quote:DTS is niet zomaar een spel, het is een kunst
-- naatje_1
SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 22-11-2018 14:09:53 ]100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ja dat kanquote:Op donderdag 22 november 2018 12:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, drink steeds minder ook.
Helemaal de moeder gebolkt vannacht zag ikquote:
ok Haags_Boosmeneertjequote:Op donderdag 22 november 2018 12:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
stop maar met deze act.
Kluun was opzoek naar je.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal de moeder gebolkt vannacht zag ik
Ik werd wakker, zag het geweld en ging weer verder slapen
Hij was opzoek naar een nat poesje.quote:
Dan ben ik wel de laatste waar je moet zijn.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was opzoek naar een nat poesje.
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hij was opzoek naar een nat poesje.
beest is #fanatiekquote:
Wel een toffe gast nooit negatief over anderen.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:25 schreef Nattekat het volgende:
Monitor is de reden dat het niet eerder kon. Druk bezig met lijstjes maken en in raadselen spreken.
Ik snap de obsessie van Haags met monitor wel.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wel een toffe gast nooit negatief over anderen.
Noem die naam nu niet. Straks doet ie nog croften ofzo. Noem hem maar klunsquote:
Klaasweetalles die govie is trouwens nog erger.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Noem die naam nu niet. Straks doet ie nog croften ofzo. Noem hem maar kluns
stuur maar doorquote:Op donderdag 22 november 2018 12:31 schreef Dven het volgende:
Zondag 14 graden en zon. Dinsdag -2 en sneeuw, 's nachts -9
fml
Waar is hij eigenlijk mod van?quote:
Terechte banquote:Op donderdag 22 november 2018 12:37 schreef Dven het volgende:
NWS
Toch ga ik het trollen daar missen
Tuurlijk is het terecht. Op fok wordt het immers enkel gewaardeerd wanneer je er een vrij rechts gedachtegoed op nahoudt en dat is voor mij niet geschiktquote:
Je gaf net toe te trollenquote:Op donderdag 22 november 2018 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Tuurlijk is het terecht. Op fok wordt het immers enkel gewaardeerd wanneer je er een vrij rechts gedachtegoed op nahoudt en dat is voor mij niet geschikt
Gevaarlijke discussie dit.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Tuurlijk is het terecht. Op fok wordt het immers enkel gewaardeerd wanneer je er een vrij rechts gedachtegoed op nahoudt en dat is voor mij niet geschikt
*vindtquote:Op donderdag 22 november 2018 12:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gevaarlijke discussie dit.
Men zal het namelijk toch nooit met elkaar eens zijn.
Mij maakt het verder niet uit wat je vind, zolang je het niet bij anderen door hun strot duwt
Ban was niet wegens het trollen. Ik geef slechts aan het op de kast jagen van de extreemrechtse henkies daar te zullen missenquote:
Ik heb geen idee waarom je die ban hebt, anders zou ik nu heel dit gesprek niet voerenquote:Op donderdag 22 november 2018 12:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ban was niet wegens het trollen. Ik geef slechts aan het op de kast jagen van de extreemrechtse henkies daar te zullen missen
Jouw trollen is mijn trollen niet.
Je kan nog niet zeggen dat je niet rechts bent en men hangt daar al bovenop de kastquote:Op donderdag 22 november 2018 12:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom je die ban hebt, anders zou ik nu heel dit gesprek niet voeren
Denk wel dat dat op de kast jagen er iets mee te maken hebt.
Mep je helemaal de touwtyfus in, gek.quote:
quote:Op donderdag 22 november 2018 12:47 schreef Dven het volgende:
MEZELF OP EEN SECONDE GEBOLKT GODVERDOMME
WOEST
Ik doe meequote:Op donderdag 22 november 2018 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga ff een hele wc onderschijten
Hahaquote:Op donderdag 22 november 2018 12:47 schreef Dven het volgende:
MEZELF OP EEN SECONDE GEBOLKT GODVERDOMME
WOEST
jmmrquote:Op donderdag 22 november 2018 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Cabrio was niks
Deuken, heel veel schade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |