abonnement Unibet Coolblue
pi_184323619
Spar doet goede boxen!


2 kipburgers
2 gehaktballen van de keurslager
Champignonmix
Geschrapte worteltjes
Kilootje aardappeltjes
Pak vanillevla.

En dat voor 4 euro ^O^

Ik eet dadelijk rozemarijnaardappeltjes uit de oven, een kipburger en worteltjes met (eigen)diepvrieserwtjes.
Gehaktballen zijn de diepvries in en van de champignonmix maak ik morgen quiche.

Dan nog een kipburger, pudding en veel aardappel verorberen. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184323681
Lekkere buit!
  donderdag 10 januari 2019 @ 18:43:58 #205
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_184323980
Zo! dat ziet er beter uit dan Eko-plaza.
Ik vind het echt jammer dat de Spar & AH hier niet meedoen :'(
pi_184324023
Ik ga morgen een box halen bij de groente-en fruitkraam van de markt
pi_184339287
Heb een bon voor het kattencafe in de buurt hier. Is een lunchroom en je kan er lekker eten dus high hopes!
pi_184340035
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:58 schreef Koettie het volgende:
Heb een bon voor het kattencafe in de buurt hier. Is een lunchroom en je kan er lekker eten dus high hopes!
Leuk O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184340133
Ik ben nu eens in centrum Eindhoven aan het kijken en daar zit best een hoop.
Morgen ga ik die kant uit dus eens kijken of ik de tijden kan matchen met ophaaltijden. En sowieso een optie om klimaatneutraal met fiets en trein eens die kant uit te gaan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184342174
De buit!

Twee porties soep. Een keer kippensoep en een pompoensoep. Twee vers gemaakte tosti's die alleen nog in het ijzer hoeven en als toetje fruit met karamel en yoghurt. Vet leuk, hij maakt van de restjes zoveel mogelijk maaltijden. Vindt ie leuker dan kale bollen en fruit meegeven. Super leuk, ga ik sowieso vaker heen!
Was vier of vijf euro. Had twee bonnen gekocht. Heel chill want nu hoef ik niet te koken.
pi_184342303
Wel heel tof dat die van de restjes echt maaltijden probeert te maken. _O_
pi_184342753
Lekkere buit! En goed doordacht inderdaad.
Had ik bij de Spar ook wel. De roerbak was qua groente wat onhandig maar ik had aardappels en vlees voor vier personen. En pudding als toet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 18:01:44 #213
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_184342763
Heeft mijn vrouw twee keer gedaan. Eerste keer bij een bakkerij in de buurt een enorm pakket, tweede keer bij een supermarkt een karig pakket.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_184346816
Hier is de AH in no time uitverkocht elke keer, maar dit keer kon ik refreshen in de trein en had ik raak:

- Thaise kipcurry voor twee
- Koken en stomen maaltijd
- Franse salade (zo'n lunchgerecht)
- Zak spruitjes :')
- acht hamburgers (!)
- drie slavinken
- plantje munt (eens kijken of ik die weer een beetje aan heg groeien krijg)

Het heeft een reden dat de AH hier altijd snel gaat, enorme pakketten altijd.
pi_184361147
ik had bij de bakker:

1 groot volkorenbrood met zaden en pitten
een half maisbrood
2 croissants
2 kaasbroodjes
3 harde broodjes (verschillende)
1 suikerbrood
een zakje kerstchocolaatjes
pi_184406861
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:56 schreef zatoichi het volgende:
Hier is de AH in no time uitverkocht elke keer, maar dit keer kon ik refreshen in de trein en had ik raak:

- Thaise kipcurry voor twee
- Koken en stomen maaltijd
- Franse salade (zo'n lunchgerecht)
- Zak spruitjes :')
- acht hamburgers (!)
- drie slavinken
- plantje munt (eens kijken of ik die weer een beetje aan heg groeien krijg)

Het heeft een reden dat de AH hier altijd snel gaat, enorme pakketten altijd.
Ik heb net een bon voor deze AH weten te bemachtigen (als je woonplaats in je profiel nog klopt haha), ik hoop ook op zo'n soort pakket!

Ben erg benieuwd, hoop van de producten in elk geval één avondmaaltijd te kunnen samenstellen (en we hebben nog een halve krop sla liggen die daarbij kan mocht er geen groente bij zitten). Maar gezien wat jij en Majo hier al hebben gehaald zou dat wel moeten lukken haha!
  dinsdag 15 januari 2019 @ 11:41:32 #217
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_184413773
Vanaf welke tijd moet je kijken op die app? want ik ben altijd te laat of te vroeg met kijken :{
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_184414484
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 januari 2019 11:41 schreef junkiesietze het volgende:
Vanaf welke tijd moet je kijken op die app? want ik ben altijd te laat of te vroeg met kijken :{
Als ik tijd heb en eraan denk kijk ik regelmatig gedurende de dag. Maar bij mij loopt het niet zo hard vol. Voor de meeste kans bij populaire zaken moet je waarschijnlijk net na hun afhaalmoment van die dag kijken. Want dan worden vaak de boxen voor de volgende dag vrijgegeven.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184414606
In mijn (korte) ervaring met de app komen vaak net nadat de ophaaltermijn van die dag is verstreken, de nieuwe bonnen online. Dus bij de bakker die ophalen vandaag tussen 16.30-17.00 heeft staan, kijk ik om 17.05 of de nieuwe bonnen er al zijn.

Edit: spuit11, wat cat-astrophe zegt dus

Nog een edit: net de box bij ah opgehaald, jeetje veel!
- kip met honing mosterd saus en walnoten voor in de oven
- twee lekkerbekjes
- pastasalade kip bacon XL
- zakje Italiaanse roerbakgroente
- doosje Aziatische wokgroente
- doosje champignons
- pak vla
- zakje aardappelpartjes
- bakje salade appel witlof

Vanavond aten we de salade appel witlof vooraf en de pastasalade XL met de lekkerbekjes en vla als toetje. De vla en aardappels zijn tot morgen houdbaar en de champignons ten minste tot vandaag maar die zien er nog prima uit, dus die eten we morgen. De rest is de vriezer in.

Geslaagde box dus!

[ Bericht 7% gewijzigd door vlindertje89 op 15-01-2019 18:46:04 ]
  woensdag 16 januari 2019 @ 00:41:34 #220
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184427598
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 19:22 schreef Poppejans het volgende:
Snap niet dat mijn stad nog niet mee doet, ik woon in een studentenstad, het zou echt enorm goed lopen hier denk ik!
In een plaatsje verderop heb ik nu 2x bij een bakker wat opgehaald voor 3,99
De eerste keer: 1 heel maisbrood, zak oliebollen, 4 tompoucen, zak krentebollen, 4 gevulde koeken en zak melkbollen

Tweede keer: 4 kaneelroombroodjes, 2 halfjes brood, doosje zelfgemaakte kerstbonbons, zak krentenbollen, broodplankje met een mes

Laatst bij een bonbonzaak 2 zakjes bonbons gekregen. Vond ik dan weer tegenvallen, maar zal wel duur geweest zijn dan.
Handgemaakte bonbons zijn wel duur ja ;) 5 voor ¤7 daar ken ik ze wel voor.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  woensdag 16 januari 2019 @ 01:16:08 #221
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184427990
Ik had de app al een tijd terug geïnstalleerd maar nog niks mee gedaan en er vanaf gegooid want mn telefoon heeft niet zo'n best geheugen xD Maar vorige week kreeg ik de reminder weer van iemand dus de app geïnstalleerd. Gelijk enthousiast kijken en tot de conclusie gekomen dat in mijn studentenstad er toch vooral bakkers mee doen. Laat ik nou net niet de meest grote brood eter zijn. Gelukkig ging ik de dag naar de Horecava in de RAI dus Amsterdam werd ook mijn zoekgebied. Wat bleek, de app zelf stond ook op de Horecava en maakte gewoon Magic Boxen met spullen van verschillende standhouders. Top!

Ik had me direct aangemeld voor een brood box en een andere producten box. Goed eerst die broodbox oppikken om 17:00. Ik kon gewoon kiezen welke ik wilde en in deze box zat dus duidelijk niet alleen brood. Goed dat ik dus wel goed gekeken had en echt een lekkere had uitgekozen.
Ik heb geen foto's gemaakt maar wat er zo in zat:
- Aziatische salade met peultjes, sla etc.
- Aubergine (vers en echt niks op aan te merken)
- Wrap met gegrilde groente
- 2x Zoet broodje
- Stokbrood 2x
- Breekbrood
- 2 kleine broodjes

En in de ander waar dus geen brood in zou zitten:
- Sandwich
- Smeerbare buffelkaas met truffel
- Yoghurt met mango er bovenop
- Mini chocolademuffins 4x
- croissant
- Groot brood
- Brood met cranberries
- Nog iets van brood

Er zat eigenlijk ook nog een biertje in, maar dat is van mijn broertjes brouwerij en hij deed het ook meer voor de promo dus die heb ik teruggeven en gezegd dat ze daar maar een ander blij mee moesten maken. Eigenlijk zat van de producten die erin zaten ook niks echt op de datum behalve het brood. Maar echt een super promo moment. Vooral ook voor bedrijven om mee te doen want die komen natuurlijk naar de Horecava en medewerkers etc.

We hadden toevallig nog ergens een bakje hummus geregeld op de beurs en wat la vache qui rit bij de buurtwinkel. Wij hebben dus hiermee gedineerd in de trein. Normaal gaan we uit eten maar voor ¤6 (¤3 per box) hadden wij een maaltijd.

Daarnaast was er veel over en hebben daar nog allemaal andere mensen van gegeten en de salade had zaterdag bij de stamppot.

Zaterdag was ik in Eindhoven, ook meer aanbod dan in Groningen alleen wel veel uitverkocht of niet matchend met de tijd dat handig was om t op te pikken.

Al met al een ticket gescoord voor De Volkslust. Deze kostte 4 euro. En leverde mij op:
3 aangesneden stokbroden, 1 heel stokbrood, 2 chocoladebroodjes en een sapje.
Op zich niet heel slecht voor ¤4 maar correspondeerde niet met een verwachte waarde van ¤12.

Maar ik ben enthousiast dus toch speuren naar nieuwe bonnen..
Afgelopen maandag kon ik terecht bij een hotel om daar met een schaal bij het voor de rest verlaten ontbijtbuffet iets lekkers samen te stellen. De schaal kreeg ik dus van het hotel, ik had wel bakjes mee. En ik denk dat op de schaal meer paste dan mijn bakjes.



Goed. Dat is veel he. Het ergste. Ik had bijna alles al op, op dag 1. Ik voel me nu echt een enorme vreetzak. Maar het was allemaal zo lekker!! Ik had ook bedacht dat je met een box als deze ook gewoon een hightea kan organiseren. Kosten: ¤4,99 en daar zat dan ook nog een flesje drinken (zelf te vullen) bij ingegrepen.

Nouja je gaat ervoor of niet.. Dus gisteravond was er nog 1 beschikbaar bij de AH to go.



Dit was dus de score voor ¤4.
Een halve vlaai die normaal ¤3 maar deze week ¤2,50 is.
Een salade van normaal ¤4,50
Een eierwrap van ¤2,50/¤3?
Een bakje smeerkaas ¤0,90 maar met een veel langere houdbaarheidsdatum
Een stuk carrotcake ¤1,25?
En niet op de foto, een flesje verse sap, mijn favo smaak zelfs, appel peer framboos ¤2.

Ik ben echt meer dan tevreden!

Na de hoeveelheid brood kreeg ik van een vriend van mij ook als tip om daar een lasagne mee te maken. Dus hele dunne plakjes snijden, lekker sausje, hele dunne plakken aubergine uit box 1 en ik heb de afgelopen dagen heerlijk avond eten gehad.

Ik vind dit echt fantastisch en zie graag meer locaties komen. Het is denk ik ook een soort van domino effect. Ik wil dan ook kijken of ik mensen uit de noordelijke 3 provincies kan. enthousiasmeren, die zitten ook in mijn netwerk. Mocht je wensen hebben stuur mij dan even een pm ofzo ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_184444645
kan je ook meerdere bonnen op 1 mobiel?
  woensdag 16 januari 2019 @ 22:12:09 #223
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184444775
Nog steeds treurig hier. Minimaal 10km en vooral Duitsland. Ga wel proberen mijn tweewekelijks duitslandtripje te combineren. De aanbieders verkopen goed spul dus dat zal wel goed zitten.
And so is the past
pi_184445061
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2019 22:04 schreef Chunees het volgende:
kan je ook meerdere bonnen op 1 mobiel?
Volgens mij wel, als ik een bon in m'n winkelmandje stop kan ik iig aangeven hoeveel bonnen ik wil kopen als er nog meerdere beschikbaar zijn.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 13:07:55 #225
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184453048
Bij de Marqt besteld. Om 1830 de spullen ophalen :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184456821
Ik ga dit even volgen.
Gisteravond de eerste box besteld, en over een uurtje kunnen we deze ophalen bij de plaatselijke supermarkt.
Ik ben benieuwd!
pi_184456935
Zag er eentje vrijkomen bij de bakker.. Meteen verkocht. Bleek m'n zusje hem te hebben :+
  donderdag 17 januari 2019 @ 17:19:51 #228
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184457152
Ik ben benieuwd naar jullie foto's!

Ik had er gisteren nog 1 opgehaald bij de Spar City in Assen. Die was best goed!



En met dat en wat leftovers van de vorige boxen hadden we vandaag een uitgebreide lunch..



[ Bericht 28% gewijzigd door YskaFredriksson op 17-01-2019 17:41:07 ]
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_184457467
Sommigen van jullie hebben wel een mooie buit binnen gehaald voor maar een paar euro! Jammer dat er hier in de buurt maar 3 bedrijven meedoen. Een shell en een ekoplaza die nooit iets aanbiedt. Een dorp verderop doet een bakker bart mee, maar dat is vast niet veel :P

Hopelijk doen hier ook snel meer bedrijven mee en kan ik ook een keer iets halen :)
pi_184458065
Morgen voor het eerst een pakketje bij de bakker halen.
pi_184458386
Ik had gisteren een pakket van de bakker, dit keer andere locatie. De buit: twee bruine broden waarvan één nog met allerlei pitten (lekker!), tien zachte mini-bolletjes waarvan de helft met pompoenpitten erop en de andere helft met sesamzaad, een appel-noten-flap en een kersenflap.

:9 :9

Ik had eigenlijk gehoopt op weer een donker zuurdesembrood, maar dit brood is ook lekker, en dit keer dan wel iets zoets erbij wat ik vorige keer niet had. Dus zeker wel geslaagd.

Vanavond proberen weer een bon te scoren voor de AH morgenavond, dan eten we daar morgen van en doen we zaterdag boodschappen om de restanten van de AH box van dinsdag en die van morgen aan te vullen tot hele maaltijden voor komende week.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 17 januari 2019 @ 18:22:02 #232
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_184458729
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 13:07 schreef borisz het volgende:
Bij de Marqt besteld. Om 1830 de spullen ophalen :+.


Dubbele rucola en een zak sla :'). Olijven, smeersel en zalm. Krijg je de foto niet omgedraaid geupload bij TInypic dus maar even zo.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_184459218


2 bakjes gehakt van 250 gram
een brik alpro soja (750ml)
een pakje kaas
2 worstenbroodjes
een pakje kant-en-klare boterhammen (drooggezouten ham en geitenkaas)
een bakje tonijn/cocktailsalade
en een lasagne met zalm
pi_184459903
Spar:
2 kipburgers (zelfde als vorige werk)
2 gehaktballen (zelfde als vorige week)
Pot yoghurt
Chorizo in plakjes voor op brood
6 mini doughnuts

Sprak me minder aan dan mijn oogst van vorige week maar gegeven paard en zo :)

Wel blij dat ze daar nooit je bon checken want die verscheen niet in mijn app :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184459950
quote:
99s.gif Op woensdag 16 januari 2019 01:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik had de app al een tijd terug geïnstalleerd maar nog niks mee gedaan en er vanaf gegooid want mn telefoon heeft niet zo'n best geheugen xD Maar vorige week kreeg ik de reminder weer van iemand dus de app geïnstalleerd. Gelijk enthousiast kijken en tot de conclusie gekomen dat in mijn studentenstad er toch vooral bakkers mee doen. Laat ik nou net niet de meest grote brood eter zijn. Gelukkig ging ik de dag naar de Horecava in de RAI dus Amsterdam werd ook mijn zoekgebied. Wat bleek, de app zelf stond ook op de Horecava en maakte gewoon Magic Boxen met spullen van verschillende standhouders. Top!

Ik had me direct aangemeld voor een brood box en een andere producten box. Goed eerst die broodbox oppikken om 17:00. Ik kon gewoon kiezen welke ik wilde en in deze box zat dus duidelijk niet alleen brood. Goed dat ik dus wel goed gekeken had en echt een lekkere had uitgekozen.
Ik heb geen foto's gemaakt maar wat er zo in zat:
- Aziatische salade met peultjes, sla etc.
- Aubergine (vers en echt niks op aan te merken)
- Wrap met gegrilde groente
- 2x Zoet broodje
- Stokbrood 2x
- Breekbrood
- 2 kleine broodjes

En in de ander waar dus geen brood in zou zitten:
- Sandwich
- Smeerbare buffelkaas met truffel
- Yoghurt met mango er bovenop
- Mini chocolademuffins 4x
- croissant
- Groot brood
- Brood met cranberries
- Nog iets van brood

Er zat eigenlijk ook nog een biertje in, maar dat is van mijn broertjes brouwerij en hij deed het ook meer voor de promo dus die heb ik teruggeven en gezegd dat ze daar maar een ander blij mee moesten maken. Eigenlijk zat van de producten die erin zaten ook niks echt op de datum behalve het brood. Maar echt een super promo moment. Vooral ook voor bedrijven om mee te doen want die komen natuurlijk naar de Horecava en medewerkers etc.

We hadden toevallig nog ergens een bakje hummus geregeld op de beurs en wat la vache qui rit bij de buurtwinkel. Wij hebben dus hiermee gedineerd in de trein. Normaal gaan we uit eten maar voor ¤6 (¤3 per box) hadden wij een maaltijd.

Daarnaast was er veel over en hebben daar nog allemaal andere mensen van gegeten en de salade had zaterdag bij de stamppot.

Zaterdag was ik in Eindhoven, ook meer aanbod dan in Groningen alleen wel veel uitverkocht of niet matchend met de tijd dat handig was om t op te pikken.

Al met al een ticket gescoord voor De Volkslust. Deze kostte 4 euro. En leverde mij op:
3 aangesneden stokbroden, 1 heel stokbrood, 2 chocoladebroodjes en een sapje.
Op zich niet heel slecht voor ¤4 maar correspondeerde niet met een verwachte waarde van ¤12.

Maar ik ben enthousiast dus toch speuren naar nieuwe bonnen..
Afgelopen maandag kon ik terecht bij een hotel om daar met een schaal bij het voor de rest verlaten ontbijtbuffet iets lekkers samen te stellen. De schaal kreeg ik dus van het hotel, ik had wel bakjes mee. En ik denk dat op de schaal meer paste dan mijn bakjes.

[ afbeelding ]

Goed. Dat is veel he. Het ergste. Ik had bijna alles al op, op dag 1. Ik voel me nu echt een enorme vreetzak. Maar het was allemaal zo lekker!! Ik had ook bedacht dat je met een box als deze ook gewoon een hightea kan organiseren. Kosten: ¤4,99 en daar zat dan ook nog een flesje drinken (zelf te vullen) bij ingegrepen.

Nouja je gaat ervoor of niet.. Dus gisteravond was er nog 1 beschikbaar bij de AH to go.

[ afbeelding ]

Dit was dus de score voor ¤4.
Een halve vlaai die normaal ¤3 maar deze week ¤2,50 is.
Een salade van normaal ¤4,50
Een eierwrap van ¤2,50/¤3?
Een bakje smeerkaas ¤0,90 maar met een veel langere houdbaarheidsdatum
Een stuk carrotcake ¤1,25?
En niet op de foto, een flesje verse sap, mijn favo smaak zelfs, appel peer framboos ¤2.

Ik ben echt meer dan tevreden!

Na de hoeveelheid brood kreeg ik van een vriend van mij ook als tip om daar een lasagne mee te maken. Dus hele dunne plakjes snijden, lekker sausje, hele dunne plakken aubergine uit box 1 en ik heb de afgelopen dagen heerlijk avond eten gehad.

Ik vind dit echt fantastisch en zie graag meer locaties komen. Het is denk ik ook een soort van domino effect. Ik wil dan ook kijken of ik mensen uit de noordelijke 3 provincies kan. enthousiasmeren, die zitten ook in mijn netwerk. Mocht je wensen hebben stuur mij dan even een pm ofzo ;)
Schaal van het ontbijt, was dat in Eindhoven vlakbij het station? Daar wil ik graag nog eens halen want daar mag je zelf van het ontbijtbuffet opscheppen :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184460575
Ik heb een update gehad, Je kan nu ook met Apple Pay betalen :)
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:30:00 #237
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184461415
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 19:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Schaal van het ontbijt, was dat in Eindhoven vlakbij het station? Daar wil ik graag nog eens halen want daar mag je zelf van het ontbijtbuffet opscheppen :9
Jaa dat hotel vlakbij het station, ik ga dit ook sowieso nog een keer doen. Ik wilde dan ook de schaal hergebruiken want vond het zo zonde van het plastic. Maar die kan dus niet in de vaatwasser XD
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_184461446
quote:
99s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:30 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Jaa dat hotel vlakbij het station, ik ga dit ook sowieso nog een keer doen. Ik wilde dan ook de schaal hergebruiken want vond het zo zonde van het plastic. Maar die kan dus niet in de vaatwasser XD
Ik wil het!
Morgen had ik gekund naar hij is telkens in notime uitverkocht. ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:32:05 #239
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184461454
quote:
0s.gif Op donderdag 17 januari 2019 18:22 schreef borisz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dubbele rucola en een zak sla :'). Olijven, smeersel en zalm. Krijg je de foto niet omgedraaid geupload bij TInypic dus maar even zo.
Nou dar wordt morgen brood met rucola sla en een smeersel. En vandaag salade met zalm? En olijfjes ernaast.
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  donderdag 17 januari 2019 @ 20:34:22 #240
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_184461505
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 20:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik wil het!
Morgen had ik gekund naar hij is telkens in notime uitverkocht. ;(
Oh op maandagochtend viel het wel mee. Volgens mij pas zondagavond besteld of later nog.
Ik wil ook hotels hier in de stad die gaan meedoen. Ik heb zondag een spelletjes middag met eten, dan wil ik wel zo'n hele plaat met eterij maar om er nou voor naar Assen te rijden XD. Heb al wel een plan de campagne maar dat deel ik wel zodra ik klaar ben met schrijven XD
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_184475898
Net een bon van de marqt gescoord, ben benieuwd. Vorige keer kreeg ik vooral vis.
pi_184477232
Net bij de bakker geweest
Het volgende zat in het pakket:

1 stokbrood
3 chocoladecroissants
3 gewone croissants
2 afbakbroodjes
2 worstenbroodjes
4 kwarkbollen
3 gebakjes
Bakje spritsen

Niet slecht :)
pi_184477875


Oelalala. Vet geslaagd! Worstjes, tartaar, taartje, groente en yoghurt. Blij! Van de marqt
pi_184478419
Goede buiten ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184478485
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 18:38 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]

Oelalala. Vet geslaagd! Worstjes, tartaar, taartje, groente en yoghurt. Blij! Van de marqt
4 euro ook? Mooie box hoor.
pi_184478499
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:12 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

4 euro ook? Mooie box hoor.
4,99. Maar alsnog dikke prima! Heb zoveel zin in die taart.
Nu gewokte groente met groente en kiemgroente met tartaar dus ik compenseer voor de taart :P
pi_184478714
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 18:38 schreef Koettie het volgende:
[ afbeelding ]

Oelalala. Vet geslaagd! Worstjes, tartaar, taartje, groente en yoghurt. Blij! Van de marqt
Super chill
pi_184478860
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:13 schreef Koettie het volgende:

[..]

4,99. Maar alsnog dikke prima! Heb zoveel zin in die taart.
Nu gewokte groente met groente en kiemgroente met tartaar dus ik compenseer voor de taart :P
Oh, prima prijs inderdaad!

Van Sarabi is ook niet mis, maar opkrijgen zou voor mij wat lastiger zijn. :T
Dan zou ik het echt moeten gaan uitdelen.
pi_184478865
Last minute een pakket gescoord bij de AH die hier heel populair is (WvN?).

- AH verse pizza
- groene lunchsalade
- Pak mona karamel zeezout vla (nog twee dagen houdbaar)
- soeppakket
- Roerbakgroenten
- 500 gr bio schouderkarbonade
- munt plantje (had ik vorige week ook al en met een beetje TLC is die uitgegroeid tot een stevige muntplant.)
- uitgebloeide tulpen

Op die laatste na zeer tevreden weer; ze zijn echt zo gul daar in hun pakketten.

Edit:

- glutenvrije havermoutpap
- uiensoeppakket

Het was zoveel dat ik die over het hoofd had gezien :')

[ Bericht 19% gewijzigd door zatoichi op 18-01-2019 19:38:18 ]
  vrijdag 18 januari 2019 @ 19:33:57 #250
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_184478938
Door al deze voorbeelden ben ik nu al fan. Nu nog zelf wat weten te scoren. :')
And so is the past
pi_184479017
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Door al deze voorbeelden ben ik nu al fan. Nu nog zelf wat weten te scoren. :')
Ja dat wordt de laatste tijd moeilijker en moeilijker merk ik. De app is zo populair aan het worden.
pi_184479220
Wauw lekker zatoichi!

Omg die taart was echt de hemel en nu ben ik walgelijk dik en vatsig maar was het waard gvd wat lekker.
pi_184479522
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:29 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Oh, prima prijs inderdaad!

Van Sarabi is ook niet mis, maar opkrijgen zou voor mij wat lastiger zijn. :T
Dan zou ik het echt moeten gaan uitdelen.
Gaan we ook doen :Y
Maar niets mis met (uit)delen
pi_184479730
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:29 schreef zatoichi het volgende:
Last minute een pakket gescoord bij de AH die hier heel populair is (WvN?).

- AH verse pizza
- groene lunchsalade
- Pak mona karamel zeezout vla (nog twee dagen houdbaar)
- soeppakket
- Roerbakgroenten
- 500 gr bio schouderkarbonade
- munt plantje (had ik vorige week ook al en met een beetje TLC is die uitgegroeid tot een stevige muntplant.)
- uitgebloeide tulpen

Op die laatste na zeer tevreden weer; ze zijn echt zo gul daar in hun pakketten.

Edit:

- glutenvrije havermoutpap
- uiensoeppakket

Het was zoveel dat ik die over het hoofd had gezien :')
Ohh was jij dat die om 17.59 er nog eentje had? Gisteren om 22.02 stonden de nieuwe nog niet online, en toen ik om 22.16 keek waren ze al uitverkocht.. zag vanavond idd dat 17.59 er nog eentje was verkocht, blijkbaar heeft iemand hem nog geannuleerd.

Goede buit weer!
pi_184480795
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:05 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ohh was jij dat die om 17.59 er nog eentje had? Gisteren om 22.02 stonden de nieuwe nog niet online, en toen ik om 22.16 keek waren ze al uitverkocht.. zag vanavond idd dat 17.59 er nog eentje was verkocht, blijkbaar heeft iemand hem nog geannuleerd.

Goede buit weer!
Yup, dat was ik. Pure mazzel.

Kan dat het een annulering is, maar ik heb ook vaak het idee dat ze rond 16u soms nog wat pakketten online gooien als blijkt dat er producten niet verkocht gaan worden. Ik heb best vaak beet tussen 16u en 18u.
pi_184480970
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 20:54 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Yup, dat was ik. Pure mazzel.

Kan dat het een annulering is, maar ik heb ook vaak het idee dat ze rond 16u soms nog wat pakketten online gooien als blijkt dat er producten niet verkocht gaan worden. Ik heb best vaak beet tussen 16u en 18u.
Oh ja dat kan inderdaad natuurlijk ook nog, dat ze meer overhebben dan ze hadden verwacht. Slim! Ga ik rond die tijden ook eens checken.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 18 januari 2019 @ 23:53:55 #257
39237 crew  H_T
2733
pi_184484360
Voor morgen een tas bij een Shell gereserveerd. Benieuwd wat het wordt :)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184485462
Morgen naar een andere bakker hier in de buurt. Ophaaltijd is de hele dag daar. Ben benieuwd wat ze dan gedurende de dag al over hebben waarvan ze weten dat het niet verkocht gaat worden.. verder op zich wel chill dat je niet aan het eind van de dag (vaak rond etenstijd) pas hoeft te gaan. Dan weet ik vooraf niet altijd of ik op dat moment wel tijd ga hebben namelijk. Er is helaas nog niks in het dorp zelf te vinden hier.

Mooie pakketten die hier getoond worden trouwens. Met name die van de AH :D
pi_184490846
Vandaag bij de bakker opgehaald
- twee broden
- vier grote eierkoeken
- Zeeuwse bolus
- koffiekoek
- 2 chocolade(pudding?)broodjes
- 1 appelflap
- 1 kersenflap (denk ik, zou ook abrikozen kunnen zijn, nog niet gegeten)

Mij moeder had bij een andere bakker in de buurt gisteren heel veel zakken met verschillende soorten broodjes/krentenbollen en dergelijke en een doosje soesjes.
Bij die bakker geven ze geen gewoon brood mee zeiden ze de laatste keer (toen had ze alleen een vlaai, ook omdat ze ook op zondag open zijn en dan het brood van zaterdag nog verkopen), omdat ze dat aan een dierentuin hier in de buurt nog verkopen.
Wel typisch dat ik toen de week er voor wel twee halve broden in mn pakket had daar.

Morgen is in Eindhoven de feel good market. Ik ben daar ook wel benieuwd naar, volgens de app krijg je daar pakketten mee van alle kraampjes die wat over hebben. Lijkt me wel interessant. Maar zie op de website dat die markt tot 18.00 duurt, maar dan ben ik niet in de gelegenheid zelf.. Dus ik denk dat ik mijn moeder maar vraag om in de gaten te houden of er bonnen voor komen :P
pi_184491297
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:05 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag bij de bakker opgehaald
- twee broden
- vier grote eierkoeken
- Zeeuwse bolus
- koffiekoek
- 2 chocolade(pudding?)broodjes
- 1 appelflap
- 1 kersenflap (denk ik, zou ook abrikozen kunnen zijn, nog niet gegeten)

Mij moeder had bij een andere bakker in de buurt gisteren heel veel zakken met verschillende soorten broodjes/krentenbollen en dergelijke en een doosje soesjes.
Bij die bakker geven ze geen gewoon brood mee zeiden ze de laatste keer (toen had ze alleen een vlaai, ook omdat ze ook op zondag open zijn en dan het brood van zaterdag nog verkopen), omdat ze dat aan een dierentuin hier in de buurt nog verkopen.
Wel typisch dat ik toen de week er voor wel twee halve broden in mn pakket had daar.

Morgen is in Eindhoven de feel good market. Ik ben daar ook wel benieuwd naar, volgens de app krijg je daar pakketten mee van alle kraampjes die wat over hebben. Lijkt me wel interessant. Maar zie op de website dat die markt tot 18.00 duurt, maar dan ben ik niet in de gelegenheid zelf.. Dus ik denk dat ik mijn moeder maar vraag om in de gaten te houden of er bonnen voor komen :P
Ook benieuwd naar die van de feel good markt! Leuk als t jullie lukt *O*
pi_184492680
Ik heb er net een gekocht van BackWerk, ga ik vanmiddag ophalen. Overgehaald door de goeie ervaringen hier! Ben benieuwd wat erin zit :)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_184495670
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 13:05 schreef hilliebillie het volgende:
Vandaag bij de bakker opgehaald
- twee broden
- vier grote eierkoeken
- Zeeuwse bolus
- koffiekoek
- 2 chocolade(pudding?)broodjes
- 1 appelflap
- 1 kersenflap (denk ik, zou ook abrikozen kunnen zijn, nog niet gegeten)

Mij moeder had bij een andere bakker in de buurt gisteren heel veel zakken met verschillende soorten broodjes/krentenbollen en dergelijke en een doosje soesjes.
Bij die bakker geven ze geen gewoon brood mee zeiden ze de laatste keer (toen had ze alleen een vlaai, ook omdat ze ook op zondag open zijn en dan het brood van zaterdag nog verkopen), omdat ze dat aan een dierentuin hier in de buurt nog verkopen.
Wel typisch dat ik toen de week er voor wel twee halve broden in mn pakket had daar.

Morgen is in Eindhoven de feel good market. Ik ben daar ook wel benieuwd naar, volgens de app krijg je daar pakketten mee van alle kraampjes die wat over hebben. Lijkt me wel interessant. Maar zie op de website dat die markt tot 18.00 duurt, maar dan ben ik niet in de gelegenheid zelf.. Dus ik denk dat ik mijn moeder maar vraag om in de gaten te houden of er bonnen voor komen :P
Oh jaaaa.... Feelgood Market wil ik ook even proberen. 😁
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 19 januari 2019 @ 18:21:29 #263
39237 crew  H_T
2733
pi_184495937
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Voor morgen een tas bij een Shell gereserveerd. Benieuwd wat het wordt :)
De inhoud:

een broodje gezond
een croissant
een gevulde koek
250 mL jus d'orange
250 mL smoothie (sinaasappel/kiwi)
pakje kauwgom
Harlekijntjes dropreep
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_184496384
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 14:49 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb er net een gekocht van BackWerk, ga ik vanmiddag ophalen. Overgehaald door de goeie ervaringen hier! Ben benieuwd wat erin zit :)
Laat je het weten? Het valt me in Eindhoven op dat Backwerk altijd lang en veel beschikbaar is. Geen idee of het slechte pakketten zijn of dat ze er heel veel vrijgeven.

Inmiddels voor morgen twee magic boxen gereserveerd en ik lig op de loer voor de Feelgood market.
Wie nog meer? _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184502905
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 18:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Laat je het weten? Het valt me in Eindhoven op dat Backwerk altijd lang en veel beschikbaar is. Geen idee of het slechte pakketten zijn of dat ze er heel veel vrijgeven.
Geen idee waarom dat is, deze is wel prima! Twee belegde broodjes, een met gegrilde groenten en een met iets van vlees (heb ze allebei nog niet goed bekeken). Daarbij twee verse croissants, een pretzel en een pretzelbroodje! Veel brood dus maar volgens mij wel lekker :)
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_184502967
Ik heb voor morgen weer een box bij de ah kunnen scoren, ben benieuwd wat er dit keer in zit!
pi_184503196
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:10 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Geen idee waarom dat is, deze is wel prima! Twee belegde broodjes, een met gegrilde groenten en een met iets van vlees (heb ze allebei nog niet goed bekeken). Daarbij twee verse croissants, een pretzel en een pretzelbroodje! Veel brood dus maar volgens mij wel lekker :)
Klinkt goed :)
Ik heb inmiddels drie ( :D ) magic boxes voor morgen gereserveerd. Maar moet er een eindje voor reizen en dan is het toch de moeite. Backwerk staat nu nog open maar dat wordt een beetje te veel van het goede en komt qua tijd ook niet goed uit.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184503750
Ik heb een bon voor de spar morgen :9
pi_184503781
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Klinkt goed :)
Ik heb inmiddels drie ( :D ) magic boxes voor morgen gereserveerd. Maar moet er een eindje voor reizen en dan is het toch de moeite. Backwerk staat nu nog open maar dat wordt een beetje te veel van het goede en komt qua tijd ook niet goed uit.
Drie? Maar hoe doe je dat dan? Want het moet allemaal binnen 1/2 dagen op meestal toch?
pi_184504115
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:52 schreef Koettie het volgende:

[..]

Drie? Maar hoe doe je dat dan? Want het moet allemaal binnen 1/2 dagen op meestal toch?
Ontbijt, lunch en avondeten. Maal 2. En vaak kun je zaken ook invriezen. :)
Ik heb nu twee lunchrooms en een broodjeszaak dus hoop op variatie en wat sapjes erbij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184504120
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 23:51 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb een bon voor de spar morgen :9
Spar is goed :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184504261
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ontbijt, lunch en avondeten. Maal 2. En vaak kun je zaken ook invriezen. :)
Ik heb nu twee lunchrooms en een broodjeszaak dus hoop op variatie en wat sapjes erbij.
Ah ja, ligt ook aan de zaken natuurlijk. Heb vooral dingen gehad die ik niet zo makkelijk kon bewaren of invriezen. Salades en slagroom enzo.
  zondag 20 januari 2019 @ 00:26:40 #273
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_184504331
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 19:44 schreef Koettie het volgende:
Wauw lekker zatoichi!
Omg die taart was echt de hemel en nu ben ik walgelijk dik en vatsig maar was het waard gvd wat lekker.
Morris krijgt helemaal niks :? :'(
pi_184504470
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 00:26 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Morris krijgt helemaal niks :? :'(
Wellus. Wormpjes!!! Maar die krijg ik nou nooit bij good to go. :P
  zondag 20 januari 2019 @ 14:41:00 #275
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184512135
Ik ga vanavond bakker bart en smyrna tandoor in dordrecht proberen *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184513174
Ik heb een bon van een delicatessenwinkel, volgens mij Turks. Ben heel benieuwd!
pi_184513569
25 minuten voor ik kan gaan ophalen een annulering. :( Al de tweede keer bij deze zaak en ik ga het nu melden.
Want dit is wel erg laat en ik was al onderweg. Gelukkig nog 2 bonnen om af te halen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184514302
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 15:54 schreef Koettie het volgende:
Ik heb een bon van een delicatessenwinkel, volgens mij Turks. Ben heel benieuwd!
Mocht drie smeersels uitzoeken en kreeg een vers Turks brood. Super lekker!
  zondag 20 januari 2019 @ 17:34:18 #279
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184515013
10 triangel harde broodjes
1 bruin brood
1 krentenbrood
5 krentenbollen
5 witte puntjes
2 volkoren twisters
2 choco twisters

4,99¤
Bakker Bart Dordrecht 20-1-2019
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184515332
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 16:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
25 minuten voor ik kan gaan ophalen een annulering. :( Al de tweede keer bij deze zaak en ik ga het nu melden.
Want dit is wel erg laat en ik was al onderweg. Gelukkig nog 2 bonnen om af te halen.
dat is zo vervelend, zeker wanneer je al onderweg bent :(

quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 17:34 schreef PrisTheShiz het volgende:
10 triangel harde broodjes
1 bruin brood
1 krentenbrood
5 krentenbollen
5 witte puntjes
2 volkoren twisters
2 choco twisters

4,99¤
Bakker Bart Dordrecht 20-1-2019
:o ^O^
pi_184517284
Buit!



Links Verswarenhuys, rechts Brood2day

Verswarenhuys (4,99 euro):
Harissa balletjes
Vega gehakt
Naturel tofu
Tofu met gember en citroen
Magnetronmaaltijd die je waarschijnlijk ter plekke samen kunt stellen. Hadden ze al voor mij gedaan. Ik gok op gemengde groenten, aardappels en slavink.
Treurig halfje speltbrood wat het niet fijn vond in de tas
En niet één, maar drie croissantjes!

Brood2day (4,50 euro) (hier was ik de eerste en mocht kiezen uit de twee klaarstaande tasjes):
Drie kleine stokbroden
Italiaanse bol
Choclademuffin
Twee stukjes appeltaart (je zou het niet zeggen als je naar het doosje kijkt, maar ook zij vonden de tas niet zo fijn :@ )
Aardbeiensmoothie

Nu dus diner met croissant, stokbrood en smoothie, de maaltijd is morgen ook nog goed. En alle vleesvervangers gaan de diepvries in.

En mijn toetje is uiteraard ook al geregeld voor vandaag en morgen :Y)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cat-astrophe op 20-01-2019 19:23:06 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 januari 2019 @ 20:45:09 #282
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_184519494
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buit!

[ afbeelding ]


Ik had wel een vleesvervanger willen ruilen tegen drie kippenpoten ;)


Kreeg gister dit bij ekoplaza, alles was tot en met vandaag houdbaar. De groente is morgen ook nog wel goed. De maaltijd en het broodje waren vegetarisch en veel daarom soep in diepvries gedaan. De bananen leken echt niks meer maar dat viel erg mee en die zijn nu bananenbrood, de kip is gekookt voor de zwerfkat waar de benedenbuurvrouw voor zorgt. Dus toch netjes voor 2,99 ook al eet ik dus geen vlees en ik had even wat te doen.
pi_184519639
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:45 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Ik had wel een vleesvervanger willen ruilen tegen drie kippenpoten ;)

[ afbeelding ]
Kreeg gister dit bij ekoplaza, alles was tot en met vandaag houdbaar. De groente is morgen ook nog wel goed. De maaltijd en het broodje waren vegetarisch en veel daarom soep in diepvries gedaan. De bananen leken echt niks meer maar dat viel erg mee en die zijn nu bananenbrood, de kip is gekookt voor de zwerfkat waar de benedenbuurvrouw voor zorgt. Dus toch netjes voor 2,99 ook al eet ik dus geen vlees en ik had even wat te doen.
Mooi pakket! Ik dacht dat ekoplaza matig was, maar dan moet ik die ook eens in de gaten gaan houden.
Ik had mijn tofu zo met je geruild :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184519669
Voor de spar had ik gekregen:

Een zak stamppot aardappelen
Een bak bami met foe yong hai
Een bak erwtenstamppot met kalfsvlees in roomsaus
Twee kipfilets
Een pak bio yoghurt

Prima :)
  zondag 20 januari 2019 @ 20:54:49 #285
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_184519761
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Mooi pakket! Ik dacht dat ekoplaza matig was, maar dan moet ik die ook eens in de gaten gaan houden.
Ik had mijn tofu zo met je geruild :P
Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?
Als dat zo is: netjes!
Ik heb na de eerste keer er niet meer besteld omdat 't me tegenviel.
  zondag 20 januari 2019 @ 20:56:15 #286
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_184519801
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 19:11 schreef Cat-astrophe het volgende:
Buit!

[ afbeelding ]

Links Verswarenhuys, rechts Brood2day

Verswarenhuys (4,99 euro):
Harissa balletjes
Vega gehakt
Naturel tofu
Tofu met gember en citroen
Magnetronmaaltijd die je waarschijnlijk ter plekke samen kunt stellen. Hadden ze al voor mij gedaan. Ik gok op gemengde groenten, aardappels en slavink.
Treurig halfje speltbrood wat het niet fijn vond in de tas
En niet één, maar drie croissantjes!

Brood2day (4,50 euro) (hier was ik de eerste en mocht kiezen uit de twee klaarstaande tasjes):
Drie kleine stokbroden
Italiaanse bol
Choclademuffin
Twee stukjes appeltaart (je zou het niet zeggen als je naar het doosje kijkt, maar ook zij vonden de tas niet zo fijn :@ )
Aardbeiensmoothie

Nu dus diner met croissant, stokbrood en smoothie, de maaltijd is morgen ook nog goed. En alle vleesvervangers gaan de diepvries in.

En mijn toetje is uiteraard ook al geregeld voor vandaag en morgen :Y)
Goeie buit! Ik was zelf ook tevreden over verswarenhuys. Daar ga ik zeker nog eens bestellen. Aardige man die het runt ook. :)
  zondag 20 januari 2019 @ 20:58:26 #287
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_184519861
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?
Als dat zo is: netjes!
Ik heb na de eerste keer er niet meer besteld omdat 't me tegenviel.
Nee. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land.
pi_184519880
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:54 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Was dat de eko plaza in Eindhoven op de Kruisstraat?
Als dat zo is: netjes!
Ik heb na de eerste keer er niet meer besteld omdat 't me tegenviel.
Luchtbel woont volgens mij niet in Eindhoven. Ik heb er nog nooit besteld.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184519932
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:56 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Goeie buit! Ik was zelf ook tevreden over verswarenhuys. Daar ga ik zeker nog eens bestellen. Aardige man die het runt ook. :)
Die oudere man? Erg enthousiast was hij :Y Kwam ook meteen buffel ricotta showen. :)
Als het zo uitkomt ga ik er ook vaker halen.
Vanmiddag ben ik op en neer getreind ervoor. Lekker door de stad gewandeld na een lui weekend binnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 januari 2019 @ 21:47:58 #290
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_184521288
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 20:58 schreef Luchtbel het volgende:

[..]

Nee. Ik woon helemaal aan de andere kant van het land.
Oeps sorry.
  zondag 20 januari 2019 @ 21:52:42 #291
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_184521404
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die oudere man? Erg enthousiast was hij :Y Kwam ook meteen buffel ricotta showen. :)
Als het zo uitkomt ga ik er ook vaker halen.
Vanmiddag ben ik op en neer getreind ervoor. Lekker door de stad gewandeld na een lui weekend binnen.
Ja hè? Was hij bij mij ook. En hij is een enorme kaasfan. Heb ook wel eens 'n half uur met hem over kaas zitten praten. Maakt hele goeie fondue overigens. :)
  zondag 20 januari 2019 @ 22:00:50 #292
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184521542


Dit is Smyrna tandoor restaurant in Dordrecht.
Eigenlijk beetje armoedig.
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard.... :')

Op de app staat dit:
De inhoud kan dus van dag tot dag verschillen en het kan een combinatie zijn van gerechten, salades en brood. Zo houden we het spannend!

Deze ga ik maar even over klagen...
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184521545
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 21:52 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Ja hè? Was hij bij mij ook. En hij is een enorme kaasfan. Heb ook wel eens 'n half uur met hem over kaas zitten praten. Maakt hele goeie fondue overigens. :)
Ik haat kaas dus dan ben ik snel uitgepraat _O-
De ricotta die hij me liet zien kon me ook matig boeien maar dat was ook zo onaardig om te zeggen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_184521565
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Smyrna tandoor restaurant in Dordrecht.
Eigenlijk beetje armoedig.
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard.... :')
Inderdaad matig :{ Dan zou je een stukje vis of vlees(vervanger) erbij verwachten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 20 januari 2019 @ 22:10:17 #295
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184521746
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Inderdaad matig :{ Dan zou je een stukje vis of vlees(vervanger) erbij verwachten.
Ik heb een mail gestuurd over dit stukje saladebar. Kijken of ik antwoord krijg.

Opzich ist wel lekker.
Maar niet wat ik verwacht had.

[ Bericht 4% gewijzigd door KapiteinIglo op 20-01-2019 22:17:19 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_184523224
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Smyrna tandoor restaurant in Dordrecht.
Eigenlijk beetje armoedig.
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard.... :')

Op de app staat dit:
De inhoud kan dus van dag tot dag verschillen en het kan een combinatie zijn van gerechten, salades en brood. Zo houden we het spannend!

Deze ga ik maar even over klagen...

wat een treurigheid die inhoud :')
  zondag 20 januari 2019 @ 23:26:35 #297
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_184523289
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:00 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit is Smyrna tandoor restaurant in Dordrecht.
Eigenlijk beetje armoedig.
Is een turks vis / vlees restaurant maar kreeg alleen beetje restjes saladebar mee. Voor 4¤ kan ik beter naar de supermarkt...
Geld niet waard.... :')

Op de app staat dit:
De inhoud kan dus van dag tot dag verschillen en het kan een combinatie zijn van gerechten, salades en brood. Zo houden we het spannend!

Deze ga ik maar even over klagen...

Volgens mij hebben die er standaard elke dag 3 over. Als je zulke beetjes mee krijgt verdienen ze er nog aan.
  zondag 20 januari 2019 @ 23:36:13 #298
254446 Mevrouw_voor_jou
Mevrouw_voor_jou
pi_184523475
quote:
1s.gif Op zondag 20 januari 2019 22:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik haat kaas dus dan ben ik snel uitgepraat _O-
De ricotta die hij me liet zien kon me ook matig boeien maar dat was ook zo onaardig om te zeggen.
Hahaha, zul je net hebben.
pi_184524572
Volgens mij geen bonnen geweest voor de feel good market. Wel jammer was wel echt benieuwd..
pi_184526110
quote:
0s.gif Op maandag 21 januari 2019 00:58 schreef hilliebillie het volgende:
Volgens mij geen bonnen geweest voor de feel good market. Wel jammer was wel echt benieuwd..
Nee, geen bonnen. Omdat ik in de buurt was ben ik er even overheen gelopen. Er hadden heel lekkere dingen in die box kunnen zitten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 21 januari 2019 @ 16:01:29 #301
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_184533964
Ik heb mn geld teruggekregen van die smyrna tandoor restaurant...
*O* _O_
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')