Nou, ik denk dat ze genoeg zien van nieuws of internet tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kind van 12 heeft ook nog geen flauw idee van de werkelijke schade die dergelijke wapens kunnen aanrichten.
Maak je dan ook foto's voor ons?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank je!
Ik hoop nog wat mooie boslandschappen te zien zoals Recce ze laatst postte.
same same, het schiet en doodt.quote:
Ik had vanochtend vroeg twee jassen aan, en toen ik naar huis ging één jas in de tas gedaan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat scheeltIk ben blij dat die gure wind is gaan liggen.
Dit jaar wat moeite met de overschakeling naar kouder weer ook. Pijn in botten en spieren ook. Wat stom is.
Ja zal ik doen!quote:
Dat bedoel ik, waar ben je dan als ouder mee bezig\?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Maar door het als speelgoed cadeau te geven, geef je wel het signaal af dat wapens goed en oké zijn.
haha, alles is steenkoud als je uit jouw 23+ graden huisje stapt!quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik had vanochtend vroeg twee jassen aan, en toen ik naar huis ging één jas in de tas gedaan.
's Ochtends is het echt steenkoud, en 's middags is het best lekker namelijk.
Dat wij er geen verstand van hebben en dat is maar goed ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat wij er geen verstand van hebben en dat is maar goed ook.
Is het ding in die foto een Uzi dan? En waarom heb je ermee geschoten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, die op de foto is geen Uzi, en ik heb gewoon mijn dienstplicht vervuld en daar hoorde het erbij.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Is het ding in die foto een Uzi dan? En waarom heb je ermee geschoten?
Oh zo. Maar ik neem aan dat jij er niet mee rondliep op een grasveldje in een woonwijk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, die op de foto is geen Uzi, en ik heb gewoon mijn dienstplicht vervuld en daar hoorde het erbij.
Het speelgoedding lijkt wel enigszins op een Uzi.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh zo. Maar ik neem aan dat jij er niet mee rondliep op een grasveldje in een woonwijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Toch wel? Dan had ik het mis.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het speelgoedding lijkt wel enigszins op een Uzi.
Uzi, AK47, voor mij is het ook één pot ellende.quote:
Ik ben wel soms buiten zinnen, telt dat ook?quote:
Nee!quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben wel soms buiten zinnen, telt dat ook?
In dit weer doe ik dat ook niet graag.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee!
Zou het iemand zijn die niet buiten plast?
Voor mij ook hoor. Dat pleit voor ons.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uzi, AK47, voor mij is het ook één pot ellende.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het speelgoedding lijkt wel enigszins op een Uzi.In de verste verte niet, ik denk een Heckler en Koch UMP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Ik doe aan militaire modelbouw, dan moet je wel een beetje verstand hebben van wat je aan het maken bent.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mij ook hoor. Dat pleit voor ons.
Nerf?quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:24 schreef sacha het volgende:
Aap heeft zijn Nerf zwart gemaakt met een stift, vanaf dat moment had het ding huisarrest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |