mij altijd prima vermaken. Maar een leven zonder mensen om je heen is toch redelijk eenzaam en SAD.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom heb je vrienden nodig voor een hobie. Kan jij jezelf niet vermaken, je bent toch niet zo iemand die altijd muziek moet draaien omdat hij anders naar zijn eigen gedachten moet luisteren????
Wat jij wel of niet snapt interesseert mij niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet waarom je weer moderator wil worden. We kunnen toch samen een nieuwe hobie voor je zoeken?
Je fantasie slaat weer op hol Rens.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
sowquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken? Ben je nog altijd ziedend?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:50 schreef GGMM het volgende:
Nou ja fantasie, je praat eigenlijk nog steeds HMF na.
Hij is weg, hij vindt je niet aardig. Laat het los.
#boycot maatquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken? Ben je nog altijd ziedend?
Dit staat letterlijk in de post die je quote.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wat heeft HMF hier nu mee te maken?
Rare reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet snapt interesseert mij niet zoveel.
Ik praat niemand na meneer de moderator.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit staat letterlijk in de post die je quote.
Rare reactie.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij wel of niet raar vindt interesseert mij niet zoveel.
Messcherp.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik praat niemand na meneer de moderator.
Ik heb het gevoel dat wij steeds meer naar elkaar toe zijn gegroeid in de loop der tijd.quote:
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:50 schreef GGMM het volgende:
Nou ja fantasie, je praat eigenlijk nog steeds HMF na.
Hij is weg, hij vindt je niet aardig. Laat het los.
Dat gevoel heb ik ook. Persoonlijk ben ik daar erg content mee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij steeds meer naar elkaar toe zijn gegroeid in de loop der tijd.
Staat hij nu niet meer. Stond hij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?
Laat die even inzinken. Een persoon die je (om in de termen van Rens te blijven) REAL LIFE nooit ziet, staat wel in je top 3 whatsapp
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat hij nu niet meer. Stond hij wel.
Hij claimde later van wel hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?
Laat die even inzinken. Een persoon die je (om in de termen van Rens te blijven) REAL LIFE nooit ziet, staat wel in je top 3 whatsapp
nee halfquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi zo maat. Vanavond je compleet naar de klote zuipen?
Ben je jaloers dat HMF niet zoveel met jou praat?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Gewoon een vette hap naar binnen en bier tanken maar?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:05 schreef JanCees het volgende:
Als ik thuis ben ff eten en daarna zuipen
Eén keer per jaar als Feyenoord uit speelt bij Heerenveenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij claimde later van wel hoor!
Overigens is het hebben van vrienden louter vermoeiend
Hopelijk kom jij ook een keerquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eén keer per jaar als Feyenoord uit speelt bij Heerenveen
Verbaast me niks. Hij zit er vuistdiep in. Ziekelijk gewoon.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Persoonlijk ben ik daar erg content mee.
Ik had jullie een goed due gevonden maar ik weet zeker dat jullie ook als mod en niet-mod als gelijken verder zullen gaanquote:Op vrijdag 23 november 2018 18:26 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik heb geen sollicitatie gedaan, GGMM is diep gekwetst daardoor. Ik vind hem nog wel steeds een topgozer.
piepersquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Gewoon een vette hap naar binnen en bier tanken maar?
Dit vind ik fijn om te horen makkerquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds GGMM en Onlogisch mod zijn vind ik de sfeer hier veel beter.
weet ik hetquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Specifieke onderwerpen of gewoon algemeen?
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Iemand is via DM witheet. Ik noem geen namen maar hij appt wel eens met HMF.
SjaakBauer?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
Grappig, hij zat ook al onzeker in mijn DM.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:32 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ze veel aan je hebben!
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, dan gaan ze veel aan je hebben!
FAKE NEWSquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:00 schreef GGMM het volgende:
Doublepain lijkt wat bozig te zijn omdat zijn sollicitatie niet serieus genomen is.
(Kan dus op het lijstje met maxi-mus, scrummie en JanCees)
Dquote:
LOLzquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Heel ov in amsterdam plat moest liften maar ben veilig thuis gekomen
Vertel ons alles over je tussentijdse beoordeling.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:49 schreef KingRoland het volgende:
Heel ov in amsterdam plat moest liften maar ben veilig thuis gekomen
ik ga eerst etenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vertel ons alles over je tussentijdse beoordeling.
Zeker, er hoeven niet zoveel TRs meer geplaatst te wordenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:20 schreef maxi-mus het volgende:
Sinds GGMM en Onlogisch mod zijn vind ik de sfeer hier veel beter.
Daar zie ik sowieso zelden reden toe, ben geen aansteller.quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:10 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Zeker, er hoeven niet zoveel TRs meer geplaatst te worden.
Vervelende cokesnuiverquote:
Niet gekliktquote:
En toen?quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik droomde dat GGMM en Onlo mod waren geworden.
Vertel ons meerquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:46 schreef Jojoortje het volgende:
Ik droomde dat GGMM en Onlo mod waren geworden.
veel zevensquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Tussentijdse beoordeling
Resultaatgerichtheid: 7
Ondernemen:6.5
Samenwerken: 7
Overtuigen: 7
Stressbestendigheid: 6.5
Doorzettingsvermogen: 7.5
Analyseren: 8.5
Creativiteit: 9
Flexibiliteit: 7
jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
jammer dat jij(out of all people) mij nu uitlacht
Creabea Rolandquote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Tussentijdse beoordeling
Ben je niet zo stressbestendig?quote:Op vrijdag 23 november 2018 20:58 schreef KingRoland het volgende:
Tussentijdse beoordeling
quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb vandaag wel even geblackfriday’ed.
Voor de schoencadeautjes?quote:Op vrijdag 23 november 2018 21:34 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.
Ik heb vandaag wel even geblackfriday’ed.
je hebt toch 5 kinderen ofzoquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in 2019 154 euro meer betalen voor kinderopvang. Lol
Moet je ze maar naar opa en oma brengenquote:Op vrijdag 23 november 2018 21:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga in 2019 154 euro meer betalen voor kinderopvang. Lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |