Terwijl het zo leuk was gisteren??quote:Op donderdag 22 november 2018 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Goede TT.
Ondertussen word ik weer helemaal zenuwachtig wanneer ik geen berichten krijg... Ik ben maar een sneu persoon...
Stuur jij wat toch?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Goede TT.
Ondertussen word ik weer helemaal zenuwachtig wanneer ik geen berichten krijg... Ik ben maar een sneu persoon...
Ben benieuwdquote:Op donderdag 22 november 2018 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb al een berichtje gestuurd
Dan moeten we idd afwachtenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik heb al een berichtje gestuurd
Herken het wel. Stuur nu ook niks omdat ik niet weet wat ik moet sturen. Maar kijk er wel erg naar uit om hem te zienquote:Op donderdag 22 november 2018 20:32 schreef Halimede het volgende:
[..]
Misschien hebben we beiden eigenlijk gewoon niks interessants te vertellen
Wanneer zien jullie elkaar weer en alsnog uit eten??quote:Op donderdag 22 november 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Herken het wel. Stuur nu ook niks omdat ik niet weet wat ik moet sturen. Maar kijk er wel erg naar uit om hem te zien
Zondag.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Wanneer zien jullie elkaar weer en alsnog uit eten??
Dat vind ik zelf eigenlijk ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Goede TT.
Je kan natuurlijk altijd een mooie foto sturen, tikje ondeugend, maar smaakvol. Dat is altijd goed.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Herken het wel. Stuur nu ook niks omdat ik niet weet wat ik moet sturen. Maar kijk er wel erg naar uit om hem te zien
Oh dat durf ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 20:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk altijd een mooie foto sturen, tikje ondeugend, maar smaakvol. Dat is altijd goed.
Nou ja wil eigenlijk wel stoppenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goede basis, jatochnietdan?
Heb je geen random rare-shit-die-je-op-het-internet-hebt-gevonden om te sturen?quote:Op donderdag 22 november 2018 20:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
O, laat dan maar.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou ja wil eigenlijk wel stoppen
Ik weet nog niet of die memes leuk vindtquote:Op donderdag 22 november 2018 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je geen random rare-shit-die-je-op-het-internet-hebt-gevonden om te sturen?
Of past dat niet bij jullie dynamiek?
Rare shit die je op het Internet gevonden hebt???quote:Op donderdag 22 november 2018 20:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Heb je geen random rare-shit-die-je-op-het-internet-hebt-gevonden om te sturen?
Of past dat niet bij jullie dynamiek?
Plaatjes van lieve dieren dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of die memes leuk vindt
Goeie manier om daar achter te komen is door de meest choquerende memes te sturen die je kan vindenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of die memes leuk vindt
Memes enzo. Ik mag graag de onzin waar ik om moet lachen delen met degene die ik leuk vindt.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Rare shit die je op het Internet gevonden hebt???
Kon m'n ex altijd wel om lachen, die was (waarschijnlijk nog steeds wel) ook zo'n sick fuck.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Halimede het volgende:
[..]
Goeie manier om daar achter te komen is door de meest choquerende memes te sturen die je kan vinden
Dat heb ik ook hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Memes enzo. Ik mag graag de onzin waar ik om moet lachen delen met degene die ik leuk vindt.
Ja dat vind ik ook leuk.....maar VEM gaf aan een mooie foto van háát haarzelf te sturen......moest even schakelen hiertussenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Memes enzo. Ik mag graag de onzin waar ik om moet lachen delen met degene die ik leuk vindt.
Kan ook best leuk zijn toch?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Vind ik ook wel wat ijdel hoor. Random een foto van jezelf sturen:P
UIt het niets zo?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kan ook best leuk zijn toch?
Ik heb nog nooit een foto gestuurd gekregen van een mooie meid en gedacht ‘wat moet ik daar nu weer mee?’.quote:
Alle mannen zijn hier vrij simpel inquote:Op donderdag 22 november 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto gestuurd gekregen van een mooie meid en gedacht ‘wat moet ik daar nu weer mee?’.
Dus gewoon sturen. Als je verlegen bent, gewoon blote schouder. Kan hij fantaseren dat je naakt bent.
Mannen zijn zo simpel.
(Ja, of alleen ik)
Dat vind ik echt raarquote:Op donderdag 22 november 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een foto gestuurd gekregen van een mooie meid en gedacht ‘wat moet ik daar nu weer mee?’.
Dus gewoon sturen. Als je verlegen bent, gewoon blote schouder. Kan hij fantaseren dat je naakt bent.
Mannen zijn zo simpel.
(Ja, of alleen ik)
Neuh, een foto is eigenlijk altijd wel leuk om te krijgen. Al moet ik me ook over een drempel zetten om er een te sturen om bovengenoemde reden.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen zijn zo simpel.
(Ja, of alleen ik)
Waarom niet. Je wil toch in zijn hoofd komen? Dat hij dag en nacht aan jou denkt? Nou, dit is de kortste route.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat vind ik echt raarBegrijp wel dat mannen dat leuk vinden hoor. Zou het zelf denk ik niet doen.
Ja maar ga toch niet een 'sexy' foto sturen. Zie mezelf al proberen iets te makenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waarom niet. Je wil toch in zijn hoofd komen? Dat hij dag en nacht aan jou denkt? Nou, dit is de kortste route.
Maar als je elkaar (nog) niet irl kunt zien dan is het toch juist leuk om elkaar foto's te sturen??quote:Op donderdag 22 november 2018 21:17 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Neuh, een foto is eigenlijk altijd wel leuk om te krijgen. Al moet ik me ook over een drempel zetten om er een te sturen om bovengenoemde reden.
Stuur je een rare foto. Of iets totaal anders. Of niets.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ga toch niet een 'sexy' foto sturen. Zie mezelf al proberen iets te makenEn dan zie ik dat hoofd van hem ook al voor mij --->
![]()
Zoiets heb ik ook nooit gedaan trouwens.
Doe het dan ook wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar als je elkaar (nog) niet irl kunt zien dan is het toch juist leuk om elkaar foto's te sturen??
Uhm die dates zelf toch?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Stuur je een rare foto. Of iets totaal anders. Of niets.
Niet afzeikend bedoeld maar je ziet wel overal botten in lijkt het als ik je posts zo lees. Doe je wel eens iets zonder na te denken? Zo van: je ziet vanzelf wel wat er gebeurt?
Nu weer?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Uhm die dates zelf toch?
Wat is het punt nu weer?
Zo moeilijk is het toch niet. Gewoon een selfie waarbij je blote schouders en alles daarboven ziet en verder niet. Beetje zwoel in de camera kijken. Of je gaat full tokkie en trekt een duckface. Maakt niet eens uit. Het gaat om de illusie.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:19 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar ga toch niet een 'sexy' foto sturen. Zie mezelf al proberen iets te makenEn dan zie ik dat hoofd van hem ook al voor mij --->
![]()
Zoiets heb ik ook nooit gedaan trouwens.
Ben niet het type wat een random foto van mijzelf zomaar naar iemand stuurt. En al helemaal geen sexy pose ofzoquote:Op donderdag 22 november 2018 21:24 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Nu weer?
Ik bedoel te zeggen dat je soms wat overanalyserend overkomt, that's all.
Misschien word het eens tijd om te proberen. Als je in je comfortzone blijft hangen zal er weinig groei zijn.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ben niet het type wat een random foto van mijzelf zomaar naar iemand stuurt. En al helemaal geen sexy pose ofzo
ja kappen hoor. Sommige dingen zijn gewoon niet aan sommige mensen besteed.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:29 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Misschien word het eens tijd om te proberen. Als je in je comfortzone blijft hangen zal er weinig groei zijn.
WTF is dit dan!quote:Op donderdag 22 november 2018 21:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Mannen zijn zo simpel.
(Ja, of alleen ik)
Hahaha, horney Joequote:Op donderdag 22 november 2018 21:31 schreef Horney_Joe het volgende:
[..]
WTF is dit dan!
bij een blote schouder denk ik echt niet gelijk aan naakte vrouwen
je komt over als een oversekste puber
Niet als een puber. Oversekst? Probably.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:31 schreef Horney_Joe het volgende:
[..]
WTF is dit dan!
bij een blote schouder denk ik echt niet gelijk aan naakte vrouwen
je komt over als een oversekste puber
Die SC waar je naar refereert is een sneue kliekjesbende, voor het geval je het nog niet wist... en daar posten dan ook vrij weinig mensen uit dit topic.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:48 schreef CoolGuy het volgende:
Dag mensen. Doen we iets minder slowchat in dit topic aub?Daar hebben we SC voor. Wistenjulliealwelenjulliekunnendatook, dus..
Bovendien zijn we ontopic.....overwegen of je wel/niet een foto appt......quote:Op donderdag 22 november 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Die SC waar je naar refereert is een sneue kliekjesbende, voor het geval je het nog niet wist... en daar posten dan ook vrij weinig mensen uit dit topic.
Niet veel meer of minder kliek, dan deze groep. Daarbij zijn er twee SCs, dus je kan kiezen.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Die SC waar je naar refereert is een sneue kliekjesbende, voor het geval je het nog niet wist... en daar posten dan ook vrij weinig mensen uit dit topic.
Wat doe jij er dan precies tussen?quote:Op donderdag 22 november 2018 22:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Die andere post geen hond in.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:45 schreef Cue_ het volgende:
Niet veel meer of minder kliek, dan deze groep. Daarbij zijn er twee SCs, dus je kan kiezen.
Ik post waar ik zin in heb, dat kliekt alleen niet altijd even goed.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:45 schreef Debsterr het volgende:
Wat doe jij er dan precies tussen?
Gewoon blijven doenquote:Op donderdag 22 november 2018 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik post waar ik zin in heb, dat kliekt alleen niet altijd even goed.
Och, als het echt zou klieken was ik er ook niet tussengekomen. Of ja... ik word getolereerd. Denk ik.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik post waar ik zin in heb, dat kliekt alleen niet altijd even goed.
Maar jij bent een vrouw. Mannen zien ze als concurrentie.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:54 schreef Debsterr het volgende:
Och, als het echt zou klieken was ik er ook niet tussengekomen. Of ja... ik word getolereerd. Denk ik.
Oh ja. Dat zal het zijn.quote:Op donderdag 22 november 2018 22:55 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar jij bent een vrouw. Mannen zien ze als concurrentie.
Ik word niet getolereerd. KLIEK!!quote:Op donderdag 22 november 2018 22:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Och, als het echt zou klieken was ik er ook niet tussengekomen. Of ja... ik word getolereerd. Denk ik.
Heeft nooit wat te maken met de manier waarop je post inderdaad. Vooral jij.quote:
Ik vast eigenlijk ook niet, maar ik ben heerlijk naief.quote:
Lekker niet doen als het niet bij je past Yas...quote:Op donderdag 22 november 2018 21:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
ja kappen hoor. Sommige dingen zijn gewoon niet aan sommige mensen besteed.
Oh zo zit ik ook wel een beetje in elkaarquote:Op donderdag 22 november 2018 20:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Goede TT.
Zeker bij kortaf af jaquote:Op donderdag 22 november 2018 23:27 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oh zo zit ik ook wel een beetje in elkaarAls het contact sowieso al wat langzaam verloopt en je krijgt 1 - 2 dagen geen berichtje, lekker boeiend. Maar als je elkaars oren van de kop typt (
) en uit het niets is diegene een paar dagen stil of kortaf, ja dan ga ik ook wel denken van wat is deze!
Nee is niet mijn dingquote:Op donderdag 22 november 2018 23:26 schreef Classic_Smoseby het volgende:
[..]
Lekker niet doen als het niet bij je past Yas...
Ook al ben ik het wel met de heren eens, het werkt wel 😉
Ja, uiteraard... Maar op de dag ná de date niets sturen lijkt me niets anders dan een slecht teken.. Dus ik ga wel weer verder kijken.. Jammer, want ze was echt leuk!quote:Op donderdag 22 november 2018 23:27 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Oh zo zit ik ook wel een beetje in elkaarAls het contact sowieso al wat langzaam verloopt en je krijgt 1 - 2 dagen geen berichtje, lekker boeiend. Maar als je elkaars oren van de kop typt (
) en uit het niets is diegene een paar dagen stil of kortaf, ja dan ga ik ook wel denken van wat is deze!
Misschien niet je eigen onzekerheid projecteren op iemand anders.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, uiteraard... Maar op de dag ná de date niets sturen lijkt me niets anders dan een slecht teken.. Dus ik ga wel weer verder kijken.. Jammer, want ze was echt leuk!
Heb je zelf wel iets gestuurd? En wat dan?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ja, uiteraard... Maar op de dag ná de date niets sturen lijkt me niets anders dan een slecht teken.. Dus ik ga wel weer verder kijken.. Jammer, want ze was echt leuk!
Ik vroeg of ze een beetje wakker kon worden die ochtend (ze moest heel vroeg op en we hadden het relatief laat gemaakt) en gevraagd of de date van vrijdag (vandaag) nog door ging.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heb je zelf wel iets gestuurd? En wat dan?
En daar heeft ze dus helemaal niets op gereageerd? Daar zou ik inderdaad ook niet heel kalm van wordenquote:Op vrijdag 23 november 2018 10:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik vroeg of ze een beetje wakker kon worden die ochtend (ze moest heel vroeg op en we hadden het relatief laat gemaakt) en gevraagd of de date van vrijdag (vandaag) nog door ging.
Misschien en waarschijnlijk zit ik mezelf alleen maar gek te maken, het kan nog zo zijn dat ze vandaag wél wat stuurt... Ik word gewoon gek van mezelf.
Geen reactie inderdaad... Ik hoop met je meequote:Op vrijdag 23 november 2018 10:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En daar heeft ze dus helemaal niets op gereageerd? Daar zou ik inderdaad ook niet heel kalm van worden![]()
hopelijk is your mind playing tricks on you!
Was de date van vanavond echt een afspraak?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Geen reactie inderdaad... Ik hoop met je mee
De intentie was er wel, maar ze zou nog even kijken of ze niet al iets anders had staan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was de date van vanavond echt een afspraak?
Flauw dat ze niet gewoon wat terug stuurt.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
De intentie was er wel, maar ze zou nog even kijken of ze niet al iets anders had staan.
'even kijken' klinkt nogal als een kutexcuus, je weet toch wel een dag van te voren of je iets hebt staan.quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:36 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
De intentie was er wel, maar ze zou nog even kijken of ze niet al iets anders had staan.
Dat klinkt idd een beetje alsof ze niet echt zin heeft maar het niet durft te zeggenquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'even kijken' klinkt nogal als een kutexcuus, je weet toch wel een dag van te voren of je iets hebt staan.
En dan daarbij had ze al lang kunnen reageren.....quote:Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
'even kijken' klinkt nogal als een kutexcuus, je weet toch wel een dag van te voren of je iets hebt staan.
Ik had laatst ook zoiets, en toen bleek het toch niet door te gaan in eensquote:Op vrijdag 23 november 2018 12:09 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En dan daarbij had ze al lang kunnen reageren.....
Ik wel jaquote:Op vrijdag 23 november 2018 11:57 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dit is serieus niet tof natuurlijk. Leuke date. Date geeft aan de intentie te hebben vandaag af te spreken en dan niks laten horen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:40 schreef Restyler het volgende:
Thommy ik ben er voor je in deze zware tijden.
Ben iemand die als er een klik is het liefst echt 100en berichtjes per dag verstuurtquote:
Klopt..quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:16 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Zijn een paar mogelijke oorzaken.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dit is serieus niet tof natuurlijk. Leuke date. Date geeft aan de intentie te hebben vandaag af te spreken en dan niks laten horen.
No shit, Sherlock.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Zijn een paar mogelijke oorzaken.
1) Ze vond het toch te spannend om face-to-face te zeggen dat ze geen tweede date wou.
2) Ze vond het leuk, kwam thuis, begon na te denken en begon te twijfelen.
3) Ze heeft het druk. Misschien is ze aan het werk of iets dergelijks.
1: Dat kan, en zou ik ook spannend vinden. Dan optiequote:Op vrijdag 23 november 2018 13:09 schreef Restyler het volgende:
[..]
Zijn een paar mogelijke oorzaken.
1) Ze vond het toch te spannend om face-to-face te zeggen dat ze geen tweede date wou.
2) Ze vond het leuk, kwam thuis, begon na te denken en begon te twijfelen.
3) Ze heeft het druk. Misschien is ze aan het werk of iets dergelijks.
Ik kan het anders best zo druk hebben dat ik een hele dag niet op whatsapp kijk. Iedereen is anders. Gewoon afwachten.quote:Op vrijdag 23 november 2018 13:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
1: Dat kan, en zou ik ook spannend vinden. Dan optie
2: Als ze begon te twijfelen is het juist een goed teken als ze dat aangeeft aan haar date, iets met transparantie, weten waar diegene aan toe is.
3: Of iemand het nou druk heeft of niet, je kan áltijd wel 30 seconden tot een minuut vrijmaken toch?
Heb er een paar dagen terug nog een post aan geweid, een vriendin van mij werkt heel veel en heeft daarnaast een druk familiebestaan toch appen we iedere dag, gewoon omdat ik blijkbaar toch niet onbelangrijk ben voor haar
Nee oke, maar neem aan dat jij aan't einde v/d dag wel even je telefoon erbij pakt?quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan het anders best zo druk hebben dat ik een hele dag niet op whatsapp kijk. Iedereen is anders. Gewoon afwachten.
Ja maar toch niet als je een afspraak hebt gepland waar je eventueel nog een tijd ofzo voor Moet bevestigen?quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:15 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik kan het anders best zo druk hebben dat ik een hele dag niet op whatsapp kijk. Iedereen is anders. Gewoon afwachten.
Ik ging er even vanuit dat je vanochtend wat had gestuurd.quote:Op vrijdag 23 november 2018 14:16 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Nee oke, maar neem aan dat jij aan't einde v/d dag wel even je telefoon erbij pakt?
Ik ben vaak ook super druk, en er zijn zelfs momenten dat ik m'n telefoon thuis laat tegenwoordig.
Maar ik reageer áltijd dezelfde dag nog op berichtjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |