"Ik ben in het donker.."quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:25 schreef r0binhood het volgende:
denk dat je beter je rijbewijs inlevert als je dat betonblok niet ziet
"terwijl ik met mijn auto ruimte gaf aan een tegenligger"quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Waarom reed je over de stoep dan?
Gewoon interesse. Antwoord op je vraag is nee.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:30 schreef Kiprollade het volgende:
Jullie lijken wel een stel wijven; antwoord geven op vragen die ik niet stel.
Als je niets relevants toe te voegen hebt, blijf dan lekker van je toetsenbord af.
Dit is wel zo'n beetje het antwoord.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:34 schreef SpecialK het volgende:
Mjeh... het is een woonerf zo te zien. Dus dan ben je als auto al te gast. Dan zijn de regels voor de obstakels al een stuk soepeler dan op een snelweg of gewone autoweg. Ik kan me voorstellen dat je een dikke vinger gaat krijgen van de gemeente.
Wat een vergelijkingquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:39 schreef Zith het volgende:
Wat als daarin het donker een kindje had zitten spelen, was de gemeente dan ook verantwoordelijk?
Dus dat betonblok staat daar al geruime tijd cq. maakt deel uit van de openbare ruimte?quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:23 schreef Kiprollade het volgende:
Dit betonblok is niet voorzien van reflectoren en is door weersinvloeden en andere schadegevallen niet meer wit, wat deze oorspronkelijk wel was.
gelukkig kon dat arme kind dan nog wegduiken achter dat betonblok zodat hij niet kapot gereden wordt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 14:43 schreef Piles het volgende:
quote:
Op dinsdag 20 november 2018 14:39 schreef Zith het volgende:
Wat als daarin het donker een kindje had zitten spelen, was de gemeente dan ook verantwoordelijk?
Wat een vergelijking
Het moet sowieso een signaal zijn dat er nu een onhandige situatie is ontstaan en dat ze wellicht op zn minst met de witkwast langs moetenquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:50 schreef Kiprollade het volgende:
Duidelijke reacties, ik ga het gewoon wagen. Niet geschoten is altijd mis.
Bedankt aan iedereen die heeft meegedacht!
Ik zie geen stoeprand of witte ononderbroken lijn, dus waarom zou dit geen onderdeel van de straat zijnquote:Op dinsdag 20 november 2018 14:53 schreef monsterd. het volgende:
Het betonblok staat zelfs op de stoep. Daar mag je je als auto niet op begeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |