Nog niets. Dat duurt tegenwoordig lang. Hij is nu een jaar bezig. Maar het einde is in zicht voor A. Dan B en daarna op voetbalquote:Op donderdag 22 november 2018 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel diploma's heeft hij inmiddels?
Meer dan zijn vader (lol)quote:Op donderdag 22 november 2018 15:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoeveel diploma's heeft hij inmiddels?
1988 hierquote:Op donderdag 22 november 2018 15:19 schreef O_o_ het volgende:
Ik behaalde zwemdiploma A op oudjaarsdag 1994, was ook de eerste keer dat ik oud en nieuw bewust (wakker) meemaakte.
Mijn nichtje mocht twee maanden geleden afzwemmen voor A en begin december al voor B. Vond het wel erg snel.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niets. Dat duurt tegenwoordig lang. Hij is nu een jaar bezig. Maar het einde is in zicht voor A. Dan B en daarna op voetbal
Nee. Hij houdt mij wakkerquote:Op donderdag 22 november 2018 15:20 schreef Elan het volgende:
Hou je onlo jr wakker met oudjaar onlo sr
B is ook meer het verfijnen en aanscherpen van de technieken. Ik hoor dat B met een week of 10 gehaald kan worden, terwijl A 40/45 weken op zijn minst kost.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:21 schreef O_o_ het volgende:
Ik had zwemdiploma B ook al een klein half jaar na A.
Jij hebt dus geen zwemdiploma's?quote:Op donderdag 22 november 2018 15:21 schreef Tarado het volgende:
ik ben als jochie door de badmeester aan m'n haar het water uit getrokken en ben nooit meer geweest
is niet veel meer geloof ikquote:Op donderdag 22 november 2018 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk man. Beetje vuurwerk kijken, niks mis mee.
zolang het nog magquote:Op donderdag 22 november 2018 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Mijn ouwe lui zijn onlangs verhuisd naar een flat, wonen op de 7e etage. Zij hebben nu prima uitzicht. Dat is wel tof met O&N.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ben wel van schoolzwemmen afgetieft.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:21 schreef Tarado het volgende:
ik ben als jochie door de badmeester aan m'n haar het water uit getrokken en ben nooit meer geweest
Ik ga dit jaar wel flink wat halen, een auto vol. In Duitsland wel te verstaan.quote:
Lijkt me op zich ook wel vervelend iemand die de hele tijd loopt te tellen als je even probeert iets uit te leggen.quote:Op donderdag 22 november 2018 15:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wel van schoolzwemmen afgetieft.
haha goeie!!quote:Op donderdag 22 november 2018 15:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me op zich ook wel vervelend iemand die de hele tijd loopt te tellen als je even probeert iets uit te leggen.
zelf kopen en afsteken vind ik echt zonde van het geldquote:Op donderdag 22 november 2018 15:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik ga dit jaar wel flink wat halen, een auto vol. In Duitsland wel te verstaan.
Consumentenprijzen in Nederland liggen lachwekkend hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |