abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183272718
Welkom in het Dating topic.

In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, anaal op de eerste date, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.

Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot :9

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic
✖ Slowchat
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen
✖ Dates/uitjes met de persoon/personen die je als je vaste partner beschouwt

Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
pi_183272778
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 14:13 schreef Halimede het volgende:

[..]

Niet? Ik maak altijd een powerpoint presentatie met alles wat er mis met me is en waarom mijn relaties stuk zijn gegaan :')

Misschien dat ik daarom single ben.

Mogen we het hier ook over scharrels hebben? Want ik heb op dit moment een scharrel die steeds wil dat ik blijf slapen. Dat is niet iets wat ik bij scharrels doe, uit mijn ervaring gaat zoiets op lange termijn heel erg mis en dat wordt altijd ruzie (niet van mijn kant tot nu toe, maar je weet nooit).

Zaterdag heb ik trouwens wel een date, het lijkt me een leuke vent, hij is alleen geen kletskous op Whatsapp dus ik hoop dat het in het echie wat beter is want ik ben ook geen spraakwaterval.
Ik heb alleen maar scharrels gehad die bleven slapen en waar ik bleef slapen en ik heb nog met geen een scharrel ruzie gehad :?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 20 november 2018 @ 21:18:07 #3
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_183272821
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar scharrels gehad die bleven slapen en waar ik bleef slapen en ik heb nog met geen een scharrel ruzie gehad :?
Scharrels houden meestal ook op waar ruzie begint. Die onzin kan je beter voor een relatie bewaren.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_183273036
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Scharrels houden meestal ook op waar ruzie begint. Die onzin kan je beter voor een relatie bewaren.
^O^

Überhaupt scharrels. :')
pi_183273056
Inderdaad Leonoor :) :)
pi_183273151
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:28 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Inderdaad Leonoor :) :)
Hoe staat het met daten? Gaat het? :)
pi_183273160
INDERDAAD LEONOOR!!!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183273172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:31 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Hoe staat het met daten? Gaat het? :)
Nee...... :) :)
pi_183273179
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:32 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Nee...... :) :)
Why?
pi_183273203
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:32 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Why?
Gewoon geen leuke matches....
pi_183273233
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:33 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Gewoon geen leuke matches....
Waar zoek je dan?
pi_183273276
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:34 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Waar zoek je dan?
Heb even Pepper geprobeerd, maar vind die niet handig.....nu even niks.....
pi_183273298
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Heb even Pepper geprobeerd, maar vind die niet handig.....nu even niks.....
Nooit van gehoord. Maar in het dagelijks leven ook niet? Op werk? School?
pi_183273344
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:36 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Nooit van gehoord. Maar in het dagelijks leven ook niet? Op werk? School?
Werk bij bejaarden dus nee.....ha ha! Maar alles op z'n tijd hoor.....nu even niet, straks misschien weer wel :)
pi_183273359
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:18 schreef Dven het volgende:

[..]

Scharrels houden meestal ook op waar ruzie begint. Die onzin kan je beter voor een relatie bewaren.
Mijn eerste scharrel eindigde 8 jaar geleden met ruzie. 4 jaar geleden weer geprobeerd normaal met elkaar om te gaan, maar na 3 weken besloot ze letterlijk 5 minuten nadat we hadden afgesproken het contact af te sluiten met een sms waarin stond dat we geen vrienden meer konden zijn maar ze niet kon uitleggen waarom niet, en dat was dat.
pi_183273381
Mijn date leven zal ik ergens in de loop van 2019 wel weer oppikken, maar om eerlijk te zijn vind ik het eigenlijk ook wel prima als ik gewoon de eeuwige vrijgezel blijf met hier en daar af en toe een scharreltje enz.

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 21:40:05 ]
pi_183273405
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:39 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Je had een leuke match een tijdje terug toch? Maar dat is niets geworden
Steeds als ik iets te dichtbij kom haken mannen af.....
pi_183273468
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Steeds als ik iets te dichtbij kom haken mannen af.....
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_183273497
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Werk bij bejaarden dus nee.....ha ha! Maar alles op z'n tijd hoor.....nu even niet, straks misschien weer wel :)
Ah ok, komt goed hoop ik voor je. En voor MisterLastName.
pi_183273523
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:43 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Ah ok, komt goed hoop ik voor je. En voor MisterLastName.
Dank je
pi_183273533
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:44 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dank je
En voor mezelf een beetje, hihihi.

Missen jullie intimiteit niet?
pi_183273570
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:42 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben altijd eerlijk en oprecht met dates.....echt.....ik zeg ruim op tijd als ik geen date wil....en als ik het wel wil geef ik het echt een kans.....
pi_183273590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:45 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

En voor mezelf een beetje, hihihi.

Missen jullie intimiteit niet?
Mis intimiteit énorm, niet eens de seks, maar gewoon het naast elkaar liggen en knuffelen.
Heb een goede vriendin waar ik af en toe lekker mee mag knuffelen (blijft altijd bij knuffelen) maar dat is toch anders
pi_183273626
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:46 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik ben altijd eerlijk en oprecht met dates.....echt.....ik zeg ruim op tijd als ik geen date wil....en als ik het wel wil geef ik het echt een kans.....
Dat is niet zoals het in mijn geheugen staat, maar dit is topic vervuiling en lichtelijk onnodig, jij succes nog met daten, komt vast goed O+
pi_183273683
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:47 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Mis intimiteit énorm, niet eens de seks, maar gewoon het naast elkaar liggen en knuffelen.
Heb een goede vriendin waar ik af en toe lekker mee mag knuffelen (blijft altijd bij knuffelen) maar dat is toch anders
Ja, herkenbaar. Dat jij gewoon een leuke dame mag vinden!
pi_183273728
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:49 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat is niet zoals het in mijn geheugen staat, maar dit is topic vervuiling en lichtelijk onnodig, jij succes nog met daten, komt vast goed O+
Ik mis denk ik even waarom ik in jouw geheugen sta.....maar jij ook succes met daten :) :)!
pi_183273736
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:51 schreef Eleanoor het volgende:

[..]

Ja, herkenbaar. Dat jij gewoon een leuke dame mag vinden!
Stiekem heb ik een tijd terug al een heeeeeeele leuke dame gevonden, alleen probleem nummer 1 is dat ze geen wederzijdse interesse in mij heeft (ze valt op zo'n beetje alles wat ik niet ben/heb) én het is familie van een van mijn beste vrienden, dus dat is sowieso een no-go.

Ingewikkeld :') Nou is die vriend heel goed in relativeren, heb het er zelfs al een keer met hem over gehad en hij had zoiets van mocht een van mijn vrienden ooit wat krijgen met een nichtje van mij dan is dat helemaal goed, je kan liefde niet sturen.
En daar sta ik natuurlijk helemaal achter _O- Alleen jammer inderdaad dat je liefde niet kan sturen _O-

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 21:55:14 ]
pi_183274177
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:53 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Stiekem heb ik een tijd terug al een heeeeeeele leuke dame gevonden, alleen probleem nummer 1 is dat ze geen wederzijdse interesse in mij heeft (ze valt op zo'n beetje alles wat ik niet ben/heb) én het is familie van een van mijn beste vrienden, dus dat is sowieso een no-go.

Ingewikkeld :') Nou is die vriend heel goed in relativeren, heb het er zelfs al een keer met hem over gehad en hij had zoiets van mocht een van mijn vrienden ooit wat krijgen met een nichtje van mij dan is dat helemaal goed, je kan liefde niet sturen.
En daar sta ik natuurlijk helemaal achter _O- Alleen jammer inderdaad dat je liefde niet kan sturen _O-
Liefde kun je prima sturen net als dat je geluk moet afdwingen.

Nooit gegarandeerd succes alleen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183274230
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:14 schreef ludovico het volgende:

[..]

Liefde kun je prima sturen net als dat je geluk moet afdwingen.

Nooit gegarandeerd succes alleen.
Heb liever dat het gebeurd omdat er ook écht wederzijdse interesse is en zo'n soort klik, dan dat er eerst gedraaid word en gestuurd en dat je dan 1-2 jaar verder ben bij wijze van
pi_183274289
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:17 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb liever dat het gebeurd omdat er ook écht wederzijdse interesse is en zo'n soort klik, dan dat er eerst gedraaid word en gestuurd en dat je dan 1-2 jaar verder ben bij wijze van
Dat is niet hoe ik sturen definieer. Gewoon je beste leukste sociale zelf proberen te zijn en een beetje je best doen... En oefening baart kunst.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183274347
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is niet hoe ik sturen definieer. Gewoon je beste leukste sociale zelf proberen te zijn en een beetje je best doen... En oefening baart kunst.
Ja dat is mijn probleem dus niet zo zeer. Probeer altijd m`n beste "ik" te zijn zeg maar, maar dat werkt merk ik toch een beetje averechts, want óf ik word dan gezien als Nice Guy of het is "Snap echt niet dat jij nog geen vriendin hebt" en het enige wat ik dan kan zeggen is eh... Innerlijk is niet alles helaas.
pi_183274539
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:22 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja dat is mijn probleem dus niet zo zeer. Probeer altijd m`n beste "ik" te zijn zeg maar, maar dat werkt merk ik toch een beetje averechts, want óf ik word dan gezien als Nice Guy of het is "Snap echt niet dat jij nog geen vriendin hebt" en het enige wat ik dan kan zeggen is eh... Innerlijk is niet alles helaas.
Je komt gewoon niet zo snel mensen tegen naar mijn idee... Maar misschien anderen wel maar voor mij gaat dat voornamelijk moeizaam.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183274602
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je komt gewoon niet zo snel mensen tegen naar mijn idee... Maar misschien anderen wel maar voor mij gaat dat voornamelijk moeizaam.
De laatste tijd is het afgezwakt, maar er was een periode waarin ik echt op vrij regelmatige basis nieuwe mensen leerde kennen. Alleen dan bleef het bij of 1 a 2 x daten, of vriendschap óf er werd wat gezoend maar verder puur vriendschappelijk.

En tegenwoordig heb ik zoiets van vind het wel prima, mocht er ooit een leuke dame mij óók leuk vinden en het klikt dusdanig dat er toekomst in zit dan sluit ik niets uit, maar als dat niet gebeurd dan is dat ook prima en hou ik het bij een scharrel zo nu en dan.
Merk dat ik op wat vrienden na sowieso niet echt meer behoefte heb aan (veel) mensen om mij heen.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 20 november 2018 @ 22:45:30 #34
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183274793
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
INDERDAAD LEONOOR!!!
:') :').
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_183274905
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Heb even Pepper geprobeerd, maar vind die niet handig.....nu even niks.....
Niet FOK/FoBo gebruiken :')
pi_183274951
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:34 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

De laatste tijd is het afgezwakt, maar er was een periode waarin ik echt op vrij regelmatige basis nieuwe mensen leerde kennen. Alleen dan bleef het bij of 1 a 2 x daten, of vriendschap óf er werd wat gezoend maar verder puur vriendschappelijk.

En tegenwoordig heb ik zoiets van vind het wel prima, mocht er ooit een leuke dame mij óók leuk vinden en het klikt dusdanig dat er toekomst in zit dan sluit ik niets uit, maar als dat niet gebeurd dan is dat ook prima en hou ik het bij een scharrel zo nu en dan.
Merk dat ik op wat vrienden na sowieso niet echt meer behoefte heb aan (veel) mensen om mij heen.
Naja ik wil het wel meer. Meer mijn bek opentrekken dus.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183275725
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 22:51 schreef Techno het volgende:

[..]

Niet FOK/FoBo gebruiken :')
Ging vroeger prima, maar nu is het al lang en breed afgezwakt :') In DM van vrouwen komen gaat ook niet meer want die zit al vol met "Leuke foto :) " en dat soort dergelijke dingen waar jochies van 17 mee denken te scoren.
pi_183275755
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:24 schreef MisterLastName het volgende:
Ging vroeger prima, maar nu is het al lang en breed afgezwakt :') In DM van vrouwen komen gaat ook niet meer want die zit al vol met "Leuke foto :) " en dat soort dergelijke dingen waar jochies van 17 mee denken te scoren.
Werkt nog steeds, tenminste voor mij wel. :')
pi_183275780
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:25 schreef Techno het volgende:

[..]

Werkt nog steeds, tenminste voor mij wel. :')
Ligt er natuurlijk aan bij wie je het doet :')
pi_183275790
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:27 schreef MisterLastName het volgende:
Ligt er natuurlijk aan bij wie je het doet :')
Of hoe je eruit ziet. :P
pi_183275834
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:27 schreef Techno het volgende:

[..]

Of hoe je eruit ziet. :P
Dat is altijd een verrassing natuurlijk :D
Zeker als je nooit in US post of geen FoBo gebruikt!
pi_183275921
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:29 schreef MisterLastName het volgende:
Dat is altijd een verrassing natuurlijk :D
Zeker als je nooit in US post of geen FoBo gebruikt!
Dat is waar. Alleen heb ik zat foto's gepost door de jaren heen én heb ik een fobo. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 23:34:47 ]
pi_183275956
Maar goed, ontopic maar weer. Anders worden de modjes weer boos.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2018 23:34:26 ]
pi_183276208
Valt mij trouwens op, dat Filipijnse vrouwen allemaal stuk voor stuk hetzelfde zijn :')
Heb vorig jaar een Filipijnse als scharrel gehad, die wilde het alleen maar doen met het licht uit, sprak tijdens de autorit van haar woonplaats en naar haar woonplaats 10 zinnen :') En een van de eerste dingen die ze vroeg was "So, what is your job?" en "How much money you earn?"

Vond het niet erg dat ze dat vroeg, maar over de afgelopen zeg 18 maanden sinds haar contact heb ik denk ik op MeetMe met 15 vrouwen gepraat uit de Filipijnen (gek genoeg zijn die het happigst op contact, begint ook meestal vanuit hun kant) en ze stellen in de eerste minuut 2 vragen, dat is where are you from en how are you, niks mis mee. Maar daarna komt áltijd de vraag zoals bovenstaande. En oh wee als je zegt dat je alleen in het weekend werkt of dat je maar 2 of 3 dagen per week werkt :')

Heb ook al 3 Fillipijnse vrouwen gehad die mij hun bankgegevens stuurde met "You are a rich Netherland man right? Can you send me 100 dollar, my mom is sick" nadat ze 3 dagen offline waren :')

Wat is dat toch?
pi_183276274
Hoe ontmoet je zoveel Filipijnse dames dan, zit er een Filipijnse massage salon bij je tegenover de straat?
pi_183276357
Nee, ik zat een tijd op MeetMe, zo'n datingsite, maar gebruikte het vooral voor contacten.
Viel mij echt op dat Fillipijnse vrouwen heel erg uit zijn op geld.
Amerikaanse vrouwen zijn trouwens serieus daar énorm arrogant en je moet niet denken dat je daar een fatsoenlijk gesprek mee kan hebben want die weten ALLES op zichzelf te betrekken (then again, Amerikanen zijn raar volk...)
pi_183278071
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:52 schreef MisterLastName het volgende:
Nee, ik zat een tijd op MeetMe, zo'n datingsite, maar gebruikte het vooral voor contacten.
Viel mij echt op dat Fillipijnse vrouwen heel erg uit zijn op geld.
Amerikaanse vrouwen zijn trouwens serieus daar énorm arrogant en je moet niet denken dat je daar een fatsoenlijk gesprek mee kan hebben want die weten ALLES op zichzelf te betrekken (then again, Amerikanen zijn raar volk...)
Waarom zit je op die sites om vrouwen te leren kennen? Woon je niet in NL of heb je plannen om te emigreren?

Ik volgde een paar van die Insta accounts, vermoedelijk Amerikaans waar screens worden geplaatst van chats in datingapps. Wat mij opvalt is dat Amerikaanse vrouwen heel snel op hun pik getrapt zijn in zo'n chat als er ook maar 1 flirterige opmerkingen word gemaakt:P
pi_183278141
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:44 schreef MisterLastName het volgende:


Wat is dat toch?
dit is wel echt de meest naïeve vraag ooit op FOK gesteld geloof ik
pi_183278283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:44 schreef MisterLastName het volgende:
Valt mij trouwens op, dat Filipijnse vrouwen allemaal stuk voor stuk hetzelfde zijn :')
Heb vorig jaar een Filipijnse als scharrel gehad, die wilde het alleen maar doen met het licht uit, sprak tijdens de autorit van haar woonplaats en naar haar woonplaats 10 zinnen :') En een van de eerste dingen die ze vroeg was "So, what is your job?" en "How much money you earn?"

Vond het niet erg dat ze dat vroeg, maar over de afgelopen zeg 18 maanden sinds haar contact heb ik denk ik op MeetMe met 15 vrouwen gepraat uit de Filipijnen (gek genoeg zijn die het happigst op contact, begint ook meestal vanuit hun kant) en ze stellen in de eerste minuut 2 vragen, dat is where are you from en how are you, niks mis mee. Maar daarna komt áltijd de vraag zoals bovenstaande. En oh wee als je zegt dat je alleen in het weekend werkt of dat je maar 2 of 3 dagen per week werkt :')

Heb ook al 3 Fillipijnse vrouwen gehad die mij hun bankgegevens stuurde met "You are a rich Netherland man right? Can you send me 100 dollar, my mom is sick" nadat ze 3 dagen offline waren :')

Wat is dat toch?
Een vorm van prostitutie en daarmee offtopic. ;)
pi_183279266
Vanavond date! Vind het best wel weer spannend! :+
pi_183279360
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Vanavond date! Vind het best wel weer spannend! :+
Succes :) Wat ga je doen?
  woensdag 21 november 2018 @ 09:30:35 #52
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183279419
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 23:48 schreef Aneurism het volgende:
Hoe ontmoet je zoveel Filipijnse dames dan, zit er een Filipijnse massage salon bij je tegenover de straat?
:')
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183279667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:25 schreef Feddd het volgende:

[..]

Succes :) Wat ga je doen?
Ik ga haar leren schaatsen en daarna een drankje :9
pi_183279696
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:17 schreef Themeparktommy het volgende:
Vanavond date! Vind het best wel weer spannend! :+
Leuk :D Alvast veel plezier :D
pi_183279757
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik ga haar leren schaatsen en daarna een drankje :9
Tof! Heel veel plezier! O+
Gek? kan je dat eten?
pi_183280431
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik ga haar leren schaatsen en daarna een drankje :9
Ah dat is wel een leuke date, moet ik ook eens overwegen in de toekomst. Heb een schaatsbaan op 10 minuten lopen van huis. Dat ik daar nooit eerder op gekomen ben :+
pi_183283474
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 06:41 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zit je op die sites om vrouwen te leren kennen? Woon je niet in NL of heb je plannen om te emigreren?

Ik volgde een paar van die Insta accounts, vermoedelijk Amerikaans waar screens worden geplaatst van chats in datingapps. Wat mij opvalt is dat Amerikaanse vrouwen heel snel op hun pik getrapt zijn in zo'n chat als er ook maar 1 flirterige opmerkingen word gemaakt:P
Waarom ik op die sites zat? Vooral voor de praatjes, meeste contact waren Nederlandse of Belgische vrouwen, vooral Aziatische die mij berichtjes stuurden met dat ik "Handsome" was en dat ze wel hielden van een "Big tough guy" dan weet je al hoe laat het is :")

Amerikaanse vrouwen zijn heel snel op hun pik getrapt, en oh wee als je iets aan ze vraagt over Amerika wat IEDEREEN zou moeten weten omdat USA USA USA USA USA!!1!!!1111 :') Dan heb je het gedaan hoor.
Maar als jij het bijvoorbeeld kenbaar maakt dat je het gek vind dat zij Amsterdam ziet als los staand land heb je ook de poppen aan het dansen en dan ben je ignorant :')
pi_183284474
Ik had onlangs een date en er staat binnen 2 weken een nieuwe date gepland.

Is het een goed of slecht teken wanneer je elkaar enkele dagen niet spreekt?
pi_183284567
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had onlangs een date en er staat binnen 2 weken een nieuwe date gepland.

Is het een goed of slecht teken wanneer je elkaar enkele dagen niet spreekt?
Ligt er denk ik aan hoe het contact voorheen was, als je af en toe op de dag wel eens wat stuurde lijkt me dat niet zo gek. Als je eerst hele dag door appt en nu ineens niet meer is het wat vreemder.
En ik merk ook dat na de eerste date app contact wel wat minder wordt, weet niet of anderen hier dat ook ondervinden?
pi_183284645
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:41 schreef Feddd het volgende:

[..]

Ligt er denk ik aan hoe het contact voorheen was, als je af en toe op de dag wel eens wat stuurde lijkt me dat niet zo gek. Als je eerst hele dag door appt en nu ineens niet meer is het wat vreemder.
En ik merk ook dat na de eerste date app contact wel wat minder wordt, weet niet of anderen hier dat ook ondervinden?
Hier ook. Misschien omdat de nieuwsgierigheid er een beetje af is.
pi_183284646
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had onlangs een date en er staat binnen 2 weken een nieuwe date gepland.

Is het een goed of slecht teken wanneer je elkaar enkele dagen niet spreekt?
Ligt er helemaal aan, ook wat Feddd zegt. Als je elke dag gewoon contact had is het niet zo raar.
Als er een paar dagen radio stilte is van weerskanten en opeens wil ze een date inplannen dan zou ik mij even op m`n achterhoofd krabben.
pi_183284674
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:46 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ligt er helemaal aan, ook wat Feddd zegt. Als je elke dag gewoon contact had is het niet zo raar.
Als er een paar dagen radio stilte is van weerskanten en opeens wil ze een date inplannen dan zou ik mij even op m`n achterhoofd krabben.
Neen date stond al gepland, maar we gaven allebei aan dat appen niet altijd handig is aangezien we allebei best een druk leven hebben.


Maar hoe melig het ook klink..... ik mis haar ;(
pi_183284687
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had onlangs een date en er staat binnen 2 weken een nieuwe date gepland.

Is het een goed of slecht teken wanneer je elkaar enkele dagen niet spreekt?
Hangt er net vanaf wat voor contact het is als je wel weer een keer appt he.
Is het "ik heb zin in -insert dag volgende dat- winkwink", dan lijkt het wat positiever dan wanneer het plichtmatig is als hey hoe is het, ja goed..... krekels.....
A mind with a heart of it's own
pi_183284707
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:41 schreef Feddd het volgende:

[..]

En ik merk ook dat na de eerste date app contact wel wat minder wordt, weet niet of anderen hier dat ook ondervinden?
Dit dus, voor de eerste echte date waren we constant aan het praten.
pi_183284764
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:41 schreef Feddd het volgende:

[..]
En ik merk ook dat na de eerste date app contact wel wat minder wordt, weet niet of anderen hier dat ook ondervinden?
Verschilt, heb meerdere dates gehad waarbij het na de 1e date echt nog super verliep, maar heb ook 2 dates gehad waarbij de ene toen ik terugliep naar de auto al riep "die kleur is kankergay vriend" :') Dus het app contact was toen ik thuis was snel afgesloten _O-

En heb 1 andere date gehad waarbij ik op haar steunde (Had m'n hand op d'r schouder om niet om te tyfen :') ) en toen was het "Heb liever dat je die hand weghaalt anders krijg je een knal dalijk" bleek een enorme borderliner te zijn vertelde ze mij achteraf :') Toen stopte dat contact ook na 2 uur over en weer appen :') Maar de rest van het app contact met dates die langer duurden dan 1 date (kek) waren over het algemeen nog net zo leuk en spontaan als voor de 1e date :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 14:52:16 ]
pi_183284779
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:48 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Neen date stond al gepland, maar we gaven allebei aan dat appen niet altijd handig is aangezien we allebei best een druk leven hebben.

Maar hoe melig het ook klink..... ik mis haar ;(
Niet te druk om maken dus, en anders gewoon iets sturen zoals DrMarten zegt.
pi_183284838
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:51 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Verschilt, heb meerdere dates gehad waarbij het na de 1e date echt nog super verliep, maar heb ook 2 dates gehad waarbij de ene toen ik terugliep naar de auto al riep "die kleur is kankergay vriend" :') Dus het app contact was toen ik thuis was snel afgesloten _O-

En heb 1 andere date gehad waarbij ik op haar steunde (Had m'n hand op d'r schouder om niet om te tyfen :') ) en toen was het "Heb liever dat je die hand weghaalt anders krijg je een knal dalijk" bleek een enorme borderliner te zijn vertelde ze mij achteraf :') Toen stopte dat contact ook na 2 uur over en weer appen :') Maar de rest van het app contact met dates die langer duurden dan 1 date (kek) waren over het algemeen nog net zo leuk en spontaan als voor de 1e date :D
Dus _O-
pi_183284863
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:48 schreef Fushia2 het volgende:

[..]

Neen date stond al gepland, maar we gaven allebei aan dat appen niet altijd handig is aangezien we allebei best een druk leven hebben.

Maar hoe melig het ook klink..... ik mis haar ;(
Als jullie allebei een druk leven hebben heb je niet veel om je druk over te maken, die reageert echt wel weer wanneer ze het wat rustiger heeft.. EN anders kan je altijd zelf ff een balletje opgooien :')

En dat je d'r mist kan ik mij wel in komen, maar aan de andere kant jullie hadden 1 date, dus als ze nu weinig tijd voor je vrij maakt m.b.t appen en dergelijke dan mis je er verder ook niet heel veel aan, ligt een beetje aan je gevoel erbij.

Had 1 vriendin (gewoon normale vriendin :') ) die had er een handje van om soms midden in een gesprek op WhatsApp niets meer te zeggen en dan dagen later opeens weer te reageren over iets totaal anders. En die was absoluut niet druk, ging 2 dagen per week naar school en zat de rest van de dagen thuis.

Maar heb nu óók een vriendin en die werkt elke dag en heeft daarnaast ook een best druk bestaan, en die maakt áltijd tijd om te appen, of te bellen.. Ligt ook aan diegene zijn/haar insteek. Hoe belangrijk ben jij voor diegene, apprecieert diegene jou wel, jouw vriendschap etc.
pi_183284875
Maar nog paar dagen en ik zie haar O+
pi_183284892
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Dus _O-
Ja, maak wat mee :')
Zelfs m'n laatste date was niet zó ongemakkelijk :')
pi_183284926
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:51 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Verschilt, heb meerdere dates gehad waarbij het na de 1e date echt nog super verliep, maar heb ook 2 dates gehad waarbij de ene toen ik terugliep naar de auto al riep "die kleur is kankergay vriend" :') Dus het app contact was toen ik thuis was snel afgesloten _O-

En heb 1 andere date gehad waarbij ik op haar steunde (Had m'n hand op d'r schouder om niet om te tyfen :') ) en toen was het "Heb liever dat je die hand weghaalt anders krijg je een knal dalijk" bleek een enorme borderliner te zijn vertelde ze mij achteraf :') Toen stopte dat contact ook na 2 uur over en weer appen :') Maar de rest van het app contact met dates die langer duurden dan 1 date (kek) waren over het algemeen nog net zo leuk en spontaan als voor de 1e date :D
Jezus, wat waren dat voor tokkies :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_183284942
Maar ik denk dat ik gewoon te snel wil gaan oon en dit is niet zo goed.Zij vindt me leuk maar gevoelens komen niet heel erg snel en ik ben Stiekem al echt veriefd denk ik...
.

Wil haar natuurlijk ook nket opjagen en verder van me af duwen.... ;( :+
pi_183285012
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:51 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Verschilt, heb meerdere dates gehad waarbij het na de 1e date echt nog super verliep, maar heb ook 2 dates gehad waarbij de ene toen ik terugliep naar de auto al riep "die kleur is kankergay vriend" :') Dus het app contact was toen ik thuis was snel afgesloten _O-

En heb 1 andere date gehad waarbij ik op haar steunde (Had m'n hand op d'r schouder om niet om te tyfen :') ) en toen was het "Heb liever dat je die hand weghaalt anders krijg je een knal dalijk" bleek een enorme borderliner te zijn vertelde ze mij achteraf :') Toen stopte dat contact ook na 2 uur over en weer appen :') Maar de rest van het app contact met dates die langer duurden dan 1 date (kek) waren over het algemeen nog net zo leuk en spontaan als voor de 1e date :D
Holy shit, ik dacht dat ik rare vrouwen (en mannen) ontmoette via datingapps, maar die dates mogen er ook wel zijn zeg.
pi_183285083
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Jezus, wat waren dat voor tokkies :D
Die ene meid was op WhatsApp écht een schatje en was gedurende de date ook echt wel lief (op wat dubieuze opmerkingen richting bevolkingsgroepen na) en had ook echt zoiets van nou, hier zit wel potentie in en we zouden 3 dagen later weer gaan daten. Totdat ze m'n auto zag en dus riep dat mijn kleur "kankergay" is en toen had ik het eigenlijk wel gehad :') Eenerzijds stom natuurlijk dat ik dat de uitkomst laat bepalen, aan de andere kant... Het is je 1e date en dan meteen al zo over iemand zijn/haar eigendommen praten eh :')

En die andere sja.. Was sowieso een hele ongemakkelijke date, heb er 1 uur gezeten maar leek wel 1 week.. Praatte alleeeeeeeeeeeeen maar over zichzelf en haar trips naar de dierentuin :') Bood me niks te drinken aan, op een gegeven moment zaten we op haar bank en wilde ze mij wat op haar telefoon laten zien maar ik zat precies in zo'n put in de bank dus gleed weg :') Besloot m'n hand op haar schouder te leggen en toen kwam dus die opmerking dat ze me een knal zou geven.

Toen ik thuis kwam heeft die 1e overigens niet haar excuses gemaakt maar geroepen dat ik misschien wel homo zou zijn i.v.m de auto waar ik in reed en de kleur (juist ja) en de 2e had excuses gemaakt maar haalde ook direct voor al haar acties haar lijst met problemen tevoorschijn oeps :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 15:07:21 ]
pi_183285098
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:56 schreef MisterLastName het volgende:
Maar heb nu óók een vriendin en die werkt elke dag en heeft daarnaast ook een best druk bestaan, en die maakt áltijd tijd om te appen, of te bellen.. Ligt ook aan diegene zijn/haar insteek. Hoe belangrijk ben jij voor diegene, apprecieert diegene jou wel, jouw vriendschap etc.
Precies. Te druk? Dat is gewoon onzin. Het is een gewoon kwestie van prioriteiten.
Niemand heeft het té druk om ff een berichtje te sturen, zoiets kost je hooguit een minuutje.
pi_183285106
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:06 schreef Techno het volgende:

[..]

Precies. Te druk? Dat is gewoon onzin. Het is een gewoon kwestie van prioriteiten.
Niemand heeft het té druk om ff een berichtje te sturen, zoiets kost je hooguit een minuutje.
Niet weer deze discussie _O-
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183285134
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:03 schreef Opnaarutrecht het volgende:

[..]

Holy shit, ik dacht dat ik rare vrouwen (en mannen) ontmoette via datingapps, maar die dates mogen er ook wel zijn zeg.
Nee, denk dat ik wel de kroon span :')
Had 4 jaar terug echt een schat van een meid leren kennen via Facebook notabene. Daar 3 maanden mee gedate en gedaan, dat was volgens haar familie, volgens mijn familie en volgens beide vrienden toch écht wel een lot uit de loterij.

Op een gegeven moment ging ze op vakantie, na de vakantie appt ze mij met dat ze mij friendzoned omdat ze niets meer voor mij voelde, en 2 weken later had ze een relatie met iemand.... allrightio
pi_183285172
quote:
17s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:07 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Niet weer deze discussie _O-
Snap Techno wel, kijk gewoon even een appje sturen met hoe je dag was of wat je gaat doen en eventueel excuses maken omdat je de rest van de week nauwelijks/niet op app bent is een kleine moeite.

Aan de andere kant moet het ook niet zo zijn dat je maar klakkeloos kan verwachten dat iemand je op je wenken bedient en jou appt wanneer het jou uitkomt.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 15:12:50 ]
pi_183285201
Braddie, ben jij dat?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183285219
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 14:37 schreef Fushia2 het volgende:
Ik had onlangs een date en er staat binnen 2 weken een nieuwe date gepland.

Is het een goed of slecht teken wanneer je elkaar enkele dagen niet spreekt?
Geen teken an sich. Iedereen heeft een andere manier van communiceren. De een zit de hele dag op dat ding te appen en de ander legt dat ding weg en kijkt er een paar uur later misschien weer eens op.

Maar het staat jou vrij om iets te sturen als je contact wil. ;)
pi_183285226
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:11 schreef Ludachrist het volgende:
Braddie, ben jij dat?
Hmmmmmmmmm
pi_183285244
Ik ben vooral nu benieuwd naar die kleur van je auto :@
pi_183285255
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben vooral nu benieuwd naar die kleur van je auto :@
Baby blauw :')
Mijn huidige auto is Donkerblauw/Zilver dus een stuk "mannelijker" maar dan nog, de kleur van je auto hoort toch niks uit te maken _O-
pi_183285258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:14 schreef Themeparktommy het volgende:
Ik ben vooral nu benieuwd naar die kleur van je auto :@
Roze?
pi_183285281
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:15 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Baby blauw :')
Mijn huidige auto is Donkerblauw/Zilver dus een stuk "mannelijker" maar dan nog, de kleur van je auto hoort toch niks uit te maken _O-
Maar wat voor auto dan? Want op een 911 kom je daar wel mee weg.

Maar een twingo, ja.

Niet dat het heel relevant is, maar ach, mag iemand jou niet een beetje plagen? Het feit dat jij het je zo aantrekt zegt ook veel over jou.
pi_183285294
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:15 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Baby blauw :')
Mijn huidige auto is Donkerblauw/Zilver dus een stuk "mannelijker" maar dan nog, de kleur van je auto hoort toch niks uit te maken _O-
Oooh!

Het is ook wel de manier waarop ze het zei... al dat ge-kker is zo'n enorme afknapper... Als je het dan nog in een grappige setting gooit oke... dan mag je best zeggen dat mijn auto zogenaamd misschien meer mannen dan vrouwen aantrekt, het is maar hoe je het brengt ;)
pi_183285296
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar wat voor auto dan? Want op een 911 kom je daar wel mee weg.

Maar een twingo, ja.

Niet dat het heel relevant is, maar ach, mag iemand jou niet een beetje plagen? Het feit dat jij het je zo aantrekt zegt ook veel over jou.
Nou het was ook een Twingo _O-

Oh, je mag mij best plagen hoor, werd door genoeg vrouwen geplaagd om die auto :') Alleen de woordkeuze hoeft voor mij niet zo, denk dat ik vooral daar op afknapte. Tokkies gonna tok.
pi_183285309
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:47 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Ik ga haar leren schaatsen en daarna een drankje :9
Dat klinkt als echt een super leuke date! Veel plezier!

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb alleen maar scharrels gehad die bleven slapen en waar ik bleef slapen en ik heb nog met geen een scharrel ruzie gehad :?
Misschien duren mijn scharrels ook net iets te lang. Mijn laatste 2 scharrels begonnen met "dit is alleen scharrelen, niks serieus, geen gevoelens of gedoe". Dikke prima daar kan ik me zonder problemen aan houden (ontwikkel sowieso niet zo snel gevoelens voor iemand), maar eindigden dan toch met dat de mannen op iets stoms enorm boos werden waarna ik vervolgens moeite moest doen om de échte reden te achterhalen. Drie maal raden? Ze wilden toch meer.

Nou ben ik iemand die daar echt wel over wil praten, maar dan moet je niet moeilijk gaan lopen doen :@

En waarom überhaupt een scharrel? Soms ontmoet je iemand waar je sexueel wel mee klikt, of ben je niet in de juiste mindset bent voor iets serieus.

(Vorige topic las ik dat wat mensen dachten dat ik iemand was, maar ik ben niemand. Ik had misschien 4 of 5 keer gepost met mijn oude account)
pi_183285318
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar wat voor auto dan? Want op een 911 kom je daar wel mee weg.

Toch lijkt een baby-blauwe 911 me ook niet heel erg mannelijk... Vooral omdat ik de 911 al een vrouwelijke auto vind >:) :@
pi_183285319
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:08 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee, denk dat ik wel de kroon span :')
Had 4 jaar terug echt een schat van een meid leren kennen via Facebook notabene. Daar 3 maanden mee gedate en gedaan, dat was volgens haar familie, volgens mijn familie en volgens beide vrienden toch écht wel een lot uit de loterij.

Op een gegeven moment ging ze op vakantie, na de vakantie appt ze mij met dat ze mij friendzoned omdat ze niets meer voor mij voelde, en 2 weken later had ze een relatie met iemand.... allrightio
Dat is superkut. Anders kan ik het niet omschrijven. Gewoon volhouden!
pi_183285350
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:06 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Die ene meid was op WhatsApp écht een schatje en was gedurende de date ook echt wel lief (op wat dubieuze opmerkingen richting bevolkingsgroepen na) en had ook echt zoiets van nou, hier zit wel potentie in en we zouden 3 dagen later weer gaan daten. Totdat ze m'n auto zag en dus riep dat mijn kleur "kankergay" is en toen had ik het eigenlijk wel gehad :') Eenerzijds stom natuurlijk dat ik dat de uitkomst laat bepalen, aan de andere kant... Het is je 1e date en dan meteen al zo over iemand zijn/haar eigendommen praten eh :')

En die andere sja.. Was sowieso een hele ongemakkelijke date, heb er 1 uur gezeten maar leek wel 1 week.. Praatte alleeeeeeeeeeeeen maar over zichzelf en haar trips naar de dierentuin :') Bood me niks te drinken aan, op een gegeven moment zaten we op haar bank en wilde ze mij wat op haar telefoon laten zien maar ik zat precies in zo'n put in de bank dus gleed weg :') Besloot m'n hand op haar schouder te leggen en toen kwam dus die opmerking dat ze me een knal zou geven.

Toen ik thuis kwam heeft die 1e overigens niet haar excuses gemaakt maar geroepen dat ik misschien wel homo zou zijn i.v.m de auto waar ik in reed en de kleur (juist ja) en de 2e had excuses gemaakt maar haalde ook direct voor al haar acties haar lijst met problemen tevoorschijn oeps :')
Ik was bij de opmerkingen over bepaalde bevolkingsgroepen al afgehaakt:p
pi_183285361
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:17 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nou het was ook een Twingo _O-

Oh, je mag mij best plagen hoor, werd door genoeg vrouwen geplaagd om die auto :') Alleen de woordkeuze hoeft voor mij niet zo, denk dat ik vooral daar op afknapte. Tokkies gonna tok.
Als man is er ook eigenlijk geen goede kleur voor een twingo.

Maar als je haar een tokkie vindt, waarom dan niet al na één drankje weg?
pi_183285367
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Toch lijkt een baby-blauwe 911 me ook niet heel erg mannelijk... Vooral omdat ik de 911 al een vrouwelijke auto vind >:) :@
Nou, liever een baby blauwe Twingo dan een baby blauwe 911. 911 is een bloed mooie auto, maar dan in't zwart of zilver of groen :D
pi_183285384
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:20 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nou, liever een baby blauwe Twingo dan een baby blauwe 911. 911 is een bloed mooie auto, maar dan in't zwart of zilver of groen :D
Of knalrood kan dan nog wel :9
pi_183285386
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:20 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik was bij de opmerkingen over bepaalde bevolkingsgroepen al afgehaakt:p
Direct na die opmerkingen zei ik dan ook dat ik weg ging :') Maar ik gaf haar nog wel het voordeel van de twijfel op dat moment, iedereen zegt wel eens domme dingen. Maar ze had het in mijn ogen verpest na de wandeling richting de auto :')
pi_183285413
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch lijkt een baby-blauwe 911 me ook niet heel erg mannelijk... Vooral omdat ik de 911 al een vrouwelijke auto vind >:) :@

Zet maar voor de deur hoor.
pi_183285414
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:20 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Als man is er ook eigenlijk geen goede kleur voor een twingo.

Maar als je haar een tokkie vindt, waarom dan niet al na één drankje weg?
Dat klopt, al zijn het wel schattige autootjes :')
Nou, ik ging na 1 drankje weg, en ik vond haar een tokkie maar ze was hartstikke lief dus gaf haar het voordeel van de twijfel, ja zelfs na die opmerkingen over bevolkingsgroepen (Had te maken met asielzoekers geen idee meer wat precies en maakt ook niet uit) maar toen ze tijdens het lopen naar de auto die opmerking plaatste had ik'm eigenlijk wel zitten
pi_183285426
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Toch lijkt een baby-blauwe 911 me ook niet heel erg mannelijk... Vooral omdat ik de 911 al een vrouwelijke auto vind >:) :@
Dat mag natuurlijk.

Toch denk ik niet dat je snel die opmerking krijgt als je hiermee aan komt rijden:



(Ik zou als ik zo’n auto zou bestellen trouwens gewoon zwart kiezen, maar dat is omdat ik van drie maal daags poetsen houd) ;)
pi_183285431
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:23 schreef Techno het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zet maar voor de deur hoor.
Verkoop ik'm morgen nog.

Dit is toch een stuk sympathieker:
Oke zo met die niet meegespoten bumpers niet zo erg, maar dat kleurtje O+
pi_183285458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:24 schreef MisterLastName het volgende:
Dit is toch een stuk sympathieker:
[ afbeelding ] Oke zo met die niet meegespoten bumpers niet zo erg, maar dat kleurtje O+
Dat kleurtje is niks gays aan. Die Twingo however... >:)
pi_183285476
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:23 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat klopt, al zijn het wel schattige autootjes :')
Nou, ik ging na 1 drankje weg, en ik vond haar een tokkie maar ze was hartstikke lief dus gaf haar het voordeel van de twijfel, ja zelfs na die opmerkingen over bevolkingsgroepen (Had te maken met asielzoekers geen idee meer wat precies en maakt ook niet uit) maar toen ze tijdens het lopen naar de auto die opmerking plaatste had ik'm eigenlijk wel zitten
Schattig. Dat zei jij echt over een auto. Ik onderdruk nu even de tokkie in mij. 🤐 😉

Maar serieus: dan is er toch ook niets verloren. Jullie passen niet bij elkaar. Prima.
pi_183285481
Hahaha, ik probeer weer on-topic te gaan :P

Zin in vanavond! Had ik dat al gezegd? :9
pi_183285490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Hahaha, ik probeer weer on-topic te gaan :P

Zin in vanavond! Had ik dat al gezegd? :9
Ben je zenuwachtig?
pi_183285499
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:27 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Schattig. Dat zei jij echt over een auto. Ik onderdruk nu even de tokkie in mij. 🤐 😉

Maar serieus: dan is er toch ook niets verloren. Jullie passen niet bij elkaar. Prima.
Ja, het IS een schattig autootje, net zoals een Multipla een lelijke auto is, een 911 een stoere auto en een Model S een bloedmooie auto.
pi_183285505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:28 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ben je zenuwachtig?
Denk dat dat nog wel komt...
Als je een beetje voor je uit staat te staren waar ze blijft
pi_183285506
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:24 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Verkoop ik'm morgen nog.

Dit is toch een stuk sympathieker:
[ afbeelding ] Oke zo met die niet meegespoten bumpers niet zo erg, maar dat kleurtje O+
Er is serieus iets mis met jouw smaak voor wat betreft auto’s.

Vind ik.
pi_183285521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Denk dat dat nog wel komt...
Als je een beetje voor je uit staat te staren waar ze blijft
Zorgen dat je later komt :p
pi_183285528
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:28 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja, het IS een schattig autootje, net zoals een Multipla een lelijke auto is, een 911 een stoere auto en een Model S een bloedmooie auto.
Voor dat laatste dan ‘dank’. Ik kon hem trouwens niet in babyblauw bestellen. ;)
pi_183285541
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:28 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Denk dat dat nog wel komt...
Als je een beetje voor je uit staat te staren waar ze blijft
Ooit meegemaakt dat ze niet op komen draven?

Zenuwachtig voor de eerste date is een concept dat ik nooit zal snappen trouwens.
pi_183285556
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ooit meegemaakt dat ze niet op komen draven?

Zenuwachtig voor de eerste date is een concept dat ik nooit zal snappen trouwens.
Nee? :D

Ik vind het zo erg dat ik mijzelf elke keer afvraag wat ik mezelf toch aan doe :')
pi_183285583
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ooit meegemaakt dat ze niet op komen draven?

Zenuwachtig voor de eerste date is een concept dat ik nooit zal snappen trouwens.
Nee, gelukkig niet.. Maar daarom kan het niet alsnog een keer gebeuren... :+

Jaa.. die zenuwen zijn vooral gebaseerd op het feit dat je een paar foto's hebt gezien en voor het eerst alles gaat zien, ruiken en misschien proeven... Meestal na een paar minuten zijn die zenuwen volledig weg.
pi_183285606
Ik was voor de laatste date met goudentand echt verschrikkelijk zenuwachtig... En het was ook niet gelijk weg. Dus zei gelijk geef mij even 5 min :P
pi_183285635
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:31 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nee? :D

Ik vind het zo erg dat ik mijzelf elke keer afvraag wat ik mezelf toch aan doe :')
Maar waarom dan? Het ergste wat kan gebeuren is dat je elkaar niet leuk vindt. Nou, ook prima toch?

Zie jij het als afwijzing ofzo?
pi_183285649
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik was voor de laatste date met goudentand echt verschrikkelijk zenuwachtig... En het was ook niet gelijk weg. Dus zei gelijk geef mij even 5 min :P
Ik zou uberhaupt geen mensen met gouden tanden daten. Dat is toch een bepaald slag volk. :P
pi_183285656
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:35 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Maar waarom dan? Het ergste wat kan gebeuren is dat je elkaar niet leuk vindt. Nou, ook prima toch?

Zie jij het als afwijzing ofzo?
Ja. Als die bv zou denken van die lijkt echt niet op haar foto's ofzo. Of dat je gelijk een teleurgestelde blik ziet ofzo. Nog niet mee gemaakt maar zit in mijn hoofd :p

Maar alleen al om het feit dat het een date is.
pi_183285667
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:36 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik zou uberhaupt geen mensen met gouden tanden daten. Dat is toch een bepaald slag volk. :P
Nou deze :@
pi_183285669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:32 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet.. Maar daarom kan het niet alsnog een keer gebeuren... :+

Jaa.. die zenuwen zijn vooral gebaseerd op het feit dat je een paar foto's hebt gezien en voor het eerst alles gaat zien, ruiken en misschien proeven... Meestal na een paar minuten zijn die zenuwen volledig weg.
Ja, maar goed. Dat heb je wel eens. Dat iemand tegenvalt. Soms zodanig dat je direct weet: dit wordt niets. Soms dat je (vaak tegen beter weten in) nog een tweede kans gaat geven. En soms kom je er pas later achter. Dan is het pas lastig. Als je je aan iemand bent gaan hechten.

Denk ik dan.
pi_183285707
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:29 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor dat laatste dan ‘dank’. Ik kon hem trouwens niet in babyblauw bestellen. ;)
Zonde, een Model S is waanzinnig! Welke kleur?
pi_183285733
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:37 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou deze :@
Is het helemaal klaar met die gast?
pi_183285741
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja. Als die bv zou denken van die lijkt echt niet op haar foto's ofzo. Of dat je gelijk een teleurgestelde blik ziet ofzo. Nog niet mee gemaakt maar zit in mijn hoofd :p

Maar alleen al om het feit dat het een date is.
Ja, maar het gaat niet om jou. Het gaat om de combinatie. Yasmin, er zijn genoeg mensen die jou aantrekkelijk vinden. Maar er zijn ook mensen die jou niet aantrekkelijk vinden. Beiden hebben gelijk. En beide oordelen zeggen niets over jou.

Jij bent daar om te zorgen dat je blijft bij de persoon die voor jou aantrekkelijk is, leuk is, interessant is, waar je oprecht naar uitkijkt, geil van wordt, samen wil zijn, jezelf bij kan zijn, die jou waardeert, enz enz

Jij zit daar niet om beoordeeld te worden, maar om te beoordelen. Dat eerste gebeurt wel, maar wat maakt dat uit? Het zegt niets over jou, maar over jullie beiden.
pi_183285753
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:40 schreef Feddd het volgende:

[..]

Is het helemaal klaar met die gast?
Nee hij belde mij gisteravond. Hij wilde vanaaf wat eten samen maar kan niet dus nu staat het weekend gepland.
pi_183285789
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:41 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ja, maar het gaat niet om jou. Het gaat om de combinatie. Yasmin, er zijn genoeg mensen die jou aantrekkelijk vinden. Maar er zijn ook mensen die jou niet aantrekkelijk vinden. Beiden hebben gelijk. En beide oordelen zeggen niets over jou.

Jij bent daar om te zorgen dat je blijft bij de persoon die voor jou aantrekkelijk is, leuk is, interessant is, waar je oprecht naar uitkijkt, geil van wordt, samen wil zijn, jezelf bij kan zijn, die jou waardeert, enz enz

Jij zit daar niet om beoordeeld te worden, maar om te beoordelen. Dat eerste gebeurt wel, maar wat maakt dat uit? Het zegt niets over jou, maar over jullie beiden.
Ja zou mooi zijn als je daar zo in staat natuurlijk :P Maar ik maak mij het eerste druk om wat hij van mij vind en dan pas denk ik wat ik van hem vind. En het is ook zo, niet iedereen vind iedereen leuk maar toch schijt ik in mijn broek met dit soort dingen :P

Zeker als je van te voren denkt dat iemand echt heel leuk kan zijn. Heb met een paar gehad dat ik daar wat minder overtuigd van was en dan was de spanning ook minder.

Bv voor een fokmeeting ofzo zou ik ook mijn broek schijten :p
pi_183285792
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:39 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Zonde, een Model S is waanzinnig! Welke kleur?
Eerst voor blauw gekozen, maar irl viel die enorm tegen (was in de tijd dat ze nog niet op de weg waren toen ik de bestelling deed). Dus toch maar... jawel, je raad het al.
pi_183285835
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zou mooi zijn als je daar zo in staat natuurlijk :P Maar ik maak mij het eerste druk om wat hij van mij vind en dan pas denk ik wat ik van hem vind. En het is ook zo, niet iedereen vind iedereen leuk maar toch schijt ik in mijn broek met dit soort dingen :P

Zeker als je van te voren denkt dat iemand echt heel leuk kan zijn. Heb met een paar gehad dat ik daar wat minder overtuigd van was en dan was de spanning ook minder.
Is het jou nooit opgevallen dat jij voor wat betreft uiterlijk aan de goede kant van het gemiddelde zit?

Echt, maak je nou niet zo druk.

En ja, je bent de enige niet, maar serieus: het is zoveel fijner naar een date te gaan in de wetenschap dat jij een catch bent. Laat de ander maar naar jou hengelen.
pi_183285857
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:

Bv voor een fokmeeting ofzo zou ik ook mijn broek schijten :p
Depends heeft daar een oplossing voor. ;)

(En dan weet ik meteen een fokker die gezellig met jou mee wil doen)
pi_183285871
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:47 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is het jou nooit opgevallen dat jij voor wat betreft uiterlijk aan de goede kant van het gemiddelde zit?

Echt, maak je nou niet zo druk.

En ja, je bent de enige niet, maar serieus: het is zoveel fijner naar een date te gaan in de wetenschap dat jij een catch bent. Laat de ander maar naar jou hengelen.
Je doet net alsof het raar is dat er zenuwen zijn voor een eerste date :P Denk dat veel fokkers dat hier wel hebben. misschien wel wat in mindere mate. Ik denk er misschien ook te veel over na, vind het ook wel iets raars...
pi_183285884
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Depends heeft daar een oplossing voor. ;)

(En dan weet ik meteen een fokker die gezellig met jou mee wil doen)
Geen idee wie dat is :P
pi_183285936
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je doet net alsof het raar is dat er zenuwen zijn voor een eerste date :P Denk dat veel fokkers dat hier wel hebben. misschien wel wat in mindere mate. Ik denk er misschien ook te veel over na, vind het ook wel iets raars...
Voor mij is het raar.
pi_183285943
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:53 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Voor mij is het raar.
Denk dat jij een uitzondering bent dan :p
pi_183285952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:50 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Geen idee wie dat is :P
Ben even zijn fok naam kwijt, maar die met die fetish voor luiers dragen, die dat tegen zijn vrouw moest vertellen, op straat werd geflikkerd, dan maar zijn kinderen de komende jaren niet wilde zien, vervolgens enkele vriendinnen had, en wat hij allemaal nog meer uit zijn duim aan het zuigen was.
pi_183285972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat jij een uitzondering bent dan :p
O, dat kan. Mijn laatste vriendin noemde mij meermaals ‘raar’. Het enige rare was dat ik daardoor niet eerder de stekker eruit trok, maar goed, ik weet ook wel waar dat aan ligt.
  woensdag 21 november 2018 @ 15:57:41 #132
545 dop
:copyright: dop
pi_183285998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:44 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja zou mooi zijn als je daar zo in staat natuurlijk :P Maar ik maak mij het eerste druk om wat hij van mij vind en dan pas denk ik wat ik van hem vind. En het is ook zo, niet iedereen vind iedereen leuk maar toch schijt ik in mijn broek met dit soort dingen :P

Zeker als je van te voren denkt dat iemand echt heel leuk kan zijn. Heb met een paar gehad dat ik daar wat minder overtuigd van was en dan was de spanning ook minder.

Bv voor een fokmeeting ofzo zou ik ook mijn broek schijten :p
voor een spannende date wel, maar een meeting?
Vaak ken je al wel iemand en anders is het gewoon leuk om namen bij gezichten te zijn raden. Meeting zijn ook geen verwachtingen bij toch?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183286018
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:57 schreef dop het volgende:

[..]

voor een spannende date wel, maar een meeting?
Vaak ken je al wel iemand en anders is het gewoon leuk om namen bij gezichten te zijn raden. Meeting zijn ook geen verwachtingen bij toch?
Denk dat iedereen hier wel aan de hand van men online zegt een bepaald beeld creeert bij die user toch?
pi_183286037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je doet net alsof het raar is dat er zenuwen zijn voor een eerste date :P Denk dat veel fokkers dat hier wel hebben. misschien wel wat in mindere mate. Ik denk er misschien ook te veel over na, vind het ook wel iets raars...
Haha, in dit geval hoor ik bij #teamYasmin ;)
Kan ook ontzettend nerveus worden voor een date, zeker als de verwachtingen al wat hoger zijn.
pi_183286060
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:18 schreef Halimede het volgende:


[..]

Misschien duren mijn scharrels ook net iets te lang. Mijn laatste 2 scharrels begonnen met "dit is alleen scharrelen, niks serieus, geen gevoelens of gedoe". Dikke prima daar kan ik me zonder problemen aan houden (ontwikkel sowieso niet zo snel gevoelens voor iemand), maar eindigden dan toch met dat de mannen op iets stoms enorm boos werden waarna ik vervolgens moeite moest doen om de échte reden te achterhalen. Drie maal raden? Ze wilden toch meer.

Nou ben ik iemand die daar echt wel over wil praten, maar dan moet je niet moeilijk gaan lopen doen :@

En waarom überhaupt een scharrel? Soms ontmoet je iemand waar je sexueel wel mee klikt, of ben je niet in de juiste mindset bent voor iets serieus.

(Vorige topic las ik dat wat mensen dachten dat ik iemand was, maar ik ben niemand. Ik had misschien 4 of 5 keer gepost met mijn oude account)
Mwoah, mijn scharrels duurden 5/6 jaar en 3/4 jaar dus het lijkt me eerder een instelling dingetje zijn.

Overigens zou ik beide heren zo weer bellen om hun relatiestatus te peilen wanneer ik morgen ineens vrijgezel zou blijken te zijn.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183286099
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:59 schreef Feddd het volgende:

[..]

Haha, in dit geval hoor ik bij #teamYasmin ;)
Kan ook ontzettend nerveus worden voor een date, zeker als de verwachtingen al wat hoger zijn.
Kap maar eens met die verwachtingen. Irl is het altijd anders dan verwacht.
pi_183286112
Das wel het beste ja. Zonder verwachtingen dit doen.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:02:26 #138
545 dop
:copyright: dop
pi_183286113
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Denk dat iedereen hier wel aan de hand van men online zegt een bepaald beeld creeert bij die user toch?
tuurlijk sommige heb je ook wel foto van gezien.
Maar er zijn ook users waar je geen beeld van hebt.
Of soms kan ik in een deuk liggen van een accent, wat je niet verwacht.
Nooit slechte ervaringen met fok meeting.

Users met een grote mond hier en in het echt heel verlegen is ook grappig
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 21 november 2018 @ 16:12:15 #139
545 dop
:copyright: dop
pi_183286293
1 op 1 om verliefdheid/date vind ik echt wel spannend.
Maar dat is mij op fok 1keer gebeurd.
Lang lang geleden.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183286388
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:12 schreef dop het volgende:
1 op 1 om verliefdheid/date vind ik echt wel spannend.
Maar dat is mij op fok 1keer gebeurd.
Lang lang geleden.
Je bedoeld 1 online date?
pi_183286406
Ik had een tijdje geleden drie scharrels. Nu appte een scharrel me vandaag, om te zeggen dat ze monogaam is geworden. Eentje die is hem sinds vorige week opgetyft naar het buitenland voor altijd en de andere die is op vakantie. Dat is wel enorm rottig allemaal hoor.

Heb wel iemand waar ik nu al een tijdje mee date, die is dan wel weer leuk. Maar dat gaat langzaam en geen sex.
  woensdag 21 november 2018 @ 16:20:06 #142
545 dop
:copyright: dop
pi_183286425
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bedoeld 1 online date?
iets specifieker daten met iemand die je van fok kent.
Maar online is net zo spannend.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 21 november 2018 @ 16:22:02 #143
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183286461
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef dop het volgende:

[..]

iets specifieker daten met iemand die je van fok kent.
Maar online is net zo spannend.
Fok is online :?
  woensdag 21 november 2018 @ 16:23:53 #144
545 dop
:copyright: dop
pi_183286492
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Fok is online :?
dat klopt, ontken ik toch ook niet.
Maar aangezien ik begon over gewoon een meet met meerdere fokkers.
En er ook andere online media zijn.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 21 november 2018 @ 16:26:32 #145
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183286534
Ligt vast aan het woordje 'maar' waardoor ik 't allemaal niet volg.
Maakt ook niet uit.
pi_183286560
Ik wil ook wel komen naar een Fok!-meet.
pi_183286570
Een fok-meet met dit zooitje dwazen? Hahaha. Hilarisch.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  woensdag 21 november 2018 @ 16:29:38 #148
545 dop
:copyright: dop
pi_183286581
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:26 schreef Cue_ het volgende:
Ligt vast aan het woordje 'maar' waardoor ik 't allemaal niet volg.
Maakt ook niet uit.
denken dat fokkers gewone mensen zijn :|W
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 21 november 2018 @ 16:30:31 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183286592
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:29 schreef dop het volgende:

denken dat fokkers gewone mensen zijn :|W
:?
Waar zeg ik dat ik dat doe of vind? (of juist niet vind)
  woensdag 21 november 2018 @ 16:31:14 #150
545 dop
:copyright: dop
pi_183286603
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:?
Waar zeg ik dat ik dat doe of vind? (of juist niet vind)
laat je niet zo gek maken joh ;)
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 21 november 2018 @ 16:32:01 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183286612
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:31 schreef dop het volgende:

[..]

laat je niet zo gek maken joh ;)
Tis dat ik m'n eigen post niet kan quoten voor als antwoord op deze post (want mobiel) :')
pi_183286682
Even niet meegelezen.

Hier een update. M'n meisje met wie ik date zou hebben heeft me gebeld. Was erg gezellig en ze wil volgende week als het lukt langskomen. Gaat de goede kant op :).

Edit. Heb dr al wel gewaarschuwd dat ik niet op m'n paasbest eruit zie en gewoon trainingsbroek aanheb en losse trui zonder bh.

Maar dat maakte haar gelukkig niet uit.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 16:42:18 ]
pi_183286754
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even niet meegelezen.

Hier een update. M'n meisje met wie ik date zou hebben heeft me gebeld. Was erg gezellig en ze wil volgende week als het lukt langskomen. Gaat de goede kant op :)
Dat is fijn! Ben je zelf ook al weer een beetje opgeknapt?
pi_183286807
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef Pizzapuntje het volgende:
Even niet meegelezen.

Hier een update. M'n meisje met wie ik date zou hebben heeft me gebeld. Was erg gezellig en ze wil volgende week als het lukt langskomen. Gaat de goede kant op :).
gewoon trainingsbroek aanheb en losse trui zonder bh.

Maar dat maakte haar gelukkig niet uit.
Dat zal weinig mensen uitmaken denk ik :')
Alsof er iemand gaat klagen als een vrouw geen BH aan heeft _O-
pi_183286849
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 15:49 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je doet net alsof het raar is dat er zenuwen zijn voor een eerste date :P Denk dat veel fokkers dat hier wel hebben. misschien wel wat in mindere mate. Ik denk er misschien ook te veel over na, vind het ook wel iets raars...
Zenuwen voor een eerste date zijn volkomen normaal, nooit zo erg dat ik echt misselijk word er voor, maar wel dat ik heel erg zelfbewust word, stink ik niet, kan dit eigenlijk wel, kan dát eigenlijk wel, maar denk dat iedereen dat wel heeft.

Als een date heel leuk is geeft dat mij een soort zelfvertrouwensboost, maar als een date niet leuk is zoek ik het ook altijd bij mezelf en word het juist bij het onzekere af haast
pi_183286867
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Dat zal weinig mensen uitmaken denk ik :')
Alsof er iemand gaat klagen als een vrouw geen BH aan heeft _O-
Soms zie ik het toch liever niet:p
pi_183286890
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:02 schreef Yasmin23 het volgende:
Das wel het beste ja. Zonder verwachtingen dit doen.
Zonder verwachtingen is lastig tegenwoordig, je spreekt elkaar al op WhatsApp, dagen misschien zelfs wel weken achter elkaar. Dan krijg je vanzelf een soort verwachtingspatroon. Tuurlijk kan je er neutraal in staan en denken, zie het wel, maar je bent dan toch altijd óf opgelucht als het mee valt óf het valt tegen en dan zit ik er i.i.g altijd wel ff mee :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 16:51:00 ]
pi_183286950
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Soms zie ik het toch liever niet:p
Ja maar jij date dan ook niet meisjes. Scheelt een hoop.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183287006
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:53 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja maar jij date dan ook niet meisjes. Scheelt een hoop.
Jij ziet graag tieten op de knieën?
pi_183287013
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij ziet graag tieten op de knieën?
Beter dat je het op tijd ziet, dan dat ze ineens naar beneden vallen bij het uitdoen van de bh ;)
pi_183287045
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij ziet graag tieten op de knieën?
Heb jij ze daar hangen dan? ;(
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183287100
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb jij ze daar hangen dan? ;(
Nee.
pi_183287117
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:48 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Zenuwen voor een eerste date zijn volkomen normaal, nooit zo erg dat ik echt misselijk word er voor, maar wel dat ik heel erg zelfbewust word, stink ik niet, kan dit eigenlijk wel, kan dát eigenlijk wel, maar denk dat iedereen dat wel heeft.

Als een date heel leuk is geeft dat mij een soort zelfvertrouwensboost, maar als een date niet leuk is zoek ik het ook altijd bij mezelf en word het juist bij het onzekere af haast
Nou, niet iedereen dus.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:01:56 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183287131
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:58 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Heb jij ze daar hangen dan? ;(
Wie niet :P
pi_183287135
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:56 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Jij ziet graag tieten op de knieën?
Op mijn knieën? Ja hoor!
pi_183287138
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie niet :P
Mijne komen anders niet voorbij mijn navel hoor :{w
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183287169
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mijne komen anders niet voorbij mijn navel hoor :{w
Jij hebt er gewoon een knoop in gelegd. Valsspeler!
pi_183287225
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op mijn knieën? Ja hoor!
:D
pi_183287322
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:02 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Op mijn knieën? Ja hoor!
Leg maar neer inderdaad.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183287500
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 16:42 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Dat is fijn! Ben je zelf ook al weer een beetje opgeknapt?
Yes ben weer thuis en operatie is redelijk gegaan, nu maar afwachten.

Vanavond weer even bellen :)
pi_183287522
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Yes ben weer thuis en operatie is redelijk gegaan, nu maar afwachten.

Vanavond weer even bellen :)
Mooi zo....en ze klinkt lief, geniet ervan!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 17:22:53 ]
pi_183287578
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:13 schreef ludovico het volgende:

[..]

Leg maar neer inderdaad.
_O_
pi_183287701
Op je knietjes O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183287804
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:31 schreef HostiMeister het volgende:
Op je knietjes O+
Tieten over je schouders _O-
pi_183287856
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:36 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Tieten over je schouders _O-
Ik heb toch liever niet dat ze naar de tenen wijzen.
pi_183287973
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik heb toch liever niet dat ze naar de tenen wijzen.
Hou ouder jij zelf word, hoe groter de kans is dat de tieten van je scharrel/date dat ook doen ;(
pi_183288479
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 09:30 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]

:')
:{ Wat?!
pi_183288569
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:21 schreef Pizzapuntje het volgende:

[..]

Yes ben weer thuis en operatie is redelijk gegaan, nu maar afwachten.

Vanavond weer even bellen :)
Hopelijk herstelt alles goed!
pi_183288761
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:35 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ja nee :') Dan ga je toch zien dat het nepperds zijn.
Van neppe tieten krijg ik 'm echt niet omhoog :r
Zou je daar een vrouw op afwijzen als ze verder wel leuk is?
pi_183288813
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:35 schreef MisterLastName het volgende:
Ja nee :') Dan ga je toch zien dat het nepperds zijn.
Van neppe tieten krijg ik 'm echt niet omhoog :r
Zolang het niet van die overdreven pornojetsers zijn. Het ligt er verder ook wel aan hoe het gedaan is. De techniek is een hoop verbetert in de loop der jaren wat dat betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 18:39:37 ]
pi_183289026
Goed, weer genoeg over bewbs gepraat, graag weer on topic.
  woensdag 21 november 2018 @ 18:58:18 #182
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_183289165
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:19 schreef Aneurism het volgende:

[..]

:{ Wat?!
Ik vond m wel grappig!
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_183289501
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Zou je daar een vrouw op afwijzen als ze verder wel leuk is?
Natuurlijk niet. Zelfs als het niet state of the art is. Stoere praat is dat.
pi_183289644
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Zelfs als het niet state of the art is. Stoere praat is dat.
Heeft niets met stoere praat te maken, overdreven nepperds is een turn off voor mij.
Maar goed, nog gedate? :D Anders modjes boos
pi_183291189
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 19:24 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heeft niets met stoere praat te maken, overdreven nepperds is een turn off voor mij.
Maar goed, nog gedate? :D Anders modjes boos
Nou zeg je al iets anders: overdreven. Ik snap dat je iemand met een rack waar je onder kan schuilen met 6 man naar links swiped (ik vind dat ordinaire voor een keertje wel lekker overigens ;)), maar gewoon borsten normaal weer recht vooruit laten wijzen zoals bij een 16 jarige (even een persoonlijke norm), daar is niets mis mee.

En ik ben nog steeds ziek en krijg van haar inmiddels te horen dat ze ook niet meer helemaal fit is.

Maar goed, dan hebben we straks weer volle energie om er vol tegenaan te gaan.
pi_183291383
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Nou zeg je al iets anders: overdreven. Ik snap dat je iemand met een rack waar je onder kan schuilen met 6 man naar links swiped (ik vind dat ordinaire voor een keertje wel lekker overigens ;)), maar gewoon borsten normaal weer recht vooruit laten wijzen zoals bij een 16 jarige (even een persoonlijke norm), daar is niets mis mee.

En ik ben nog steeds ziek en krijg van haar inmiddels te horen dat ze ook niet meer helemaal fit is.

Maar goed, dan hebben we straks weer volle energie om er vol tegenaan te gaan.
Hoeveel verschillende vrouwen heb jij het afgelopen jaar eigenlijk gedate?
pi_183291685
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:17 schreef TvhN het volgende:

[..]

Hoeveel verschillende vrouwen heb jij het afgelopen jaar eigenlijk gedate?
Dat valt best mee, eerlijk gezegd. Ik leerde in Januari al degene kennen die helemaal perfect voor mij was, alleen dat niet bleek te zijn op dit moment (...) en direct daarna had ik ook weer enkele maanden dezelfde. Nu zit er weer tempo in.

Die 16 jarige was toen ik 22 was overigens. Maar de borsten van Iris staan voor altijd in mijn geheugen gegrift. Mijn hemel wat een perfectie!

Ben wel een beetje teleurgesteld dat jij ervan uitgaat dat ik nu nog steeds 16 jarigen overweeg. Dat is gewoon te fout. 26 is de grens. Wildcards voor hele bijzondere exemplaren. ;) Maar niet als ze 16 zijn.
pi_183291832
Afgelopen zondag op tinder ( terwijl ik amper actief erop ben.. kreeg ik ineens een bericht van iemand. Wist niet eens dat het een match had, laat staan uit het nirts een bericht. Zelfde avond een nummer, ze heeft dezelfde liefde voor disney als ik..

Gister stelde ik voor om te bellen, vond ze goed. We hebben in totaal 3.5 uur (!) gebeld, tot we maar zeiden dat we gingen slapen. :D

Merk wel dat de eerste contact van mij moet komen, behalve dat eerste berichtje van zondag avond dan. Zodra ik begin blijft ze wel door praten en intresse ed.

We zien wel waar het eindigd. Er is wel een bepaalde klik waren we beide mee eens, dus dat is wel fijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 20:34:36 ]
  woensdag 21 november 2018 @ 20:46:47 #189
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183292170
Date van de zwarte cross zit ineens weer in de app. Wil een keer wat samen drinken. Even kijken hoe of wat.
pi_183292311
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Date van de zwarte cross zit ineens weer in de app. Wil een keer wat samen drinken. Even kijken hoe of wat.
Leuk toch??
pi_183292454
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Date van de zwarte cross zit ineens weer in de app. Wil een keer wat samen drinken. Even kijken hoe of wat.
Heeft zeker geen kaartje kunnen kopen😂
Oude user in een nieuw jasje.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:00:06 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183292524
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:

Leuk toch??
Zoals ik zeg, even kijken wat z'n bedoelingen zijn.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:00:25 #193
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183292535
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:57 schreef pitebuell85 het volgende:

[..]

Heeft zeker geen kaartje kunnen kopen😂
Klopt. Maar dan heeft ie ook niets aan mij.
pi_183292972
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:00 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Klopt. Maar dan heeft ie ook niets aan mij.
Hoezo? Alternatieve activiteit als de Zwarte Cross gehouden wordt. ;)
  woensdag 21 november 2018 @ 21:16:29 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293051
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:13 schreef VEM2012 het volgende:


Hoezo? Alternatieve activiteit als de Zwarte Cross gehouden wordt. ;)
Omdat ik geen kaart voor hem heb? :+
pi_183293084
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 20:46 schreef Cue_ het volgende:
Date van de zwarte cross zit ineens weer in de app. Wil een keer wat samen drinken. Even kijken hoe of wat.
Het andere paard waar hij in 1e instantie op gokte liet het afweten?
  woensdag 21 november 2018 @ 21:18:22 #197
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293099
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:17 schreef Techno het volgende:

Het andere paard waar hij in 1e instantie op gokte liet het afweten?
Had ie een ander paard dan?
pi_183293109
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:18 schreef Cue_ het volgende:
Had ie een ander paard dan?
Geen idee, maar dat weet jij evenmin.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:19:28 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293126
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:18 schreef Techno het volgende:

Geen idee, maar dat weet jij evenmin.
Maakt me ook weinig uit.

Dacht zelf laatst ook weer even aan hem (Ivm kaartverkoop) tja, hij blijkbaar ook aan mij.
pi_183293238
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:19 schreef Cue_ het volgende:
Maakt me ook weinig uit.

Dacht zelf laatst ook weer even aan hem (Ivm kaartverkoop) tja, hij blijkbaar ook aan mij.
Ik vind het op zich wel een plausibele verklaring. Dat hij naast jou nog iemand anders op het oog had. Maar dat diegene het liet afweten. En dat hij daarom "ineens" weer van zich laat horen. Maar goed, ik ben dan ook een man.
  woensdag 21 november 2018 @ 21:27:17 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293345
quote:
7s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:23 schreef Techno het volgende:


Ik vind het op zich wel een plausibele verklaring. Dat hij naast jou nog iemand anders op het oog had. Maar dat diegene het liet afweten. En dat hij daarom "ineens" weer van zich laat horen. Maar goed, ik ben dan ook een man.
Als dat zo is, vind ik dat ook geen probleem.

We hadden 't even leuk op de ZC en zijn daarna ons weg gegaan. Hadden destijds nog wel bijna afgesproken, maar is er niet van gekomen.
Wat hij in de tussentijd heeft gedaan, maakt mij weinig uit :)
pi_183293422
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:27 schreef Cue_ het volgende:
Als dat zo is, vind ik dat ook geen probleem.

We hadden 't even leuk op de ZC en zijn daarna ons weg gegaan. Hadden destijds nog wel bijna afgesproken, maar is er niet van gekomen.
Wat hij in de tussentijd heeft gedaan, maakt mij weinig uit :)
Het was verder ook geen oordeel of zo. Gewoon een logische constatering. ;)
  woensdag 21 november 2018 @ 21:30:42 #203
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293447
quote:
6s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:29 schreef Techno het volgende:

Het was verder ook geen oordeel of zo. Gewoon een logische constatering. ;)
Weet ik :)
pi_183293731
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ik geen kaart voor hem heb? :+
Daarom ook alternatief. Ik neem aan dat jij wel een andere ingang voor hem kan openen?
  woensdag 21 november 2018 @ 21:48:05 #205
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183293909
quote:
12s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:41 schreef VEM2012 het volgende:

Daarom ook alternatief. Ik neem aan dat jij wel een andere ingang voor hem kan openen?
....
pi_183294344
Vanmiddag spontane koffie date gehad. We hebben samen als activiteit de rits van mijn bank gefixt, want ja, handige mannen moet je meteen grondig misbruiken natuurlijk (kom er maar in Strato). Er was een hele leuke klik, maar ik weet gewoon eigenlijk nog niet of ik er wel aan toe ben. Hij is helemaal hoteldebotel, geeft hij zelf aan, dus ik ga proberen niet te flippen en het gewoon rustig aan te doen...
Sarcasme. Herken het.
pi_183294370
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 21:48 schreef Cue_ het volgende:

[..]

....
Gebeurt niet vaak dat jij sprakeloos bent :P
Sarcasme. Herken het.
pi_183294480
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanmiddag spontane koffie date gehad. We hebben samen als activiteit de rits van mijn bank gefixt, want ja, handige mannen moet je meteen grondig misbruiken natuurlijk (kom er maar in Strato). Er was een hele leuke klik, maar ik weet gewoon eigenlijk nog niet of ik er wel aan toe ben. Hij is helemaal hoteldebotel, geeft hij zelf aan, dus ik ga proberen niet te flippen en het gewoon rustig aan te doen...
Hé, I dodged a bullit...
pi_183294488
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanmiddag spontane koffie date gehad. We hebben samen als activiteit de rits van mijn bank gefixt, want ja, handige mannen moet je meteen grondig misbruiken natuurlijk (kom er maar in Strato). Er was een hele leuke klik, maar ik weet gewoon eigenlijk nog niet of ik er wel aan toe ben. Hij is helemaal hoteldebotel, geeft hij zelf aan, dus ik ga proberen niet te flippen en het gewoon rustig aan te doen...
Wow, na één date al?
pi_183294524
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Wow, na één date al?
Pussy power.
pi_183296000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:05 schreef Spirit82 het volgende:
Vanmiddag spontane koffie date gehad. We hebben samen als activiteit de rits van mijn bank gefixt, want ja, handige mannen moet je meteen grondig misbruiken natuurlijk (kom er maar in Strato). Er was een hele leuke klik, maar ik weet gewoon eigenlijk nog niet of ik er wel aan toe ben. Hij is helemaal hoteldebotel, geeft hij zelf aan, dus ik ga proberen niet te flippen en het gewoon rustig aan te doen...
Wat lief dat je aan mij denkt. O+
pi_183296047
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:11 schreef Techno het volgende:

[..]

Wow, na één date al?
Soms heb ik niet eens een date nodig om hoteldebotel te zijn van iemand :o :+ (ja, is niet gezond, weet ik, maar ik ben dan ook raar :P).
pi_183296293
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:32 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Soms heb ik niet eens een date nodig om hoteldebotel te zijn van iemand :o :+ (ja, is niet gezond, weet ik, maar ik ben dan ook raar :P).
Ligt er hier helemaal aan hoe de aantrekkingskracht is op WhatsApp/Skype etc.
Als dat in het echt minder is dan is het vaak wel een deceptie.

Maar enorme klik op Social Media + enorme klik op eerste date = bij mij ook wel O+ O+ O+ soms :@
pi_183297629
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:45 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Ligt er hier helemaal aan hoe de aantrekkingskracht is op WhatsApp/Skype etc.
Als dat in het echt minder is dan is het vaak wel een deceptie.

Maar enorme klik op Social Media + enorme klik op eerste date = bij mij ook wel O+ O+ O+ soms :@
Naja precies dat laatste. Nadat we gebeld hadden, was hij al helemaal van het padje eigenlijk. Mijn ervaring is ook dat meer mannen dit hebben. Kreeg van de week toevallig nog een appje van Limburger 2.0 dat hij een beetje hetzelfde probleem heeft. Alleen hij is er behoorlijk door geflipt en durft me nu niet meer te zien. Dus zo kan het ook :@
Sarcasme. Herken het.
pi_183297660
Denk als je zo snel verliefd bent dat het ook zo weer weg kan zijn.
pi_183297673
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 06:35 schreef Yasmin23 het volgende:
Denk als je zo snel verliefd bent dat het ook zo weer weg kan zijn.
Juist niet, tenzij het in het echt tegenvalt. Maar als je zo’n goed gevoel bij iemand hebt, heb je juist de neiging veel te snel te gaan en je blind ergens in te storten en dan kun je keihard op je bek gaan. Dat gevoel is meestal echt niet zomaar over.
Sarcasme. Herken het.
pi_183297679
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 06:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Naja precies dat laatste. Nadat we gebeld hadden, was hij al helemaal van het padje eigenlijk. Mijn ervaring is ook dat meer mannen dit hebben. Kreeg van de week toevallig nog een appje van Limburger 2.0 dat hij een beetje hetzelfde probleem heeft. Alleen hij is er behoorlijk door geflipt en durft me nu niet meer te zien. Dus zo kan het ook :@
Dat is wel een rode draad bij jou zo lijkt het volgens mij :D

Een andere rode draad is echter dat het het spaak loopt, en dat je conclusie elke keer is dat je er niet aan toe bent. En dat er een datepauze komt, etc...

Rinse and repeat... vind je dat niet zonde? (zowel voor jou als voor die mannen waarmee je datet en die hoteldebotel zijn?)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_183297708
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 06:38 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Dat is wel een rode draad bij jou zo lijkt het volgens mij :D

Een andere rode draad is echter dat het het spaak loopt, en dat je conclusie elke keer is dat je er niet aan toe bent. En dat er een datepauze komt, etc...

Rinse and repeat... vind je dat niet zonde? (zowel voor jou als voor die mannen waarmee je datet en die hoteldebotel zijn?)
Dat is welgeteld 1x gebeurd. Als die Limburger 2 destijds niet geflipt was, had ik echt wel vaker met hem afgesproken, want ik vond hem ook leuk. Pas daarna heb ik een pauze ingelast en dat heb ik best goed volgehouden vind ik zelf. Deze man is daar een beetje tussendoor geschoten, maar als je niks probeert, kom je ook nergens. De vraag is nu of ik er idd nog niet aan toe ben of toch misschien wel. We gaan het zien.
Sarcasme. Herken het.
pi_183297774
Hmm, excuus, dan heb ik slecht opgelet en/of je met iemand anders verward wellicht. Dacht iig weer eerder gelezen te hebben dat je zei er toch niet klaar voor te zijn maar toch weer opnieuw weer ging daten...

Was geen waardeoordeel overigens, hoop dat je iemand leuk vindt ^O^
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 22 november 2018 @ 07:28:22 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_183297845
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:06 schreef Spirit82 het volgende:

Gebeurt niet vaak dat jij sprakeloos bent :P
Was ik ook niet ;)
pi_183299165
Leuke date gehad gister! Ze was een natuurtalent, hoefde haar weinig te leren :P Dus lekker rondjes geschaatst en gekletst, daarna nog wat lekkere biertjes gedronken. Heel gezellig! Nu afwachten hoe het verder verloopt. Soort van afgesproken voor morgen, maar ze moest nog even kijken in haar agenda.
pi_183299210
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuke date gehad gister! Ze was een natuurtalent, hoefde haar weinig te leren :P Dus lekker rondjes geschaatst en gekletst, daarna nog wat lekkere biertjes gedronken. Heel gezellig! Nu afwachten hoe het verder verloopt. Soort van afgesproken voor morgen, maar ze moest nog even kijken in haar agenda.
Dat klinkt goed! *O*
Gek? kan je dat eten?
pi_183299338
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuke date gehad gister! Ze was een natuurtalent, hoefde haar weinig te leren :P Dus lekker rondjes geschaatst en gekletst, daarna nog wat lekkere biertjes gedronken. Heel gezellig! Nu afwachten hoe het verder verloopt. Soort van afgesproken voor morgen, maar ze moest nog even kijken in haar agenda.
Zo'n afknapper als ze zegt in haar agenda voor morgen te moeten kijken, alsof ze niet weet wat ze morgen moet
pi_183299788
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Zo'n afknapper als ze zegt in haar agenda voor morgen te moeten kijken, alsof ze niet weet wat ze morgen moet
Ik moet zeggen dat ik ook even in mijn agenda moest kijken hoor :9
Ik had hem alleen in mijn telefoon staan en zij heeft een ouderwets boekje
  donderdag 22 november 2018 @ 10:12:15 #225
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_183299906
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Leuke date gehad gister! Ze was een natuurtalent, hoefde haar weinig te leren :P Dus lekker rondjes geschaatst en gekletst, daarna nog wat lekkere biertjes gedronken. Heel gezellig! Nu afwachten hoe het verder verloopt. Soort van afgesproken voor morgen, maar ze moest nog even kijken in haar agenda.
Leuk, klinkt veelbelovend!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_183300249
Morgen weer een date, nummer 3. Gaan hapje doen in haar stad. En 'omdat we goedkoop gaan eten kunnen we nog iets anders gaan doen, wat ik altijd al wilde', dus we gaan iets daarna doen waarvan ze me niet wil vertellen wat. Kan ik slecht tegen. Ze belde me gisterennacht ook al op omdat ze naar iets aan het kijken waar ze bang van werd. Wel zin in morgen.
pi_183300384
Hallo jongelui,

Ik als gepensioneerde date-professional ben weer even terug om mijn advies te geven op jullie brandende vragen.

@Spirit82, hardlopers zijn doodlopers.

@Tommy, zoals quickstep zegt: klinkt goed.

@Mayonese, misschien kermis ofzo. in zo'n attractie. Of karaoke. Klinkt in ieder geval goed.

Nou mensen dat was het al weer.

Met vriendelijke groet,
Restyler
ex-datende
pi_183300470
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:39 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Ze belde me gisterennacht ook al op omdat ze naar iets aan het kijken waar ze bang van werd.
Abort.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183300535
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Abort.
Wat dan?
pi_183300612
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:55 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Abort.
Rode vlag inderdaad!
pi_183300650
Wat is daar zo raar aan. Vond het juist wel leuk dat ze mij dan belde.
pi_183300652
Ik snap helemaal niets van mijzelf hoor..
Ik ben nu nog zenuwachtiger dan gisteren of ik straks wel of geen berichtje krijg van haar :')

Volgens mij vind ik haar wel een beetje leuk ofzo...
pi_183301492
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:05 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Wat is daar zo raar aan. Vond het juist wel leuk dat ze mij dan belde.
Het bellen is leuk! De reden waarom minder.

Klinkt als een emo typeje. Maar ieder zijn of haar ding ;).
pi_183301761
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Het bellen is leuk! De reden waarom minder.

Klinkt als een emo typeje. Maar ieder zijn of haar ding ;).
Omdat ze een horror aan het kijken en daar bang van werd en mij belde voor afleiding. Klinkt enorm emo ja.

Wat? :')
pi_183302016
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:06 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Omdat ze een horror aan het kijken en daar bang van werd en mij belde voor afleiding. Klinkt enorm emo ja.

Wat? :')
Vertel dat er dan ook bij.. En niet de helft van het verhaal.. ;).
pi_183302230
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 09:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Zo'n afknapper als ze zegt in haar agenda voor morgen te moeten kijken, alsof ze niet weet wat ze morgen moet
Ik moet wel 5x per dag in mijn agenda kijken. Ik ben een chaoot.
pi_183302267
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vertel dat er dan ook bij.. En niet de helft van het verhaal.. ;).
Ik las dat eigenlijk gewoon tussen de regels door. Dus het zou ook daaraan kunnen liggen.
pi_183302341
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik las dat eigenlijk gewoon tussen de regels door. Dus het zou ook daaraan kunnen liggen.
Dan nog, dingen kijken waar je bang van wordt en in paniek gaan bellen is en blijft een rode vlag (in mijn ogen).

Maar iedereen kijkt daar anders tegenaan uiteraard :).
pi_183302420
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:05 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Wat is daar zo raar aan. Vond het juist wel leuk dat ze mij dan belde.
Ik vind het behoorlijk kinderlijk om iemand die je 2x gedate hebt te gaan bellen als je een beetje bang aan het worden bent van een film. Beetje needy, ook. Maar dat kan aan mij liggen, als jij het leuk vindt gewoon lekker mee doorgaan.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183302573
Dat iemand je belt betekend dat je wordt gezien als relatie material ;)

Dus dan zit je wel goed :)

Haha gratis tips van mij
pi_183302603
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan nog, dingen kijken waar je bang van wordt en in paniek gaan bellen is en blijft een rode vlag (in mijn ogen).

Maar iedereen kijkt daar anders tegenaan uiteraard :).
Dan kan je echt overal wel een rode vlag van maken...
pi_183302737
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 12:45 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dan nog, dingen kijken waar je bang van wordt en in paniek gaan bellen is en blijft een rode vlag (in mijn ogen).

Maar iedereen kijkt daar anders tegenaan uiteraard :).
Het komt niet in jou op dat het waarschijnlijk een smoes is om te bellen?

Want dat zou ik denken.

Paniek lees ik nergens.
pi_183302797
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 11:05 schreef SinkholeTheMayo het volgende:
Wat is daar zo raar aan. Vond het juist wel leuk dat ze mij dan belde.
Heb ook met een meid gedate die mij altijd wilde bellen. Normaal ben ik daar echt niet zo huiverig voor en vind dat wel prima.. Maar op het laatst wilde ze ook dat als we gingen skypen en ze viel in slaap dat ik minimaal 30 minuten "waakte" en niet afsloot want anders werd ze boos :')
pi_183302875
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:14 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Heb ook met een meid gedate die mij altijd wilde bellen. Normaal ben ik daar echt niet zo huiverig voor en vind dat wel prima.. Maar op het laatst wilde ze ook dat als we gingen skypen en ze viel in slaap dat ik minimaal 30 minuten "waakte" en niet afsloot want anders werd ze boos :')
Dat lijkt mij dan weer wel een red flag.
pi_183302911
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:18 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat lijkt mij dan weer wel een red flag.
Dat wás ook een red flag... Jammer genoeg toen ik die red flag ook daadwerkelijk omhoog hield kwamen de rare fratsen en het stalk gedrag..

Ze had op een gegeven moment gelogen over dat ze in de trein naar huis een hartaanval had gehad, maar zat wel rustig met mij aan de telefoon :') Toen had ik zoiets van eh, volgens mij klopt er iets niet, dit is niet de eerste keer dat je zoiets doet, het is beter als we dit niet voortzetten.

En het ging toen zo ver dat ik m'n telefoonnummer heb moeten veranderen, want iedere dag werd ik tot 10x toe gebeld, meerdere appjes van vriendelijk tot dreigend van verschillende nummers...
Nu 3 jaar geleden en ondertussen heeft ze een vriend en gaat ze zelfs trouwen, oh how i wish him the best :')
pi_183303134
Soms denk ik dat ik wel erg vaak hele gecompliceerde vrouwen aantrek. En dan lees ik hier en is het soms net alsof ik voor de makkelijke vrouwen aantrek. 🤣
pi_183303226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
Soms denk ik dat ik wel erg vaak hele gecompliceerde vrouwen aantrek. En dan lees ik hier en is het soms net alsof ik voor de makkelijke vrouwen aantrek. 🤣
Hahaha dit waren wel de ergste hoor :') 1 stalkster, 1 tokkie, 1 borderliner, in een periode van zeg bijna 4 jaar, valt mee :')
pi_183303259
Jullie maken die vrouwen gewoon gek met jullie gedrag. :{w
pi_183303467
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:20 schreef MisterLastName het volgende:

[..]


Nu 3 jaar geleden en ondertussen heeft ze een vriend en gaat ze zelfs trouwen, oh how i wish him the best :')
Dit verbaast me dan nog het meeste.. Hoezo weet je dit van haar?

Ik zou alle contact zo snel mogelijk verbreken en echt niks meet van haar hoeven weten.
pi_183303509
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:54 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Dit verbaast me dan nog het meeste.. Hoezo weet je dit van haar?

Ik zou alle contact zo snel mogelijk verbreken en echt niks meet van haar hoeven weten.
Omdat ze een poosje geleden weer contact met mij op zocht (Geen gehoor aan gegeven verder) toen besloot ik ff op d'r Facebook pagina te kijken en zag ik dat :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 13:56:27 ]
pi_183303708
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:38 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hahaha dit waren wel de ergste hoor :') 1 stalkster, 1 tokkie, 1 borderliner, in een periode van zeg bijna 4 jaar, valt mee :')
Ik ben met een borderliner getrouwd geweest. Maar goed, dat kent gradaties. Nog steeds niet echt een aanrader.
pi_183303717
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef rival het volgende:
Jullie maken die vrouwen gewoon gek met jullie gedrag. :{w
Uiteraard.
pi_183304122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:38 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Hahaha dit waren wel de ergste hoor :') 1 stalkster, 1 tokkie, 1 borderliner, in een periode van zeg bijna 4 jaar, valt mee :')
Hoe doe je dat toch :D
pi_183304240
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:31 schreef VEM2012 het volgende:
Soms denk ik dat ik wel erg vaak hele gecompliceerde vrouwen aantrek. En dan lees ik hier en is het soms net alsof ik voor de makkelijke vrouwen aantrek. 🤣
Ik snap nu ook waarom al die mannen zo enorm verliefd op mij worden 😜 Als jullie dit soort ervaringen hebben, ben ik echt de rust en normaalheid zelve 😊
Sarcasme. Herken het.
pi_183304353
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 13:40 schreef rival het volgende:
Jullie maken die vrouwen gewoon gek met jullie gedrag. :{w
Jeetje ja. Over dingen overanalyseren gesproken. :{

Ze belde me, was leuk. Jeetje.
pi_183304392
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:37 schreef SinkholeTheMayo het volgende:

[..]

Jeetje ja. Over dingen overanalyseren gesproken. :{

Ze belde me, was leuk. Jeetje.
Ik vind het eigenlijk wel lief.
pi_183304562
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap nu ook waarom al die mannen zo enorm verliefd op mij worden 😜 Als jullie dit soort ervaringen hebben, ben ik echt de rust en normaalheid zelve 😊
Ik zit ergens te twijfelen tussen een enorm cheesy en een enorm plagerig antwoord.

Maar realiserend dat ik nu het beste zwijg laat ik het gewoon bij: uiteraard. 😇
pi_183304605
Trouwens net weer een erg leuk gesprek over de app gehad met mijn date die ik dinsdag af moest zeggen. Zit veel potentie in. Lijkt gewoon net zo idioot te zijn als ik. En (maar dat wist ik al een tijdje) een wilde meid. Daar hou ik van.

Ben wel benieuwd wat er allemaal precies aan haar mankeert. 😂
pi_183305584
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 14:23 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hoe doe je dat toch :D
Denken op datingsiteprofielen "oh dat is wel een leuke dame" en dan weten die vrouwen heeeeel goed verborgen te houden dát ze iets hebben zeg maar, en dan kom je daar pas achter op date.
Terwijl ik iemand ben die liever heeft dat iemand meteen eerlijk is
pi_183305805
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 15:51 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Denken op datingsiteprofielen "oh dat is wel een leuke dame" en dan weten die vrouwen heeeeel goed verborgen te houden dát ze iets hebben zeg maar, en dan kom je daar pas achter op date.
Terwijl ik iemand ben die liever heeft dat iemand meteen eerlijk is
Alsof je in de eerste chat gaat zeggen dat je een domme tokkie bent of mensen graag stalked.
pi_183305954
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:04 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Alsof je in de eerste chat gaat zeggen dat je een domme tokkie bent of mensen graag stalked.
Nee, dat absoluut niet :') Maar het tokkie gedeelte is natuurlijk wel moeilijker om goed verborgen te houden _O- Zeker als het zo'n (mooi woord incoming) kliksigaretmiep is

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2018 16:14:03 ]
pi_183306066
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:13 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Nee, dat absoluut niet :') Maar het tokkie gedeelte is natuurlijk wel moeilijker om goed verborgen te houden _O- Zeker als het zo'n (mooi woord incoming) kliksigaretmiep is
Nou ja het roken zie je pas op de date toch :P
pi_183306115
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja het roken zie je pas op de date toch :P
Dat hangt van de foto’s af. ;)
pi_183306125
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:22 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Nou ja het roken zie je pas op de date toch :P
Het roken misschien wel, maar bepaald taalgebruik kom je amper omheen.
pi_183306135
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:26 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Het roken misschien wel, maar bepaald taalgebruik kom je amper omheen.
Ja denk dat je in de chat toch echt wel een beetje kan achterhalen of het een tokkie is of niet :P
pi_183306141
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:25 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat hangt van de foto’s af. ;)
Ik rook maar das bij mij niet op de foto's te zien :p
pi_183306776
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik rook maar das bij mij niet op de foto's te zien :p
Ik vraag het meestal al voor de eerste date 🙄
pi_183306839
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:10 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Ik vraag het meestal al voor de eerste date 🙄
Ik ook....vind roken echt vies.....
pi_183306883
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Ik ook....vind roken echt vies.....
Net alsof je met een asbak zoent als diegene écht veel rookt.
pi_183306944
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:19 schreef MisterLastName het volgende:

[..]

Net alsof je met een asbak zoent als diegene écht veel rookt.
Niet alleen dat...maar als je dan uiteindelijk bij elkaar thuis komt blijf je last van dat roken houden....
pi_183306991
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet alleen dat...maar als je dan uiteindelijk bij elkaar thuis komt blijf je last van dat roken houden....
Dat ook inderdaad! Niet zo fijn
pi_183306999
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:24 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Niet alleen dat...maar als je dan uiteindelijk bij elkaar thuis komt blijf je last van dat roken houden....
Al ligt het er wel een beetje aan hoe ze ermee om gaan.

Ik heb ook wel iemand gedate waarbij ik het bijna niet merkte, behalve dat ze af en toe even 2 minuten buiten stond.
pi_183307025
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:28 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Al ligt het er wel een beetje aan hoe ze ermee om gaan.

Ik heb ook wel iemand gedate waarbij ik het bijna niet merkte, behalve dat ze af en toe even 2 minuten buiten stond.
Maar rookte ze thuis ook niet binnen dan?
pi_183307047
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik rook maar das bij mij niet op de foto's te zien :p
Daten? O+
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_183307078
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:

[..]

Maar rookte ze thuis ook niet binnen dan?
Nope, altijd keurig buiten, ook thuis.
pi_183307097
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:32 schreef Classic_Smoseby het volgende:

[..]

Nope, altijd keurig buiten, ook thuis.
Dat kan wel verschil maken :)
pi_183307151
Als er veel mensen bij mij thuis zijn dan laat ik die áltijd buiten roken. Maar als er 1 iemand is die ff een peukje wil opsteken dan mag dat prima bij't raam lol
pi_183307156
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:27 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ik rook maar das bij mij niet op de foto's te zien :p
O sjeez... why?
pi_183307188
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:37 schreef MisterLastName het volgende:
Als er veel mensen bij mij thuis zijn dan laat ik die áltijd buiten roken. Maar als er 1 iemand is die ff een peukje wil opsteken dan mag dat prima bij't raam lol
Ik schop iedereen naar buiten (ik heb een overdekt terras).
pi_183307355
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O sjeez... why?
Omdat het eventueel afschrikt natuurlijk :D
pi_183307359
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:39 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik schop iedereen naar buiten (ik heb een overdekt terras).
Ik heb helaas geen terras ;(
pi_183307365
Ik schop ook iedereen naar buiten, maar daar is niks overdekts aan. Als je zo nodig moet roken, moet je er maar wat voor over hebben. Daar ga ik geen last van hebben hoor.
pi_183307426
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:49 schreef Classic_Smoseby het volgende:
Ik schop ook iedereen naar buiten, maar daar is niks overdekts aan. Als je zo nodig moet roken, moet je er maar wat voor over hebben. Daar ga ik geen last van hebben hoor.
_O_
pi_183307469
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:37 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

O sjeez... why?
Ja heb k natuurlijk geen goed antwoord op :p

Vrijwel alles dates rookte ook trouwens.
pi_183307693
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:58 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Ja heb k natuurlijk geen goed antwoord op :p

Vrijwel alles dates rookte ook trouwens.
Ik vind het echt een enorme turnoff. Maar ik had de laatste twee keer wel geluk, want beiden waren net gestopt. :)
pi_183308024
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het echt een enorme turnoff. Maar ik had de laatste twee keer wel geluk, want beiden waren net gestopt. :)
Voor mij is roken ook echt een harde nee, altijd zo jammer als je er pas op de date achter komt :N
pi_183308224
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:35 schreef Halimede het volgende:

[..]

Voor mij is roken ook echt een harde nee, altijd zo jammer als je er pas op de date achter komt :N
Ook hier werk ik weer met wildcards. Spirit82 mag raden hoe oud ze is... ;)
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 november 2018 @ 18:54:31 #288
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183308348
Ik rook elektronisch. Dat ruikt alleen maar lekker zoet en schijnt ook prettig te zoenen.
Dit doe ik binnen. Nog nooit iemand gehad die daar moeite mee had. Hooguit dat het er kansloos uitziet (klopt wel)
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_183308355
quote:
14s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:54 schreef Kreator het volgende:
Ik rook elektronisch. Dat ruikt alleen maar lekker zoet en schijnt ook prettig te zoenen.
Dit doe ik binnen. Nog nooit iemand gehad die daar moeite mee had. Hooguit dat het er kansloos uitziet (klopt wel)
Kanslozen schop ik ook buiten. Je bent VVD-er, of niet.
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 november 2018 @ 18:56:26 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183308376
quote:
12s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:55 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Kanslozen schop ik ook buiten. Je bent VVD-er, of niet.
Maar waar slaap je dan?
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_183308377
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:35 schreef Halimede het volgende:

[..]

Voor mij is roken ook echt een harde nee, altijd zo jammer als je er pas op de date achter komt :N
Als het echt een dealbreaker is vraag je dat toch van tevoren.

Mij maakt het nier zoveel uit zolang het geen pakje zware van nelle is iedere dag.
pi_183308504
quote:
5s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Kreator het volgende:

[..]

Maar waar slaap je dan?
Wisselend. Maar vanavond gewoon in mijn eigen bed. Still sick.
pi_183308728
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ook hier werk ik weer met wildcards. Spirit82 mag raden hoe oud ze is... ;)
Die meid komt werkelijk overal mee weg bij jou :D
Sarcasme. Herken het.
pi_183308833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:19 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Die meid komt werkelijk overal mee weg bij jou :D
Yep.

The cock wants what it wants. 😇
pi_183308932
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:56 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Als het echt een dealbreaker is vraag je dat toch van tevoren.

Mij maakt het nier zoveel uit zolang het geen pakje zware van nelle is iedere dag.
Het is niet meer standaard dat iedereen rookt, maar misschien moet ik dat inderdaad maar eens gaan doen.

Het app contact met mijn aankomende date gaat trouwens dermate moeizaam dat ik ondertussen niet echt zin heb in zaterdag. Maar wie weet gaat het wat makkelijker IRL, het is ook zo lullig om het nu nog af te zeggen :')
pi_183309733
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:16 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik vind het echt een enorme turnoff. Maar ik had de laatste twee keer wel geluk, want beiden waren net gestopt. :)
Is het ook. :P

Ik kan er ook niks goeds over zeggen :P
pi_183309763
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:30 schreef Halimede het volgende:

[..]

Het is niet meer standaard dat iedereen rookt, maar misschien moet ik dat inderdaad maar eens gaan doen.

Het app contact met mijn aankomende date gaat trouwens dermate moeizaam dat ik ondertussen niet echt zin heb in zaterdag. Maar wie weet gaat het wat makkelijker IRL, het is ook zo lullig om het nu nog af te zeggen :')
Hoezo gaat het zo moeizaam?
pi_183309945
quote:
10s.gif Op donderdag 22 november 2018 17:30 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Daten? O+
Mederoker
pi_183310358
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:01 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Is het ook. :P

Ik kan er ook niks goeds over zeggen :P
Stop dan. Scheelt geld, gezonder en er gaat een wereld aan mannen voor je open!

(jaja, ik heb ook gerookt...)
pi_183310371
quote:
17s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Mederoker
Of geen standaard. ;)
pi_183310378
En dicht.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')