Mijn stem had je gehadquote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had toch moeten solliciteren bij nader inzien om dat waardeloze "Niet geklikt" te kunnen aanpakken.
Ja, nu moet ik met onlogisch.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had toch moeten solliciteren bij nader inzien om dat waardeloze "Niet geklikt" te kunnen aanpakken.
Nee jij danquote:
Maar dat is echt heel geestelijk beperkt hoelang dat nu al als grappig door zou moeten gaan. Zelfs voor een figuur als Onlogisch.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. ONTZETTEND veel spijt van.
Zolang er kleine meisjes om zijn posts blijven lachen zal hij door blijven gaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is echt heel geestelijk beperkt hoelang dat nu al als grappig door zou moeten gaan. Zelfs voor een figuur als Onlogisch.
HA HAquote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er kleine meisjes om zijn posts blijven lachen zal hij door blijven gaan.
Haxballgodenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
Het enige waar op geklikt zou moeten worden, zijn haxball links.
Kan je even op je woorden letten? Ik krijg klachten over je.quote:
Kan je even op je taalgebruik letten? Thnx.quote:
Oke daddyquote:Op donderdag 22 november 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even op je woorden letten? Ik krijg klachten over je.
quote:
ANGELquote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
Nee. Ik lok je gewoon hierheen omdat ik je misquote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |