quote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JC ik wil niet gelijk te streng zijn maar even op je taalgebruik letten makker
Neequote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even op je taalgebruik letten? Thnx.
Hij is gewoon voornamelijk een aandachtshoer (Met een schimmelende anus)quote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
quote:
uhuhquote:Op donderdag 22 november 2018 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Ik lok je gewoon hierheen omdat ik je mis
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is gewoon voornamelijk een aandachtshoer (Met een schimmelende anus)
Ik wil je niet gelijk noten op de eerste avond makker. Maar op deze manier laat je me geen keusquote:
Ik heb er al 3 gezet, ik ben echt in topvorm.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil je niet gelijk noten op de eerste avond makker. Maar op deze manier laat je me geen keus
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even op je woorden letten? Ik krijg klachten over je.
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JC ik wil niet gelijk te streng zijn maar even op je taalgebruik letten makker
C_a, wat vind je van het nieuwe blauw?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
onlogisch wist ik alquote:Op donderdag 22 november 2018 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
C_a, wat vind je van het nieuwe blauw?
Nummer 62 is een feit.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:14 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM en Onlo gedragen zich walgelijk.
Echt walgelijk.
he bahquote:Op donderdag 22 november 2018 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Echt walgelijk...
[ afbeelding ]
quote:
De SC is in goede handenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:13 schreef onlogisch het volgende:
Staan jullie er eigenlijk wel bij stil wat voor een geweldige dag het voor Roland moet zijn?
2 van zijn betere vrienden in deze SC zijn opeens moderator. Ik kan me voorstellen dat hij vanavond een extra koekje neemt bij zijn kopje thee
WTF LR?quote:Op donderdag 22 november 2018 21:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zijn mijn nieuwe vriend en ik. Volgend jaar trouwen we
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |