Dat gevoel heb ik ook. Persoonlijk ben ik daar erg content mee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 18:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wij steeds meer naar elkaar toe zijn gegroeid in de loop der tijd.
Staat hij nu niet meer. Stond hij wel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?
Laat die even inzinken. Een persoon die je (om in de termen van Rens te blijven) REAL LIFE nooit ziet, staat wel in je top 3 whatsapp
quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat hij nu niet meer. Stond hij wel.
Hij claimde later van wel hoor!quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat HMF in de top3 staat van de mensen die Rens het meeste 'spreekt' op whatsapp?
Laat die even inzinken. Een persoon die je (om in de termen van Rens te blijven) REAL LIFE nooit ziet, staat wel in je top 3 whatsapp
nee halfquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooi zo maat. Vanavond je compleet naar de klote zuipen?
Ben je jaloers dat HMF niet zoveel met jou praat?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker maat. Gewoon een vette hap naar binnen en bier tanken maar?quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:05 schreef JanCees het volgende:
Als ik thuis ben ff eten en daarna zuipen
Eén keer per jaar als Feyenoord uit speelt bij Heerenveenquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij claimde later van wel hoor!
Overigens is het hebben van vrienden louter vermoeiend
Hopelijk kom jij ook een keerquote:Op vrijdag 23 november 2018 19:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eén keer per jaar als Feyenoord uit speelt bij Heerenveen
Verbaast me niks. Hij zit er vuistdiep in. Ziekelijk gewoon.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ook.quote:Op vrijdag 23 november 2018 19:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook. Persoonlijk ben ik daar erg content mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |