Kappa klappenquote:
hahaha ja was goud man. Nu alweer bijna 1.5 jaar niet meer gedronken. Saaie burger nuquote:Op donderdag 22 november 2018 08:04 schreef Geelman het volgende:
[..]
Kappa klappen
Kanon hijsen
Sigaren roken
Zoetje feunen
Drink je helemaal niet meer?quote:Op donderdag 22 november 2018 08:06 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
hahaha ja was goud man. Nu alweer bijna 1.5 jaar niet meer gedronken. Saaie burger nu
Netjes, netjesquote:Op donderdag 22 november 2018 08:07 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
nee man, ik weet hoe ongeloofwaardig dit klinktjonkos worden nog wel steevast geklapt
Het Mapima en capuchonjongen tijdperkquote:Op donderdag 22 november 2018 04:44 schreef Kluun1985 het volgende:
Triest topic
1. Kluun is er nog!
2. Jij bent nog een jonkie, sinds 2012 hier, je hebt het mapima tijdperk gemist, je hebt het motorbloempje en capuchonjongen tijdperk gemist.
3. Niet getrouwd? Geen kinderen...lijkt me meer dan duidelijk, huilen om een forum om 04:00 's nachts! Moet niet gekker worden.
4. Jouw topics zijn saai!
5. Wel eens: Ik wil mapima terug!
Jewel, maar kantoorleef breekt de eckte chilling wel op moet ik zeggen.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:09 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
geniet jij nog wel eens van een goude rakker?
Snap ik man, je bent natuurlijk ook geen 18 meerquote:Op donderdag 22 november 2018 08:09 schreef Geelman het volgende:
[..]
Jewel, maar kantoorleef breekt de eckte chilling wel op moet ik zeggen.
CJ komt ook nog regelmatig langs toch.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het Mapima en capuchonjongen tijdperkWaar heeft deze klaploper het dan over
Allemaal kutpassanten die zich registreren, een maand of 3 op KLB posten en dan ineens cult zijnquote:Op donderdag 22 november 2018 07:40 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
Dat is juist de hele klacht.
De tijd van rosepetals/sinepedraap/, haan33 enz was een goede tijd
mijn oude account kan ik niet meer op broerquote:Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Allemaal kutpassanten die zich registreren, een maand of 3 op KLB posten en dan ineens cult zijnMongooltjes zijn het.
Ja. Maar welk tijdperk. Hij is gewoon een nepBelg in de marge.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef Geelman het volgende:
[..]
CJ komt ook nog regelmatig langs toch.
Nops, al is het er niet heel veel beter op gewordenquote:Op donderdag 22 november 2018 08:10 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
Snap ik man, je bent natuurlijk ook geen 18 meerwoon je nog steeds in dat refodorp?
Een poster op een dartbord op FOK HQ...quote:Op donderdag 22 november 2018 08:11 schreef DeAfgeleide het volgende:
[..]
mijn oude account kan ik niet meer op broer
True, niet echt een groot user zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Maar welk tijdperk. Hij is gewoon een nepBelg in de marge.
hahaha klinkt niet best man. We moeten maar snel eens weer eens een sigaartje roken hoor ik al.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
Nops, al is het er niet heel veel beter op geworden
Niet groot in daden, maar wel in omvang.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:12 schreef Geelman het volgende:
[..]
True, niet echt een groot user zullen we maar zeggen.
Toch nog iemand die mij niet is vergetenquote:Op donderdag 22 november 2018 08:12 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Een poster op een dartbord op FOK HQ...
De Belgse Braddiequote:Op donderdag 22 november 2018 08:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet groot in daden, maar wel in omvang.
Snapte ook niet dat die mix nooit eerder gekapitaliseerd is.quote:Op donderdag 22 november 2018 08:15 schreef DeAfgeleide het volgende:
Ik zag trouwens gister een reclame over wodka met fristi
Vooral een goeie in de kroeg inderdaadquote:Op donderdag 22 november 2018 08:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Snapte ook niet dat die mix nooit eerder gekapitaliseerd is.
Ik snap zoveel dingen niet broer. Je hebt trouwens nog wel een pak lieblich witte wijn van mij tegoedquote:Op donderdag 22 november 2018 08:16 schreef Geelman het volgende:
[..]
Snapte ook niet dat die mix nooit eerder gekapitaliseerd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |