SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
hield je van zei je toch?quote:
Hehequote:
Tikje op de billenquote:Op donderdag 22 november 2018 09:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Lol. Een tikje op de billen mag wel hoor
Voor je kanjer geldquote:
Iedereen is welkomquote:
Ik vind het allemaal iets te vrijblijvend klinkenquote:
Werkzequote:
JIJ BENT WELKOM WELKOM WELKOM IN DIT TOPICquote:
Nou doe lekker je ding. Laat je gaan. We komen er samen wel uit.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal iets te vrijblijvend klinken
Dober denquote:
Als het maar geen natte is.quote:
teveel tattsquote:
Precies jaquote:
da's wel een heel makkelijke keuzequote:
teveel tits hoeft ook nietquote:Op donderdag 22 november 2018 09:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's wel een heel makkelijke keuze
tits![]()
![]()
tatts (teveel)
Dat welquote:Op donderdag 22 november 2018 09:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
liever teveel tits dan teveel tatts
Héquote:Op donderdag 22 november 2018 09:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat wel, maar nog steeds met koppijn wakker geworden
Van die mooie ronde niet te grote heuben onder een slank lichaamquote:
titties and big booty bittiesquote:
Tits en tattsquote:
exactquote:Op donderdag 22 november 2018 09:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van die mooie ronde niet te grote heuben onder een slank lichaam
Ziet er prachtig uit in doggystylequote:
eens.quote:Op donderdag 22 november 2018 09:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ziet er prachtig uit in doggystyle
spannendquote:Op donderdag 22 november 2018 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie lokquote van jou![]()
Heb de hele nacht op je gewacht.
Ken de titel niet I want to take 2 gok ik nu Hazes jr nog erger.quote:
watquote:Elf centimeter in rust en ongeveer zestien centimeter in erectie. Dat is niet uitzonderlijk groot, toch wilde een 48-jarige Belg graag een kleinere penis. De man zocht tien jaar lang naar een arts die de ingreep wilde uitvoeren, maar stootte steeds op een njet. Tot vorig jaar.
De veertiger ging in 2017 onder het mes in het universitair ziekenhuis CHU Luik, meldt Het Nieuwsblad. Het zou gaan om een primeur in ons land. De man had geen erectieproblemen, zijn seksleven was bevredigend. Waarom hij dan een maat kleiner wilde? “De patiënt wilde graag dat alles in verhouding was”, vertelt chirurg Robert Andrianne, die de operatie uitvoerde. Ook de omvang van het scrotum werd verkleind.
Gemiddelde lengte
Na de ingreep bleef er van het lid in rust nog vijf centimeter over en negen centimeter in erectie. Ter vergelijking: De gemiddelde lengte van een Vlaamse penis bedraagt veertien centimeter.
“Nergens stond uitgelegd hoe een verkleining het beste gebeurt bij iemand met een normale penis”, legt Andrianne uit. “Wij hebben de techniek voor hem uitgevonden”.
Volgens experts is een penisverkleining niet zonder risico’s, omdat er door het wegsnijden van de zwellichamen van het geslacht erectiestoornissen kunnen ontstaan. Maar daar paste Andrianne een mouw aan door een plooitechniek te gebruiken.
“Zeer tevreden”
Anderhalf jaar na de ingreep is de patiënt naar verluidt “nog steeds zeer tevreden” met het resultaat. Volgens Andrianne zijn er geen complicaties. “Integendeel, zijn erecties zijn nu zelfs iets harder dan vroeger.” De arts benadrukt dat de man voor de operatie psychologisch werd getest en uitvoerig op de hoogte werd gesteld van de mogelijke risico’s. “Toch wilde hij ermee doorgaan.”
quote:Op donderdag 22 november 2018 09:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Mooie lokquote van jou![]()
Heb de hele nacht op je gewacht.
welke?quote:
okokquote:Op donderdag 22 november 2018 09:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ken de titel niet I want to take 2 gok ik nu Hazes jr nog erger.
Zou wel onder de plak zitten.quote:
Als een vergroting niet zonder risico's was sowieso gedaan en daarna m'n eigen studio opgericht hier in Bulgarije. Balkan Bang Bro'squote:
soms zie je dingen bij zon zuipen ziekenhuisquote:Op donderdag 22 november 2018 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Als een vergroting niet zonder risico's was sowieso gedaan en daarna m'n eigen studio opgericht hier in Bulgarije. Balkan Bang Bro's
Waar komt dit opeens vandaanquote:Op donderdag 22 november 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms zie je dingen bij zon zuipen ziekenhuis
jongeren op vakantie o.a. in Bulgarije. Die dan daar naar een dokter moeten of tattoo of wat dan ook laten zetten.quote:
Waarom kijk je die pulpquote:Op donderdag 22 november 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
soms zie je dingen bij zon zuipen ziekenhuis
Beetje chimeids hosselen in de Glade Vikingquote:Op donderdag 22 november 2018 09:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jongeren op vakantie o.a. in Bulgarije. Die dan daar naar een dokter moeten of tattoo of wat dan ook laten zetten.
Ja preciesquote:Op donderdag 22 november 2018 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Beetje chimeids hosselen in de Glade Viking
Ik riep het net in de KSCquote:Op donderdag 22 november 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom ik daarover begon.
Op jou wel, weet je tochquote:Op donderdag 22 november 2018 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw die heel de nacht op mij wacht
Leukquote:Op donderdag 22 november 2018 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we gaan over 1,5 uur kijken
Is er ook een THEE SLOWCHATquote:
schandaligquote:Op donderdag 22 november 2018 09:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zitten er daar zat die geen koffie lusten
al dat GC importvolk, het zou verboden moeten wordenquote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef Dven het volgende:
Als Koen en miauw hier niet waren dan had ik flink wat punten geschroeid
Het is een complotquote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef Dven het volgende:
Sorry hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 09:54 schreef Dven het volgende:
na deze stop ik ook evenquote:
Graag 1 minuut stilte.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hm, zoals verwacht is kat me weer voorbij. Toch een triest moment weer
32 minuten liever.quote:
Zal morgenochtend je eer hoog houden.quote:
Deze bolkbroeder.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal morgenochtend je eer hoog houden.
BANS WORDEN NIET BESPROKEN!quote:Op donderdag 22 november 2018 10:14 schreef Dven het volgende:
Vond het al apart dat ik weer in NWS kon. Nu alsnog gebanned
Ben je er weer onder gekropen?quote:Op donderdag 22 november 2018 10:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik lig nog steeds onder je bed
Sterkte.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou zo mee willen doen
owja, werken
ik dacht dat Kluun daar al lagquote:Op donderdag 22 november 2018 10:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ben je er weer onder gekropen?
Wat een drukte onder dat bed.quote:
Zelfs stoplichten gemaakt daar voor een betere doorstroming.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat een drukte onder dat bed.
Voor velen is het dat ook toch.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fokken zou een betaalde baan moeten zijn
Ideale wereld.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Fokken zou een betaalde baan moeten zijn
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:21 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zelfs stoplichten gemaakt daar voor een betere doorstroming.
Beetje bossages aangeplant. Ziet er piekfijn uit.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]Deze gurl weet dat goede infra belangrijk is.
Nice nice.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:23 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Beetje bossages aangeplant. Ziet er piekfijn uit.
Echt? O moet er niet aan denken om mijn voeren buiten de deken te leggenquote:Op donderdag 22 november 2018 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn voeten zijn straalkachels zo'n beetje. Vaak laat ik ze onder de dekens uit omdat anders zo warm worden dat ik er niet van kan slapen
Ja, heb het sowieso heel snel warm.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt? O moet er niet aan denken om mijn voeren buiten de deken te leggen
Mooiquote:Op donderdag 22 november 2018 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Geen idee eigenlijk waarom ik daarover begon.
Letterlijk 20 minuten m'n 9gag door moeten scrollen omdat ik het anders niet gevonden kreegquote:Op donderdag 22 november 2018 10:27 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt? O moet er niet aan denken om mijn voeren buiten de deken te leggen
quote:Op donderdag 22 november 2018 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Letterlijk 20 minuten m'n 9gag door moeten scrollen omdat ik het anders niet gevonden kreeg
[ afbeelding ]
3quote:Op donderdag 22 november 2018 10:48 schreef Dven het volgende:
En godverdomme zoveel punten gepakt in de tussentijd door anderen
IK DOE NOOIT MEER IETS VOOR JE
5 posts in 21 minuten en jij telt daar drie punten in?quote:
Ik dacht dat je AiU bedoelde.quote:Op donderdag 22 november 2018 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
5 posts in 21 minuten en jij telt daar drie punten in?Ik tel er alleen al negen voor Mikey
Stomme katquote:Op donderdag 22 november 2018 10:53 schreef Dven het volgende:
En nu die kat er weer is kan ik puntjes ook wel weer vergeten. WAT EEN SLECHTE TIMING
Vanavond ook maar eens mn google home aansluitenquote:Op donderdag 22 november 2018 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben blij dat ik m'n verwarming vanuit bed aan kan zetten
Wees blij dat ik Mikey gisteren de hele dag de moeder heb gebolktquote:Op donderdag 22 november 2018 10:53 schreef Dven het volgende:
En nu die kat er weer is kan ik puntjes ook wel weer vergeten. WAT EEN SLECHTE TIMING
Ik wilde eens kijken hoe goed jouw tactiek werkt.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Beetje op nr 1 staan omdat ik goed wilde slapen vannacht hè.
quote:
Mikey is een goede vriend van mij en hij verdient alle punten van de wereldquote:Op donderdag 22 november 2018 11:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom maak je je dan zo druk om punten?
En net baalde je nog dat hij punten hadquote:Op donderdag 22 november 2018 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Mikey is een goede vriend van mij en hij verdient alle punten van de wereld
Omdat ze van mij hadden kunnen zijn. Niet zozeer dat hij ze heeft.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En net baalde je nog dat hij punten had
Met Kat erbij lukt niks.quote:
kat bolkt wel hard ja.quote:
Toen jij weg was.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Je hebt nog aardig gescoord anders
Even 2 liter lauwwarm water drinken, komt het wel los.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:15 schreef Dven het volgende:
Nog steeds niet gepoept. Denk dat het inmiddels aan het fossiliseren is
Hallo vrindquote:
Hmmm straks even deense kaas kopenquote:Op donderdag 22 november 2018 11:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik heb hamkaas croissants valt tegen had liever alleen kaas gehad.
Dat vieze opgerolde plakje ham erin hoeft niet voor mij.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vind alle croissants lekker eigenlijk.
Kamperen in een tent zie ik ook nooit zo zitten, ja, een weekendje.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat vieze opgerolde plakje ham erin hoeft niet voor mij.
De lekkerste zijn die uit Frankrijk waar je op vakantie iedereen op de camping voor in de rij ziet staan.
raar fenomeen blijft dat toch je duur gespaarde centen opmaken om in in een tent tussen allemaal andere figuren te gaan zitten.
smerige wc's schreeuwende kinderen.
Ik ging altijd wel mee met de (schoon)ouders maar na drie dagen had ik het ook wel gezien.
Wij gingen gelukkig nog naar het buitenland maar wat ik helemaal niet snap zijn die figuren die een halve zomer op nog geen anderhalf uur van de eigen woonplaats gaan kamperen.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Kamperen in een tent zie ik ook nooit zo zitten, ja, een weekendje.
Ken ze, die zeggen dat relaxed te vinden. Hebben wel kleine kinderen. Kan er ergens wel inkomen. Die kids maakt het niet uit of ze in Frankrijk of in Hooge Mierde in het zwembad liggen. Papa en mama hoeven geen 2000 km te rijden en als er iets is ben je zo weer thuis.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij gingen gelukkig nog naar het buitenland maar wat ik helemaal niet snap zijn die figuren die een halve zomer op nog geen anderhalf uur van de eigen woonplaats gaan kamperen.
Als mensen mij aanspreken en ik herken dat ze Nederlander zijn dan praat ik ook absoluut geen Nederlands.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik hoop altijd zo min mogelijk Nederlanders tegen te komen op vakantie.
Minder mooi weer en daar in die bovenkamer is een verre vakantie ook wel fijner.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken ze, die zeggen dat relaxed te vinden. Hebben wel kleine kinderen. Kan er ergens wel inkomen. Die kids maakt het niet uit of ze in Frankrijk of in Hooge Mierde in het zwembad liggen. Papa en mama hoeven geen 2000 km te rijden en als er iets is ben je zo weer thuis.
De reis er naar toe was juist een van de tofste dingen altijd en met kleine kinderen snap ik het nog voor een weekje maar niet de halve zomer.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ken ze, die zeggen dat relaxed te vinden. Hebben wel kleine kinderen. Kan er ergens wel inkomen. Die kids maakt het niet uit of ze in Frankrijk of in Hooge Mierde in het zwembad liggen. Papa en mama hoeven geen 2000 km te rijden en als er iets is ben je zo weer thuis.
Jonge kinderen hè. Plus baan en huishouden, die zijn echt blij als ze gewoon rust hebben vaak hoor. Ze willen gewoon bijkomen en dat kan vaak het beste door het simpel te houden.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder mooi weer en daar in die bovenkamer is een verre vakantie ook wel fijner.
Snap ik wel Nederlanders komen over het algemeen erg dom over op Vakantie snap die Fransen wel dat ze niet moeten.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als mensen mij aanspreken en ik herken dat ze Nederlander zijn dan praat ik ook absoluut geen Nederlands.
In onze winkel deed ik vroeger ook altijd alsof m'n neus bloedde :'D
Mijn herinnering: ook als jong kind was verre vakantie leuker.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jonge kinderen hè. Plus baan en huishouden, die zijn echt blij als ze gewoon rust hebben vaak hoor. Ze willen gewoon bijkomen en dat kan vaak het beste door het simpel te houden.
Je herkent ze ook echt gewoonquote:Op donderdag 22 november 2018 11:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Snap ik wel Nederlanders komen over het algemeen erg dom over op Vakantie snap die Fransen wel dat ze niet moeten.
Mij maakte het allemaal weinig uit volgens mij. Wist me altijd goed te vermaken. Vakantie met de familie werd pas vervelend richting de middelbare school.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn herinnering: ook als jong kind was verre vakantie leuker.
Belgen Italianen Fransen Engelsen hebben dat ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:44 schreef Dven het volgende:
[..]
Je herkent ze ook echt gewoon![]()
Maar dat is met wel meer landen zo. Chinezen, Maleisiërs, Duitsers, Amerikanen en Nederlanders zijn allemaal van 100 meter afstand te herkennen.
Ik vind Britten over het algemeen echt kut. Helaas wonen er hier in de omgeving een stuk of 100.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Belgen Italianen Fransen Engelsen hebben dat ook.
Vooral als je aan de kust van Frankrijk zit tussen de britse tokkies is het lachen.
mooi land hoor.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:47 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou ook nooit naar Frankrijk gaan.
Mooie tijd juist er was altijd wel een gewillig meisje in mijn pubertijd op de camping in Frankrijk die wel gevingerd wilde worden.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mij maakte het allemaal weinig uit volgens mij. Wist me altijd goed te vermaken. Vakantie met de familie werd pas vervelend richting de middelbare school.
quote:Op donderdag 22 november 2018 11:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooie tijd juist er was altijd wel een gewillig meisje in mijn pubertijd op de camping in Frankrijk die wel gevingerd wilde worden.
Frankrijk is bijzonder divers ook. Vermaak me er altijd wel.quote:
Zeker lekker overal gratis snaps bij het eten.quote:
In Nederland zat ik in die tijd na school altijd braaf achter mijn computertje op fok! en msn om dan die twee weken op vakantie lekker los te gaan.quote:
Ik ook niet, maar op vakantie is het leuker.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor hoef ik niet op vakantie
logisch tochquote:Op donderdag 22 november 2018 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op vakantie chicks scoren ging ook altijd veel makkelijker ofzo.
Ja dat kanquote:Op donderdag 22 november 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zuip vakanties heb ik wel achter me gelaten
Ja het is warm iedereen is blij en het was meestal toch maar tijdelijk dus je stapte sneller op iemand af.quote:
Wat schaarser gekleed ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja het is warm iedereen is blij en het was meestal toch maar tijdelijk dus je stapte sneller op iemand af.
Dit is wel even een bekentenis.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het werkelijk nog nooit gedaan en ben het niet van plan ook
Het=zuipvakantie hèquote:Op donderdag 22 november 2018 11:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dit is wel even een bekentenis.
Vakanties puur voor het zuipen wel. Maar als ik op vakantie ga drink ik wel bijna elke dag. Alleen dan een stuk beschaafder dan vroeger.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zuip vakanties heb ik wel achter me gelaten
ja me2.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vakanties puur voor het zuipen wel. Maar als ik op vakantie ga drink ik wel bijna elke dag. Alleen dan een stuk beschaafder dan vroeger.
Net optijd wil je al bijna opgegeven voor de undateables.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het=zuipvakantie hè
Haags kwam er ff tussendoor.
Phewquote:Op donderdag 22 november 2018 11:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Net optijd wil je al bijna opgegeven voor de undateables.
En in de avond Irish coffee en wat baco'tjesquote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Op vakantie drink ik ook elke dag. En het vreemde is, merendeel overdag. Lekker koud biertje in de volle zon
Jij woont op een spaans eiland dan is elke dag vakantie.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Op vakantie drink ik ook elke dag. En het vreemde is, merendeel overdag. Lekker koud biertje in de volle zon
Jup, begin meestal vroeg in de middag dan.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Denk dat ik mijn geld ook maar ga steken in een mooi vakantiehuis in die regioquote:Op donderdag 22 november 2018 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij woont op een spaans eiland dan is elke dag vakantie.
baileys koffie en barraquitoquote:Op donderdag 22 november 2018 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En in de avond Irish coffee en wat baco'tjes
Heb je de auto gekocht?quote:Op donderdag 22 november 2018 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
baileys koffie en barraquito
ja zo voelt het nog steeds een beetje jaquote:Op donderdag 22 november 2018 12:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij woont op een spaans eiland dan is elke dag vakantie.
ik laat in de ochtendquote:Op donderdag 22 november 2018 12:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jup, begin meestal vroeg in de middag dan.
we gaan er nu heenquote:Op donderdag 22 november 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je de auto gekocht?
Niet gewoon standaard elke dag drinken? Lekker man. Alhoewel ik wel van het bierbolken ben afgestapt. Wijn en sterke drank gaan me prima af maar van bier wordt ik altijd enorm zat en krijg ik enorme katers. Kan dat niet als een normaal mensen in een normaal tempo drinken.quote:Op donderdag 22 november 2018 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet meer, drink steeds minder ook.quote:Op donderdag 22 november 2018 12:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet gewoon standaard elke dag drinken? Lekker man. Alhoewel ik wel van het bierbolken ben afgestapt. Wijn en sterke drank gaan me prima af maar van bier wordt ik altijd enorm zat en krijg ik enorme katers. Kan dat niet als een normaal mensen in een normaal tempo drinken.
Komt ook voor. Maar vaak last uit nest en om nou meteen na het ontbijt te gaan gieten is ook weer zoiets.quote:
ontbijten met bierquote:Op donderdag 22 november 2018 12:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komt ook voor. Maar vaak last uit nest en om nou meteen na het ontbijt te gaan gieten is ook weer zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |