Skyyyyyquote:Op donderdag 22 november 2018 23:57 schreef skysherrif het volgende:
Uiteindelijk zijn er nu niet meer mods dan een maand geleden.
quote:Op donderdag 22 november 2018 23:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou graag willen dat wij weer vriendjes worden.
quote:
Zodra je eruit stapt op die manier zouden ze je niet meer terug moeten laten wat mij betreft.quote:
verteltquote:Op donderdag 22 november 2018 23:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heeft je moeder het goede nieuws vertelt?
schilversquote:
Een grote.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef Tjacka het volgende:
HELP
WELKE TV MOET IK KOPEN OP BLACK FRIDAY
KEUZE STRESS
Zie jou altijd topics openen van ja ik heb geen geld ik zuig je pik als je 5 euro geeft en nu ga je een tv kopen?!quote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef Tjacka het volgende:
HELP
WELKE TV MOET IK KOPEN OP BLACK FRIDAY
KEUZE STRESS
Goed punt. Wij lagen elkaar nooit echt hé?quote:
Ik niet. Ik zie haar (en jij) nog altijd graag vertrekkenquote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoi, ik ben blij dat je bent gebleven hier
humor is niet jouw ding hequote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zie jou altijd topics openen van ja ik heb geen geld ik zuig je pik als je 5 euro geeft en nu ga je een tv kopen?!
Ik ook stiekem.quote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een goede mediator kan zijn tussen jou en Drizztquote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed punt. Wij lagen elkaar nooit echt hé?
Maar we zijn nu collega's Drizztlaten we barre tijden achter ons laten en vooruit kijken.
Je bent de enigequote:Op donderdag 22 november 2018 23:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb wel lekkere billen jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zie haar (en jij) nog altijd graag vertrekken
zo iets zoek ikquote:Op vrijdag 23 november 2018 00:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
55" Samsung 4k met HDR. Maar geen hele dure ofzo, was 600.
Is ook niet zo bedoelt (Zo Scrummie nu kunnen ze ons allebei uitlachen en zitten we in hetzelfde schuitje, gezellig ik voel de vriendschap groeien) maar het is een beetje tegenstrijdig allemaal.quote:
maar ik weet niet welk type.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |