echt hequote:Op donderdag 22 november 2018 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me op zich ook wel vervelend iemand die de hele tijd loopt te tellen als je even probeert iets uit te leggen.
Dat is ook wel lekker rustig op die hoogte, medelijden met mensen die hun koters hier proberen te laten slapen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn ouwe lui zijn onlangs verhuisd naar een flat, wonen op de 7e etage. Zij hebben nu prima uitzicht. Dat is wel tof met O&N.
quote:Op donderdag 22 november 2018 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker rustig op die hoogte, medelijden met mensen die hun koters hier proberen te laten slapen.
Veel zwaar vuurwerk.
Het moet ergens vandaan komen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
zelf kopen en afsteken vind ik echt zonde van het geld
Dat zijn net granaten man. Niet eens leuk meer.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het moet ergens vandaan komen.
Een grote door de gemeente geregelde show lijkt me ook wel prima aan de andere kant.
Je hebt altijd van die teringdebielen die straalbezopen met Cobra 6 gaan staan gooien, doodeng.
die dingen vind ik nog wel geinig.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Het moet ergens vandaan komen.
Een grote door de gemeente geregelde show lijkt me ook wel prima aan de andere kant.
Je hebt altijd van die teringdebielen die straalbezopen met Cobra 6 gaan staan gooien, doodeng.
1 zo'n nachtje maakt toch niet veel uit, het valt me hier wel op dat het een stuk minder is buiten oud & nieuw omquote:Op donderdag 22 november 2018 15:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is ook wel lekker rustig op die hoogte, medelijden met mensen die hun koters hier proberen te laten slapen.
Veel zwaar vuurwerk.
mijn neefje had zijn A binnen 6 maanden, zijn b na 3 maanden en gaat nu na 3 maanden afzwemmen voor zijn c.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
B is ook meer het verfijnen en aanscherpen van de technieken. Ik hoor dat B met een week of 10 gehaald kan worden, terwijl A 40/45 weken op zijn minst kost.
Ja je schrikt je ook helemaal de tandjes als je die tussen de mensen afsteekt.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn net granaten man. Niet eens leuk meer.
Niet geklikt.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja je schrikt je ook helemaal de tandjes als je die tussen de mensen afsteekt.
![]()
Aan de andere kant een mooie grote doos op een verder leeg pleintje![]()
![]()
![]()
ik 1quote:Op donderdag 22 november 2018 15:20 schreef Dven het volgende:
Ga gewoon drie awards pakken
Meest trots op de postume NWS-award.
Ja tot ze er eentje vlakbij bij je kind afsteken als je ff niet oplet. Je ziet amper het verschil met zo´n gekleurd tolletje voordat ie af gaatquote:Op donderdag 22 november 2018 15:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die dingen vind ik nog wel geinig.
Die laat ik er niet in de buurt komen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tot ze er eentje vlakbij bij je kind afsteken als je ff niet oplet. Je ziet amper het verschil met zo´n gekleurd tolletje voordat ie af gaat
ik stop het liever in de drank en het etenquote:Op donderdag 22 november 2018 15:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eens.
Maar ga dit jaar wel bij iemand vieren die voor 1000 euro oid heeft ingekocht.
jij ziet het verschil niet tussen een tolletje en een cobra 6?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tot ze er eentje vlakbij bij je kind afsteken als je ff niet oplet. Je ziet amper het verschil met zo´n gekleurd tolletje voordat ie af gaat
Die cobra´s lijken voor ze af gaan precies op zo´n cheap-ass 50 cent fonteintje/tolletje/random siervuurwerk . Daarom was die steward ook z´n hand bijna kwijt geraakt, voordat hij af gaat ziet het er superonschuldig uit.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
jij ziet het verschil niet tussen een tolletje en een cobra 6?
alleen is een cobra 10x zo grootquote:Op donderdag 22 november 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die cobra´s lijken voor ze af gaan precies op zo´n cheap-ass 50 cent fonteintje/tolletje/random siervuurwerk . Daarom was die steward ook z´n hand bijna kwijt geraakt, voordat hij af gaat ziet het er superonschuldig uit.
Als postbezorger ben je nu ook niet te benijden hoor. Sowieso niet natuurlijk maar nu komt al die shit binnen vanuit Polen en niemand die weet in welk pakketje het zit.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Die cobra´s lijken voor ze af gaan precies op zo´n cheap-ass 50 cent fonteintje/tolletje/random siervuurwerk . Daarom was die steward ook z´n hand bijna kwijt geraakt, voordat hij af gaat ziet het er superonschuldig uit.
quote:Op donderdag 22 november 2018 15:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
alleen is een cobra 10x zo groot
Eensquote:Op donderdag 22 november 2018 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik stop het liever in de drank en het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |