abonnement Unibet Coolblue
pi_183282552


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).
Holden - Holden is ook traden, alleen zit er meer tijd tussen.

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen

Preev simple bitcoin price
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.



Be fearful when Tether crashes.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183282646
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Programmeurs verklaren het bestaan van trade bots :')
Aha, en het is geheel toeval dat die dingen werken?

Support levels zijn ook compleet uit de lucht gegrepen en bestaan ook niet? :D
  woensdag 21 november 2018 @ 12:45:24 #3
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183282691
TA werkt bij de gratie dat mensen er in geloven.
Als niemand die TA-verhaaltjes las, kwamen ze ook niet uit.
pi_183282723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
TA werkt bij de gratie dat mensen er in geloven.
Als niemand die TA-verhaaltjes las, kwamen ze ook niet uit.
Ze komen ook niet uit. Nou ja, ze komen net zo hard uit als mijn uit de lucht getrokken voorspellingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183282743
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
TA werkt bij de gratie dat mensen er in geloven.
Als niemand die TA-verhaaltjes las, kwamen ze ook niet uit.
Wel, je hoeft die shit niet te lezen om te voorspellen hoe iemand zich gedraagt. Bijv. 9 van de 10 beginners doen allemaal hetzelfde, dat is voorspelbaar gedrag, en dat soort dingen kun je aflezen.

Tuurlijk kletst 99% uit z'n nek, maar het valt niet te ontkennen dat menselijke emotie invloed heeft op handelsgedrag, en dat mensenlijke emotie te voorspellen valt.
pi_183282789
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:45 schreef BasEnAad het volgende:
TA werkt bij de gratie dat mensen er in geloven.
Als niemand die TA-verhaaltjes las, kwamen ze ook niet uit.
De markt werkt door emoties sommige verbinden dit aan ta, anderen aan andere factoren soms zelfs door groepsdruk zoals we hier vaak het fomo genoemd zien worden.

Als er alleen rationeel gehandeld zou worden zou niemand ooit in cryptocoins investeren omdat de onderliggende waarde er niet is. :D
  woensdag 21 november 2018 @ 12:50:43 #7
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183282790
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Toch is het niet allemaal onzin. Dergelijke analyses zijn gebaseerd op emotie, en daar valt zeker wat zinnigs over te zeggen. Het feit dat er support is op bepaalde levels zegt al genoeg, puur psychologisch.

Neemt niet weg dat de meeste mensen zwaar uit hun nek kletsen of er geen reet van snappen, of allebei.
Ja, op de korte termijn kan je ms wat voorzichtige voorspellingen maken, maar de bitcoin markt is echt veel te grillig om er werkelijke conclusies uit te kunnen trekken. Ik vind het vooral vermakelijk om te zien hoe die gasten telkens weer vol overgave hopeloze pogingen ondernemen om de bitcoin met tig lijntjes en termen te 'vangen'.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183282823
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:50 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ja, op de korte termijn kan je ms wat voorzichtige voorspellingen maken, maar de bitcoin markt is echt veel te grillig om er werkelijke conclusies uit te kunnen trekken. Ik vind het vooral vermakelijk om te zien hoe die gasten telkens weer vol overgave hopeloze pogingen ondernemen om de bitcoin met tig lijntjes en termen te 'vangen'.
Dat zeg ik, de meesten kletsen uit hun nek, maar er valt wel degelijk wat voor te zeggen. Vooral op de korte termijn inderdaad. Anders zouden dingen als support levels en fomo niet bestaan.
  woensdag 21 november 2018 @ 13:02:10 #9
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183282944
Ook kijken TA-types naar futures en aflopende opties. Die hebben echt invloed op de koers en zijn geen onzin.
pi_183283050
TA in crypto :') :') :') :') :') :')
pi_183283204
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat zeg ik, de meesten kletsen uit hun nek, maar er valt wel degelijk wat voor te zeggen. Vooral op de korte termijn inderdaad. Anders zouden dingen als support levels en fomo niet bestaan.
Nou, welke kletsen er niet uit hun nek dan? Wie voorspelt er structureel goed?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 21 november 2018 @ 13:30:01 #12
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_183283344
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, welke kletsen er niet uit hun nek dan? Wie voorspelt er structureel goed?
Geen een voorspelt het structureel goed. Veel mensen denken dat een TA als een daadwerkelijke uitkomst geeft, dit is niet waar. Je kan aan de hand van je trade analysis beslissingen maken, echter komt het niet altijd uit, als je gewoon goede stop-losses of trailing stop-losses instelt en vervolgens je analyse bijstelt kan je zeker dikke winst pakken.
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_183283347
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, welke kletsen er niet uit hun nek dan? Wie voorspelt er structureel goed?
Niet 1 bepaald iemand, maar als een trader structureel winst maakt al zijn hele carriere lang, zal er toch wel wat in zitten he? Tuurlijk zeggen die lange doorgetrokken lijnen over een tijd van enkele weken geen reet, maar ik kom met een beetje TA best uit de voeten qua swingtraden hoor.

Nogmaals, misschien heb je er 20 keer overheen gelezen, maar het feit dat er support is op bepaalde levels zegt al genoeg, puur psychologisch.
pi_183283378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Nou, welke kletsen er niet uit hun nek dan? Wie voorspelt er structureel goed?
Jij in ieder geval wel.
pi_183283391
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Niet 1 bepaald iemand, maar als een trader structureel winst maakt al zijn hele carriere lang, zal er toch wel wat in zitten he? Tuurlijk zeggen die lange doorgetrokken lijnen over een tijd van enkele weken geen reet, maar ik kom met een beetje TA best uit de voeten qua swingtraden hoor.

Nogmaals, misschien heb je er 20 keer overheen gelezen, maar het feit dat er support is op bepaalde levels zegt al genoeg, puur psychologisch.
Wie zijn dit dan vraag ik me af? En dan niet mensen die ingestapt zijn in 2014. Dan is het makkelijk roepen dat je al heel je carrière winst maakt natuurlijk :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283400
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:31 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Jij in ieder geval wel.
Nee hoor, bottom goed gecalled. Ik ben een TA-god. *O*
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283405
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie zijn dit dan vraag ik me af? En dan niet mensen die ingestapt zijn in 2014. Dan is het makkelijk roepen dat je al heel je carrière winst maakt natuurlijk :P
Ik ken er 3. :+ Al zijn die nu overgestapt naar met name stocks.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 13:33:50 ]
pi_183283411
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:33 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Ik ken er 3. :+ Al zijn die nu overgestapt naar met name stocks.
Verstandige lui.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283427
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Wie zijn dit dan vraag ik me af? En dan niet mensen die ingestapt zijn in 2014. Dan is het makkelijk roepen dat je al heel je carrière winst maakt natuurlijk :P
Ja ga zelf effe lekker op onderzoek uit ofzo. Het feit dat er succesvolle traders bestaan zegt al genoeg.
pi_183283445
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ga zelf effe lekker op onderzoek uit ofzo. Het feit dat er succesvolle traders bestaan zegt al genoeg.
Hoe groot is die groep? En verder:
pi_183283453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ga zelf effe lekker op onderzoek uit ofzo. Het feit dat er succesvolle traders bestaan zegt al genoeg.
Jij kan er toch vast wel een paar uit je mouw schudden?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283536
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jij kan er toch vast wel een paar uit je mouw schudden?
Ja, dus?
pi_183283541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, dus?
Dan is het toch weinig moeite om hier wat namen te droppen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283556
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan is het toch weinig moeite om hier wat namen te droppen?
Ik heb je al genoeg geleerd vandaag, tijd om je huiswerk te gaan doen. Hup hup, snel een beetje.
pi_183283575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:43 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik heb je al genoeg geleerd vandaag, tijd om je huiswerk te gaan doen. Hup hup, snel een beetje.
Okok. Zeg maar waar ik moet zoeken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283580
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Okok. Zeg maar waar ik moet zoeken.
Internet.
pi_183283591
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Internet.
Internet is groot, kan je iets specifieker zijn?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283596
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Internet is groot, kan je iets specifieker zijn?
Nee sorry.
pi_183283602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee sorry.
Aan jou heb je ook niks :N
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283630
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aan jou heb je ook niks :N
Aan TA wel.
pi_183283635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:47 schreef illusions het volgende:

[..]

Aan TA wel.
Ok, welke TA-helden moet ik volgen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283636
TA traders :') :') :')

Quants, daar heb ik dan wel weer geloof in.
pi_183283651
Sowieso van die lui die charts delen, dan kan ik je niet serieus meer nemen.
pi_183283668
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:48 schreef KapBak het volgende:
Sowieso van die lui die charts delen, dan kan ik je niet serieus meer nemen.
Alsof je de prijs van hambo's kan voorspellen. Wat een lutsers :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183283746
Mijn gedachte bij TA werkt vs TA werkt niet discussie nummer 985 hier, het is wachten op EggsTC

  woensdag 21 november 2018 @ 14:58:03 #36
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183284909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:48 schreef KapBak het volgende:
TA traders :') :') :')

Quants, daar heb ik dan wel weer geloof in.
Iemand hier heeft Billions gekeken :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183285310
Allemaal lekker shagerijnig jongens ??
Vakman pur sang
  woensdag 21 november 2018 @ 15:21:01 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183285369
shagerijnig :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183285370
Ja. De kater klapt erin.
pi_183285382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:52 schreef KapBak het volgende:
Mijn gedachte bij TA werkt vs TA werkt niet discussie nummer 985 hier, het is wachten op EggsTC

[ afbeelding ]
Jammer dat hij niet precies op 4500 gebounced is anders had hij een fibo-orgasm gekregen. :+
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183285390
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Allemaal lekker shagerijnig jongens ??
best wel. Had eigenlijk gehoopt dat hij door de 4k zou knallen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183285650
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

best wel. Had eigenlijk gehoopt dat hij door de 4k zou knallen.
Kan nog, heb er net effe een grafiekje van gemaakt. Op 16 maart 2019 gaat dat gebeuren.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:27:08 #43
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_183286547
Er is wel 1 voordeel aan dat het zo slecht gaat. Ik hoef me geen zorgen te maken wanneer ik uit stap. Misschien over een jaar of 2 ofzo :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 21 november 2018 @ 17:43:01 #46
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183287943
Ripple staat klaar om te gaan


Doe ermee wat je wil
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 21 november 2018 @ 17:43:20 #47
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183287949
Oh kut, verkeerde account

User was banned for this comment.


Admin was also banned for this, Eggs bans forumadmins, Admins, Uberadmins, you name it


[ Bericht 44% gewijzigd door EggsTC op 21-11-2018 17:50:15 ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183287983
Ruzie met een vriend omdat ik aan 't slipje van z'n zus heb geroken. Weet niet of het komt omdat ze 'm nog aan had of omdat heel d'r familie erbij was. Het maakte de rest van de begrafenis wel fucking awkward.
pi_183288004
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:45 schreef illusions het volgende:
Ruzie met een vriend omdat ik aan 't slipje van z'n zus heb geroken. Weet niet of het komt omdat ze 'm nog aan had of omdat heel d'r familie erbij was. Het maakte de rest van de begrafenis wel fucking awkward.
WTF ? :P
pi_183288024
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 12:36 schreef illusions het volgende:

[..]

Tuurlijk. Dat verklaart het bestaan van tradebots. :')
Die werken op basis van algoritmes en algoritmes zijn niet gebaseerd op TA, misschien hoogstens ingecalculeerd als een variabele.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183288183
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:47 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Die werken op basis van algoritmes en algoritmes zijn niet gebaseerd op TA, misschien hoogstens ingecalculeerd als een variabele.
Als je TA toepast ben je in principe je eigen gedrag op algoritmes aan het baseren.
  woensdag 21 november 2018 @ 18:11:24 #52
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_183288378
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:45 schreef illusions het volgende:
Ruzie met een vriend omdat ik aan 't slipje van z'n zus heb geroken. Weet niet of het komt omdat ze 'm nog aan had of omdat heel d'r familie erbij was. Het maakte de rest van de begrafenis wel fucking awkward.
_O-

De enige manier om deze post nog te verbeteren is door te zeggen '...maakte de rest van haar begrafenis wel fucking awkward.' :7
pi_183293331
Ook geen 38
pi_183294631
https://www.bloomberg.com(...)ctric-cars-quicktake

VeChina gaat iedereen en zijn moeder disrupten haha ja toch

doe lekker normaal zo doe ik ook

Go VeChina, go!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 22:19:39 ]
pi_183294861
When ordinary people miss the train, they're out of luck.
When institutional money misses the train, they pull the train back.
pi_183295168
quote:
3s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:58 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Iemand hier heeft Billions gekeken :P
Nee joh, Renaissance Technologies is waar die shit is. Bobby Axelrod kan me rug op :P
pi_183295225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:19 schreef Dimachaerus het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)ctric-cars-quicktake

VeChina gaat iedereen en zijn moeder disrupten haha ja toch

doe lekker normaal zo doe ik ook

Go VeChina, go!
Volgens mij heb jij gewoon teveel geld erin zitten waardoor negatief zijn geen optie meer is. _O-

Hoeveel transacties zijn er gedaan vandaag? :P
pi_183295273
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Internet is groot, kan je iets specifieker zijn?
Meester Crypto is veruit de beste. Dat weet toch iedereen. Zoek hem maar eens op op youtube.
  woensdag 21 november 2018 @ 22:57:19 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_183295293
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gewoon teveel geld erin zitten waardoor negatief zijn geen optie meer is. _O-

Hoeveel transacties zijn er gedaan vandaag? :P
7.300 tot nog toe

wat is je punt?
  donderdag 22 november 2018 @ 00:08:52 #60
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_183296640
Staan cryptocurrencies op het punt waardeloos te worden?

https://www.cryptopoint.n(...)waardeloos-te-worden
pi_183296887
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:56 schreef illusions het volgende:

[..]

Als je TA toepast ben je in principe je eigen gedrag op algoritmes aan het baseren.
Algoritmes en TA hebben weinig tot niets met elkaar te maken, het staat volledig los van elkaar. Het doel van algoritmes is om onder welke marktomstandigheden dan ook met minimale blootstelling aan risico's continu winsten binnen te halen waarbij rekening wordt gehouden dat de markt ieder moment iedere richting kan opgaan en het doel van TA is om de toekomst te voorspellen zonder rekening te houden met een heel leger aan belangrijke variabelen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_183297275
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gewoon teveel geld erin zitten waardoor negatief zijn geen optie meer is. _O-

Hoeveel transacties zijn er gedaan vandaag? :P
Lijkt me duidelijk. Complete wanhoop.
  donderdag 22 november 2018 @ 02:31:25 #63
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183297285
The night is darkest before dawn. Deze dip houdt een half jaar aan, waarna de hele boel langzaam bijtrekt en daarna langzaam weer omhoog gaat. Daarna krijgen we vuurwerk. Dan trekken we één rechte pijl naar de 100.000.

Mark my words. Hang deze post boven je bed.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 22 november 2018 @ 02:34:16 #64
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183297289
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:45 schreef illusions het volgende:
Ruzie met een vriend omdat ik aan 't slipje van z'n zus heb geroken. Weet niet of het komt omdat ze 'm nog aan had of omdat heel d'r familie erbij was. Het maakte de rest van de begrafenis wel fucking awkward.
Deze post is de perfecte metafoor voor de waarde van bitcoin over een jaar. Van 0 naar 100.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 22 november 2018 @ 02:37:18 #65
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_183297292
Iedereen kent dat gevoel dat je veel te veel hebt gevreten en daarna misselijk bent en buikpijn hebt. Dit is de fase waarin we nu zitten. Na een tijdje laat je de grootste ruft ooit en volgt een moment van extase. Dat is het toekomstbeeld.

Ik krijg net nieuws binnen over een samenwerking tussen ESA en NASA. Zij zijn momenteel hard aan het werk om crypto naar de FUCKING MAAN te brengen. Einde berichtgeving.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  donderdag 22 november 2018 @ 08:55:12 #67
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183298611
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 02:37 schreef Quotidien het volgende:
Iedereen kent dat gevoel dat je veel te veel hebt gevreten en daarna misselijk bent en buikpijn hebt. Dit is de fase waarin we nu zitten. Na een tijdje laat je de grootste ruft ooit en volgt een moment van extase. Dat is het toekomstbeeld.

Ik krijg net nieuws binnen over een samenwerking tussen ESA en NASA. Zij zijn momenteel hard aan het werk om crypto naar de FUCKING MAAN te brengen. Einde berichtgeving.
Lol

Ik ga liever de maan voorbij, bij Hoevelaken rechtsaf en 1 keer door naar Mars.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183298637
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij heb jij gewoon teveel geld erin zitten waardoor negatief zijn geen optie meer is. _O-

Hoeveel transacties zijn er gedaan vandaag? :P
15k loss op lening 10k
pi_183298663
pff ik denk dat ik de markt ga negeren voor een jaar
pi_183299175
Dit gaat natuurlijk nog wel ff door. De wel bekende bubbel die knapt.
pi_183300585
Ik ben weer ingestapt,

XRP 27%
XLM 25%
IOTA 20%
NEO 12%
VET 7%
ADA 6%
POLY 2%

Lets see some action.. naar boven dan

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 11:01:48 ]
pi_183300636
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:01 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben weer ingestapt,

XRP 27%
XLM 25%
IOTA 20%
NEO 12%
VET 7%
ADA 6%
POLY 2%

Lets see some action.. naar boven dan
Wauw. Gewoon wauw.
  donderdag 22 november 2018 @ 11:12:25 #73
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183300748
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:01 schreef Roellie80 het volgende:
Ik ben weer ingestapt,

XRP 27%
XLM 25%
IOTA 20%
NEO 12%
VET 7%
ADA 6%
POLY 2%

Lets see some action.. naar boven dan
Te vroeg als je het mij vraagt. Ik zie BTC nog wel onder de 4k zakken.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 22 november 2018 @ 11:23:34 #74
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183300912
Hij zal 4k nog wel gaan retesten denk ik ja. Heb maar een lowball order gezet op Bl3p. Zie wel of hij hem aantikt of niet de komende week :)
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183301210
XRP heeft wel een flinke voorsprong op ETH gepakt, ben benieuwd of dat "permanent" is.
pi_183301246
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:40 schreef illusions het volgende:
XRP heeft wel een flinke voorsprong op ETH gepakt, ben benieuwd of dat "permanent" is.
Is inderdaad niet niks, moet toch 20 - 25% ingehaald worden.
pi_183301303
Wat wel weer voordelig is dat XRP nu nog langzamer gelist gaat worden op Coinbase, want die lui zitten natuurlijk met gigantische Ether bags _O-
pi_183301363
Dit zullen moeilijke periodes voor ze zijn. :P
pi_183301403
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:47 schreef illusions het volgende:
Dit zullen moeilijke periodes voor ze zijn. :P
Enerzijds wel, aan de andere kant is de founder afgelopen maand miljardair geworden dus denk dat ie het wel overleeft hoor.
pi_183302044
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:40 schreef illusions het volgende:
XRP heeft wel een flinke voorsprong op ETH gepakt, ben benieuwd of dat "permanent" is.
En dat met nog 90(?) % van die XRP´tjes in beheer van één instantie.
pi_183302056
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:48 schreef KapBak het volgende:

[..]

Enerzijds wel, aan de andere kant is de founder afgelopen maand miljardair geworden dus denk dat ie het wel overleeft hoor.
Lambo of Rekt
pi_183302100
quote:
2s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:25 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]


pi_183302106
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En dat met nog 90(?) % van die XRP´tjes in beheer van één instantie.
Ja bizar toch
Uitvinder van de biersmiley.
pi_183302121
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:24 schreef aTypisch het volgende:

[..]

En dat met nog 90(?) % van die XRP´tjes in beheer van één instantie.
Kan niet wachten tot dat een keer de markt op geflood wordt.
Lambo of Rekt
pi_183302125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:29 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ja bizar toch
Nou ja zo bizar is dat toch niet? :P

Dat is juist een oorzaak waardoor je de market cap lekker makkelijk kunt opdrijven. De 10% hoeft maar voor prijs Y verhandeld te worden en de 90% groeit ook mee. Alsof je 100 broden hebt, er 1 verkoopt voor 10 euro en je je hele overige voorraad op 990 euro waardeert.
pi_183302153
KapBak heeft zelf 90% van XRP in zn bezit, en bagetalliseert daarom maar de gevaren.
Lambo of Rekt
pi_183302175
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:32 schreef EggsTC het volgende:
KapBak heeft zelf 90% van XRP in zn bezit, en bagetalliseert daarom maar de gevaren.
Ha, denken dat ik maar 90% bezit. Minstens 180%.
pi_183302180
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ha, denken dat ik maar 90% bezit. Minstens 180%.
Lambo of Rekt
pi_183302188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:34 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183302195
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:30 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja zo bizar is dat toch niet? :P

Dat is juist een oorzaak waardoor je de market cap lekker makkelijk kunt opdrijven. De 10% hoeft maar voor prijs Y verhandeld te worden en de 90% groeit ook mee. Alsof je 100 broden hebt, er 1 verkoopt voor 10 euro en je je hele overige voorraad op 990 euro waardeert.
Nee maar het is wel bizar dat er ondanks dat mensen er vertrouwen in hebben. ;(
Uitvinder van de biersmiley.
pi_183302198
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:35 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lijkt Marco Borsato wel. :D
pi_183302337
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:35 schreef illusions het volgende:

[..]

Lijkt Marco Borsato wel. :D
Is het ook lullo. Minder zuipen jij.
pi_183302453
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:44 schreef KapBak het volgende:

[..]

Is het ook lullo. Minder zuipen jij.
Hahahaha nam aan dat het iets Amerikaans was.
pi_183302458
Korsakoff.
pi_183302506
Snowden over PoW en PoS :P

pi_183302508
Ach krijg toch aids met die afbeeldingen.
pi_183302645
Gaan we nou al eens moon?
Lambo of Rekt
pi_183302683
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:05 schreef EggsTC het volgende:
Gaan we nou al eens moon?
pi_183302777
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:12 schreef fathank het volgende:

[..]

Te vroeg als je het mij vraagt. Ik zie BTC nog wel onder de 4k zakken.
Buy the dip, en als je de dip koopt is het weer niet goed?
pi_183302832
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Buy the dip, en als je de dip koopt is het weer niet goed?
Je moet elke dip buyen, snap dat dan :P
Lambo of Rekt
pi_183302850
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:16 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je moet elke dip buyen, snap dat dan :P
Het liefste gewoon dubbel dippen.
pi_183302863
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:17 schreef KapBak het volgende:

[..]

Het liefste gewoon dubbel dippen.
_O-
Lambo of Rekt
pi_183303060
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:13 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Buy the dip, en als je de dip koopt is het weer niet goed?
Ja maar niet op de helft van de dip. ;-)
pi_183303086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:28 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja maar niet op de helft van de dip. ;-)
Waar kan ik zien dat dit de helft van die fukking dip is dan?
pi_183303109
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waar kan ik zien dat dit de helft van die fukking dip is dan?
Twee keer de helft is de hele dip.
pi_183303121
Weet je wat pas lekker dippen is ?

Een schaal bruin fruit.

pi_183303127
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef KapBak het volgende:

[..]

Twee keer de helft is de hele dip.
Dippie die dappie dip dap doe, doen we.
pi_183303941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:29 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Waar kan ik zien dat dit de helft van die fukking dip is dan?
Haha, tja.
pi_183304209
BTC -2
ETH -4

Over paar uur volgende dip :P
Hmz...
pi_183304399
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:28 schreef Koelkastje het volgende:
BTC -2
ETH -4

Over paar uur volgende dip :P
  donderdag 22 november 2018 @ 14:45:15 #111
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183304486
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:30 schreef KapBak het volgende:
Weet je wat pas lekker dippen is ?

Een schaal bruin fruit.

[ afbeelding ]
Bruin fruit _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 22 november 2018 @ 14:51:01 #112
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183304602
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:40 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik hoop het, buy order staat klaar :9
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183304727
Hoe zou het met de Bitcoin Familie gaan? :) Hun vermogen is intussen ook met zo'n 33% gezakt schat ik zo.
٩๏̯͡๏)۶
pi_183304807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:58 schreef Ronaldsen het volgende:
Hoe zou het met de Bitcoin Familie gaan? :) Hun vermogen is intussen ook met zo'n 33% gezakt schat ik zo.
Die zitten nu voor de supermarkt met een bakkie.
pi_183304831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Die zitten nu voor de supermarkt met een bakkie.
Een Bakktie
pi_183304912
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:05 schreef KapBak het volgende:

[..]

Een Bakktie
een KapBakkie

Lambo of Rekt
pi_183304956
quote:
3s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:51 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik hoop het, buy order staat klaar :9
pi_183304975
MEER GIFJES
pi_183305005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:15 schreef KapBak het volgende:
MEER GIFJES
Lambo of Rekt
pi_183305204
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:17 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183305228
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Die zitten nu voor de supermarkt met een bakkie.
Levert meer op dan BTC hodlen iig.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183305386
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Levert meer op dan BTC hodlen iig.
Tja een asset hodlen waar de jaarlijkse inflatie zo hoog is als Bitcoin is dan ook risky.
pi_183305409
Is BTC nu duurder of goedkoper dan toen jullie voor het eerst crypto kochten?
pi_183305422
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:39 schreef aTypisch het volgende:
Is BTC nu duurder of goedkoper dan toen jullie voor het eerst crypto kochten?
Duurder.
pi_183305779
Bitcoin is vet duur jonguh!
Vakman pur sang
pi_183305798
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Bitcoin is vet duur jonguh!
Jonge, PAAS MIJ DIE DOEKOE SWA
Lambo of Rekt
pi_183305866
Vette support jonguh op 2000 dollahh
Vakman pur sang
pi_183306258
WAT EEN MARKT HE JONGENS.
pi_183306283
Het is SEAL gewoon gelukt om in 4 maanden tijd met 90% te dalen, dat is best knap. Hebben alle andere crypto's 11 maanden voor nodig gehad.
  donderdag 22 november 2018 @ 16:37:25 #130
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183306302
Friends is wel echt enorm kut
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  donderdag 22 november 2018 @ 16:37:45 #131
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183306303
Inb4 gifjes hieronder
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183306356
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:39 schreef aTypisch het volgende:
Is BTC nu duurder of goedkoper dan toen jullie voor het eerst crypto kochten?
20x zo duur :P
mag het weten
pi_183306418
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

20x zo duur :P
Wow jij kocht op 223,40. #QuickMaths
pi_183306597
quote:
Blockchains are a history of transactions.
Redelijk accurate omschrijving van Snowden.
pi_183306751
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:45 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wow jij kocht op 223,40. #QuickMaths
Weet je meteen in welke periode zo ongeveer :7
mag het weten
pi_183306756
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:41 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

20x zo duur :P
Inderdaad. Dus beter crasht het nog een factor 10 vanaf hier, dan wordt het weer eens interessant.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:14:49 #137
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183306813
Ik zie plots allemaal oude bekenden hier.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183306817
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:09 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Inderdaad. Dus beter crasht het nog een factor 10 vanaf hier, dan wordt het weer eens interessant.
Precies. Nog bezig met solar trouwens? :P
mag het weten
pi_183306857
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Precies. Nog bezig met solar trouwens? :P
In januari ofzo 7000 stuks verkocht toen de prijs ineens bijna 2.50 per stuk was. Klein beetje bewaard maar das nu bijna niks meer waard :')
Forcefield City Bewoner
pi_183306859
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie plots allemaal oude bekenden hier.
Toto :')
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:19:28 #141
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183306876
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

#ANONIEM :')
Ftfy
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183306889
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ftfy
Post ie nog wel es ergens?
Forcefield City Bewoner
pi_183306893
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:18 schreef roislecxe het volgende:

[..]

In januari ofzo 7000 stuks verkocht toen de prijs ineens bijna 2.50 per stuk was. Klein beetje bewaard maar das nu bijna niks meer waard :')
Toch wel het geval voor meer crypto's. Januari was het nog wat. Daarna ging het bergafwaarts. Wel profit gepakt ^O^
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:21:03 #144
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183306897
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Post ie nog wel es ergens?
Je weet wat #ANONIEM betekent tegenwoordig?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183306905
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je weet wat #ANONIEM betekent tegenwoordig?
In before the shredder ):O
mag het weten
pi_183306960
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:20 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Toch wel het geval voor meer crypto's. Januari was het nog wat. Daarna ging het bergafwaarts. Wel profit gepakt ^O^
Mag niet klagen. Kocht t meeste tussen 3 en 10 cent :')
Daar staat het nu ook weer op.

In 2015 ofzo m'n pa voor zn verjaardag voor $30 solar cadeau gegeven..
in januari 2018 ook uitbetaald en ze konden er over de gehele achterwoning nieuw glas en kozijnen van laten zetten :X
Forcefield City Bewoner
pi_183306989
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Je weet wat #ANONIEM betekent tegenwoordig?
:N
Forcefield City Bewoner
pi_183306992
quote:
6s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:39 schreef aTypisch het volgende:
Is BTC nu duurder of goedkoper dan toen jullie voor het eerst crypto kochten?
Veeeeeeel duurder. Ik ging ooit LTC kopen omdat ik meer dan $100 voor een bitcoin wel duur vond worden.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:28:04 #149
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183307000
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:27 schreef roislecxe het volgende:

[..]

:N
Vrijwillige permaban waarbij pohi onbereikbaar wordt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183307009
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:25 schreef roislecxe het volgende:

[..]
In 2015 ofzo m'n pa voor zn verjaardag voor $30 solar cadeau gegeven..
in januari 2018 ook uitbetaald en ze konden er over de gehele achterwoning nieuw glas en kozijnen van laten zetten :X
Dat van het cadeau weet ik nog. Wel een briljant iets om te regelen voor je pa ^O^
mag het weten
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 17:30:43 #151
230491 Zith
pls tip
pi_183307054
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie plots allemaal oude bekenden hier.
Die eth die je moest betalen maar blijft ontwijken wordt wel een stuk goedkoper zo :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:31:04 #152
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183307059
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Die eth die je moest betalen maar blijft ontwijken wordt wel een stuk goedkoper zo :P
Sssssst :o
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183307079
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Vrijwillige permaban waarbij pohi onbereikbaar wordt.
En waarom zou je zoiets doen...
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:32:33 #154
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183307086
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:32 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En waarom zou je zoiets doen...
Omdat Toto :')
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183307101
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:28 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Dat van het cadeau weet ik nog. Wel een briljant iets om te regelen voor je pa ^O^
Het kon hooguit $30 kosten, maar het pakte inderdaad wel leuk uit ;)
Forcefield City Bewoner
pi_183307108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:32 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Omdat Toto :')
Mja das wel waar.
Forcefield City Bewoner
pi_183307139
Hebben jullie zelf nog iets van waarde op het moment of is het een laag pitje?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:36:40 #158
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183307145
Ik durf niet te kijken. Schijnt niet goed te gaan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183307342
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:36 schreef Nattekat het volgende:
Ik durf niet te kijken. Schijnt niet goed te gaan.
Bolluk
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183307346
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:36 schreef roislecxe het volgende:
Hebben jullie zelf nog iets van waarde op het moment of is het een laag pitje?
Misschien nog iets van 4, 5 decimalen achter de komma. Dus een paar satoshi btc. Kun je helemaal niks mee want de fee is tig keer zoveel om uberhaupt te transferen.
mag het weten
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 17:48:30 #161
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183307349
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Bolluk
Koop Katbot dan.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183307459
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:48 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Koop Katbot dan.
Donderstraal is een heel eind op met je Katbot.
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 18:41:22 #163
42184 crew  DaMart
pi_183308140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:32 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En waarom zou je zoiets doen...
Omdat TIPS...
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 18:44:13 #164
42184 crew  DaMart
pi_183308190
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:36 schreef roislecxe het volgende:
Hebben jullie zelf nog iets van waarde op het moment of is het een laag pitje?
Hier laag pitje. Sinds half jaar geleden wegens privé-omstandigheden nog amper iets mee gedaan. De afgelopen maand weer een beetje gaan kijken en vorige maand een hoop coins die waardeloos zijn geworden met verlies verkocht, om portfolio op te schonen. Wat ik nu heb is ook minder waard geworden uiteraard maar er zitten nog wel wat coins bij waarvan ik in de toekomst een stijging verwacht.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_183308197
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:47 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Misschien nog iets van 4, 5 decimalen achter de komma. Dus een paar satoshi btc. Kun je helemaal niks mee want de fee is tig keer zoveel om uberhaupt te transferen.
Mja beetje zelfde hier. 0,04 dacht ik de laatste keer dat ik keek. Houdt ook niet echt over.
Maar toch nog altijd een beetje blijven kijken he of er een nieuw moment komt om weer mee te gaan doen.
Forcefield City Bewoner
pi_183308207
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:44 schreef DaMart het volgende:

[..]

Hier laag pitje. Sinds half jaar geleden wegens privé-omstandigheden nog amper iets mee gedaan. De afgelopen maand weer een beetje gaan kijken en vorige maand een hoop coins die waardeloos zijn geworden met verlies verkocht, om portfolio op te schonen. Wat ik nu heb is ook minder waard geworden uiteraard maar er zitten nog wel wat coins bij waarvan ik in de toekomst een stijging verwacht.
Solar :D
Koopje :7
Forcefield City Bewoner
pi_183308237
Hebben we het over deze dukaat?

https://coinmarketcap.com/currencies/solarcoin/
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 18:47:50 #168
42184 crew  DaMart
pi_183308254
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:45 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Solar :D
Koopje :7
En waarom zou die weer gaan stijgen dan? :P.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 18:58:15 #169
230491 Zith
pls tip
pi_183308407
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:36 schreef roislecxe het volgende:
Hebben jullie zelf nog iets van waarde op het moment of is het een laag pitje?
Alles (6 cijfers) verkocht toen ik hoorde dat mijn beenmerg voor 85% uit leukemiecellen bestond zodat mijn vrouw het huis kon afbetalen en een zakcentje zou hebben.

Nu stamceltransplantatie gehad maar in principe worden mensen met mijn specifieke mutatie niet oud, kans op relapse is enorm.

Dus dan maar beetje trollen op fok
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183308437
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:47 schreef DaMart het volgende:

[..]

En waarom zou die weer gaan stijgen dan? :P.
Er is sinds 2015 niet veel veranderd. waarom steeg ie toen van $0.03 naar $2.50?

Simpel, omdat ik ze had. En ik heb er nog steeds wel wat, dus die gaat nog wel stijgen.
Forcefield City Bewoner
pi_183308462
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Alles (6 cijfers) verkocht toen ik hoorde dat mijn beenmerg voor 85% uit leukemiecellen bestond zodat mijn vrouw het huis kon afbetalen en een zakcentje zou hebben.

Nu stamceltransplantatie gehad maar in principe worden mensen met mijn specifieke mutatie niet oud, kans op relapse is enorm.

Dus dan maar beetje trollen op fok
Luchtig gepost hoor...
Mooi dat er in ieder geval een mooie zakcent aan over is gehouden ^O^
Forcefield City Bewoner
pi_183308752
In be4 hele berg "sterkte Zith" posts.
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 19:38:44 #173
230491 Zith
pls tip
pi_183309102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:21 schreef KapBak het volgende:
In be4 hele berg "sterkte Zith" posts.
Ja die ga ik nu deleten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183309538
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:38 schreef Zith het volgende:

[..]

Ja die ga ik nu deleten
pi_183309818
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:58 schreef Zith het volgende:

[..]

Alles (6 cijfers) verkocht toen ik hoorde dat mijn beenmerg voor 85% uit leukemiecellen bestond zodat mijn vrouw het huis kon afbetalen en een zakcentje zou hebben.

Nu stamceltransplantatie gehad maar in principe worden mensen met mijn specifieke mutatie niet oud, kans op relapse is enorm.

Dus dan maar beetje trollen op fok
Heftig. In elk geval goed voor het vrouwtje gezorgd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Zith op 22-11-2018 20:10:08 ]
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_183310051
Lekkere edit hoor Zith :P
pi_183310111
Of moet ik zeggen, edit.

[ Bericht 12% gewijzigd door Zith op 22-11-2018 20:19:24 ]
pi_183310230
_O- _O_
  † In Memoriam † donderdag 22 november 2018 @ 20:25:19 #179
230491 Zith
pls tip
pi_183310342
Ergste is dat kyran nooit op bezoek is gekomen :N
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183310352
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef Zith het volgende:
Ergste is dat kyran nooit op bezoek is gekomen :N
Niet erg sterk van hem vind ik.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:57:27 #181
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_183312772
The amount of gifs is too damn high.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:59:05 #182
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_183312819
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef KapBak het volgende:

[..]

Niet erg sterk van hem vind ik.
Ik wil nu een matige woordgrap maken maar ik doe het niet.
pi_183315113
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2018 21:59 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

Ik wil nu een matige woordgrap maken maar ik doe het niet.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:26:34 #184
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315144
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:25 schreef Zith het volgende:
Ergste is dat kyran nooit op bezoek is gekomen :N
Ik vond het lastig om eerlijk te zijn. Ken je verder niet en wilde ook weer niet teveel bemoeien met je privé omstandigheden. Paar keer echt op het punt gestaan om tijdens een rustige periode naar boven te lopen, maar dacht steeds weer "laat die gast lekker met rust, zit vast niet te wachten op een random FOK!er".

Stom excuus, maar dat is wat het is. Ik werk dagelijks met patiënten en ene wil alle aandacht en andere echt totaal niet. Blijft moeilijk inschatten.

:(
pi_183315153
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ik vond het lastig om eerlijk te zijn. Ken je verder niet en wilde ook weer niet teveel bemoeien met je privé omstandigheden. Paar keer echt op het punt gestaan om tijdens een rustige periode naar boven te lopen, maar dacht steeds weer "laat die gast lekker met rust, zit vast niet te wachten op een random FOK!er".

Stom excuus, maar dat is wat het is. Ik werk dagelijks met patiënten en ene wil alle aandacht en andere echt totaal niet. Blijft moeilijk inschatten.
Oh ik dacht dat Zith een grapje maakte :@
pi_183315224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:27 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat Zith een grapje maakte :@
Lambo of Rekt
pi_183315237
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_183315280
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:30 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:32:15 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315300
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:27 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat Zith een grapje maakte :@
Ik werk in zelfde ziekenhuis als waar Zith opgenomen was, dus had makkelijk gekund, maar goed was dus lastig inschatten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:33:01 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315319
Kan merken dat het kut gaat met crypt. Lijkt 9gag wel hier.
pi_183315333
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:33 schreef Kyran het volgende:
Kan merken dat het kut gaat met crypt. Lijkt 9gag wel hier.
:D

Memes gaan vooraf aan prijs, heeft jarenlang onderzoek naar data uitgewezen.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:36:14 #192
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315408
Aangezien crypt dood is maar weer terug naar wedden ;) Gelukkig had ik een heel groot deel van mijn bedrag weer naar bookmakers verplaatst omdat het NFL seizoen was. Geluk is met de dommen :)

In januari weer terug naar crypto als het dag nog bestaat.
pi_183315466
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:
In januari weer terug naar crypto als het dag nog bestaat.
Vrees van niet :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:38:56 #194
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315472
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

:D

Memes gaan vooraf aan prijs, heeft jarenlang onderzoek naar data uitgewezen.
pi_183315509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:38 schreef Kyran het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Morgen VET +10%
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:41:45 #196
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315534
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:40 schreef KapBak het volgende:

[..]

Morgen VET +10%
All in!
pi_183315662
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

All in!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 22 november 2018 @ 23:55:08 #198
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_183315828
Ik bestel de Mustang alvast
pi_183316623
Zo.Bijna een hele dag wachten voor de boel weer omlaag ging.
Onder de 4000 zou om te beginnen wel weer mooi zijn.
Forcefield City Bewoner
pi_183317080
Waarom nog een aparte sectie voor BTC?

Niemand post meer en iedereen is blut. Op slot en vergeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183317271
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 01:43 schreef Luppie0110 het volgende:
Waarom nog een aparte sectie voor BTC?

Niemand post meer en iedereen is blut. Op slot en vergeten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je echt voor geen fuck oplet hier, want we staan allemaal zwaar in 't groen gabber.
pi_183317372
Gaan we weer hoor. Toch hebben die goeroes hier wel gelijk, de 4k wordt weer getest.

Binance @ 4290

Gemiddelde op CMC nog lager. Gelukkig heb ik op $1 ingekocht, de pijn valt wel mee dus.
pi_183317590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 02:39 schreef illusions het volgende:
Gaan we weer hoor. Toch hebben die goeroes hier wel gelijk, de 4k wordt weer getest.

Binance @ 4290

Gemiddelde op CMC nog lager. Gelukkig heb ik op $1 ingekocht, de pijn valt wel mee dus.
Mijn TA-goden hadden dit goed voorspeld.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 november 2018 @ 06:40:56 #204
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183317669
Oeh vannacht bijna mijn buyorder aangetikt. Nog ietsie verder dippen bitte O+
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 23 november 2018 @ 07:29:12 #205
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_183317830
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 13:10 schreef KapBak het volgende:
TA in crypto :') :') :') :') :') :')
TA :’)
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  vrijdag 23 november 2018 @ 08:36:38 #206
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_183318255
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 23:36 schreef Kyran het volgende:
Aangezien crypt dood is maar weer terug naar wedden ;) Gelukkig had ik een heel groot deel van mijn bedrag weer naar bookmakers verplaatst omdat het NFL seizoen was. Geluk is met de dommen :)

In januari weer terug naar crypto als het dag nog bestaat.
Statistisch gezien is januari een prima maand om in te stappen als je buy high sell low hanteert :Y
pi_183320054
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 07:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

TA :’)
Goed punt :P
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:51:38 #208
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183320305
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:57:45 #209
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183320471
quote:
Goeie TA ^O^
Hmz...
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:07:54 #210
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183320707
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:57 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Goeie TA ^O^
Net naar de WC geweest, voorspelling klopte exact ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183320912
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:07 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Net naar de WC geweest, voorspelling klopte exact ^O^
Prettig om deze kennis mee te nemen de rest van de dag in.
pi_183320937
Zijn er geen black friday aanbiedingen dat je ergens 50% korting op btc krijgt. :P
pi_183321036
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:17 schreef Basp1 het volgende:
Zijn er geen black friday aanbiedingen dat je ergens 50% korting op btc krijgt. :P
Volgend jaar black friday.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183321103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:17 schreef Basp1 het volgende:
Zijn er geen black friday aanbiedingen dat je ergens 50% korting op btc krijgt. :P
Daarom is de koers gaan tanken.
pi_183321114
De hele boel gaat op en neer!

pi_183321797
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:16 schreef KapBak het volgende:

[..]

Prettig om deze kennis mee te nemen de rest van de dag in.
Lambo of Rekt
pi_183321971
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze gaat niet aanslaan. Hoop dat je niet al teveel in deze meme hebt geïnvesteerd.
pi_183322048
Crash nou es een beetje door :O
Forcefield City Bewoner
pi_183322103
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:08 schreef KapBak het volgende:

[..]

Deze gaat niet aanslaan. Hoop dat je niet al teveel in deze meme hebt geïnvesteerd.
Nouja toch wel een CTRLC + CTRLV

Lambo of Rekt
pi_183322137
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:14 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nouja toch wel een CTRLC + CTRLV

[ afbeelding ]
https://memes.market/
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:22:36 #221
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183322261
200 ekkies, 43000 VET :P
Hmz...
pi_183322275
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe is het met fibo? Hij is onder de 4500 geschoten. Wat betekent dit? :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322292
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hoe is het met fibo? Hij is onder de 4500 geschoten. Wat betekent dit? :P
Nieuwe tech nodig, het is slecht, sub 4500

3 zou nu ook zomaar nog kunnen, en dan gaan we nog rekter dan rekt rekt rekt, zijn de alts helemaal niets meer waard, voor zover ze dat nu wel zijn :')
Lambo of Rekt
pi_183322338
AION hoeft maar x65 te gaan om weer break even te staan joh, geen stress.
pi_183322364
En crashes als dit zijn heel normaal in cryptoland toch? Dus over 2-3 jaar miljoenmiljard waard alles.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322389
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En crashes als dit zijn heel normaal in cryptoland toch? Dus over 2-3 jaar miljoenmiljard waard alles.
Nou ja, dat is wel zo. Bitcoin is 4 keer eerder -80% of meer gegaan dus het is niet de eerst keer ofzo. Neemt niet weg dat sommige alts er nooit meer bovenop komen.

Ik wil hiermee trouwens ook niet zeggen dat Bitcoin met 100% zekerheid ooit een nieuwe all time high gaat aantikken, maar dit soort dalingen zijn niet ongekend.
pi_183322425
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:31 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nou ja, dat is wel zo. Bitcoin is 4 keer eerder -80% of meer gegaan dus het is niet de eerst keer ofzo. Neemt niet weg dat sommige alts er nooit meer bovenop komen.
Q1 bradder, dan gaat VET knallen! Heb ik gehoord dan hè....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322442
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Q1 bradder, dan gaat VET knallen! Heb ik gehoord dan hè....
VET _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_183322477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:33 schreef KapBak het volgende:

[..]

VET _O- _O- _O- _O- _O- _O-
Mass adoption is coming! Heb ik gehoord dan hè...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322484
Wat een kutproject is dat zeg, zet 100 dedicated servers neer en laat ze met elkaar verbinden en je netwerk gaat in een keer sneller. Waarom hebben we scaling niet eerder zo opgelost joh?! AWS is een betere optie dan, kan je gewoon in dollars betalen en hoef je die kut VET token niet te hebben.

*insert this is when the fun begins GIFje*
pi_183322571
Het moet nog even wat verder omlaag zodat ik een ATL van -80% aantik eigenlijk. Dit -78,nogwat is deprimerend.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:41:35 #232
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183322619
Een echte bottom is een double bottom, dus komop 4k :9 Nog even mijn buyorder aantikken en dan mag de markt weer aantrekken O+
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183322620
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het moet nog even wat verder omlaag zodat ik een ATL van -80% aantik eigenlijk. Dit -78,nogwat is deprimerend.
_O- _O- _O-

Verkoop die hele handel gewoon joh. Kan je nog een halve hambo halen.
pi_183322668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef KapBak het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

Verkoop die hele handel gewoon joh. Kan je nog een halve hambo halen.
NIKS! Ben aan het hodlen.

Kan ik als het ooit nog moen gaat over 5 jaar zeggen tegen noobs:"We had to hodl for years to get returns and you new kids all wanna get rich overnight!".

:7
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322691
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

NIKS! Ben aan het hodlen.

Kan ik als het ooit nog moen gaat over 5 jaar zeggen tegen noobs:"We had to hodl for years to get returns and you new kids all wanna get rich overnight!".

:7
Mooie oorlogsverhalen kan je dan vertellen, over de resistance bij 4k bij Bitcoin en de "cup en handle" die op 120 dollar bij Ethereum plaats vond. En natuurlijk over SEAL en hoe je nu miljonair bent dankzij SEAL.
pi_183322692
quote:
6s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En crashes als dit zijn heel normaal in cryptoland toch? Dus over 2-3 jaar miljoenmiljard waard alles.
Spikes zoals 2017, bestaan niet zonder crashes als dit, dus je hebt gelijk ja
Lambo of Rekt
pi_183322695
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:41 schreef Rossdale het volgende:
Een echte bottom is een double bottom,
Zo denk ik over cheeseburgers.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322720
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Zo denk ik over cheeseburgers.
Wat voor kaas?
pi_183322734
quote:
8s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

NIKS! Ben aan het hodlen.

Kan ik als het ooit nog moen gaat over 5 jaar zeggen tegen noobs:"We had to hodl for years to get returns and you new kids all wanna get rich overnight!".

:7
:')

Gister in de telegram ook, een paar gasten; "ja ik trade met TA, maarre, stoploss vind ik vind ik voor mietjes, heb ik schijt aan" :')

Die gokten dus gewoon maar wat
Lambo of Rekt
pi_183322743
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:46 schreef KapBak het volgende:

[..]

Wat voor kaas?
Geen gekke kazen iig. Ben van de traditionele ingrediënten wat hambo's betreft.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322744
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef EggsTC het volgende:
ja ik trade met TA,
Gestopt met lezen. TA :') :') :') :')
pi_183322764
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:47 schreef KapBak het volgende:

[..]

Gestopt met lezen. TA :') :') :') :')
Wat is er mis met ta?
Lambo of Rekt
pi_183322790
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is er mis met ta?
Je hebt er geen zak aan. Dat is er mis mee :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322800
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Wat is er mis met ta?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon flauwekul en hocus pocus met een chart. Totale kul en iedereen die het verkoopt als winstgevend is een charlatan. Het erge is dat er nog mensen in trappen ook en zo kostbare dukaten verspelen.
pi_183322801
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je hebt er geen zak aan. Dat is er mis mee :P
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef KapBak het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon flauwekul en hocus pocus met een chart. Totale kul en iedereen die het verkoopt als winstgevend is een charlatan. Het erge is dat er nog mensen in trappen ook en zo kostbare dukaten verspelen.
Dus de mensen die hier consistent geld mee verdienen, gokken altijd goed? Kunnen ze beter alles op een roulettecijfer gooien _O_ Als je dan toch altijd goed gokt
Lambo of Rekt
pi_183322828
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Dus de mensen die hier consistent geld mee verdienen, gokken altijd goed? Kunnen ze beter alles op een roulettecijfer gooien _O_ Als je dan toch altijd goed gokt
Ik zou graag bewijs zien dat iemand die TA gebruikt structureel de markt verslaat over een periode van X jaar. De lui die het nu doen zitten gewoon lang genoeg in crypto om hoe dan ook winst te hebben.

Maar deze discussie is al 100 keer gevoerd :P
pi_183322870
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:53 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik zou graag bewijs zien dat iemand die TA gebruikt structureel de markt verslaat over een periode van X jaar. De lui die het nu doen zitten gewoon lang genoeg in crypto om hoe dan ook winst te hebben.

Maar deze discussie is al 100 keer gevoerd :P
Klopt is al 100 keer gevoerd, maar 100 keer wordt argumentatie als deze ontweken. Ik heb 2 maten die het doen, 1tje doet het al over 4 jaar, de ander is net begonnen voor een half jaar, maar outperformed die eerste wel nu al. En ik moet zeggen, zijn calls zijn bijzonder nauwkeurig.

Als het een hocus pocus ding was, verdween dit allang naar de achtergrond. Net als coldreaders die zeggen contact te leggen met doden en alles, dat is een eigen wereldje ergens verstopt in de maatschappij.
Lambo of Rekt
pi_183322896
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:51 schreef EggsTC het volgende:

[..]

[..]

Dus de mensen die hier consistent geld mee verdienen, gokken altijd goed? Kunnen ze beter alles op een roulettecijfer gooien _O_ Als je dan toch altijd goed gokt
Ik ken die mensen niet en steeds als je er naar vraagt kent niemand ze of willen ze niet vertellen wie het zijn :')

Alle TA die ik voorbij zie komen hier is zo vaag als iets. Het heeft ongeveer de nauwkeurigheid van zeggen dat het in december gaat regenen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183322991
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:55 schreef EggsTC het volgende:
Ik heb 2 maten die het doen, 1tje doet het al over 4 jaar, de ander is net begonnen voor een half jaar, maar outperformed die eerste wel nu al. En ik moet zeggen, zijn calls zijn bijzonder nauwkeurig.
Ik ontwijk het argument niet maar dit is natuurlijk geen bewijs dat het werkt. Los van het feit dat het anekdotisch is kan het ook nog steeds puur toeval zijn dat de een de ander outperformed.

Ik kan niet bewijzen dat iets nooit werkt, maar het aantal chart tekenaars dat er in crypto rondhing en nu verdween laat wel zien dat het voor het overgrote deel gewoon gelul is _O- . En als het werkt is het nooit in het belang van de chart tekenaar om het te delen want dan geeft ie de hele edge die die over de markt heeft weg.
pi_183323077
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:03 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ontwijk het argument niet maar dit is natuurlijk geen bewijs dat het werkt. Los van het feit dat het anekdotisch is kan het ook nog steeds puur toeval zijn dat de een de ander outperformed.

Ik kan niet bewijzen dat iets nooit werkt, maar het aantal chart tekenaars dat er in crypto rondhing en nu verdween laat wel zien dat het voor het overgrote deel gewoon gelul is _O- . En als het werkt is het nooit in het belang van de chart tekenaar om het te delen want dan geeft ie de hele edge die die over de markt heeft weg.
Dat laatste is zeker waar, de ekte's delen t liefst de charts niet nee. Ik ben er zelf ook mee bezig , zodra ik wat moois ga bouwen zal ik het posten :P Kunnen jullie lachen.
Lambo of Rekt
pi_183323148
Ik zou eigenlijk wel graag data van tradingview.com ofzo hebben, en dan het aantal charts dat getekend is per dag naast de prijs chart leggen van crypto. Benieuwd naar de correlatie :P
pi_183323210
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:03 schreef KapBak het volgende:

[..]

Ik ontwijk het argument niet maar dit is natuurlijk geen bewijs dat het werkt. Los van het feit dat het anekdotisch is kan het ook nog steeds puur toeval zijn dat de een de ander outperformed.

En als ze er naast zitten en flink verliezen gaan ze dat ook niet aan de grote klok hangen. Doet me denken aan gokkende vrienden van vroeger die wel vertelden over de 2000 eu die ze gewonnen hadden maar altijd wat ontwijkend werden als je ze ging vragen wat de inleg geweest was en hoeveel ze de keren daarvoor gewonnen of verloren hadden. Kreeg je ook nooit een duidelijk beeld van. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183323256
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:13 schreef KapBak het volgende:
Ik zou eigenlijk wel graag data van tradingview.com ofzo hebben, en dan het aantal charts dat getekend is per dag naast de prijs chart leggen van crypto. Benieuwd naar de correlatie :P
Ik denk dat de meeste mensen de fout maken door te denken dat TA een wet is, iets wat de markt voorspelt, maar dat is het niet.. je reageert op de markt. Risk versus reward. De beste vergelijking die je kunt maken, is Poker, denk ik. Het voorspelt niets.
Lambo of Rekt
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:21:27 #254
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183323291
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

En als ze er naast zitten en flink verliezen gaan ze dat ook niet aan de grote klok hangen. Doet me denken aan gokkende vrienden van vroeger die wel vertelden over de 2000 eu die ze gewonnen hadden maar altijd wat ontwijkend werden als je ze ging vragen wat de inleg geweest was en hoeveel ze de keren daarvoor gewonnen of verloren hadden. Kreeg je ook nooit een duidelijk beeld van. :P
Daarom gooi ik in de kroeg nooit meer dan een tientje in de gokkast.

Doet geen pijn op een avond zuipen, en als je er 100 piek uittrekt heb je een gratis avondje *)
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183323383
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen de fout maken door te denken dat TA een wet is, iets wat de markt voorspelt, maar dat is het niet.. je reageert op de markt. Risk versus reward. De beste vergelijking die je kunt maken, is Poker, denk ik. Het voorspelt niets.
Ik denk helemaal niet dat TA een wet is, ik denk juist dat het véél te vaag is om er iets mee te kunnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183323406
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:20 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik denk dat de meeste mensen de fout maken door te denken dat TA een wet is, iets wat de markt voorspelt, maar dat is het niet.. je reageert op de markt. Risk versus reward. De beste vergelijking die je kunt maken, is Poker, denk ik. Het voorspelt niets.
Dat impliceerde ik toch al toen ik vroeg naar of ze markt verslaan op lange termijn of niet? Anders had ik wel om een call gevraagd om te verifiëren of het exact klopte of niet :P
pi_183323458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik denk helemaal niet dat TA een wet is, ik denk juist dat het véél te vaag is om er iets mee te kunnen.
Ik heb het ook niet specifiek over mensen hier, het gaat erom dat bepaalde traders, meestal op youtube bijv, uitgelachen worden als "ze ernaast zitten"...ze zitten er nooit "naast",... want ze voorspellen niets, ze wegen probabilities af tegen elkaar. Risk en reward.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:26 schreef KapBak het volgende:

[..]

Dat impliceerde ik toch al toen ik vroeg naar of ze markt verslaan op lange termijn of niet? Anders had ik wel om een call gevraagd om te verifiëren of het exact klopte of niet :P
Degene die het 4 jaar doet wel, die verdient zn brood ermee. Het is ook niet voor niets dat in vrijwel elke WSOP dezelfde mensen aan de final table zitten, think about it.
Lambo of Rekt
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:32:19 #258
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_183323530
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ik ken die mensen niet en steeds als je er naar vraagt kent niemand ze of willen ze niet vertellen wie het zijn :')

Alle TA die ik voorbij zie komen hier is zo vaag als iets. Het heeft ongeveer de nauwkeurigheid van zeggen dat het in december gaat regenen.
Ach er is 1 dude op twitter die ik volg die alleen zijn verwachtingen mbt grote lijnen geeft en die heeft het op bizarre dumps van 1k uit het niets vrijwel altijd wel goed. Die is gewoon verdomd goed in het sentiment van de markt lezen door nieuws te volgen, maar doet geen reet met TA lijntjes
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_183323570
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef EggsTC het volgende:
Degene die het 4 jaar doet wel, die verdient zn brood ermee.
Er zijn legio voorbeelden van mensen die financieel onafhankelijk zijn geworden de afgelopen 4 jaar dankzij crypto.

Poker kan je niet vergelijken met traden, poker heeft een vast model met statistische mogelijkheden en uitkomsten (er zijn immers X kaarten) bij traden is dat niet zo.
pi_183323594
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Ik heb het ook niet specifiek over mensen hier, het gaat erom dat bepaalde traders, meestal op youtube bijv, uitgelachen worden als "ze ernaast zitten"...ze zitten er nooit "naast",... want ze voorspellen niets, ze wegen probabilities af tegen elkaar. Risk en reward.

Precies, het is zo vaag als iets :') .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  † In Memoriam † vrijdag 23 november 2018 @ 13:37:10 #261
230491 Zith
pls tip
pi_183323624
Edraket z'n tradeview charts waren al bewijs dat TA niet werkte.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_183323643
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er zijn legio voorbeelden van mensen die financieel onafhankelijk zijn geworden de afgelopen 4 jaar dankzij crypto.

Poker kan je niet vergelijken met traden, poker heeft een vast model met statistische mogelijkheden en uitkomsten (er zijn immers X kaarten) bij traden is dat niet zo.
En bij poker komen er skills als bluffen en mensen lezen aan te pas. Dat is wat in de top het verschil maakt. Die kansberekeningen kan elke half serieuze pokeramateur uit zijn kop doen.

Pokeraars hebben invloed op het spel, traders niet (tenzij je een fucking whale bent).
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183323713
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ach er is 1 dude op twitter die ik volg die alleen zijn verwachtingen mbt grote lijnen geeft en die heeft het op bizarre dumps van 1k uit het niets vrijwel altijd wel goed. Die is gewoon verdomd goed in het sentiment van de markt lezen door nieuws te volgen, maar doet geen reet met TA lijntjes
Wie is dat als ik vragen mag?

Het lullige is wel dat juist die dumps en pumps van 1k uit het niets in the grand scheme of things de markt bepalen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183323813
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:41 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wie is dat als ik vragen mag?
Mag niet.
pi_183323864
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er zijn legio voorbeelden van mensen die financieel onafhankelijk zijn geworden de afgelopen 4 jaar dankzij crypto.

Poker kan je niet vergelijken met traden, poker heeft een vast model met statistische mogelijkheden en uitkomsten (er zijn immers X kaarten) bij traden is dat niet zo.
In feite kun je pokeren wel vergelijken met traden, want ook daar gooi je het op risk/reward. Maar als je ook niet gelooft in support/resistance dan heb je gelijk. Maar die zijn er wel degelijk, ik heb live zitten meekijken toen de resistance van 10K werd gebroken op trex, man man wat een rampage, toen was alles weg, en ging die binnen no-time naar 14K.

Psychologische grenzen, dat is waarom het werkt, want wat je feitelijk met traden doet, is de menselijke psyche (welke zich elke keer herhaalt) doorgronden.

Die bubbles zijn ook niet voor niets exact volgens het bubble plaatje. En die herhalen zich al eeuwen, zoniet millennia. Het is pure psychologie
Lambo of Rekt
pi_183323943
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:48 schreef EggsTC het volgende:
In feite kun je pokeren wel vergelijken met traden, want ook daar gooi je het op risk/reward.
Op dat onderdeel kan je het inderdaad vergelijken. Maar dan kan je het ook vergelijken met streetfood eten in Bangkok want ook dat is risk/reward. Alles kan je verpakken in risk/reward, een moeilijkere studie doen dan je misschien aankan? Risico, je haalt het niet, reward je hebt een beter diploma.

Ik geloof wel in resistance/support en psychologische grenzen/patronen ik geloof niet in lui die in arbitraire charts patronen lezen en op basis daarvan pogen te voorspellen wat het gaat doen.
  vrijdag 23 november 2018 @ 13:52:20 #267
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183323946
Poker laat zich juist helemaal niet vergelijken met trading. Poker is n spel van exacte cijfers waarbij de uitkomst zich wel degelijk laat voorspellen. Heel simpel gezegd; de beste hand wint op de lange termijn altijd. Daar komt geen psychologisch aspect bij kijken.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183323965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:52 schreef EP3 het volgende:
Poker laat zich juist helemaal niet vergelijken met trading. Poker is n spel van exacte cijfers waarbij de uitkomst zich wel degelijk laat voorspellen. Heel simpel gezegd; de beste hand wint op de lange termijn altijd. Daar komt geen psychologisch aspect bij kijken.
Geen psychologisch aspect bij poker? _O-

hier ga ik niet op in, dan begrijp je 0,0 van poker.
Lambo of Rekt
pi_183323978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:52 schreef KapBak het volgende:

[..]

Op dat onderdeel kan je het inderdaad vergelijken. Maar dan kan je het ook vergelijken met streetfood eten in Bangkok want ook dat is risk/reward. Alles kan je verpakken in risk/reward, een moeilijkere studie doen dan je misschien aankan? Risico, je haalt het niet, reward je hebt een beter diploma.

Ik geloof wel in resistance/support en psychologische grenzen/patronen ik geloof niet in lui die in arbitraire charts patronen lezen en op basis daarvan pogen te voorspellen wat het gaat doen.
Dat zeg ik, het is geen voorspelling.
Lambo of Rekt
pi_183324012
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:53 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat zeg ik, het is geen voorspelling.
Jawel, het is alleen een voorspelling met een kans erbij. Dat is alsnog een voorspelling. Alles met risk/reward is een voorspelling, want je voorspelt je potentiele reward en je aangenomen risico.
pi_183324021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:52 schreef EP3 het volgende:
Poker laat zich juist helemaal niet vergelijken met trading. Poker is n spel van exacte cijfers waarbij de uitkomst zich wel degelijk laat voorspellen. Heel simpel gezegd; de beste hand wint op de lange termijn altijd. Daar komt geen psychologisch aspect bij kijken.
Ook niet waar. Zelfs als jij alle informatie hebt over de kaarten aan het begin van het spel als toeschouwer kan jij niet voorspellen wie er gaat winnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183324059
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef KapBak het volgende:

[..]

Jawel, het is alleen een voorspelling met een kans erbij. Dat is alsnog een voorspelling. Alles met risk/reward is een voorspelling, want je voorspelt je potentiele reward en je aangenomen risico.
Nee, een speculatie, geen voorspelling... het zijn mogelijke probabilities, ik heb die video van Rastani hier wel ns gepost, die legt exact uit het hoe en waarom. Maar die wordt dan weer niet gekeken "omdat het wel bs zal zijn", dus ja, ik ga m niet nog een keer opzoeken, dat heeft dan weinig nut.
Lambo of Rekt
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:01:39 #273
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183324165
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niet waar. Zelfs als jij alle informatie hebt over de kaarten aan het begin van het spel als toeschouwer kan jij niet voorspellen wie er gaat winnen.
Ik bedoel te zeggen dat mensen geen directe invloed hebben op ( de uitkomst van ) het spel.
In tegenstelling tot iets als n bitcoinmarkt, waarbij allerlei emoties meespelen en n koers kunnen bepalen.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183324191
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:57 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, een speculatie, geen voorspelling... het zijn mogelijke probabilities, ik heb die video van Rastani hier wel ns gepost, die legt exact uit het hoe en waarom. Maar die wordt dan weer niet gekeken "omdat het wel bs zal zijn", dus ja, ik ga m niet nog een keer opzoeken, dat heeft dan weinig nut.
De definitie van speculatie is: Transactie met het oog op de verwachte winst door prijsdaling of ‑stijging. Dat is dus gewoon een voorspelling doen van de prijs, alleen dan met iets meer risico.

Mogelijke probabilities is dubbelop maar dit is semantisch gezever van mijn kant. Ik heb gewoon nog geen overtuigend bewijs gezien dat het wel werkt, en zeker de TA boys in crypto zijn vaak gewoon maar iets aan het doen.
pi_183324221
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ook niet waar. Zelfs als jij alle informatie hebt over de kaarten aan het begin van het spel als toeschouwer kan jij niet voorspellen wie er gaat winnen.
Nee maar de kansen van wie er gaat winnen staan al wel vast en zijn altijd hetzelfde. Daarna hebben spelers nog wel invloed, maar de statistiek is altijd hetzelfde (AA heeft % kans op winst etc). Dat is bij een markt niet zo. Daarnaast staat bij poker de potentiele pot vast (inleg x aantal spelers) terwijl de potentiele up side van een markt nooit bekend is (een BTC kan 1 miljoen waard worden).
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:05:20 #276
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183324247
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:53 schreef EggsTC het volgende:

dan begrijp je 0,0 van poker.
Ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183324275
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:05 schreef EP3 het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd dat het andersom is.
Als jij zegt dat psychologie geen rol speelt bij poker, ga ik niet eens in discussie man.

"de hoogste kaarten winnen longterm altijd" :') ff serieus... Dan is het wel erg toevallig dat vrijwel altijd dezelfde mensen, aan de final table zitten, die krijgen dus elk jaar altijd de hoogste kaarten ^O^
Lambo of Rekt
pi_183324315
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:03 schreef KapBak het volgende:

[..]

Nee maar de kansen van wie er gaat winnen staan al wel vast en zijn altijd hetzelfde. Daarna hebben spelers nog wel invloed, maar de statistiek is altijd hetzelfde (AA heeft % kans op winst etc). Dat is bij een markt niet zo. Daarnaast staat bij poker de potentiele pot vast (inleg x aantal spelers) terwijl de potentiele up side van een markt nooit bekend is (een BTC kan 1 miljoen waard worden).
AA heeft % kans om beste hand te worden moet je eigenlijk zeggen. :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183324326
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

AA heeft % kans om beste hand te worden moet je eigenlijk zeggen. :P
Goed punt en dat is wat ik bedoelde :)

Maar dat is bij traden dus totaal niet zo :P
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:20:16 #280
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_183324549
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:07 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Als jij zegt dat psychologie geen rol speelt bij poker, ga ik niet eens in discussie man.

"de hoogste kaarten winnen longterm altijd" :') ff serieus... Dan is het wel erg toevallig dat vrijwel altijd dezelfde mensen, aan de final table zitten, die krijgen dus elk jaar altijd de hoogste kaarten ^O^
De voornaamste reden waarom je bepaalde spelers vaker ziet dan anderen is omdat ze betere beslissingen maken. ( Overigens zijn de spelersvelden van de highroller toernooien relatief klein, dus is het niet zo vreemd dat je dezelfde koppen terugziet. ) Verder moet je ook onderscheid maken tussen cashgames en toernooien. ( En eigenlijk ook tussen online en live ).

Maar je gaat verder compleet voorbij aan wat ik hier duidelijk wilde maken, namelijk dat mensen geen directe invloed kunnen uitoefenen op het verloop van de kaarten, en dat wanneer je n miljoen keer n hand speelt waarbij je 60% hebt je mag verwachten dat je dat percentage ook zéér dicht nadert. Daar komt geen psychologisch aspect bij kijken.

Dat emoties n enorme rol spelen in poker mbt de beslissingen die men maakt mag duidelijk zijn.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_183324646
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:20 schreef EP3 het volgende:

[..]

De voornaamste reden waarom je bepaalde spelers vaker ziet dan anderen is omdat ze betere beslissingen maken. ( Overigens zijn de spelersvelden van de highroller toernooien relatief klein, dus is het niet zo vreemd dat je dezelfde koppen terugziet. ) Verder moet je ook onderscheid maken tussen cashgames en toernooien. ( En eigenlijk ook tussen online en live ).

Maar je gaat verder compleet voorbij aan wat ik hier duidelijk wilde maken, namelijk dat mensen geen directe invloed kunnen uitoefenen op het verloop van de kaarten, en dat wanneer je n miljoen keer n hand speelt waarbij je 60% hebt je mag verwachten dat je dat percentage ook zéér dicht nadert. Daar komt geen psychologisch aspect bij kijken.

Dat emoties n enorme rol spelen in poker mbt de beslissingen die men maakt mag duidelijk zijn.
Klopt, en die laatste zin is wat ik bedoelde met psychologie, en die is live stukken zwaarder dan online.

Goede spelers winnen vaker met slechte kaarten, slechte spelers verliezen vaker met goede kaarten. 60-70% skill, 30/40% luck.
Lambo of Rekt
pi_183324771
Hoe wordt de prijs berekend van HODL5, de ETP uit Zwitserland? https://www.tradingview.com/symbols/SIX-HODL.USD/
Hij is nu een kleine 15 (franc?) waard.
pi_183324811
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:30 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Hoe wordt de prijs berekend van HODL5, de ETP uit Zwitserland? https://www.tradingview.com/symbols/SIX-HODL.USD/
Hij is nu een kleine 15 (franc?) waard.
pi_183324825
Als Ethereum fanboy steekt het wel dat XRP een groter aandeel heeft maar ja.
pi_183325426
Ik lach de ballen uit m'n broep als XRP nr 1 wordt. :@
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183325463
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik lach de ballen uit m'n broep als XRP nr 1 wordt. :@
anders ik wel
Lambo of Rekt
pi_183325472
Dan is crypto mislukt :P
pi_183325682
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:04 schreef KapBak het volgende:
Dan is crypto mislukt :P
Lambo of Rekt
pi_183326495
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 13:34 schreef KapBak het volgende:

[..]

Er zijn legio voorbeelden van mensen die financieel onafhankelijk zijn geworden de afgelopen 4 jaar dankzij crypto.
Maar de meesten niet, houd dat in gedachten.
Ook geen 38
pi_183326555
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:53 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Maar de meesten niet, houd dat in gedachten.
Oke ik houd het in gedachten.
pi_183326616
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:57 schreef KapBak het volgende:

[..]

Oke ik houd het in gedachten.
Super, pik!
Ook geen 38
pi_183326638
Geluk blijft een rol spelen. Bill Gates zat bij een universiteit die als eerste een personal computer had. Resources and timing waren juist, naast zijn talent (die wel meer mensen hebben).
Ook geen 38
pi_183326659
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:00 schreef Tenninetyfive het volgende:

[..]

Super, pik!
pi_183327340
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Lambo of Rekt
pi_183327517
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:04 schreef KapBak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ook geen 38
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:11:39 #296
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183327762
quote:
Livin' the good life _O_
Hmz...
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:24:13 #297
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183327935
Vuil zwijn
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:28:11 #298
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183328003
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_183328015
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 12:35 schreef KapBak het volgende:
Wat een kutproject is dat zeg, zet 100 dedicated servers neer en laat ze met elkaar verbinden en je netwerk gaat in een keer sneller. Waarom hebben we scaling niet eerder zo opgelost joh?! AWS is een betere optie dan, kan je gewoon in dollars betalen en hoef je die kut VET token niet te hebben.

*insert this is when the fun begins GIFje*
Is alles behalve decentraal en duurder.
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:31:48 #300
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_183328063
quote:
Niet mooi
Hmz...
  vrijdag 23 november 2018 @ 17:31:59 #301
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_183328071
Alsof decentraal voor iedere situatie de heilige graal is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')