abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 11:26:25 #76
230491 Zith
pls tip
pi_183300956
Iemand vechtkampen al genoemd?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  donderdag 22 november 2018 @ 11:27:40 #77
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183300972
Alleen kutusers hier.
Milfjes
  donderdag 22 november 2018 @ 11:32:34 #78
467754 DeAfgeleide
It's just a state of mind
pi_183301058
quote:
13s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:27 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Alleen kutusers hier.
Wie ben jij nou weer? :')
pi_183303154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 07:35 schreef Goudenvis het volgende:
Vogeltjesdans is er nog :B
GTWV!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_183303308
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:59 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dit soort reacties, daar gaat de OP over. Fijn dat je zijn klacht illustreert.
Dit is fok, osgiliath is overrun, i'm busy, you're ugly, have a nice Day.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_183305247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:25 schreef jagga het volgende:
Laatste jaren oprecht mijn interesse verloren in klaagbaak. De OP geeft perfect weer waarom.

Zit hier sinds 2007, het jaar alleen lurken vooraf niet meegeteld.

Door de jaren heen ontzettend veel kutusers voorbij zien komen, maar sommige staken met kop en schouders boven de rest uit waar ik altijd wel om moest lachen. Ik noem een BaaJGuardian, RickoKun, dagdag (wat een aap was dat zeg), Gupje, Jitzze, meneer de boswachter ofc, en nog een tiental anderen welke ik me zo even niet kan herinneren.

Eigenlijk meer uit gewoonte dan voor mijn plezier klik ik KLB nog aan, scroll wat door de lijst. Actief posten in het afvoerputje van FOK! doe ik al een tijdje niet meer. (toendertijd was het ook al het afvoerputje trouwens)

Het hele gebeuren dat iedere user anderen probeert te overtreffen met het beledigen van de TS, komt me mijn strot uit. Iets serieus zit er niet in, enkel het compleet afbranden van de TS telt.

vind het jammer, maar zoals al eerder gezegd in dit topic, het is een trend die niet meer weggaat/om te keren valt.
En dan reageer ik ook even serieus: dit is 100% een gevolg van selectieve moderatie. De kliekjes vorming achter de schermen op basis van een onderbuikerig ' jou mag ik wel en jou mag ik niet'. Populaire onderkotsers werd de hand boven het hoofd gehouden en serieuze klachten werden afgebrand, en de mods stonden erbij en keken ernaar.

Voor wat mijzelf betreft, dit is de erfenis van 2011, en dat heeft die vieze kliek helemaal aan zichzelf te wijten.

Toen goed topic weer tegen me werd gebruikt, deden mods en FA's zelfs maar wat graag mee. Nu het in mijn voordeel werkt mag het ineens niet meer.

En maar users die voor wat leven in de brouwerij zorgen selectief noten en bannen voor drie keer niks, en dan ook nog eens zonder verantwoording af te willen leggen. Wat een kleuterkermis.

Maar geef gerust de users de schuld als je daar lekker van slaapt.
  donderdag 22 november 2018 @ 15:38:31 #82
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183305400
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Prachtig geschreven OP, helemaal eens ook.
Dankje. O+
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_183305518
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:00 schreef Catkiller het volgende:
Tja, op het debielenkliekje na zou niemand het debielenkliekje missen. Helaas zijn ze te dom om dat zelf door te hebben.
Maar als het debielenkliekje weg gaat komt er geheid weer een nieuw debielenkliekje dat nog debieler is. Ik weet het, je denkt dat het niet kan, en toch is het waar.
pi_183306048
Jammer voor jullie maar "het debielenkliekje" zijn de enigen die het hier nog een beetje levend maken.
pi_183306057
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:20 schreef Goudenvis het volgende:
Jammer voor jullie maar "het debielenkliekje" zijn de enigen die het hier nog een beetje levend maken.
Een lijk vol maden is ook levendig.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:31:38 #86
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_183307939
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
Natuurlijk is er nu een hoogtepunt, met het gtwv kliekje, maar 8 jaar geleden werden serieuze discussies al verstierd, onder het mom van 'het is maar KLB'. Ook toen kreeg TS het nadeel van de twijfel. Ook toen vormden zich kliekjes rondom users met een gimmick.

Verschil is dat KLB toen nog meer was dan dat. Het heeft zich echter alleen maar meer in die richting ontwikkeld, maar omdat de basis er al zo lang ligt, is het omkeren als het willen afschaffen van de smartphone. Gaat niet lukken.
Ik neig ernaar om je gelijk te geven, maar in m'n herinneringen is KLB altijd al een baggerstroom geweest. Misschien een aantal jaar geleden nog iets meer memorabele topics dan nu.

Maar het is net als met muziek: iedereen herinnert zich de hits van vroeger, ongetwijfeld werd er toen ook veel slechte muziek gemaakt die we inmiddels collectief zijn vergeten.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:42:14 #87
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_183309165
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

En dan reageer ik ook even serieus: dit is 100% een gevolg van selectieve moderatie. De kliekjes vorming achter de schermen op basis van een onderbuikerig ' jou mag ik wel en jou mag ik niet'. Populaire onderkotsers werd de hand boven het hoofd gehouden en serieuze klachten werden afgebrand, en de mods stonden erbij en keken ernaar.

Voor wat mijzelf betreft, dit is de erfenis van 2011, en dat heeft die vieze kliek helemaal aan zichzelf te wijten.

Toen goed topic weer tegen me werd gebruikt, deden mods en FA's zelfs maar wat graag mee. Nu het in mijn voordeel werkt mag het ineens niet meer.

En maar users die voor wat leven in de brouwerij zorgen selectief noten en bannen voor drie keer niks, en dan ook nog eens zonder verantwoording af te willen leggen. Wat een kleuterkermis.

ik wil ook niet beweren dat het geheel aan de users lag/ligt. Zeker de moderatie heeft een grote hand gehad in het KLB wat het nu geworden is.

Maar moderatie is altijd een discussie geweest. Was het toen, Is het nu. Zal het ook altijd blijven.

Feit is gewoon dat ik persoonlijk het een stuk minder leuk vind nu, dan toen.

Misschien word ik wel gewoon oud :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_183309787
welke users zijn het gtwvkliekje dan?

terechte klacht verder.
haan33 _O_
pi_183310082
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waarheid als een koe. Het is al vaker aangekaart, nooit wat mee gedaan, wees gerust dat ze er nu ook niets mee gaan doen. Niet de admins, niet de moderators.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 20:15:29 ]
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 20:19:38 #90
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183310218
Ik vind de moderatie nu wel meevallen. VK, hugecooll en ook pharkus zijn best te pruimen. Haags is altijd aan het tellen en die andere mod komt nooit buiten de sc dus heb je geen last van.
Ze moeten alleen niet zoveel topics sluiten.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183311523
Dit subforum is altijd al een wespennest geweest. Jammer is wel dat er veel YouTube-niveau kneusjes zijn bijgekomen die vrijwel nooit een glimlach op je gezicht kunnen doen toveren. Kneusjes die giechelen om domme meme's en beledigende oneliners.

Of wij zijn oud geworden.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:10:49 #92
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_183311619
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:06 schreef Confetti het volgende:
Dit subforum is altijd al een wespennest geweest. Jammer is wel dat er veel YouTube-niveau kneusjes zijn bijgekomen die vrijwel nooit een glimlach op je gezicht kunnen doen toveren. Kneusjes die giechelen om domme meme's en beledigende oneliners.

Of wij zijn oud geworden.
vooral dat laatste heb ik zo een vermoeden :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:16:26 #93
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_183311749
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:31 schreef Geelman het volgende:

[..]

Ik neig ernaar om je gelijk te geven, maar in m'n herinneringen is KLB altijd al een baggerstroom geweest. Misschien een aantal jaar geleden nog iets meer memorabele topics dan nu.

Maar het is net als met muziek: iedereen herinnert zich de hits van vroeger, ongetwijfeld werd er toen ook veel slechte muziek gemaakt die we inmiddels collectief zijn vergeten.
Misschien heb je gelijk ja. Wat in ieder geval wel scheelt is dat er vroeger gewoon meer was: meer topics en in mijn optiek ook meer variatie. Daardoor kunnen verscheidene mensen makkelijker de bagger zoeken die bij hun past en dat maakt de ervaring positiever.
pi_183311809
O het wekelijkse 'fok was vroeger beter' topic is ook weer gemaakt
  donderdag 22 november 2018 @ 21:19:15 #95
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183311813
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:13 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

Waarheid als een koe. Het is al vaker aangekaart, nooit wat mee gedaan, wees gerust dat ze er nu ook niets mee gaan doen. Niet de admins, niet de moderators.
Je bent zelf het schoolvoorbeeld van wat ik beschrijf in de OP, dus deze discussie kun je beter links laten liggen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 22 november 2018 @ 22:16:08 #96
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_183313234
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:16 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Misschien heb je gelijk ja. Wat in ieder geval wel scheelt is dat er vroeger gewoon meer was: meer topics en in mijn optiek ook meer variatie. Daardoor kunnen verscheidene mensen makkelijker de bagger zoeken die bij hun past en dat maakt de ervaring positiever.
Dat het stiller is geworden vind ik ook vooral jammer.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_183319555
tevens een onterechte klacht

als je het niet meer leuk vind in klb ga je toch weg

klb _O_
pi_183319572
teloorgang, wat een mooi woord. de teloorgang van het woord teloorgang is meer klachtwaardig dan dit toppa over klb
pi_183319710
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Allemaal kutpassanten die zich registreren, een maand of 3 op KLB posten en dan ineens cult zijn :') Mongooltjes zijn het.
Lol precies dit
pi_183320178
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:19 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Je bent zelf het schoolvoorbeeld van wat ik beschrijf in de OP, dus deze discussie kun je beter links laten liggen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:12 schreef wielrennerdt het volgende:
tevens een onterechte klacht

als je het niet meer leuk vind in klb ga je toch weg

klb _O_
zie daar uw antwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')