Sowieso wel leuk om te zien dat je de geschiedenis van je voorouders weet. Mijn vaders kant heeft ook best wel veel leuke.quote:
Mijn broer heeft een paar jaar geleden na lang zoeken een foto op internet gevonden van de moeder van zijn schoonmoeder. Dat klinkt niet heel bijzonder maar zijn schoonmoeder, toen al bijna 80, zag toen voor het eerst een foto van haar moeder die in de oorlog vergast was.quote:
Mijn oma had 5 kinderen waarvan de laatste 2 van deze aangetrouwde opa warenquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:35 schreef sacha het volgende:
maar wat bedoel je met 'niet echte' opa Sjoef?
kijk, mooi!quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar geleden na lang zoeken een foto op internet gevonden van de moeder van zijn schoonmoeder. Dat klinkt niet heel bijzonder maar zijn schoonmoeder, toen al bijna 80, zag toen voor het eerst een foto van haar moeder die in de oorlog vergast was.
Ja, heel bijzonder.quote:
Volgende week kan ik ook weer echt weekend vieren.quote:
Doofpotquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef sacha het volgende:
en er zat een pyromaan in de familie maar daar werd niet over gesproken
Die werkten als voor andere mensen het vrije weekend begon.quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:54 schreef chufi het volgende:
Ik schenk even een wijntje in... beide kanten waren cafehouders ... Ben wel in beide kroegen ooit geweest als kind
Ja door de weeks waren ze molenaar en kruidenierquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die werkten als voor andere mensen het vrije weekend begon.
jaaaa zal even wennen zijn, weer in het ritme komen. Of denk je dat het mee gaat vallen?quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Volgende week kan ik ook weer echt weekend vieren.
Zal wel meevallen, ook al heb ik soms gezondigd. Ik heb toch nog wel een gewoon slaapritme, op tijd naar bed en er op tijd er weer uit.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
jaaaa zal even wennen zijn, weer in het ritme komen. Of denk je dat het mee gaat vallen?
oehhhquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:27 schreef mario390 het volgende:
hallon, bij ons komen straks de Krampus![]()
Dat is wel goed, dan moet het wel goed komenquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zal wel meevallen, ook al heb ik soms gezondigd. Ik heb toch nog wel een gewoon slaapritme, op tijd naar bed en er op tijd er weer uit.
nee het is en Krampusevent in de Stadt Krampuslop,Vuurshow ,Muziekquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
oehhhben je liev geweest dit jaar
ik zie hetquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is en Krampusevent in de Stadt Krampuslop,Vuurshow ,Muziek
Duiken Marioquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:27 schreef mario390 het volgende:
hallon, bij ons komen straks de Krampus![]()
Echt wel, het is ook een baan met doorgroeimogelijkheden.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is wel goed, dan moet het wel goed komen
Dat is toch meer Duitsland en Oostenrijk? Woon je daar of is dit het zoveelste feest wat hier gevierd moet worden? Ik wordt er een beetje moe van.quote:
Mijn eerste herinnering was dat ik kon staan.... ik trok mezelf op aan de spijlen en ik om staanquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoever kunnen jullie nog iets uit je prille jeugd herinneren? Ik kan mij dingen herinneren uit de tijd dat ik 4-5 jaar oud was. (kleuterschool en eerste vakanties) Ik had het er een tijdje geleden met mijn zusje erover en ik heb knallende ruzie gekregen omdat zij vindt dat je dat soort dingen niet kan herinneren daar je te jong bent. Ze staan niet op film of foto dus daar kunnen die herinneringen niet vandaan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat poppetje weet is ook nog.. dat was een soort clowtje...![]()
het is bij ons in Oostenrijk zo dat deze Eventen met de Duivel,Krampus zijn in Nov/Dezemberquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is toch meer Duitsland en Oostenrijk? Woon je daar of is dit het zoveelste feest wat hier gevierd moet worden? Ik wordt er een beetje moe van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marta oefent Madonnaquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:41 schreef mario390 het volgende:
[..]
het is bij ons in Oostenrijk zo dat deze Eventen met de Duivel,Krampus zijn in Nov/Dezember
Mijn ene Opa van vaderskant...was schipper en die andere Opa van moederskant wasquote:Op vrijdag 23 november 2018 15:44 schreef chufi het volgende:
De echte opa van mn vaders kant had molenaars als voorvaderen
Ja nu, maar duurt nooit zo lang en dan zappen ze naar een andere..quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu? ja ik heb gisteren nacht terug gekijken
wist ik niet.quote:
wauw....... best indrukwekkend...........quote:Op vrijdag 23 november 2018 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een paar jaar geleden na lang zoeken een foto op internet gevonden van de moeder van zijn schoonmoeder. Dat klinkt niet heel bijzonder maar zijn schoonmoeder, toen al bijna 80, zag toen voor het eerst een foto van haar moeder die in de oorlog vergast was.
Ruzie tussen mijn vader en moeder. Dat was wat heftig imo.(waarom weet ik niet) En een film gekeken en iemand dood ging doordat hij een steen tegen zijn hoofd kreeg (ik was blijkbaar laat op). Ik was nog klein en stootte mijn hoofd en was bang dat ik ook dood ging.quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:25 schreef Superbadeendje het volgende:
Hoever kunnen jullie nog iets uit je prille jeugd herinneren? Ik kan mij dingen herinneren uit de tijd dat ik 4-5 jaar oud was. (kleuterschool en eerste vakanties) Ik had het er een tijdje geleden met mijn zusje erover en ik heb knallende ruzie gekregen omdat zij vindt dat je dat soort dingen niet kan herinneren daar je te jong bent. Ze staan niet op film of foto dus daar kunnen die herinneringen niet vandaan komen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Mijn eerste herinnering was dat ik kon staan.... ik trok mezelf op aan de spijlen en ik om staan![]()
Niemand geloofd dat ... en er was niemand in de kamer![]()
maar dat is écht mijn eerste herinnering
Creepy popSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat poppetje weet is ook nog.. dat was een soort clowtje...Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Ik was altijd voor oorlogquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruzie tussen mijn vader en moeder. Dat was wat heftig imo.(waarom weet ik niet) En een film gekeken en iemand dood ging doordat hij een steen tegen zijn hoofd kreeg (ik was blijkbaar laat op). Ik was nog klein en stootte mijn hoofd en was bang dat ik ook dood ging.Verder warme herinneringen.
quote:Op vrijdag 23 november 2018 16:44 schreef chufi het volgende:
Via die auto-kenteken archieven kom ik een vroege fabrikant tegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vader reed eind jaren 50 in zo een.
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Dan zal die WC pot ook wel traumatisch geweest zijn danquote:Op vrijdag 23 november 2018 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ruzie tussen mijn vader en moeder. Dat was wat heftig imo.(waarom weet ik niet) En een film gekeken en iemand dood ging doordat hij een steen tegen zijn hoofd kreeg (ik was blijkbaar laat op). Ik was nog klein en stootte mijn hoofd en was bang dat ik ook dood ging.Verder warme herinneringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |