quote:DTS is niet zomaar een spel, het is een kunst
-- naatje_1
SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 23:22:33 ]
Ik ookquote:
Matig nummer ookquote:Op woensdag 21 november 2018 21:57 schreef de_boswachter het volgende:
Draaide net in het buurthuis tijdens de wekelijkse avond voor jongeren. Kent dat tuig ‘licht van de laser’ niet. Wat dat voor kankermuziek was (zeiden ze letterlijk).
Dit niet waarderen
Klacht: mensen die het licht van de laser niet kennen
Wat is er met hemquote:
Moet je hier niet willen hebben man.quote:
Is dat niet je psv maatje?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je hier niet willen hebben man.
Posten die tompsv en psvcl nog ?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel voor PSV maar geen reclame voor de club.
Vast wel. Kom er niet zo vaak meer.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Posten die tompsv en psvcl nog ?
Heel vbl is alleen maar slowchst gezeik op elkaar he.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vast wel. Kom er niet zo vaak meer.
top iddquote:Op woensdag 21 november 2018 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een goeie diepe teksten heeft dat nummer in de op ook muzikaal heel knap een beetje op knopjes drukken.
de wat ?quote:
Het lijkt vaak wel een wedstrijdje het met elkaar oneens zijn ja.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heel vbl is alleen maar slowchst gezeik op elkaar he.
Klopt erg irritante sfeer daar.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt vaak wel een wedstrijdje het met elkaar oneens zijn ja.
Hoe vaak ik wel niet gehad heb dat ik iets uiteen zette en er dan iemand ongeveer reageert met :"Jezus man, dikke bullshit jij snapt niks kaolo boeler!!1!1" en vervolgens vrijwel hetzelfde zegt als ik net er neer gepleurd heb.
Het is echt een soort reflex bij velen
Verschillende clubs best wel triest idd.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het lijkt vaak wel een wedstrijdje het met elkaar oneens zijn ja.
Hoe vaak ik wel niet gehad heb dat ik iets uiteen zette en er dan iemand ongeveer reageert met :"Jezus man, dikke bullshit jij snapt niks kaolo boeler!!1!1" en vervolgens vrijwel hetzelfde zegt als ik net er neer gepleurd heb.
Het is echt een soort reflex bij velen
Wat weet je niet lieve aiu?quote:
dat... is wel echt de opperclown van VBL momenteel volgens mij.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
elke club topics hebben ook een eigen club clown wij hebben Klaas.
kan jij daar niet gaan bolken in de sc waarderen ze vast wel.quote:
Zou wel leuk zijnquote:Op woensdag 21 november 2018 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan jij daar niet gaan bolken in de sc waarderen ze vast wel.
Ik ben volksvijand nummer 1 daarquote:Op woensdag 21 november 2018 23:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan jij daar niet gaan bolken in de sc waarderen ze vast wel.
WAAROM?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben volksvijand nummer 1 daar
Waarom zou ik dat nog doen na hoe je vanmiddag deed?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel die naatje straks ook Bolken he kat anders heb je mijn plek 3 vermoord
Waarom is het erg als ik zeg dat je gezond moet eten?quote:Op woensdag 21 november 2018 23:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat nog doen na hoe je vanmiddag deed?
Daarvoor nogquote:Op woensdag 21 november 2018 23:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom is het erg als ik zeg dat je gezond moet eten?
Jaquote:Op woensdag 21 november 2018 23:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
plus ik heb je ooit met iets heel belangrijks geholpen ben je vergeten zeker
Iets met onze groningse turkquote:
Zie dmquote:
Verander in Bolkito en pak ze.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga dit hele gebouw afbreken als ik er niet snel achterkom waar dat geluid vandaan komt dus hè.
Dat is je bolk instinct!quote:Op woensdag 21 november 2018 23:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een of ander hoog geluid, onregelmatig, alsof er iets piept, is sinds een paar maanden aanwezig. Vaak 24 uur per dag.
Ja, langer dan een maand ga ik daar ook niet zitten hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Elke maand gaat er iemand weg daar
ook allemaal idioten daarquote:
een paar van die grtd lui hebben de onz sc overgenomen al.quote:Op woensdag 21 november 2018 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Zolang ze daar blijven en niet dit spel of ONZ SC overnemen vind ik het prima.
Ja, weet ikquote:Op woensdag 21 november 2018 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
een paar van die grtd lui hebben de onz sc overgenomen al.
Kom we jagen ze wegquote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 23:57 schreef Kluun1985 het volgende:
Best opwindend dit! Wie weet trouw ik over een jaar met already_in_use. Dan vertellen we later tegen onze kleinkinderen dat we elkaar op een forum hadden ontmoet. Beide hadden we geen leven, maar toen we elkaar in reallife zagen kregen we een leven!
Ben je lekker meequote:Op donderdag 22 november 2018 00:10 schreef Already_in_use het volgende:
VK heeft hem naar mij doorgeschoven.
Nee. Not.quote:
Wat is VK? Wil je afspreken of niet? Laat me weten, ik ga nu naar mijn idool Trump kijken. Jij niet te lang forummen! Je verdient beter, maar het komt goed. Durf te dromen! Wie weet stel je binnenkort een afgestudeerde jurist aan je trotse ouders voorquote:Op donderdag 22 november 2018 00:10 schreef Already_in_use het volgende:
VK heeft hem naar mij doorgeschoven.
Waar blijven mijn cadeaus dan?quote:Op donderdag 22 november 2018 00:15 schreef Kluun1985 het volgende:
Yeeeessss!!! Ik ben Sint!!!!!Nu naar Trump.
Waar hou je van? Wat is je lievelingseten? Hou je van opera of ballet?quote:Op donderdag 22 november 2018 00:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar blijven mijn cadeaus dan?
goeie wanneer ben je jarig? Woon je in de buurt van Nieuwekerk? Heb je auto? Hoe gaan we afspreken? Ik naar jou of jij naar mij? Plan van aanpak graag? En wil je drinken of eten?quote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hoe jong ben je geworden?
Hoe oud ben jequote:Op donderdag 22 november 2018 00:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Graag gedaan. Hoe jong ben je geworden?
Pas op Kluun is op jacht naar vrouwen.quote:
laat maar....jij hebt een leven 168.188 (gemiddeld 27 per dag)quote:
Hoi Dvenquote:
Wie is Kluun?quote:Op donderdag 22 november 2018 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pas op Kluun is op jacht naar vrouwen.
Ken ik nietquote:Op donderdag 22 november 2018 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is Kluun?
Eerste aflevering gekeken van deze serie op Netflix
https://m.imdb.com/title/tt7379872/
Is wel ok
Lieverd, laat me via DM weten hoe we afspreken. Ik hoop en bid dat dit wat wordt! Ik ga het morgen tegen mijn ouders vertellen. Laat je ouders ook weten dat je een Kluun hebtquote:Op donderdag 22 november 2018 00:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Heb je het nou tegen mij?
Nee, dat geloof ik niet. Je mag pas vanaf 21 hier zijn. Dus ik schat je 31. Goede leeftijd!quote:
Je kijkt seriesquote:Op donderdag 22 november 2018 00:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie is Kluun?
Eerste aflevering gekeken van deze serie op Netflix
https://m.imdb.com/title/tt7379872/
Is wel ok
Hey doe eens niet zo joffel tegen mijn vriendin.quote:Op donderdag 22 november 2018 00:20 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Lieverd, laat me via DM weten hoe we afspreken. Ik hoop en bid dat dit wat wordt! Ik ga het morgen tegen mijn ouders vertellen. Laat je ouders ook weten dat je een Kluun hebt
Ben jij meisjequote:Op donderdag 22 november 2018 00:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hey doe eens niet zo joffel tegen mijn vriendin.
Na het brengen van een serenade zeker.quote:Op donderdag 22 november 2018 00:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niemand. Is door het raam geklommen.
ik wil alleen AIUquote:Op donderdag 22 november 2018 00:22 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Je kijkt seriesheb je wel of geen leven? Je bent dus single, maar heb je veel vrienden? Wil je trouwen of relatie?
Welterusten alvast honingdropjequote:Op donderdag 22 november 2018 00:24 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Niemand. Is door het raam geklommen.
we hebben hier ook een blauw meisje met een natpoesje.quote:Op donderdag 22 november 2018 00:24 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Ben jij meisjewow en ik zat al die tijd via Tinder te zoeken en via kennissen en mijn ouders. Nooit geweten dat er hier zoveel meiden waren. Laat me weten als je wil afspreken. Ik trouw!
Breng de bolk.quote:Op donderdag 22 november 2018 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Na het brengen van een serenade zeker.
Whahahaquote:Op donderdag 22 november 2018 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
we hebben hier ook een blauw meisje met een natpoesje.
waar is ze eigenlijkquote:Op donderdag 22 november 2018 00:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
we hebben hier ook een blauw meisje met een natpoesje.
Komt vast zo wel weer.quote:
kluun de kloonquote:Op donderdag 22 november 2018 00:31 schreef Already_in_use het volgende:
Is gewoon een grote act. Heel die kluun.
hij heeft wel wat van die iwanusquote:
het zijn er ook niet een paarquote:Op donderdag 22 november 2018 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit vol verbazing zijn topics te lezen
Dit is idd een act
Ja 1000% zeker. Wel een irritante act.quote:Op donderdag 22 november 2018 00:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit vol verbazing zijn topics te lezen
Dit is idd een act
zolderkamerautistquote:Op donderdag 22 november 2018 00:39 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja 1000% zeker. Wel een irritante act.
Geen koude oortjes?quote:
Houd je ook van een harde D?quote:
Zo eentje die door merg en been gaat?quote:
Met een krassend geluid.quote:Op donderdag 22 november 2018 01:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Zo eentje die door merg en been gaat?
Zo, da's een hele mond volquote:Op donderdag 22 november 2018 01:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Met een krassend geluid.
Slikken of stikken schatquote:Op donderdag 22 november 2018 01:37 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Uitkijken dat ik me niet verslik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op woensdag 21 november 2018 17:43 schreef franklop het volgende:
De Rijdende rechter Award - User die het meest klaagt: Nattekat
Ruspje nooitgenoeg die al de hele nacht op is vs iemand die net wakker isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |