Als ze slim zijn verlaten ze dat zinkende schip.quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:16 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Als de spelers van NEC ook zo in het leven staan voorspeld het niet veel goeds…...
Als ze slim zijn verlaten ze Nijmegen in het algemeenquote:Op woensdag 15 mei 2019 01:27 schreef Pery het volgende:
[..]
Als ze slim zijn verlaten ze dat zinkende schip.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 01:29 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
Als ze slim zijn verlaten ze Nijmegen in het algemeen
Er is in ieder geval een KKD club gevestigd. Dat kunnen maar 17 andere steden zeggen. Unieke stad dus!quote:
Tevreden? Hooguit enthousiast en hoopvol. Niemand kan tevreden zijn met het afgelopen seizoen. Dat je een aantal wedstrijden wint en vervolgens weer kans hebt op promotie was een onverwacht succes.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 22:03 schreef Pery het volgende:
[..]
Tot vorige week waren jullie anders dik tevreden.
Wat 1 verliespartij al niet kan doen
Fenerbahce vermoedelijk. Die moeten nog flink wat geld overmaken, maar laten dat na.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef borisz het volgende:
Heeft er iemand nog een kwart miljoen? N.E.C. kan huur Goffertstadion niet meer betalen
Dat verbaast mij. Ze klagen bij NEC ook nog over de zogenaamd hoge onderhoudskosten van het 'verouderde' gebouw. Maar volgens de laatste jaarrekeningen is NEC maar 1,2 miljoen euro kwijt aan totale huisvestingskosten (dit is o.a. inclusief huur en onderhoud). Een schijntje als je het vergelijkt met bijvoorbeeld SC Heerenveenquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef borisz het volgende:
Heeft er iemand nog een kwart miljoen? N.E.C. kan huur Goffertstadion niet meer betalen
https://www.vi.nl/nieuws/(...)a-voor-kadioglu-geldquote:Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat verbaast mij. Ze klagen bij NEC ook nog over de zogenaamd hoge onderhoudskosten van het 'verouderde' gebouw. Maar volgens de laatste jaarrekeningen is NEC maar 1,2 miljoen euro kwijt aan totale huisvestingskosten (dit is o.a. inclusief huur en onderhoud). Een schijntje als je het vergelijkt met bijvoorbeeld SC Heerenveen
Of vergeleken net de grote buurman. Vitesse betaald bijna 3,5 miljoen per jaar...quote:Op woensdag 4 september 2019 10:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat verbaast mij. Ze klagen bij NEC ook nog over de zogenaamd hoge onderhoudskosten van het 'verouderde' gebouw. Maar volgens de laatste jaarrekeningen is NEC maar 1,2 miljoen euro kwijt aan totale huisvestingskosten (dit is o.a. inclusief huur en onderhoud). Een schijntje als je het vergelijkt met bijvoorbeeld SC Heerenveen
Ja, ik zie ik ook niet de trend dat nieuwe stadions zo zaligmakend zijn voor de exploitatie. Kijk maar naar Roda JC.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:46 schreef yats het volgende:
[..]
Of vergeleken net de grote buurman. Vitesse betaald bijna 3,5 miljoen per jaar...
Als je zelf eigenaar bent en alle horeca inkomsten binnenhaalt is het juist nuttig om zelf eigenaar te zijn van je stadion. Maar als dat maar een klein deel is en alle winst van evenementen naar derde partijen gaat heb je niets aan een mooi modern stadion.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ik zie ik ook niet de trend dat nieuwe stadions zo zaligmakend zijn voor de exploitatie. Kijk maar naar Roda JC.
Tussen kunnen en willen zit een groot verschil. NEC heeft de huur opzij gezet om het gesprek met de gemeente weer aan te gaan. De Gelderlander kopt dit groot in met.... Ze kunnen de huur niet meer betalen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:29 schreef borisz het volgende:
Hij is zeker geen vaste waarde in de Basis, maar dat is op dit moment niemand bij NEC.quote:Op woensdag 4 september 2019 11:59 schreef StevenHyde het volgende:
Even een vraagje aan de fans/kenners van Nec. Verwachten jullie dat Musaba erin blijft staan? Vraag dit voor een vri... mezelf vanwege Scorito.
Ik moest het even opzoeken, voor mijn gevoel is dat 20 jaar geleden ofzo. Viel me nog mee dat hij ‘pas’ 36 jaar is.quote:Op woensdag 15 juli 2020 21:30 schreef rubbereend het volgende:
Barreto weer terughopelijk kan hij nog wat bijdragen
Heeft het afgelopen jaar natuurlijk niet veel gespeeld, maar het niveau KKD dat moet je als ex serie A speler wel aankunnen.quote:Op donderdag 16 juli 2020 11:24 schreef BasNijmegen het volgende:
Super tof om hem weer in het shirt van NEC te zien spelen.
Benieuwd of hij het fysiek aankan. Alhoewel.... het niveau van de KKD moet toch mogelijk zijn.
Ik meen dat hij ook geblesseerd is geweest.quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:28 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Heeft het afgelopen jaar natuurlijk niet veel gespeeld, maar het niveau KKD dat moet je als ex serie A speler wel aankunnen.
Het zal toch wat zijn zeg!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 08:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gaat het gebeuren? Keren jullie weer terug?
@:caland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |