quote:DTS is niet zomaar een spel, het is een kunst
-- naatje_1
SPOILER: Dit is een meetlijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hemarookworst op 21-11-2018 18:53:11 ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Uitgelachen worden door je eigen typetjesquote:Op woensdag 21 november 2018 18:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Bwahaha, Gruh is een hont! TJILP!"
De Bolkes zijn volledig autonoom functionerende entiteiten hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Uitgelachen worden door je eigen typetjes![]()
Bolke staat zijn booty al te shakenquote:
pics?quote:Op woensdag 21 november 2018 18:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Bolkes zijn volledig autonoom functionerende entiteiten hoor.
met de uiers zekerquote:Op woensdag 21 november 2018 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke staat zijn booty al te shaken
Andere Bolke.quote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 18:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke staat zijn booty al te shaken
shake shake shake!quote:
quote:
misschien zit ie niet in de studio van Telegraaf maar is dat een afleidingsmanoeuvrequote:Op woensdag 21 november 2018 18:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
John van den Heuvel zit op een geheime locatie ondergedoken maar gelukkig staat onderin beeld de locatie: studio Telegraaf.
Ik neem aan dat ze wel zo slim zijn ja.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:39 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
misschien zit ie niet in de studio van Telegraaf maar is dat een afleidingsmanoeuvre
Er komt geen meet.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:40 schreef Already_in_use het volgende:
Hey worst kom jij wel naar de meet?
Denkt 't nietquote:Op woensdag 21 november 2018 18:40 schreef Already_in_use het volgende:
Hey worst kom jij wel naar de meet?
Kan er alleen maar knapper op worden.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:42 schreef Nattekat het volgende:
Ik verwacht 4 man met koekenpannen als ik kom. Bestemming: mijn hoofd.
Mijn hoofd, niet jouw hoofd.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan er alleen maar knapper op worden.
Dat baasje wil ik wel ontmoeten.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wie heeft Iwanius in die lijst gezet
Ik zag het ook netquote:Op woensdag 21 november 2018 18:43 schreef hemarookworst het volgende:
Wie heeft Iwanius in die lijst gezet
op mij stemmenquote:Op woensdag 21 november 2018 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
wat is dit voor stomme?
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
hoe weet je nou wie er utopia kijkt
Dankje. Even pauze hoor pfffquote:Op woensdag 21 november 2018 18:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
veel plezier met deze enorme zware taak.
nagels lakken ?quote:
quote:
mij welquote:Op woensdag 21 november 2018 18:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niet iedereen meeten.
Dat lijkt mij ook wel tof.quote:Op woensdag 21 november 2018 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
Monitor komt ook, dan kom ik ook
Staat die al op Anoniem?quote:
Flauwquote:Op woensdag 21 november 2018 18:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan toch niet op jezelf stemmen
Dacht van welquote:Op woensdag 21 november 2018 18:55 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
HoeZo? Gaat due weg dan,?
Daar gaan we voorquote:Op woensdag 21 november 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Mikey voor grootste roddeltanteaward
nee liefste userquote:Op woensdag 21 november 2018 19:00 schreef Nattekat het volgende:
Mikey voor grootste roddeltanteaward
Kom je nou uit de kast?quote:
quote:
beetje verdelenquote:Op woensdag 21 november 2018 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je mag hem voor meerdere awardds nomineren
Zullen we gewoon doen dat je de user bent met de grootste filmkennis?quote:Op woensdag 21 november 2018 19:09 schreef hemarookworst het volgende:
Ik hoor nergens bij bovenstaande
Sylvana Simons award is wel iets voor Katquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet deze nog:
Mart Smeets Award - Grootste sportkenner:
René Mioch Award - User met de grootste filmkennis:
Frits Wester Award - Grootste politicoloog:
Sylvana Simons Award - User die altijd kwaad is:
De Broer van Henk de Vries Award - De onbekendste user:
Wie is dat danquote:Op woensdag 21 november 2018 19:10 schreef Already_in_use het volgende:
Billy bakker is een goor wijf. Zou ik mijn hont nog niet opzetten
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sylvana Simons award is wel iets voor Kat
Sylvana Simons heb ik ergens gelezen dat je Danny moet invullen want die is altijd boosquote:Op woensdag 21 november 2018 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet deze nog:
Mart Smeets Award - Grootste sportkenner:
René Mioch Award - User met de grootste filmkennis:
Frits Wester Award - Grootste politicoloog:
Sylvana Simons Award - User die altijd kwaad is:
De Broer van Henk de Vries Award - De onbekendste user:
Punt gemaaktquote:
Afbeeldingsresultaat voor billy bakkerquote:Op woensdag 21 november 2018 19:11 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Google maar. Ieuuww. Zat in Utopia
Vaag.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afbeeldingsresultaat voor billy bakker
Alles bekijken
Billy Bakker is een Nederlands hockeyer die uitkomt voor de Amsterdamsche Hockey & Bandy Club en het Nederlands elftal. Bakker speelt als aanvallende middenvelder In 2012 won hij met het Nederlands elftal zilver op de Olympische Zomerspelen. Wikipedia
Dat krijg ik als ik die naam google lees niks over Utopiaquote:
gepikt van Already_in_usequote:
Billy bakker utopia intoetsen misschien. Krijg je zo'n blond vies wijf.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat krijg ik als ik die naam google lees niks over Utopia
Whehe. Ja ik deed ook maar wat. Wilde hem wel noemen maar wist niet waarquote:Op woensdag 21 november 2018 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gepikt van Already_in_use
Herman Pleij Award - User met de grootste historische kennis: hemarookworst
Ik weet wel wat over geschiedenis, maar nooit echt tentoongesteld hier, dus klopt wel beetjequote:Op woensdag 21 november 2018 19:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Whehe. Ja ik deed ook maar wat. Wilde hem wel noemen maar wist niet waar
Ahhh dus ik heb het goed gedaan.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik weet wel wat over geschiedenis, maar nooit echt tentoongesteld hier, dus klopt wel beetje
oh die Billy ja dat weet ik nog Mark ofzo geilde daar toen op.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Billy bakker utopia intoetsen misschien. Krijg je zo'n blond vies wijf.
Owquote:Op woensdag 21 november 2018 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
oh die Billy ja dat weet ik nog Mark ofzo geilde daar toen op.
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahhh dus ik heb het goed gedaan.
Als ze de vorm van Nederland ook eens wijzigen. De historische feiten opnoemen en dan Flevoland en Afsluidijk laten zien is beetje raar....quote:
Mee eensquote:Op woensdag 21 november 2018 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ze de vorm van Nederland ook eens wijzigen. De historische feiten opnoemen en dan Flevoland en Afsluidijk laten zien is beetje raar....
of ben je al bekend?quote:Op woensdag 21 november 2018 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je voor het eerst hier?
Jezus wat een fouten zitten daar in zeg, en dan nog de brutaliteit om te vragen om subs en geld te doneren voor zijn Patreonquote:
Ik zie niks. Want mobiel.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
waarom heb ik een sinterklaas naast mijn naam?
Ergens je leeftijd ingevuld op fok ?quote:Op woensdag 21 november 2018 19:32 schreef charmed_angel het volgende:
waarom heb ik een sinterklaas naast mijn naam?
Is nog een Nederlander ook achter die Youtubekanaalquote:Op woensdag 21 november 2018 19:30 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jezus wat een fouten zitten daar in zeg, en dan nog de brutaliteit om te vragen om subs en geld te doneren voor zijn Patreon![]()
![]()
Kan je wel horen aan zijn uitspraak.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is nog een Nederlander ook achter die Youtubekanaal
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ergens je leeftijd ingevuld op fok ?
neequote:Op woensdag 21 november 2018 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ergens je leeftijd ingevuld op fok ?
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:34 schreef Already_in_use het volgende:
[..]![]()
Wat wil je hiermee zeggen?
futkok.quote:
Is toch om te schamen dat ie en Nederlander is en een Youtubekanaal gericht op geschiedenis en dan niet eens de historische feiten van je land van afkomst in orde hebbenquote:Op woensdag 21 november 2018 19:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan je wel horen aan zijn uitspraak.
sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte pietquote:Op woensdag 21 november 2018 19:35 schreef Already_in_use het volgende:
Stinkerklaas wie kent hem niet
Racistquote:Op woensdag 21 november 2018 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
sinterklaas sinterklaas en natuurlijk zwarte piet
Dat is inderdaad wel een préquote:Op woensdag 21 november 2018 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
fuck krijg ik niet eerst een note?
Ik wil een note van haags
Weet je niet.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die heb ik al.
Maar nog niet van haags
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben wel al jareb lief zonder nieuwe notes.
Je hebt er al 36quote:Op woensdag 21 november 2018 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn laatste is van 28-12-2016 @ 17:14
Zeker, temperaturen waren wat beter dan gisterenquote:Op woensdag 21 november 2018 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
yoyo. Dag goed doorgekomen?
Ja dat. Ja was prima, ging voor het gevoel lekker snelquote:Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Zeker, temperaturen waren wat beter dan gisteren![]()
Jij ook?
4 graden atmquote:Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
hoe koud is het in NL?
Effe plassen
fok shopquote:Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien dan?
4 graden nu hier. En vannacht min 1 geeft ie aan.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
hoe koud is het in NL?
Effe plassen
Beter maatquote:Op woensdag 21 november 2018 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat. Ja was prima, ging voor het gevoel lekker snel
auto staat toch in de garage en die van mijn vriendin lekker niet. Lekker puh.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
4 graden nu hier. En vannacht min 1 geeft ie aan.
Gewoon laten lopen
Goed bekeken. Ik heb een butler die dat doetquote:Op woensdag 21 november 2018 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
auto staat toch in de garage en die van mijn vriendin lekker niet. Lekker puh.
crewbash ban.quote:
Info lekken, banquote:Op woensdag 21 november 2018 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tijdens het songfestival
Ja kloptquote:Op woensdag 21 november 2018 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
tijdens het songfestival
Thanx chick.quote:Op woensdag 21 november 2018 19:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
https://fok.nl//shop/shownotes.php
Kan je ook niet zo heel veel mee verderquote:Op woensdag 21 november 2018 19:56 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Thanx chick.
Ik heb er idd 2. Lol. Wist k niet eens.
Wat houd het dan precies in?quote:Op woensdag 21 november 2018 19:56 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Kan je ook niet zo heel veel mee verder
quote:Op woensdag 21 november 2018 19:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat houd het dan precies in?
Kan je zien wanneer een mod iets gedaan heeft met je postquote:Op woensdag 21 november 2018 19:57 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Wat houd het dan precies in?
die smileyquote:
Dat lijkt mij ook wel watquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef miaeak het volgende:
[..]
Zoiets idd. Post daar toch zeker elke dag.
Ohja vergetenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ho ho, ze hebben al een waardig opvolger van mij gevonden.
Ownee dit is ONZquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat is alleen voor dit topic en daar valt niet tegenaan te modden.
Maar sure! I'll take it!
quote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef miaeak het volgende:
[..]
Dat is alleen voor dit topic en daar valt niet tegenaan te modden.
Maar sure! I'll take it!
Dad heul niet waar.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:05 schreef charmed_angel het volgende:
ONZ lijkt me kut om te modden, net als KLB
dat is volgens mij het enige topic, waar ik 'soms' in postquote:Op woensdag 21 november 2018 20:06 schreef miaeak het volgende:
Maar SHO post ik letterlijk elke dag. In het gtst topic![]()
.
Ken ik je ook van iddquote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is volgens mij het enige topic, waar ik 'soms' in post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |