Niet geluktquote:Op woensdag 21 november 2018 21:27 schreef Gutz het volgende:
Trek gewoon alle stekkers er 2 minuten uit in je meterkast en start de boel opnieuw op. Dat zou de klantenservice ook zeggen, als je ze die kech niet had belazerd.
Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 21:06 schreef wollah het volgende:
Ewa
Wou net de tv aanzetten, ff shownieuws kijken. Stond er op eens ‘geen signaal’. Ik de tv resetten en zo, ff kabels erin en eruit maar nog steeds doet ie niks. Dus ik de Ziggo klantenservice gebeld. Ik belde om 20:25 en blijkbaar was mevrouw om 20;30 vrij dus ze was nogal chagrijnig.
Ik legde uit dat ik geen verbinding had en toen zei ze ‘ja dat is heel vervelend maar ik kan er momenteel niets aan doen’ ()
Dus ik zei ‘hoezo dit is toch de klantenservice?’ Mevrouw: ‘ja maar de technische dienst is om 18:00 al naar huis’. Vervolgens zei ik dat ze het maar moest oplossen want ik wil mijn favoriete programma Shownieuws uiteraard niet missen. Toen ze weer zei niets te kunnen doen zei ik dreigen de manager te bellen. Toen noemde ze me een zeikerd bla bla en toen haar een stoephoer noemde hangde ze de telefoon op![]()
Dus ik weer terugbellen, blijkbaar weer deze vrouw aan de lijn want toen ze mijn stem hoorde gooide ze de telefoon gelijk weer op de hoorn.
Hoop dat ze ontslagen wordt. Dit kan echt niet
Klacht: ziggo
Klacht2; geen shownieuws kunnen kijken vanavond
Klacht3: achterlijke medewerkers van Ziggo
Kluun altijd:quote:Op woensdag 21 november 2018 21:57 schreef Goudenvis het volgende:
Hierom is kluun ontslagenverder goed topic weer Wollah
Tja zijn idd vaak kansloze mongolen die via uitzendbureaus daar aan de slag kunnen. En de klant lijdt daar dan onderquote:Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.
Das wel handigquote:Op woensdag 21 november 2018 22:59 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weleens midden in de nacht door Ziggo geholpen, via de chat.
Op afstand konden ze toen contact maken met mijn TV-box.
https://www.ziggo.nl/klan(...)ebView%22%3Afalse%7D <== deze link en dan even wachten tot het chat-venster verschijnt.
Ik steek mijn piemel wel in je moeder vanavondquote:Op woensdag 21 november 2018 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet niet zo zeiken en gewoon je piemel in een varken steken wollah dan geniet je wel van je avond snapte
Met kk scheldenquote:Op donderdag 22 november 2018 01:05 schreef Inbox het volgende:
Het is duidelijk: Wollah is een fopmarokkaan, anders had ie dr kkhoer genoemd en niet stoephoer.
Begrijpend lezen is moeilijk begrijp ik :/quote:Op donderdag 22 november 2018 01:07 schreef wollah het volgende:
[..]
Met kk scheldenpvv tokkie gespot
Je bent gewoon te achterlijk voor woordenquote:Op donderdag 22 november 2018 01:08 schreef Inbox het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk begrijp ik :/
Oh, je bent wel een Marokkaan? Waarom noemde je dr dan stoephoer en kkhoer? En waarom heb je niet gedreigd dr moeder te neuken?quote:Op donderdag 22 november 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent gewoon te achterlijk voor woorden
Braddiequote:Op donderdag 22 november 2018 01:51 schreef MisterLastName het volgende:
HangdeSBS 6 laat z'n sporen na zie ik
Zeker wollahquote:
Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.quote:Op woensdag 21 november 2018 21:06 schreef wollah het volgende:
Ewa
Wou net de tv aanzetten, ff shownieuws kijken. Stond er op eens ‘geen signaal’. Ik de tv resetten en zo, ff kabels erin en eruit maar nog steeds doet ie niks. Dus ik de Ziggo klantenservice gebeld. Ik belde om 20:25 en blijkbaar was mevrouw om 20;30 vrij dus ze was nogal chagrijnig.
Ik legde uit dat ik geen verbinding had en toen zei ze ‘ja dat is heel vervelend maar ik kan er momenteel niets aan doen’ ()
Dus ik zei ‘hoezo dit is toch de klantenservice?’ Mevrouw: ‘ja maar de technische dienst is om 18:00 al naar huis’. Vervolgens zei ik dat ze het maar moest oplossen want ik wil mijn favoriete programma Shownieuws uiteraard niet missen. Toen ze weer zei niets te kunnen doen zei ik dreigen de manager te bellen. Toen noemde ze me een zeikerd bla bla en toen haar een stoephoer noemde hangde ze de telefoon op![]()
Dus ik weer terugbellen, blijkbaar weer deze vrouw aan de lijn want toen ze mijn stem hoorde gooide ze de telefoon gelijk weer op de hoorn.
Hoop dat ze ontslagen wordt. Dit kan echt niet
Klacht: ziggo
Klacht2; geen shownieuws kunnen kijken vanavond
Klacht3: achterlijke medewerkers van Ziggo
Maar wat kan zij volgens jou van afstand doen? Ze kan met hem nalopen of de stekkers goed staan, alles er even uit laten halen en that's it. Levert dat niets op dan moet ze iemand naar hem sturen. Als die al naar huis is, dan kan ze niets meer.quote:Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef stokj het volgende:
[..]
Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.
Onzin, ik heb nog nooit via een uitzendbureau gewerkt. Ik heb wel via uitzendbureau bij Ziggo gesolliciteerd in april, was op gesprek gegaan maar niet aangenomen. Uitzendbureaus werken niet voor mij.quote:Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef wollah het volgende:
[..]
Tja zijn idd vaak kansloze mongolen die via uitzendbureaus daar aan de slag kunnen. En de klant lijdt daar dan onder
Kluun reactie niet gelezenquote:Op donderdag 22 november 2018 17:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.
Ten eerste is die mevrouw met wie jij sprak OF student die in de late uurtjes bijverdient, OF een vrouw zonder opleiding of met opleiding (maar heeft ze (nog) niets beters gevonden) OF een oude mevrouw die werken leuk vindt. Ik denk dat het een student was. Hoe dan ook: Zo'n student krijgt mimimumloon (netto rond de 7 euro per uur) om door debieltjes als jij uitgescholden te worden.
Ten tweede een klantenservicemedewerker kan idd weinig doen. Ze kan niet naar je huis komen om te kijken wat er aan de hand is. Het enige dat ze kan doen in jouw geval is iemand van de technische dienst sturen, maar als die al naar huis is MOET JE WACHTEN TOT DE VOLGENDE DAG. Dan kan je wel gaan schelden, maar daar schiet je niets mee op.
Ten derde MENSEN DIE DREIGEN MET: WE WILLEN JE MANAGER/LEIDINGGEVENDE SPREKEN! Hoe dom kan je zijn?! Die manager is geen onderbetaalde callcentermedewerker die 0 pensioen opbouwt, die komt hoe vaak je ook blijft terugbellen NOOIT maar dan ook NOOIT aan de lijn.
Ten vierde: Hoop dat ze ontslagen wordt! Eerlijk: Ik zit er best warmpjes bij. Ik woon bij mijn ouders, kan nog wel even teren op mijn spaargeld om eigen dingen te kopen (vandaag nog pre black friday gevierd!) MAAR zo'n studentje die woont op een kamer en heeft vaste lasten. Dus dat jij hoopt dat ze ontslagen wordt voor iets waar ze niets aan kan doen maakt jou een slecht mens.
Ten vijfde als ze echt 20:30 klaar was...laat ik het zo zeggen: IK HAD JE EERSTE BELLETJE AL VOL TROTS WEGGEDRUKT. Een klantenservice medewerker mag pas weg als het laatste gesprek is afgerond. Dus stel ze was echt 20:30 klaar en jij belt 20:25 en gaat 20 minuten een gesprek met haar voeren...dan is ze een kwartier later klaar, en het leukste? Die kwartier overwerk krijgt ze niet eens uitbetaald. Eerste kwartier wordt namelijk nooit uitbetaald.
Ten zesde: Ja, ik was voor het wegdrukken van gesprekken weggestuurd MAAR dat callcenter gebruikte een computersysteem dat weggeklikte gesprekken kon loggen. Ze zaggen dus dat er iets weggeklikt wordt. Ik kan je met grote vreugde mededelen dat dit niet bij alle callcenters te achterhalen valt. Vorig jaar werkte ik bij een ander callcenter en daar klikte ik ook enthousiast dombo's weg. Nooit gepakt, want dat systeem kon niet zien wie het gesprek had verbroken. Dus als die blonde teamleider Miep mij vroeg: Kluun, waardoor werd het gesprek verbroken? Kon Kluun verveeld zeggen dat de klant zelf de verbinding heeft verbroken. Bij Ziggo kan er ook niet achterhaald worden wie het gesprek heeft verbroken. Dus stel je zou klacht indienen, kan die mevrouw gewoon zeggen dat jij zelf na het 'stoep woordje' de verbinding hebt verbroken.
Fijne dag verder, onbeschofte loser!
Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienstquote:Op donderdag 22 november 2018 17:53 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.
Ten eerste is die mevrouw met wie jij sprak OF student die in de late uurtjes bijverdient, OF een vrouw zonder opleiding of met opleiding (maar heeft ze (nog) niets beters gevonden) OF een oude mevrouw die werken leuk vindt. Ik denk dat het een student was. Hoe dan ook: Zo'n student krijgt mimimumloon (netto rond de 7 euro per uur) om door debieltjes als jij uitgescholden te worden.
Ten tweede een klantenservicemedewerker kan idd weinig doen. Ze kan niet naar je huis komen om te kijken wat er aan de hand is. Het enige dat ze kan doen in jouw geval is iemand van de technische dienst sturen, maar als die al naar huis is MOET JE WACHTEN TOT DE VOLGENDE DAG. Dan kan je wel gaan schelden, maar daar schiet je niets mee op.
Ten derde MENSEN DIE DREIGEN MET: WE WILLEN JE MANAGER/LEIDINGGEVENDE SPREKEN! Hoe dom kan je zijn?! Die manager is geen onderbetaalde callcentermedewerker die 0 pensioen opbouwt, die komt hoe vaak je ook blijft terugbellen NOOIT maar dan ook NOOIT aan de lijn.
Ten vierde: Hoop dat ze ontslagen wordt! Eerlijk: Ik zit er best warmpjes bij. Ik woon bij mijn ouders, kan nog wel even teren op mijn spaargeld om eigen dingen te kopen (vandaag nog pre black friday gevierd!) MAAR zo'n studentje die woont op een kamer en heeft vaste lasten. Dus dat jij hoopt dat ze ontslagen wordt voor iets waar ze niets aan kan doen maakt jou een slecht mens.
Ten vijfde als ze echt 20:30 klaar was...laat ik het zo zeggen: IK HAD JE EERSTE BELLETJE AL VOL TROTS WEGGEDRUKT. Een klantenservice medewerker mag pas weg als het laatste gesprek is afgerond. Dus stel ze was echt 20:30 klaar en jij belt 20:25 en gaat 20 minuten een gesprek met haar voeren...dan is ze een kwartier later klaar, en het leukste? Die kwartier overwerk krijgt ze niet eens uitbetaald. Eerste kwartier wordt namelijk nooit uitbetaald.
Ten zesde: Ja, ik was voor het wegdrukken van gesprekken weggestuurd MAAR dat callcenter gebruikte een computersysteem dat weggeklikte gesprekken kon loggen. Ze zaggen dus dat er iets weggeklikt wordt. Ik kan je met grote vreugde mededelen dat dit niet bij alle callcenters te achterhalen valt. Vorig jaar werkte ik bij een ander callcenter en daar klikte ik ook enthousiast dombo's weg. Nooit gepakt, want dat systeem kon niet zien wie het gesprek had verbroken. Dus als die blonde teamleider Miep mij vroeg: Kluun, waardoor werd het gesprek verbroken? Kon Kluun verveeld zeggen dat de klant zelf de verbinding heeft verbroken. Bij Ziggo kan er ook niet achterhaald worden wie het gesprek heeft verbroken. Dus stel je zou klacht indienen, kan die mevrouw gewoon zeggen dat jij zelf na het 'stoep woordje' de verbinding hebt verbroken.
Fijne dag verder, onbeschofte loser!
niet gelezenquote:Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst... Zo'n manager voegt echt niks toe....
Volgens afstand kan zij alleen doen wat jij omschrijft en dan houdt het op. En dan als je om 18:00 uur belt en dat bedrijf heeft geen 24/7 dienst of iets dergelijks dan zal het toch de volgende dag moeten zijn dat er iemand langskomt. De rol van klantenservicemedewerker moet niet onderschat worden.quote:Op donderdag 22 november 2018 17:56 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Maar wat kan zij volgens jou van afstand doen? Ze kan met hem nalopen of de stekkers goed staan, alles er even uit laten halen en that's it. Levert dat niets op dan moet ze iemand naar hem sturen. Als die al naar huis is, dan kan ze niets meer.
Ben je nou permanent geband van flits?quote:Op donderdag 22 november 2018 01:51 schreef MisterLastName het volgende:
HangdeSBS 6 laat z'n sporen na zie ik
Over jezelf praten in de derde persoonquote:Op donderdag 22 november 2018 01:11 schreef wollah het volgende:
[..]
Je bent gewoon te achterlijk voor woorden
Volgens cl werner is hij wel heel belangrijk hoorquote:Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst... Zo'n manager voegt echt niks toe....
Nou wat belangrijk, manager heeft eens in de maand een gesprek en dan is het van:quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:50 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Volgens cl werner is hij wel heel belangrijk hoor
Dit. Teamleider weet nog steeds niet dat ik ontslagen ben. Toen die diplomaloze traffic manager mij wegstuurde was ze met zwangerschapsverlof en dat is ze tot januari. Ze zal me wel missen, kon goed met haar opschieten.quote:Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst... Zo'n manager voegt echt niks toe....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |