abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 november 2018 @ 21:06:38 #1
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183292737
Ewa

Wou net de tv aanzetten, ff shownieuws kijken. Stond er op eens ‘geen signaal’. Ik de tv resetten en zo, ff kabels erin en eruit maar nog steeds doet ie niks. Dus ik de Ziggo klantenservice gebeld. Ik belde om 20:25 en blijkbaar was mevrouw om 20;30 vrij dus ze was nogal chagrijnig.
Ik legde uit dat ik geen verbinding had en toen zei ze ‘ja dat is heel vervelend maar ik kan er momenteel niets aan doen’ ( :') )
Dus ik zei ‘hoezo dit is toch de klantenservice?’ Mevrouw: ‘ja maar de technische dienst is om 18:00 al naar huis’. Vervolgens zei ik dat ze het maar moest oplossen want ik wil mijn favoriete programma Shownieuws uiteraard niet missen. Toen ze weer zei niets te kunnen doen zei ik dreigen de manager te bellen. Toen noemde ze me een zeikerd bla bla en toen haar een stoephoer noemde hangde ze de telefoon op :')
Dus ik weer terugbellen, blijkbaar weer deze vrouw aan de lijn want toen ze mijn stem hoorde gooide ze de telefoon gelijk weer op de hoorn.

Hoop dat ze ontslagen wordt. Dit kan echt niet

Klacht: ziggo
Klacht2; geen shownieuws kunnen kijken vanavond
Klacht3: achterlijke medewerkers van Ziggo
#KICKOUTZP
  Moderator woensdag 21 november 2018 @ 21:08:22 #2
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183292799
:')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183292831
Relmarokkanen :')
pi_183292833
Stoephoer _O_

Heb je wel weer tv nu ?
Ik was hier...
  woensdag 21 november 2018 @ 21:11:05 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183292891
Hangde :')
  woensdag 21 november 2018 @ 21:11:09 #6
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183292897
quote:
:')
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 21:11:20 #7
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183292905
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:09 schreef Nismo91 het volgende:
Stoephoer _O_

Heb je wel weer tv nu ?
Nee man morgen ff weer bellen
#KICKOUTZP
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2018 @ 21:12:41 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183292942
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:11 schreef Cue_ het volgende:
Hangde :')
  woensdag 21 november 2018 @ 21:14:09 #9
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183292982
Onderbetaalde paupers in de maling nemen. :')
Milfjes
  woensdag 21 november 2018 @ 21:15:33 #10
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_183293024
Shownieuws. :').
And so is the past
  woensdag 21 november 2018 @ 21:24:48 #11
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183293266
Hing :')__!
  woensdag 21 november 2018 @ 21:26:30 #12
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183293314
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:12 schreef Kreator het volgende:

[..]

Enschede :')
#KICKOUTZP
pi_183293347
Trek gewoon alle stekkers er 2 minuten uit in je meterkast en start de boel opnieuw op. Dat zou de klantenservice ook zeggen, als je ze die kech niet had belazerd.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:35:23 #14
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183293573
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:27 schreef Gutz het volgende:
Trek gewoon alle stekkers er 2 minuten uit in je meterkast en start de boel opnieuw op. Dat zou de klantenservice ook zeggen, als je ze die kech niet had belazerd.
Niet gelukt
#KICKOUTZP
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2018 @ 21:36:25 #15
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183293600
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:26 schreef wollah het volgende:

[..]

Enschede :')
Hangde. :').
  woensdag 21 november 2018 @ 21:47:56 #16
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183293905
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:36 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hangde. :').
:')
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 21:48:49 #17
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183293926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:24 schreef RobjeGeus het volgende:
Hing :')__!
RG _O_
#KICKOUTZP
pi_183294138
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:06 schreef wollah het volgende:
Ewa

Wou net de tv aanzetten, ff shownieuws kijken. Stond er op eens ‘geen signaal’. Ik de tv resetten en zo, ff kabels erin en eruit maar nog steeds doet ie niks. Dus ik de Ziggo klantenservice gebeld. Ik belde om 20:25 en blijkbaar was mevrouw om 20;30 vrij dus ze was nogal chagrijnig.
Ik legde uit dat ik geen verbinding had en toen zei ze ‘ja dat is heel vervelend maar ik kan er momenteel niets aan doen’ ( :') )
Dus ik zei ‘hoezo dit is toch de klantenservice?’ Mevrouw: ‘ja maar de technische dienst is om 18:00 al naar huis’. Vervolgens zei ik dat ze het maar moest oplossen want ik wil mijn favoriete programma Shownieuws uiteraard niet missen. Toen ze weer zei niets te kunnen doen zei ik dreigen de manager te bellen. Toen noemde ze me een zeikerd bla bla en toen haar een stoephoer noemde hangde ze de telefoon op :')
Dus ik weer terugbellen, blijkbaar weer deze vrouw aan de lijn want toen ze mijn stem hoorde gooide ze de telefoon gelijk weer op de hoorn.

Hoop dat ze ontslagen wordt. Dit kan echt niet

Klacht: ziggo
Klacht2; geen shownieuws kunnen kijken vanavond
Klacht3: achterlijke medewerkers van Ziggo
Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.
pi_183294158
Hierom is kluun ontslagen :') verder goed topic weer Wollah
  woensdag 21 november 2018 @ 22:02:42 #20
469863 RobjeGeus
Hier word ik vrolijk van!!
pi_183294272
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:48 schreef wollah het volgende:

[..]

RG _O_
Wollah topic altijd _O_
pi_183294286
wollah toppa _O_ _O_
  woensdag 21 november 2018 @ 22:08:23 #22
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183294416
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:57 schreef Goudenvis het volgende:
Hierom is kluun ontslagen :') verder goed topic weer Wollah
Kluun altijd: :')
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 22:08:33 #23
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183294419
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:02 schreef RobjeGeus het volgende:

[..]

Wollah topic altijd _O_
_O_
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 22:08:47 #24
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183294423
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:03 schreef wielrennerdt het volgende:
wollah toppa _O_ _O_
WR niffo _O_
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 22:25:15 #25
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183294730
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef stokj het volgende:

[..]

Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.
Tja zijn idd vaak kansloze mongolen die via uitzendbureaus daar aan de slag kunnen. En de klant lijdt daar dan onder
#KICKOUTZP
pi_183295341
Ik ben weleens midden in de nacht door Ziggo geholpen, via de chat.

Op afstand konden ze toen contact maken met mijn TV-box.

https://www.ziggo.nl/klan(...)ebView%22%3Afalse%7D <== deze link en dan even wachten tot het chat-venster verschijnt.
  woensdag 21 november 2018 @ 23:19:12 #27
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183295741
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:59 schreef moemoe het volgende:
Ik ben weleens midden in de nacht door Ziggo geholpen, via de chat.

Op afstand konden ze toen contact maken met mijn TV-box.

https://www.ziggo.nl/klan(...)ebView%22%3Afalse%7D <== deze link en dan even wachten tot het chat-venster verschijnt.
Das wel handig :7
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 23:26:29 #28
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183295908
Je moet niet zo zeiken en gewoon je piemel in een varken steken wollah dan geniet je wel van je avond snapte
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 november 2018 @ 23:28:41 #29
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183295962
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Je moet niet zo zeiken en gewoon je piemel in een varken steken wollah dan geniet je wel van je avond snapte
Ik steek mijn piemel wel in je moeder vanavond
#KICKOUTZP
  woensdag 21 november 2018 @ 23:35:38 #30
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183296123
mijn moeder is dood vriend
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 21 november 2018 @ 23:43:55 #31
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183296258
quote:
8s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:35 schreef MMaRsu het volgende:
mijn moeder is dood vriend
oh nou laat dan maar
#KICKOUTZP
pi_183296349
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
  donderdag 22 november 2018 @ 00:50:45 #33
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183297030
quote:
:D

Ewa niffo alles goed
#KICKOUTZP
pi_183297097
Het is duidelijk: Wollah is een fopmarokkaan, anders had ie dr kkhoer genoemd en niet stoephoer.
  donderdag 22 november 2018 @ 01:07:03 #35
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183297103
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:05 schreef Inbox het volgende:
Het is duidelijk: Wollah is een fopmarokkaan, anders had ie dr kkhoer genoemd en niet stoephoer.
Met kk schelden :') pvv tokkie gespot
#KICKOUTZP
pi_183297108
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:07 schreef wollah het volgende:

[..]

Met kk schelden :') pvv tokkie gespot
Begrijpend lezen is moeilijk begrijp ik :/
  donderdag 22 november 2018 @ 01:11:27 #37
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183297123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:08 schreef Inbox het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is moeilijk begrijp ik :/
Je bent gewoon te achterlijk voor woorden
#KICKOUTZP
pi_183297131
Desnoods de Ziggo GO-app gebruiken; is op zich ook best chill.

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 01:18:56 ]
pi_183297140
Online kan ook nog natuurlijk: https://www.ziggogo.tv/.
pi_183297148
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:11 schreef wollah het volgende:

[..]

Je bent gewoon te achterlijk voor woorden
Oh, je bent wel een Marokkaan? Waarom noemde je dr dan stoephoer en kkhoer? En waarom heb je niet gedreigd dr moeder te neuken?
pi_183297150
Maar even ontopci: je kan kijken of er storingen in je buurt zijn. Of even je smartcard erin en eruit halen en wellicht het chipje even schoonwrijven.
pi_183297231
Hangde :') SBS 6 laat z'n sporen na zie ik
  donderdag 22 november 2018 @ 01:53:45 #43
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183297235
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:51 schreef MisterLastName het volgende:
Hangde :') SBS 6 laat z'n sporen na zie ik
Braddie :') vieze dikzak
#KICKOUTZP
pi_183297278
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:53 schreef wollah het volgende:

[..]

Braddie :') vieze dikzak
Jij noemt jezelf Wollah :')
  donderdag 22 november 2018 @ 12:37:02 #45
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183302220
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 02:24 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Jij noemt jezelf Wollah :')
:')
#KICKOUTZP
pi_183306282
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 00:50 schreef wollah het volgende:

[..]

:D

Ewa niffo alles goed
Zeker wollah _O_
Werkt je tv alweer?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_183307410
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:06 schreef wollah het volgende:
Ewa

Wou net de tv aanzetten, ff shownieuws kijken. Stond er op eens ‘geen signaal’. Ik de tv resetten en zo, ff kabels erin en eruit maar nog steeds doet ie niks. Dus ik de Ziggo klantenservice gebeld. Ik belde om 20:25 en blijkbaar was mevrouw om 20;30 vrij dus ze was nogal chagrijnig.
Ik legde uit dat ik geen verbinding had en toen zei ze ‘ja dat is heel vervelend maar ik kan er momenteel niets aan doen’ ( :') )
Dus ik zei ‘hoezo dit is toch de klantenservice?’ Mevrouw: ‘ja maar de technische dienst is om 18:00 al naar huis’. Vervolgens zei ik dat ze het maar moest oplossen want ik wil mijn favoriete programma Shownieuws uiteraard niet missen. Toen ze weer zei niets te kunnen doen zei ik dreigen de manager te bellen. Toen noemde ze me een zeikerd bla bla en toen haar een stoephoer noemde hangde ze de telefoon op :')
Dus ik weer terugbellen, blijkbaar weer deze vrouw aan de lijn want toen ze mijn stem hoorde gooide ze de telefoon gelijk weer op de hoorn.

Hoop dat ze ontslagen wordt. Dit kan echt niet

Klacht: ziggo
Klacht2; geen shownieuws kunnen kijken vanavond
Klacht3: achterlijke medewerkers van Ziggo
Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.

Ten eerste is die mevrouw met wie jij sprak OF student die in de late uurtjes bijverdient, OF een vrouw zonder opleiding of met opleiding (maar heeft ze (nog) niets beters gevonden) OF een oude mevrouw die werken leuk vindt. Ik denk dat het een student was. Hoe dan ook: Zo'n student krijgt mimimumloon (netto rond de 7 euro per uur) om door debieltjes als jij uitgescholden te worden.

Ten tweede een klantenservicemedewerker kan idd weinig doen. Ze kan niet naar je huis komen om te kijken wat er aan de hand is. Het enige dat ze kan doen in jouw geval is iemand van de technische dienst sturen, maar als die al naar huis is MOET JE WACHTEN TOT DE VOLGENDE DAG. Dan kan je wel gaan schelden, maar daar schiet je niets mee op.

Ten derde MENSEN DIE DREIGEN MET: WE WILLEN JE MANAGER/LEIDINGGEVENDE SPREKEN! Hoe dom kan je zijn?! Die manager is geen onderbetaalde callcentermedewerker die 0 pensioen opbouwt, die komt hoe vaak je ook blijft terugbellen NOOIT maar dan ook NOOIT aan de lijn.

Ten vierde: Hoop dat ze ontslagen wordt! Eerlijk: Ik zit er best warmpjes bij. Ik woon bij mijn ouders, kan nog wel even teren op mijn spaargeld om eigen dingen te kopen (vandaag nog pre black friday gevierd!) MAAR zo'n studentje die woont op een kamer en heeft vaste lasten. Dus dat jij hoopt dat ze ontslagen wordt voor iets waar ze niets aan kan doen maakt jou een slecht mens.

Ten vijfde als ze echt 20:30 klaar was...laat ik het zo zeggen: IK HAD JE EERSTE BELLETJE AL VOL TROTS WEGGEDRUKT. Een klantenservice medewerker mag pas weg als het laatste gesprek is afgerond. Dus stel ze was echt 20:30 klaar en jij belt 20:25 en gaat 20 minuten een gesprek met haar voeren...dan is ze een kwartier later klaar, en het leukste? Die kwartier overwerk krijgt ze niet eens uitbetaald. Eerste kwartier wordt namelijk nooit uitbetaald.

Ten zesde: Ja, ik was voor het wegdrukken van gesprekken weggestuurd MAAR dat callcenter gebruikte een computersysteem dat weggeklikte gesprekken kon loggen. Ze zaggen dus dat er iets weggeklikt wordt. Ik kan je met grote vreugde mededelen dat dit niet bij alle callcenters te achterhalen valt. Vorig jaar werkte ik bij een ander callcenter en daar klikte ik ook enthousiast dombo's weg. Nooit gepakt, want dat systeem kon niet zien wie het gesprek had verbroken. Dus als die blonde teamleider Miep mij vroeg: Kluun, waardoor werd het gesprek verbroken? Kon Kluun verveeld zeggen dat de klant zelf de verbinding heeft verbroken. Bij Ziggo kan er ook niet achterhaald worden wie het gesprek heeft verbroken. Dus stel je zou klacht indienen, kan die mevrouw gewoon zeggen dat jij zelf na het 'stoep woordje' de verbinding hebt verbroken.

Fijne dag verder, onbeschofte loser!
Niet doen
pi_183307443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:56 schreef stokj het volgende:

[..]

Als je echt wenst dat zij ontslagen is dan zal je toch dit hoger en professioneler als klantzijnde moeten aanpakken. Maar als het zo is gebeurd zoals je omschreef: inderdaad vervelend, waarom heb je een klantenservice. Ook al kunnen zij de storing niet oplossen, ze kunnen je in ieder geval proberen om verder te helpen. Ben met je eens dat sommige klantenservicemedewerkers lamlendig zijn maar ik moet zeggen dat er ook goeie tussen zitten hoor.
Maar wat kan zij volgens jou van afstand doen? Ze kan met hem nalopen of de stekkers goed staan, alles er even uit laten halen en that's it. Levert dat niets op dan moet ze iemand naar hem sturen. Als die al naar huis is, dan kan ze niets meer.
Niet doen
pi_183307463
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:25 schreef wollah het volgende:

[..]

Tja zijn idd vaak kansloze mongolen die via uitzendbureaus daar aan de slag kunnen. En de klant lijdt daar dan onder
Onzin, ik heb nog nooit via een uitzendbureau gewerkt. Ik heb wel via uitzendbureau bij Ziggo gesolliciteerd in april, was op gesprek gegaan maar niet aangenomen. Uitzendbureaus werken niet voor mij.
Niet doen
  donderdag 22 november 2018 @ 18:06:54 #50
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183307577
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:53 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.

Ten eerste is die mevrouw met wie jij sprak OF student die in de late uurtjes bijverdient, OF een vrouw zonder opleiding of met opleiding (maar heeft ze (nog) niets beters gevonden) OF een oude mevrouw die werken leuk vindt. Ik denk dat het een student was. Hoe dan ook: Zo'n student krijgt mimimumloon (netto rond de 7 euro per uur) om door debieltjes als jij uitgescholden te worden.

Ten tweede een klantenservicemedewerker kan idd weinig doen. Ze kan niet naar je huis komen om te kijken wat er aan de hand is. Het enige dat ze kan doen in jouw geval is iemand van de technische dienst sturen, maar als die al naar huis is MOET JE WACHTEN TOT DE VOLGENDE DAG. Dan kan je wel gaan schelden, maar daar schiet je niets mee op.

Ten derde MENSEN DIE DREIGEN MET: WE WILLEN JE MANAGER/LEIDINGGEVENDE SPREKEN! Hoe dom kan je zijn?! Die manager is geen onderbetaalde callcentermedewerker die 0 pensioen opbouwt, die komt hoe vaak je ook blijft terugbellen NOOIT maar dan ook NOOIT aan de lijn.

Ten vierde: Hoop dat ze ontslagen wordt! Eerlijk: Ik zit er best warmpjes bij. Ik woon bij mijn ouders, kan nog wel even teren op mijn spaargeld om eigen dingen te kopen (vandaag nog pre black friday gevierd!) MAAR zo'n studentje die woont op een kamer en heeft vaste lasten. Dus dat jij hoopt dat ze ontslagen wordt voor iets waar ze niets aan kan doen maakt jou een slecht mens.

Ten vijfde als ze echt 20:30 klaar was...laat ik het zo zeggen: IK HAD JE EERSTE BELLETJE AL VOL TROTS WEGGEDRUKT. Een klantenservice medewerker mag pas weg als het laatste gesprek is afgerond. Dus stel ze was echt 20:30 klaar en jij belt 20:25 en gaat 20 minuten een gesprek met haar voeren...dan is ze een kwartier later klaar, en het leukste? Die kwartier overwerk krijgt ze niet eens uitbetaald. Eerste kwartier wordt namelijk nooit uitbetaald.

Ten zesde: Ja, ik was voor het wegdrukken van gesprekken weggestuurd MAAR dat callcenter gebruikte een computersysteem dat weggeklikte gesprekken kon loggen. Ze zaggen dus dat er iets weggeklikt wordt. Ik kan je met grote vreugde mededelen dat dit niet bij alle callcenters te achterhalen valt. Vorig jaar werkte ik bij een ander callcenter en daar klikte ik ook enthousiast dombo's weg. Nooit gepakt, want dat systeem kon niet zien wie het gesprek had verbroken. Dus als die blonde teamleider Miep mij vroeg: Kluun, waardoor werd het gesprek verbroken? Kon Kluun verveeld zeggen dat de klant zelf de verbinding heeft verbroken. Bij Ziggo kan er ook niet achterhaald worden wie het gesprek heeft verbroken. Dus stel je zou klacht indienen, kan die mevrouw gewoon zeggen dat jij zelf na het 'stoep woordje' de verbinding hebt verbroken.

Fijne dag verder, onbeschofte loser!
Kluun reactie niet gelezen
#KICKOUTZP
pi_183307594
Halve tamme :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183310446
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:53 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Wow!!!!! Heb je ooit zelf bij een klantenservice gewerkt?! Nee, dus.

Ten eerste is die mevrouw met wie jij sprak OF student die in de late uurtjes bijverdient, OF een vrouw zonder opleiding of met opleiding (maar heeft ze (nog) niets beters gevonden) OF een oude mevrouw die werken leuk vindt. Ik denk dat het een student was. Hoe dan ook: Zo'n student krijgt mimimumloon (netto rond de 7 euro per uur) om door debieltjes als jij uitgescholden te worden.

Ten tweede een klantenservicemedewerker kan idd weinig doen. Ze kan niet naar je huis komen om te kijken wat er aan de hand is. Het enige dat ze kan doen in jouw geval is iemand van de technische dienst sturen, maar als die al naar huis is MOET JE WACHTEN TOT DE VOLGENDE DAG. Dan kan je wel gaan schelden, maar daar schiet je niets mee op.

Ten derde MENSEN DIE DREIGEN MET: WE WILLEN JE MANAGER/LEIDINGGEVENDE SPREKEN! Hoe dom kan je zijn?! Die manager is geen onderbetaalde callcentermedewerker die 0 pensioen opbouwt, die komt hoe vaak je ook blijft terugbellen NOOIT maar dan ook NOOIT aan de lijn.

Ten vierde: Hoop dat ze ontslagen wordt! Eerlijk: Ik zit er best warmpjes bij. Ik woon bij mijn ouders, kan nog wel even teren op mijn spaargeld om eigen dingen te kopen (vandaag nog pre black friday gevierd!) MAAR zo'n studentje die woont op een kamer en heeft vaste lasten. Dus dat jij hoopt dat ze ontslagen wordt voor iets waar ze niets aan kan doen maakt jou een slecht mens.

Ten vijfde als ze echt 20:30 klaar was...laat ik het zo zeggen: IK HAD JE EERSTE BELLETJE AL VOL TROTS WEGGEDRUKT. Een klantenservice medewerker mag pas weg als het laatste gesprek is afgerond. Dus stel ze was echt 20:30 klaar en jij belt 20:25 en gaat 20 minuten een gesprek met haar voeren...dan is ze een kwartier later klaar, en het leukste? Die kwartier overwerk krijgt ze niet eens uitbetaald. Eerste kwartier wordt namelijk nooit uitbetaald.

Ten zesde: Ja, ik was voor het wegdrukken van gesprekken weggestuurd MAAR dat callcenter gebruikte een computersysteem dat weggeklikte gesprekken kon loggen. Ze zaggen dus dat er iets weggeklikt wordt. Ik kan je met grote vreugde mededelen dat dit niet bij alle callcenters te achterhalen valt. Vorig jaar werkte ik bij een ander callcenter en daar klikte ik ook enthousiast dombo's weg. Nooit gepakt, want dat systeem kon niet zien wie het gesprek had verbroken. Dus als die blonde teamleider Miep mij vroeg: Kluun, waardoor werd het gesprek verbroken? Kon Kluun verveeld zeggen dat de klant zelf de verbinding heeft verbroken. Bij Ziggo kan er ook niet achterhaald worden wie het gesprek heeft verbroken. Dus stel je zou klacht indienen, kan die mevrouw gewoon zeggen dat jij zelf na het 'stoep woordje' de verbinding hebt verbroken.

Fijne dag verder, onbeschofte loser!
Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst :') ... Zo'n manager voegt echt niks toe....
  donderdag 22 november 2018 @ 22:29:46 #53
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_183313602
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst :') ... Zo'n manager voegt echt niks toe....
niet gelezen
#KICKOUTZP
pi_183314236
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:56 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Maar wat kan zij volgens jou van afstand doen? Ze kan met hem nalopen of de stekkers goed staan, alles er even uit laten halen en that's it. Levert dat niets op dan moet ze iemand naar hem sturen. Als die al naar huis is, dan kan ze niets meer.
Volgens afstand kan zij alleen doen wat jij omschrijft en dan houdt het op. En dan als je om 18:00 uur belt en dat bedrijf heeft geen 24/7 dienst of iets dergelijks dan zal het toch de volgende dag moeten zijn dat er iemand langskomt. De rol van klantenservicemedewerker moet niet onderschat worden.
pi_183314374
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:51 schreef MisterLastName het volgende:
Hangde :') SBS 6 laat z'n sporen na zie ik
Ben je nou permanent geband van flits?
pi_183317514
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 01:11 schreef wollah het volgende:

[..]

Je bent gewoon te achterlijk voor woorden
Over jezelf praten in de derde persoon :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_183317516
Hangde godverdomme dan ben je echt te dom om te poepen.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 08:50:28 #58
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_183318357
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst :') ... Zo'n manager voegt echt niks toe....
Volgens cl werner is hij wel heel belangrijk hoor :')
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_183319258
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 08:50 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Volgens cl werner is hij wel heel belangrijk hoor :')
Nou wat belangrijk, manager heeft eens in de maand een gesprek en dan is het van:
1) denk aan je afhandeltijd (dat je snel genoeg je gesprekken doet)
2) denk aan je rooster dicipline (niet te lang pauze op tijd beginnen etc)
3) ondertussen altijd enthousiast, emotioneel meeveren etc
pi_183341259
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:29 schreef LethalNinja het volgende:

[..]

Deze man heeft gelijk hoor. Sowieso klanten die bellen en zeggen "ik wil je manager spreken" dat zijn bijna altijd tokkies, mensen met een laag iq. De managers van call centrums houden in de gaten wie van de medewerkers ziek zijn of ze wel op tijd klaar zitten om telefoontjes op te nemen etc maar die weten vaak weinig van het product en of dienst :') ... Zo'n manager voegt echt niks toe....
Dit. Teamleider weet nog steeds niet dat ik ontslagen ben. Toen die diplomaloze traffic manager mij wegstuurde was ze met zwangerschapsverlof en dat is ze tot januari. Ze zal me wel missen, kon goed met haar opschieten.
Niet doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')