Uiteraard. Maar ik wilde ook nog even een steek geven.quote:Op maandag 19 november 2018 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
zelfs zonder PI was het sarcasme er wel van af te lezen toch?
Waar is je naastenliefde dan?quote:Op maandag 19 november 2018 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben gelovig, dus ik vermijd de almachtige vader, schepper van hemel en aarde, wanneer ik iemand uitscheld.
flippiee, duidelijkquote:Op maandag 19 november 2018 23:40 schreef Tjacka het volgende:
oke jongens we gaan dillema maandag doen
wie is jullie favoriete mod
flippie of charlotte3
wie is datquote:
Nu helemaal niet meer.quote:Op maandag 19 november 2018 23:40 schreef Tjacka het volgende:
flippie of charlotte3
een of andere mod die best geil isquote:
Flippieequote:Op maandag 19 november 2018 23:41 schreef naatje_1 het volgende:
niet geheel toevallig ook dat gestemd in de verkiezingen
Geen idee joh.quote:Op maandag 19 november 2018 23:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gaan jullie ook KLB awards doen? Flips is bezig met nadenken over ONZ awards
heyquote:
TRUquote:Op maandag 19 november 2018 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mod van TRU, post kennelijk ook in VBL SC
Ik zag dat Anneloos ook in KPD had gepost.quote:Op maandag 19 november 2018 23:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een of andere mod die best geil is
maar ze gaat dan ook in kpd geile pics posten ofzo
ik vind het een beetje zielig
doen!quote:Op maandag 19 november 2018 23:45 schreef Tjacka het volgende:
vind die awards maar beetje zielig
ga denk ik tjacka awards oprichten
wie is datquote:Op maandag 19 november 2018 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zag dat Anneloos ook in KPD had gepost.
Dacht dat jij haar wel zou kennenquote:
Jaquote:Op maandag 19 november 2018 23:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nutteloos?kutforum sure, maar nutteloos?
Amarantha.quote:Op maandag 19 november 2018 23:40 schreef Tjacka het volgende:
flippie of charlotte3
ik vind die kpd sletjes echt enorm treurigquote:
Dat mens zit nog altijd diep.quote:Op maandag 19 november 2018 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je doet net alsof ik zo'n boeman ben. ;s
Nu doe je je vriendin Knetter echt tekortquote:Op maandag 19 november 2018 23:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik vind die kpd sletjes echt enorm treurig
ik denk echt dat die allemaal borderline hebben
OH EEN FOKKER VIND MIJ KNAP
JA YES
IK BEN KNAP
BEN NIET LELIJK
IK LIEG TEGEN MIJZELF
Maar dat het bagger is maakt het toch niet nutteloos?quote:Op maandag 19 november 2018 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
JaTuurlijk. Wat een bagger
Zelfde geldt voor BNW en dat soort ongein
Nogal een verschilquote:Op maandag 19 november 2018 23:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat het bagger is maakt het toch niet nutteloos?Ik heb helemaal niets met klussen of creatief zijn, dat maakt die respectievelijke fora toch ook niet nutteloos?
Er zijn nou eenmaal mensen die in hogere sferen geloven of die goed hard gaan op complottheorieën, alleen maar logisch dat je die een plek geeft toch? Anders komen ze NWS/POL bevuilen... (doen ze misschien sowieso al wel, maar dan nog)
Dit is net zoals mijn oma doet bij de Trolley problem: ja, maar als je nou gewoon heel hard schreeuwt naar de mensen op het spoor... NEE, HET IS EEN DILEMMA, MEER OPTIES ZIJN ER NIETquote:
Kloptquote:Op maandag 19 november 2018 23:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
bedoel je dat ik nog niet in de friendzone zit?
dat is gewoon een ordinaire snol die dol is op seksquote:Op maandag 19 november 2018 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu doe je je vriendin Knetter echt tekort
ik snap echt geen fuck van wat hier staatquote:Op maandag 19 november 2018 23:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dit is net zoals mijn oma doet bij de Trolley problem: ja, maar als je nou gewoon heel hard schreeuwt naar de mensen op het spoor... NEE, HET IS EEN DILEMMA, MEER OPTIES ZIJN ER NIET
Nee, zeer zeker niet, maar ik ben wel van mening dat die mensen een plek moeten hebben en daarom acht ik het niet nutteloosquote:Op maandag 19 november 2018 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nogal een verschilMaar oke oke, dat iedereen een plek verdient zeer zeker.
Je bent zelf ook een complottheorie-type?Je reageert zo defensief
volgens mij is hier iemand afgewezen hahaquote:Op maandag 19 november 2018 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat is gewoon een ordinaire snol die dol is op seks
dat is anders
zon anneloos of charlotte3 is echt eng
zo lekker zijn en dan geen mannen kunnen regelen in real dan is er iets helemaal mis in je kop hoor
oh nee hoorquote:Op maandag 19 november 2018 23:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
volgens mij is hier iemand afgewezen haha
weet ze dat zelf ook?quote:Op maandag 19 november 2018 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoor
heb al vriendin x
flippie namelijk
Flippiee en Amarantha zijn allebei van mij, okok?quote:Op maandag 19 november 2018 23:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh nee hoor
heb al vriendin x
flippie namelijk
Trolley problem:quote:Op maandag 19 november 2018 23:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ik snap echt geen fuck van wat hier staat
Heb je die al veel opgelopen in je leven?quote:
Je bent zelf een trolleyquote:Op maandag 19 november 2018 23:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Trolley problem:
[ afbeelding ]
haal je de switch over en red je zo 4 levens of laat je de trein doorrijden en dood je er 5, maar doe je dus niets
[ afbeelding ]
variaties komen dan, dit is er één: zou je een dikke persoon van de brug afdouwen om mensen te redden die op het spoor liggen. Ik noem dit de Braddievariant.
Ja dagelijksquote:Op maandag 19 november 2018 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je die al veel opgelopen in je leven?
quote:Op maandag 19 november 2018 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Flippiee en Amarantha zijn allebei van mij, okok?
* naatje_1 geeft aandachtquote:Op dinsdag 20 november 2018 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
wil gewoon een beetje aandacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |