SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.26.07.2018SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.===================================================================
De diverse instagrams:
Samantha: https://www.instagram.com/samanthaenfriends/?hl=nl
Michael: https://www.instagram.com/michaelvanderplas/?hl=nl
Michaels vriendin Naomi: https://www.instagram.com/naomicollinda/?hl=nl
Samantha's Vriendje van dienst
Jeffrey: https://www.instagram.com/jeffreylake/?hl=nl
https://www.show.nl/rubri(...)-heeft-haar-rust-nu/
Update laatste nieuws. 15/08/2018
Samantha is op 15 augustus vertrokken naar Castle Craig. De behandeling gaat 16 weken duren. De schatting is dus dat ze op of rond 5 december klaar is met haar behandeling. Samantha is door haar vriend naar Schiphol gebracht. Het weekend voor vertrek heeft ze haar zoont Milano nog mogen zien. Haar dochter Angelina mocht ze niet zien omdat het meisje al wat ouder is en het afscheid mogelijk traumatisch zou kunnen zijn voor haar.
Sinterklaasgedichten voor onze Samant in de spoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moeten we raden?quote:Op donderdag 22 november 2018 18:10 schreef MisterLastName het volgende:
[..]
Zit hier al wat langer hoor![]()
![]()
quote:![]()
neuh..Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
https://www.shownieuws.nl(...)bie-terug-nederland/quote:[b]Barbie terug in Nederland. ]/b]
Samantha de Jong is terug! ‘Barbie’ is vandaag door meerdere mensen gespot op Nederlandse bodem…
Zo zagen twee meisjes haar iets lekkers halen bij een winkelcentrum in Leidschendam. En gelukkig nieuw haar, want ze heeft daar ook extensions in haar haar laten zetten. Op de foto’s oogt ze erg fris en vrolijk, zoals je hierboven kunt zien.
Samantha zat al sinds augustus 2018 in de verslavingskliniek Castle Craig in Schotland. Daar werd ze klaargestoomd voor een leven “zonder drank, zonder drugs en rare dingen. Zoals zelfmoordpogingen, daar ben ik nou ook wel een beetje klaar mee,” zei ze destijds tegen Shownieuws.
Krijg die foto niet te pakken.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]![]()
Ze heeft het zowaar volgehouden![]()
Maar niet lmeteen naar de kinderen?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Sinterklaasgedicht
]5 december , een heel groot feest
Dan is Barbie terug van weggeweest
Gaat ze nu lekker voor de lol
Of blijft ze nog een ordinaire snol
De sint zal het verblijden
Als hij haar in ieder geval kan vermijden
Want zo'n blonde tokkie stoot
Wil hij liever niet op schoot
Aan Sjefke heeft ze nu geen moer
Die is met hoerige Jantje op tour
Wie moet ze nu haar verhaal vertellen?
Komaan Barb gaat maar shownieuws bellen
Voor een beetje geld, een beetje poen
Wil ze dat nog steeds wel doen.
Natuurlijk is ze schoon en clean
De mensen zullen het wel zien
Natuurlijk was het hard en zwaar
Maar ze speelde het mooi wel klaar
Vanavond geeft ze een klein feest
Gedraagt ze zich weer als een beest
Met wat coke en wat leuke vrinden
Kan ook niemand iets van vinden
Van kritiek is ze niet gediend
Na al dat harde werken heeft ze dat verdient
Dus geen geouwehoer
Barb is back en dat is stoer
Voor ons en voor het vertier
Zien we Barb weer vaker hier
In dit topic en voor ons velen
Hoeven wij ons gelukkig niet te vervelen.
Praadje![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Pas maar op. Straks gaat ze schreeuwen dat ze gaat dansen op je graf en nare dingen over je kinderen zeggen.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:07 schreef praadje het volgende:
Sinterklaasgedicht
]5 december , een heel groot feest
Dan is Barbie terug van weggeweest
Gaat ze nu lekker voor de lol
Of blijft ze nog een ordinaire snol
De sint zal het verblijden
Als hij haar in ieder geval kan vermijden
Want zo'n blonde tokkie stoot
Wil hij liever niet op schoot
Aan Sjefke heeft ze nu geen moer
Die is met hoerige Jantje op tour
Wie moet ze nu haar verhaal vertellen?
Komaan Barb gaat maar shownieuws bellen
Voor een beetje geld, een beetje poen
Wil ze dat nog steeds wel doen.
Natuurlijk is ze schoon en clean
De mensen zullen het wel zien
Natuurlijk was het hard en zwaar
Maar ze speelde het mooi wel klaar
Vanavond geeft ze een klein feest
Gedraagt ze zich weer als een beest
Met wat coke en wat leuke vrinden
Kan ook niemand iets van vinden
Van kritiek is ze niet gediend
Na al dat harde werken heeft ze dat verdient
Dus geen geouwehoer
Barb is back en dat is stoer
Voor ons en voor het vertier
Zien we Barb weer vaker hier
In dit topic en voor ons velen
Hoeven wij ons gelukkig niet te vervelen.
Praadje![]()
Wie had trouwens gedacht dat ze tot het eind zou blijven?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Ik niet. Wel verwacht ik dat ze binnen korte tijd weer terug bij af is, maar ik hoop dat ze het "volhoudt". Tussen aanhalingstekens omdat ze tijdens haar opname vrolijk verderging met zichzelf verhoeren voor aandacht.quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:36 schreef Ole het volgende:
Wie had trouwens gedacht dat ze tot het eind zou blijven?![]()
Which reminds me......quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:28 schreef Stompzinnig het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks gaat ze schreeuwen dat ze gaat dansen op je graf en nare dingen over je kinderen zeggen.![]()
![]()
Ik niet. Er was toch een poll?quote:Op dinsdag 4 december 2018 18:36 schreef Ole het volgende:
![]()
Had niet verwacht dat ze het zou volhouden, hopelijk voor haar valt ze onder invloed van haar oude omgeving niet meteen terug.![]()
Ik had ook niet verwacht dat ze het vol zou houdenheeft ze goed gedaan. Wel puntenaftrek voor dat gedoe met die vent en het hebben van een mobiel
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik vind het knap van dr en hoop dat ze niet in oude gewoonten vervalt. En dus dat ze die foute figuren op afstand kan houden.Tap tap tap![]()
Zo te zien is ze gelijk naar de lippenvuller gerend en als ze dan toch bezig is ook maar eerst een nieuwe pruik.![]()
![]()
AMEN.quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het knap van dr en hoop dat ze niet in oude gewoonten vervalt. En dus dat ze HULP KRIJGT OM DIE FOUTE FIGUREN OP AFSTAND TE HOUDEN.
[ Bericht 5% gewijzigd door maily op 04-12-2018 21:48:30 ]![]()
Ikquote:Op dinsdag 4 december 2018 18:36 schreef Ole het volgende:
Barbie is dood.
Zestien weken lang werkte ze in alle rust aan zichzelf. Aan haar drugs- en medicijnverslaving, en haar zware depressie. Eigenlijk zou ze op 4 december terugkomen. Maar omdat haar Schotse behandelaars bang waren dat Samantha door een welkomstcomité van tientallen mensen zou worden opgewacht, mocht ze een week eerder naar huis. De afgelopen anderhalve week woonde ze weer in haar eigen huis, volgde ze trouw de dagbehandelingen bij de Nederlandse afdeling van Castle Craig, en omringt ze zich alleen nog met de mensen die Samantha tijdens haar verblijf hebben gesteund.
Ze besloot om één keer haar volledige relaas te doen. Om schoon schip met zichzelf te maken, maar ook omdat ze wil dat de mensen weten waarom ze zo was afgegleden. En het was Samantha zelf die weekblad Story uitkoos om het ware en complete verhaal te vertellen. Over haar liefdesrelaties, zelfmoordpogingen, abortussen, verblijf in de kliniek, toekomst en het contact met haar dochtertje Angelina en zoontje Milano. ‘Ik haal kracht uit de tekeningen van mijn kinderen, die ik al vijf maanden niet heb gezien...’
Het twaalf pagina’s [!!!!] tellende interview met Samantha de Jong staat vanaf vandaag in de nieuwe Story.![]()
https://www.story.nl/arti(...)al-story-barbie-dood![]()
![]()
Ze ziet er stukken beter uitquote:Op woensdag 5 december 2018 06:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Barbie is dood.
Zestien weken lang werkte ze in alle rust aan zichzelf. Aan haar drugs- en medicijnverslaving, en haar zware depressie. Eigenlijk zou ze op 4 december terugkomen. Maar omdat haar Schotse behandelaars bang waren dat Samantha door een welkomstcomité van tientallen mensen zou worden opgewacht, mocht ze een week eerder naar huis. De afgelopen anderhalve week woonde ze weer in haar eigen huis, volgde ze trouw de dagbehandelingen bij de Nederlandse afdeling van Castle Craig, en omringt ze zich alleen nog met de mensen die Samantha tijdens haar verblijf hebben gesteund.
Ze besloot om één keer haar volledige relaas te doen. Om schoon schip met zichzelf te maken, maar ook omdat ze wil dat de mensen weten waarom ze zo was afgegleden. En het was Samantha zelf die weekblad Story uitkoos om het ware en complete verhaal te vertellen. Over haar liefdesrelaties, zelfmoordpogingen, abortussen, verblijf in de kliniek, toekomst en het contact met haar dochtertje Angelina en zoontje Milano. ‘Ik haal kracht uit de tekeningen van mijn kinderen, die ik al vijf maanden niet heb gezien...’
Het twaalf pagina’s [!!!!] tellende interview met Samantha de Jong staat vanaf vandaag in de nieuwe Story.![]()
https://www.story.nl/arti(...)al-story-barbie-dood
[ afbeelding ], die haarkleur alleen al
![]()
![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Heur haarkleur ziet er inderdaad wel beter uit!quote:Op woensdag 5 december 2018 07:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ze ziet er stukken beter uit, die haarkleur alleen al
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Vond ik ook al inderdaad!quote:Op woensdag 5 december 2018 07:01 schreef maily het volgende:
[..]
Ze ziet er stukken beter uit, die haarkleur alleen al
![]()
In dat artikel ook " zoals jullie zien heb ik mijn blonde extensions achtergelaten in Schotland."quote:Op dinsdag 4 december 2018 19:59 schreef Kim-Holland het volgende:
Zo te zien is ze gelijk naar de lippenvuller gerend en als ze dan toch bezig is ook maar eerst een nieuwe pruik.
Okee.Het is pas echt crisis als het bier op is.![]()
Volgens haar insta is morgen van alles te lezen in de Story. Kan iemand morgen dat artikel uploaden?![]()
![]()
Ik wil het best proberen positief in te zien, maar...
.https://www.rtlboulevard.(...)erug-op-bewogen-jaarHet is pas echt crisis als het bier op is.![]()
ChipsZak.
![]()
That's hot.![]()
Opvallend vind ik wel dat ze blijkbaar al een week terug is maar hierover niks is uitgelekt. Ze kon zich die week dus wel gedeisd houden en netjes naar haar Castle Craig afspraken gaan,.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Er er lichtbruine ingehangen...quote:Op woensdag 5 december 2018 09:02 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
In dat artikel ook " zoals jullie zien heb ik mijn blonde extensions achtergelaten in Schotland."
Okee.![]()
Misschien werd er al wel in haar nek gehijgd door tijdschriften en wil ze het hiermee achter de rug hebben.quote:Op woensdag 5 december 2018 09:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Opvallend vind ik wel dat ze blijkbaar al een week terug is maar hierover niks is uitgelekt. Ze kon zich die week dus wel gedeisd houden en netjes naar haar Castle Craig afspraken gaan,.
Tap tap tap![]()
Twee uur geleden postte ze alweer 7 selfies in 1 instapost. En ze stond alweer vrijwillig in de Story. Het aandachtshoeren is kennelijk nog net zo erg als hiervoor. Neh, geloof niet dat er veel veranderd is in Schotland. En waarom bedankt ze Jeff the creap?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Dat contrast met die foto's in de story en haar instagram foto'squote:Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef Greys het volgende:
Twee uur geleden postte ze alweer 7 selfies in 1 instapost. En ze stond alweer vrijwillig in de Story. Het aandachtshoeren is kennelijk nog net zo erg als hiervoor. Neh, geloof niet dat er veel veranderd is in Schotland. En waarom bedankt ze Jeff the creap?Jammer dat ze het nodig blijft vinden 1000 filters te gebruiken
Zo jammer .....quote:Op woensdag 5 december 2018 11:41 schreef Greys het volgende:
Twee uur geleden postte ze alweer 7 selfies in 1 instapost. En ze stond alweer vrijwillig in de Story. Het aandachtshoeren is kennelijk nog net zo erg als hiervoor. Neh, geloof niet dat er veel veranderd is in Schotland. En waarom bedankt ze Jeff the creap?![]()
![]()
Breng haar niet op ideetjes...😯😕quote:Op woensdag 5 december 2018 07:01 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ze heeft zoveel aan zich laten verbouwen, maar een bovenooglift dan weer niet![]()
Gewoon in de eerste week dat ze terug is al een interview geven, daar ga ik wel hard op hoor, wat een topwijf
[ Bericht 25% gewijzigd door Marsenal op 05-12-2018 16:35:39 ]-nee-![]()
Knap dat ze het volgehouden heeft. Jammer dat het zeer waarschijnlijk zinloos was. Ze kan verder ook niks en ze gaat echt niet achter de kassa zitten bij de LIDL, dus daar zijn we nog niet van af.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Ik zie nu pas dat die Jeffrey op z'n Insta #internationalmodel gebruikt als er iemand een beetje aangeklede foto van hem heeft gemaakt. Whoehoehoeeeeee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
En hoe ze het heeft volgehouden. Flink lopen batsen met een gast die een relatie had en lopen bitchen met zn mokkel. Nee, ze is vast enorm veranderd. Barbie is geschiedenis. Samant is herboren. Dag 1 heeft ze haar lippen laten doen en op dag 2 stond de Story op de stoep. Op dag 3 kreeg ze een nieuwe pruik en op week 8 flikkert ze zichzelf uit het keukenraam op de begane grond terwijl ze zwanger is van Jeffrey, dat denkt hij althans. Komt goed hoor!Go hard or go home![]()
Hij gebruikt een heel boekwerk aan dat soort kreten bij die foto's. Blijkbaar wil hij niet alleen aan de weg timmeren als zanger en verkoper van dakkapelletjes, maar ook als model. Tsja, je wilt toch ook financieel gewin hebben uit de spuiten en haartransplantaties, nietwaar.quote:Op woensdag 5 december 2018 16:43 schreef Greys het volgende:
Ik zie nu pas dat die Jeffrey op z'n Insta #internationalmodel gebruikt als er iemand een beetje aangeklede foto van hem heeft gemaakt. Whoehoehoeeeeee![]()
![]()
Gierenquote:Op woensdag 5 december 2018 16:56 schreef Noek het volgende:
en op week 8 flikkert ze zichzelf uit het keukenraam op de begane grond terwijl ze zwanger is van Jeffrey, dat denkt hij althans. Komt goed hoor!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Op haar recente insta-foto's lijkt ze juist meer dan ooit op een Barbie
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Ja ze heeft het poppenfilterschuifje nu helemaal naar standje ultrafake geschoven.quote:Op woensdag 5 december 2018 19:32 schreef MaLo het volgende:
Op haar recente insta-foto's lijkt ze juist meer dan ooit op een BarbieIT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 5 december 2018 16:56 schreef Noek het volgende:
En hoe ze het heeft volgehouden. Flink lopen batsen met een gast die een relatie had en lopen bitchen met zn mokkel. Nee, ze is vast enorm veranderd. Barbie is geschiedenis. Samant is herboren. Dag 1 heeft ze haar lippen laten doen en op dag 2 stond de Story op de stoep. Op dag 3 kreeg ze een nieuwe pruik en op week 8 flikkert ze zichzelf uit het keukenraam op de begane grond terwijl ze zwanger is van Jeffrey, dat denkt hij althans. Komt goed hoor!![]()
Je moet haar manager worden.Life can be a bitch, so like it..![]()
Met de “anime” filterquote:Op donderdag 6 december 2018 13:09 schreef Hilzillah het volgende:
Waauw. 1 dag out in the open dat ze thuis is en er komen weer een ziljoen instagram Posts voorbijVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hey, psssst maisjus. Heeft iemand al het stuk van The Story? De hoogte- en dieptepunten uit het leven van Samant?Go hard or go home![]()
Enige Engels wat ze kent na god weet hoe lang schotlandquote:Op vrijdag 7 december 2018 14:55 schreef maily het volgende:
Ze kan wel Engels, bij haar bedankje schrijft ze: god bless you![]()
![]()
Ik ben wel benieuwd naar haar verhaal uit de Story ja. Maar ik ga dat ding echt niet kopen ofzo, straks kom ik een bekende tegen.-nee-![]()
Je kunt ook gewoon naar de kapper gaanquote:Op zaterdag 8 december 2018 08:52 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar haar verhaal uit de Story ja. Maar ik ga dat ding echt niet kopen ofzo, straks kom ik een bekende tegen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:52 schreef Marsenal het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar haar verhaal uit de Story ja. Maar ik ga dat ding echt niet kopen ofzo, straks kom ik een bekende tegen.![]()
Volgens mij is het verhaal van tig pagina's niks anders dan een herhaling en terugblik van het afgelopen jaar, uiteraard opgetekend als slachtoffer van alles en iedereen.
Mocht ik haar straks tegenkomen in de rekken bij de PLUS zal ik eens snel scannen of het de moeite waard is om dat flutblaadje te kopen voor 1 keer. Alhoewel,de moeite waard is het zeker niet, maar soms moet je wat over hebben voor je matties op FOK!![]()
![]()
oh even lezen bij de AHquote:Op zaterdag 8 december 2018 09:26 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon naar de kapper gaan![]()
![]()
Hij ligt bij de Lidl in een voordeelpakket, zag ik toevallig.quote:Op zaterdag 8 december 2018 08:52 schreef Marsenal het volgende:
Als Een echte wrek kun je ook in de winkel alleen van dat artikel wat foto's maken.quote:Op zaterdag 8 december 2018 10:24 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]![]()
Volgens mij is het verhaal van tig pagina's niks anders dan een herhaling en terugblik van het afgelopen jaar, uiteraard opgetekend als slachtoffer van alles en iedereen.
Mocht ik haar straks tegenkomen in de rekken bij de PLUS zal ik eens snel scannen of het de moeite waard is om dat flutblaadje te kopen voor 1 keer. Alhoewel,de moeite waard is het zeker niet, maar soms moet je wat over hebben voor je matties op FOK!![]()
![]()
Ik heb hem, ik heb hem! Eerst ff een toetertje draaien en ff kijken hoe ik de shit ga uploadenquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:08 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als Een echte wrek kun je ook in de winkel alleen van dat artikel wat foto's maken.![]()
Wake en bake met de Story, next levelquote:Op zaterdag 8 december 2018 12:54 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb hem, ik heb hem! Eerst ff een toetertje draaien en ff kijken hoe ik de shit ga uploaden
-nee-![]()
Hier en daar wat wazig maar toch nog leesbaar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest volgt spoedig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wordt vervolgd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door Kim-Holland op 08-12-2018 13:53:02 ]![]()
zo bedoel ik dat niet. Ik reageer op haar ontkenning mbt die andere patient in Schotlandquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:53 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Die stonden in een eerder exemplaar van de Story.![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 13:35 schreef Kim-Holland het volgende:
Hier en daar wat wazig maar toch nog leesbaar..ToppieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest volgt spoedig![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ik ben al klaar hoorquote:Op zaterdag 8 december 2018 14:08 schreef Marsenal het volgende:
Wtf volgende week deel 2?![]()
Als ik dit uitgelezen heb is het alweer maandag![]()
Ahzo..ik heb het nog niet gelezen.Doe ik straks wel op mijn gemakquote:Op zaterdag 8 december 2018 13:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
zo bedoel ik dat niet. Ik reageer op haar ontkenning mbt die andere patient in Schotland![]()
Ik zit bij de kapper en heb ook even de tijd genomen om het artikel door te lezen. En inderdaad lijkt samantha te liegen over de affaire in Schotland.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
En praat je daar ook over met je kapper?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit bij de kapper en heb ook even de tijd genomen om het artikel door te lezen. En inderdaad lijkt samantha te liegen over de affaire in Schotland.![]()
![]()
Thanks voor het delen!
Maar wat leest dat korte zinnetjes-stuk irritant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:47 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
En praat je daar ook over met je kapper?Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Bedankt Kim, ik ben weer bijgepraat. Als je het verhaal leest is het een andere Samantha.Life can be a bitch, so like it..![]()
Aan de pil en toch een paar keer zwanger geraakt en abortus laten plegen ....
Een keer kan ik me voorstellen maar daarna neem je toch extra maatregelen![]()
![]()
Samantha liegt? En dat bepaal jij?quote:Op zaterdag 8 december 2018 15:38 schreef Tinkepink het volgende:
Ik zit bij de kapper en heb ook even de tijd genomen om het artikel door te lezen. En inderdaad lijkt samantha te liegen over de affaire in Schotland.
Misschien liegen de anderen?
Of was jij erbij? In dat geval oprechte excuses![]()
Serieuze vraag; ben jij #samanthadjfan?quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Samantha liegt? En dat bepaal jij?
Misschien liegen de anderen?
Of was jij erbij? In dat geval oprechte excuses![]()
Serieus antwoord.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:16 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Serieuze vraag; ben jij #samanthadjfan?
Nee, ik heb geen instagram account.
Ik ben ook geen fan. En ja. Ik heb haar in het verleden ook belachelijk gemaakt.
Maar ik gun haar wel het allerbeste. En ik denk wél dat ze oprecht aan haar herstel werkt.
En ik geloof niet dat ze in de kliniek een affaire heeft gehad.
Dus ja, ik neem het hier voor haar op.
En als blijkt dat ik het mis heb of had. Dan is dat zo.
Maat voor nu krijgt zij van mij het voordeel van de twijfel.![]()
Wat scherp van jou. Er mist idd 1 regeltje. Maar ik heb het volle vertrouwen erin dat iedereen wel een eigen invulling kan geven aan 3 gemiste woordenquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:20 schreef amaranta het volgende:
Kan het zijn dat er bij de 1e 3 foto’s een alinea mist?![]()
![]()
Wel meer dan 3 zinnen. De derde foto sluit nl niet aan op de 1e 2 foto’s.quote:Op zaterdag 8 december 2018 19:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Wat scherp van jou. Er mist idd 1 regeltje. Maar ik heb het volle vertrouwen erin dat iedereen wel een eigen invulling kan geven aan 3 gemiste woorden
MaarGoed. Ik kan het inderdaad wel zelf invullen.
Dank voor het uploaden.![]()
Geen dank, zuurpruimquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wel meer dan 3 zinnen. De derde foto sluit nl niet aan op de 1e 2 foto’s.
MaarGoed. Ik kan het inderdaad wel zelf invullen.
Dank voor het uploaden.
![]()
Zuurpruim?quote:
Omdat ik vraag of er een stuk mist en omdat ik het voor samantha opneem?
Oké.....![]()
Nee, omdat je vrijwel altijd wat te mekkeren hebtquote:Op zaterdag 8 december 2018 19:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zuurpruim?
Omdat ik vraag of er een stuk mist en omdat ik het voor samantha opneem?
Oké.....![]()
![]()
Haar voorhoofd is het enige wat nog beweegtquote:En denk dat dit ook niet lang meer gaat bewegen.
(Al lijkt het gephotoshopt)
![]()
Top Kim, bedankt voor het uploaden!![]()
Tja, als alles waar is wat Sam zegt vind ik het goed van haar en hoop ik van harte dat ze het vol blijft houden. Maar één ding: als je 'de pil trouw slikt' wordt je níet meerdere keren zwanger.Koel en donker bewaren![]()
Ik ben zo benieuwd hoe ze alles bekostigd, botox, fillers, nieuw haar, nou dat dus, ze werkt niet en hoe dan?But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run![]()
quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:39 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Tja, ziet er vreselijk uit. Hoop dat ze ook inziet dat ze moet kappen met die lippen zo.
Of wil ze nu niet meer Barbie zijn maar d'n dezen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ze maakt reclame voor die bedrijvenquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:43 schreef doeka het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ze alles bekostigd, botox, fillers, nieuw haar, nou dat dus, ze werkt niet en hoe dan?
Wat een trieste blik.quote:Curiosity cultured the cat
Al goed, geen dank! & aan alle bedankers> YWquote:Op zaterdag 8 december 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Tja, als alles waar is wat Sam zegt vind ik het goed van haar en hoop ik van harte dat ze het vol blijft houden. Maar één ding: als je 'de pil trouw slikt' wordt je níet meerdere keren zwanger.![]()
Ik wil het allemaal wel geloven maar toch geloof ik er weinig van![]()
We gaan het zien..![]()
![]()
Ik vind dat geen reclame .....quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ze maakt reclame voor die bedrijven![]()
![]()
Jij (en ik) behoren ook niet tot de doelgroepquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Jij (en ik) behoren ook niet tot de doelgroep
Als je voor je 30ste een borstvergroting hebt gehad, en botox en fillers laat inspuiten, en extensions hebt, of dat allemaal heel graag wilt, dan ben je de doelgroep.![]()
Nee Idd.... Het kost mss niks [voor Samant] maar dan heb je ook niksquote:behalve blijvende schade aan je verlepte muil op te jonge leeftijd
![]()
![]()
[..]
Tja, ziet er vreselijk uit. Hoop dat ze ook inziet dat ze moet kappen met die lippen zo.
[ afbeelding ]Janice! Als ze dan toch geen Barbie meer wil heten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
De eerst-volgende die nog gaat bedanken is degene die volgende week deel 2 met ons gaat delen!quote:![]()
Ghehe dan ben ik nog net op tijd geweest, anders had ik de story moeten kopenquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:34 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
De eerst-volgende die nog gaat bedanken is degene die volgende week deel 2 met ons gaat delen!![]()
![]()
Lucky you. Tis niet niks om voor lul te staan met de Story naast een bak bierquote:Op zaterdag 8 december 2018 23:36 schreef _Joy_ het volgende:
[..]
Ghehe dan ben ik nog net op tijd geweest, anders had ik de story moeten kopen![]()
Nu je er toch een hebt: hoe is de rest van het blad?quote:Op zaterdag 8 december 2018 23:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Lucky you. Tis niet niks om voor lul te staan met de Story naast een bak bierIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Ik heb hem, ik heb hem! Eerst ff een toetertje draaien en ff kijken hoe ik de shit ga uploadenquote:Op zondag 9 december 2018 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu je er toch een hebt: hoe is de rest van het blad?![]()
![]()
Haha, ik ken het blad al heel m'n leven, erg genoeg.quote:Op zondag 9 december 2018 00:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu je er toch een hebt: hoe is de rest van het blad?![]()
.M'n oma las het, m'n ma, en ik. Hele generaties lang. Maar ineens kwam daar de klad in...onbegrijpelijk.![]()
Wat ik ga doen met deze Story is het als ondergrond van de kattenbak gebruiken![]()
![]()
Nou, dat dus. Ze heeft zulke gaten in haar geheugen, dus hoe kun je zo zeker zijn dat je er zo trouw mee was? Als jij enkele dagen zo high of stoned als wat bent betwijfel ik of je aan de pil denkt. En als je hem toch slikt maar een uur later uitkotst schiet je er ook niet veel mee op.quote:Op zaterdag 8 december 2018 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Tja, als alles waar is wat Sam zegt vind ik het goed van haar en hoop ik van harte dat ze het vol blijft houden. Maar één ding: als je 'de pil trouw slikt' wordt je níet meerdere keren zwanger.
Ze had er beter eerlijk voor uit kunnen komen dat ook het pilgebruik soms slordig was, want dit geeft mensen onnodig wantrouwen in de pil.I had a signature once. It was awful.![]()
Mensen die afgaan op Samantha de Jong als het gaat om verantwoord anticonceptiepilgebruik verdienen het om dagelijks hun anticonceptiepil in hun strot geramd te krijgen.quote:Op zondag 9 december 2018 09:21 schreef zoeperzazke het volgende:
Ze had er beter eerlijk voor uit kunnen komen dat ook het pilgebruik soms slordig was, want dit geeft mensen onnodig wantrouwen in de pil.Curiosity cultured the cat
Of ze slikte de pil wel, maar die verloor de werking in combinatie met de drugsIk ben de kleur MAGENTA
Dan nog, als ze al niet weet dat haar kind al in Spanje zat dan is de kans vrijwel nihil dat ze wel weet dat ze een keurig pilregime had.quote:Op zondag 9 december 2018 09:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Of ze slikte de pil wel, maar die verloor de werking in combinatie met de drugs
Al even afgezien van het uitkotsen en middelen die de werking van de pil ondermijnen.![]()
Een pil die zijn werking verliest icm drugs? Daar heb ik dus echt nog nooit van gehoord
Edit: het is dus ook onzin. Onzorgvuldigheid en uitkotsen heeft idd wel gevolgen. Combineren niet![]()
quote:nou, weet niet of ik dit een verbetering vind.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17![]()
Zo'n AC-pil slikken is voor 'normale' mensen al even opletten, zo met die stopweek en welke dag je dan weer moet beginnen, etc (hoewel je ook kan doorslikken natuurlijk). Het zou me zeer verbazen als dat goed gaat bij Samantha. Ik zie haar, en mensen van haar niveau er eigenlijk ook voor aan dat ze denken alleen zo'n pil te moeten nemen als ze seks hebben gehad of gaan hebben
Koel en donker bewaren![]()
Toen mijn schoonbroer en zijn (inmiddels ex) vriendin samen gingen wonen. Belde haar moeder elke avond om te zeggen dat ze haar pil moest slikken. Dit is nog in de tijd dat we als mobiel een nokia3210 gebruikten zonder agenda functie.
Ik slik al jaren geen pil meer. Nu moet ik
eigenlijk drie x per dag ijzertabletten slikken, en ik krijg het NIET in mijn systeem. Ik vergeet het zó vaak. (Dat moet ik dan weer een half uur voor het eten of 2 uur erna. En ik kan dat wel in mijn telefoon zetten maar die heb ik niet bij me als ik aan het werken bent)
Anyway. Ook mensen met een gewoon iq vergeten weleens pillen![]()
![]()
Als ze het dan zo vaak heeft kan ze toch ook aan de spiraal of zoiets?quote:Op zondag 9 december 2018 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n AC-pil slikken is voor 'normale' mensen al even opletten, zo met die stopweek en welke dag je dan weer moet beginnen, etc (hoewel je ook kan doorslikken natuurlijk). Het zou me zeer verbazen als dat goed gaat bij Samantha. Ik zie haar, en mensen van haar niveau er eigenlijk ook voor aan dat ze denken alleen zo'n pil te moeten nemen als ze seks hebben gehad of gaan hebbenIk ben de kleur MAGENTA
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik ben geen vrouw, maar dit is volgens mij peren met appels vergelijken of zo iets.quote:Op zondag 9 december 2018 12:22 schreef amaranta het volgende:
Toen mijn schoonbroer en zijn (inmiddels ex) vriendin samen gingen wonen. Belde haar moeder elke avond om te zeggen dat ze haar pil moest slikken. Dit is nog in de tijd dat we als mobiel een nokia3210 gebruikten zonder agenda functie.
Ik slik al jaren geen pil meer. Nu moet ik
eigenlijk drie x per dag ijzertabletten slikken, en ik krijg het NIET in mijn systeem. Ik vergeet het zó vaak. (Dat moet ik dan weer een half uur voor het eten of 2 uur erna. En ik kan dat wel in mijn telefoon zetten maar die heb ik niet bij me als ik aan het werken bent)
Anyway. Ook mensen met een gewoon iq vergeten weleens pillen
Life can be a bitch, so like it..![]()
Dat doen wij vrouwen graagquote:Op zondag 9 december 2018 13:25 schreef ato het volgende:
[..]
Ik ben geen vrouw, maar dit is volgens mij peren met appels vergelijken of zo iets.
![]()
![]()
Dan kan ze toch niet als een echte borderliner betaamd snel zwanger worden als de relatie wat minder gaat?quote:Op zondag 9 december 2018 12:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als ze het dan zo vaak heeft kan ze toch ook aan de spiraal of zoiets?![]()
[quote]Op zondag 9 december 2018 12:13 schreef Guanabana het volgende:
Zo'n AC-pil slikken is voor 'normale' mensen al even opletten, zo met die stopweek en welke dag je dan weer moet beginnen, etc (hoewel je ook kan doorslikken natuurlijk). Het zou me zeer verbazen als dat goed gaat bij Samantha. Ik zie haar, en mensen van haar niveau er eigenlijk ook voor aan dat ze denken alleen zo'n pil te moeten nemen als ze seks hebben gehad of gaan hebben
[/quote]
![]()
![]()
Waarom heeft die vader nepwimpers?quote:Op dinsdag 11 december 2018 16:44 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.instagram.com/p/BrNOtmKF2_5/
Smaakvol weer.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Dat noemen ze nou een fotofilter. Ik kende het ook niet voor dit topic.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Waarom heeft die vader nepwimpers?
Je raekt an de dinge geweun.![]()
maar waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 13 december 2018 11:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een fotofilter. Ik kende het ook niet voor dit topic.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Samantha kan misschien wel handleidingen hiervoor gaan maken. Heeft ze tenminste een echte baan.quote:Op donderdag 13 december 2018 11:57 schreef Messina het volgende:
[..]
Dat noemen ze nou een fotofilter. Ik kende het ook niet voor dit topic.![]()
![]()
Doe geen moeite. Staat niks interessants in, alleen dat ze de kinderen inmiddels weer heeft gezienquote:Op donderdag 13 december 2018 11:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik dacht ik ga er eens lekker voor zitten om deel 2 te lezen over ons Samant..maar helaas..Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Is een filter die alles en iedereen op de foto meeneemtquote:En dat doe je als je onzeker bent over hoe je er echt uit ziet (tenminste, sommige filters. Bij andere filters zie je er juist lelijker uit
)
Ah, kijk. Dan weten we genoeg. Bedanktquote:Op donderdag 13 december 2018 12:48 schreef Maraca het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Staat niks interessants in, alleen dat ze de kinderen inmiddels weer heeft gezien![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: