Mijn stem had je gehadquote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had toch moeten solliciteren bij nader inzien om dat waardeloze "Niet geklikt" te kunnen aanpakken.
Ja, nu moet ik met onlogisch.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had toch moeten solliciteren bij nader inzien om dat waardeloze "Niet geklikt" te kunnen aanpakken.
Maar dat is echt heel geestelijk beperkt hoelang dat nu al als grappig door zou moeten gaan. Zelfs voor een figuur als Onlogisch.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 21:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geklikt. ONTZETTEND veel spijt van.
Zolang er kleine meisjes om zijn posts blijven lachen zal hij door blijven gaan.quote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is echt heel geestelijk beperkt hoelang dat nu al als grappig door zou moeten gaan. Zelfs voor een figuur als Onlogisch.
HA HAquote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang er kleine meisjes om zijn posts blijven lachen zal hij door blijven gaan.
Haxballgodenquote:Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef Coco. het volgende:
Het enige waar op geklikt zou moeten worden, zijn haxball links.
Oke daddyquote:Op donderdag 22 november 2018 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je even op je woorden letten? Ik krijg klachten over je.
ANGELquote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
Nee. Ik lok je gewoon hierheen omdat ik je misquote:Op donderdag 22 november 2018 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
daarom lokte je mij gister hier heen he billie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |