Nee, eigenlijk niet. Er zal vast een ondervloer onder liggen conform de eisen van de VVE, of pandeigenaar. Praatje maken kan nooit kwaad, wanneer ze met klompen aan lopen, maar alleen kraken is niets tegen te doen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:49 schreef Dispenser20 het volgende:
Ik woon in een huur appartement en mijn bovenbuur heefteen krakende houten vloer die erg veel lawaai maakt als hij er loopt. Het is vooral vervelend 's nachts als ik wil slapen.
Kan ik eisen om een nieuwe vloer te laten leggen? Wat zouden jullie doen?
Een echte houten vloer kan kraken bij verschil in luchtvochtigheid.quote:Op dinsdag 20 november 2018 18:09 schreef valentijn101 het volgende:
Een goed gelegde vloer hoort volgens mij niet te kraken hoor.
Of een paar h balken erinquote:Op dinsdag 20 november 2018 18:28 schreef stavromulabeta het volgende:
Kraak de gelegde (laminaat- of parker-)vloer of kraakt/piept de houten balkconstructie (oud huis)?
In dat eerste geval helpt een ondervloer of zacht schoeisel. In dat tweede geval is er vrij weinig aan te doen, behalve het huis af te breken en opnieuw op te bouwen.
Dat. en hoe vaak lopen mensen 's nachts heen en weer?quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:50 schreef Zolderkamer het volgende:
Nee..
Verhuizen..
Zijn normale leefgeluiden..
Oplossing: ergens een cheape xiaomi mi band vandaan halen en als trilwekker om je pols gebruikenquote:Op dinsdag 20 november 2018 21:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Tip: doe snachts oordoppen in. Slaap je als een roos (ook door je wekker heen)
In de eerste (!) regel van het topic staat dat om een huurappartement gaat. En dan kom jij met een verhaaltje over de vve.quote:Op woensdag 21 november 2018 09:46 schreef okzbow het volgende:
In heel veel reglementen van VVE's staat dat er geen hout/laminaat mag worden gelegd. En alleen met toestemming van de VVE incl goede geluidsdempende ondervloer.
Kijk je reglementen dus na om te beginnen.
Ik ben géééén rascist!quote:Op dinsdag 20 november 2018 17:53 schreef Geerd het volgende:
Gewoon met een hamer tegen het plafond slaan![]()
![]()
Ook een huurappartement valt onder een VVE reglement....quote:Op woensdag 21 november 2018 10:08 schreef paardendokter het volgende:
[..]
In de eerste (!) regel van het topic staat dat om een huurappartement gaat. En dan kom jij met een verhaaltje over de vve.
Sjeumig slimmerik, ook huurappartementen kunnen onder een VVE vallen.quote:Op woensdag 21 november 2018 10:08 schreef paardendokter het volgende:
[..]
In de eerste (!) regel van het topic staat dat om een huurappartement gaat. En dan kom jij met een verhaaltje over de vve.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |