quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Politie rukt massaal uit voor... spelend jongetje.
[..]Belachelijk dat die familie nog boos is ook. Wie laat z'n kind zo naar buiten gaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag Voxs.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef Voxs het volgende:
.... Fann praat in zuchten....
Goedemorgen!
En dan hoogst verontwaardigd en dramatisch stellen dat je kind niet buiten mag spelen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk dat die familie nog boos is ook. Wie laat z'n kind zo naar buiten gaan?
Goedemiddag! Geen black friday, maar wel nog van het weer genieten? Of schijnt de zon daar niet?quote:
Zeg dat wel. Dat kind is bijna net zo lang als volwassenen en draagt een masker en een AK47. Dan moet je niet raar opkijken als de politie eens komt kijken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan hoogst verontwaardigd en dramatisch stellen dat je kind niet buiten mag spelen.
'De boze man' is vooral heel erg dom.
Ja toch? Of ben ik een zeikerd?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk dat die familie nog boos is ook. Wie laat z'n kind zo naar buiten gaan?
Ja, de zon schijnt hier ook en maakt het een ietsiepietsie warmer.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:34 schreef Voxs het volgende:
[..]
Goedemiddag! Geen black friday, maar wel nog van het weer genieten? Of schijnt de zon daar niet?
Ongelooflijkquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dat kind is bijna net zo lang als volwassenen en draagt een masker en een AK47. Dan moet je niet raar opkijken als de politie eens komt kijken.
Nee je bent geen zeikerdquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja toch? Of ben ik een zeikerd?
Het is wel heel verleidelijk om nu met 'ja' te antwoorden, maar ik zal het niet doen omdat ik het niet vind.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja toch? Of ben ik een zeikerd?
Al is het maar voor het idee.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, de zon schijnt hier ook en maakt het een ietsiepietsie warmer.
Mijn Baardaap heeft van mij principieel nooit zulk 'speelgoed' gekregen, en er ook nooit om gevraagd....quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ongelooflijk
[..]
Nee je bent geen zeikerd
Ja absoluut! Gister was het zo'n grauwe dag, een paar van die dagen trek ik slecht.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het altijd fijn als de zon schijnt, jij hopelijk ook.
Groot gelijk, want je vraagt je af wat dit kind dan speelde met zijn maskertje en zijn geweer. Snipertje? Terroristje?quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Baardaap heeft van mij principieel nooit zulk 'speelgoed' gekregen, en er ook nooit om gevraagd....
Een gitaar was veel leuker.
Vanmorgen vroeg was het steenkoud, maar ik was dik gekleed.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja absoluut! Gister was het zo'n grauwe dag, een paar van die dagen trek ik slecht.
Vanmiddag even het bos in denk ik.
Wij mochten het ook niet. Ook de buisjes met pijltjes werden met afkeurende blikken begroet, maar die werden niet verboden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn Baardaap heeft van mij principieel nooit zulk 'speelgoed' gekregen, en er ook nooit om gevraagd....
Een gitaar was veel leuker.
Oh lekker, veel plezier dan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja absoluut! Gister was het zo'n grauwe dag, een paar van die dagen trek ik slecht.
Vanmiddag even het bos in denk ik.
Dat scheeltquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vanmorgen vroeg was het steenkoud, maar ik was dik gekleed.
Een kind van 12 heeft ook nog geen flauw idee van de werkelijke schade die dergelijke wapens kunnen aanrichten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Groot gelijk, want je vraagt je af wat dit kind dan speelde met zijn maskertje en zijn geweer. Snipertje? Terroristje?
Dank je!quote:
Niet alles is een AK47.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg dat wel. Dat kind is bijna net zo lang als volwassenen en draagt een masker en een AK47. Dan moet je niet raar opkijken als de politie eens komt kijken.
Dat denk ik ook. Maar door het als speelgoed cadeau te geven, geef je wel het signaal af dat wapens goed en oké zijn.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een kind van 12 heeft ook nog geen flauw idee van de werkelijke schade die dergelijke wapens kunnen aanrichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |