quote:
Geen dankquote:
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
[..]
Geen dank.
(Ik antwoord in een multiquote, misschien dat jij die dan ook eens gaat gebruiken)
Jazeker. Net als het sluiten van de SC.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:11 schreef onlogisch het volgende:
Is dat een van jouw speerpunten wanneer je mod wordt? Zorgen dat mensen meer multi-quoten?
Wat een mietje.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die durft zich hier (en terecht) natuurlijk niet meer te laten zien.
Dit is hetzelfde als vragen wat Adolf verkeerd deed.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een mietje.
Is er iets ernstigs voorgevallen?
hallo Scrummie.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:13 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Dit is hetzelfde als vragen wat Adolf verkeerd deed.
Sorry.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
hallo Scrummie.
Ik vroeg je eerder vandaag of het goed met je gaat en dit werd genegeerd.
Graag ontvang ik zo spoedig mogelijk antwoord.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:34 schreef Elan het volgende:
WGR / Schade door betonblok, gemeente aansprakelijk?
Pareltje in wording.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:40 schreef onlogisch het volgende:
Charlotte & GGMM sittin' in a tree...Er is nog plaats in de boom, wil je erbij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme boom, blijft geen tak meer aan zitten met al dat gewicht.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:15 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Er is nog plaats in de boom, wil je erbij?
Alles kan kapot Haagsquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme boom, blijft geen tak meer aan zitten met al dat gewicht.
zal ook een quarantaine tak moeten zijn want voor je het weet loop je allemaal te krabbenquote:Op dinsdag 20 november 2018 15:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Arme boom, blijft geen tak meer aan zitten met al dat gewicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |