Ja Petzi weer door de bocht...quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:06 schreef sacha het volgende:
goh, het was weer gezellig vannacht![]()
morning!
Doe mij maar een bakkie, daar ben ik aan toe.quote:
quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe mij maar een bakkie, daar ben ik aan toe.
Stik, ik wou juist vandaag de stad in om wat kleding te halen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:40 schreef Disana het volgende:
Goedemorgen. Geen Black Friday voor mij, te veel en te druk.
Wens ik je sterkte, zal er wel zwart zienquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Stik, ik wou juist vandaag de stad in om wat kleding te halen.
Ik zal wel even zien, op zaterdag is het ook druk.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wens ik je sterkte, zal er wel zwart zien
goed gedaan.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb net je ouwe kleertjes gedeponeerd in de daarvoor geëigende bak
dan zal het wel een goed vissie zijn als het ze druk is daaro.........quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:16 schreef Kreator het volgende:
20 minuten wachten op een broodje bij de visboer..
De beste man heet wel "de rog" dus dat is dan weer prima.
quote:De familie van het jongetje is boos. "Dit geloof je toch niet. Dus ... niet meer buiten spelen!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:28 schreef Mo_Muffin het volgende:
Politie rukt massaal uit voor... spelend jongetje.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar ja voor het geld is een échte malloot... dat wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |