Ik heb simpelweg geen zin in zes waves aan vijanden. En dat drie keer per neighborhood.quote:Op zaterdag 24 november 2018 07:54 schreef Pheno het volgende:
I zal die dlc eens gaan doen, geen idee of het de moeite is eigenlijk. Base game al geplat natuurlijk, want eitje. Op die ‘hit the bubbles’ drone missies na, pure aids. De rest is compleet niet moeilijk
Alleen PS plus en Detroit gehaald.quote:Op zaterdag 24 november 2018 07:56 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog mensen compleet losgegaan op Black friday, of had iedereen het al snel door dat het weer een wassen neus was
ik heb een mooie lego doos gescoord voor de hobbyquote:Op zaterdag 24 november 2018 07:56 schreef Pheno het volgende:
Zijn er nog mensen compleet losgegaan op Black friday, of had iedereen het al snel door dat het weer een wassen neus was
Ik twijfelde heel erg over de PS4 pack met 2 controllers en Spiderman. Ik had m in mn winkelmandje en toen heb ik m er toch weer uitgehaald. Ik game nu al heel weinig op de PS3 dus ik twijfelde te ergquote:Op zaterdag 24 november 2018 07:56 schreef Pheno het volgende:
Seizoenen is leuk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik twijfelde heel erg over de PS4 pack met 2 controllers en Spiderman. Ik had m in mn winkelmandje en toen heb ik m er toch weer uitgehaald. Ik game nu al heel weinig op de PS3 dus ik twijfelde te erg![]()
In plaats daarvan heb ik Sims4 Seizoenen met 50% korting gekocht , en Two Points Hospital maar die was niet echt heel erg afgeprijsd. 2 euro ofzomaar ik wilde m heel graag. Ik twijfelde over SCUM maar in de reviews las ik dat cheats het spel hebben overgenomen en dat het dan niet meer zo leuk is
Hoe is Shadow in vergelijking met bijvoorbeeld Rise? Leuker, beter, of juist minder?quote:Op zaterdag 24 november 2018 09:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Seizoenen is leuk.
Ik moet TR Shadow of the TR nog steeds uitspelen. Ben nu eerst maar allerlei tombs en crypts aan het uitspelen voor ik aan het eindstuk begin.
Uhm. Rise is lang geleden.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is Shadow in vergelijking met bijvoorbeeld Rise? Leuker, beter, of juist minder?
mensen mogen bij mij in de shop eens compleet losgaan dit weekendquote:Op zaterdag 24 november 2018 07:56 schreef Pheno het volgende:
ik heb begrepen dat op het werk de records zijn gebroken, zonder echt acties te houdenquote:Op zaterdag 24 november 2018 11:58 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mensen mogen bij mij in de shop eens compleet losgaan dit weekend
Beterquote:Op zaterdag 24 november 2018 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hoe is Shadow in vergelijking met bijvoorbeeld Rise? Leuker, beter, of juist minder?
Nope. Heb weinig met comics en anime. Jij wel?quote:Op zaterdag 24 november 2018 11:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhm. Rise is lang geleden.
Geen idee.
Ga jij toevallig naar dutch comic con?
Elijah mikaelson is er ook. De enige reden om te gaan.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Heb weinig met comics en anime. Jij wel?
Moest ff Googlen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Elijah mikaelson is er ook. De enige reden om te gaan.
Okay.quote:Elijah Mikaelson
Fictioneel karakter
ja van Vampire Diaries, en Originals. Weetjewel.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Moest ff Googlen.
[..]
Okay.
Allemaal soppende vrouwen bij die standquote:Op zaterdag 24 november 2018 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja van Vampire Diaries, en Originals. Weetjewel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar niemand kan mee. Vind ik niet leuk.
Terecht. Heb je 'm gezien?quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Allemaal soppende vrouwen bij die stand
Ik mocht willen dat ik zo sexy wasquote:
Menig man mocht dat willen. Alle mannen. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik mocht willen dat ik zo sexy was
Het is wel duidelijk dat we nooit tegelijk op een crewmeet zijn geweest.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Menig man mocht dat willen. Alle mannen. Eigenlijk.
Sowieso. Ik niet.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat we nooit tegelijk op een crewmeet zijn geweest.
Ja black friday wordt steeds gekker.quote:Op zaterdag 24 november 2018 12:00 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb begrepen dat op het werk de records zijn gebroken, zonder echt acties te houden
Ik had zo de hoop een lekker wijf te zien toen ik deze google-dequote:Op zaterdag 24 november 2018 13:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
ja van Vampire Diaries, en Originals. Weetjewel.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar niemand kan mee. Vind ik niet leuk.
Elijah is ook niet echt een meisjesnaam.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had zo de hoop een lekker wijf te zien toen ik deze google-de
ik was teleurgesteld
Het is 2018, ik sta nergens meer van te kijkenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Elijah is ook niet echt een meisjesnaam.
Daar Let Jimbo toch niet op. Die denkt alleen maar aan vrouwenquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Elijah is ook niet echt een meisjesnaam.
Wil wel met je mee, maar helaas. Heb sowieso ook al plannen om vandaag te gaan minigolfen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 13:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sowieso. Ik niet.
Maar eh, jij wil niet met me mee dus?
Das de dochter van Kanye??quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het is 2018, ik sta nergens meer van te kijken
Ik heb ook jaren gedacht dat Chanel West Coast een omgebouwde vent was...
Ik zie jullie vandaag voor het eerst posten. Of wacht, dat was gisteren. Ik moet nog even oriënteren hoe wat waar met jullie hèquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar Let Jimbo toch niet op. Die denkt alleen maar aan vrouwen
Het gaat om morgen. En wat een kutsmoes.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee helaas. Heb sowieso ook al plannen om vandaag te gaan minigolfen.
Nee, maar die heeft ook zn vage naam jaquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Das de dochter van Kanye??
[..]
Ik zie jullie vandaag voor het eerst posten. Of wacht, dat was gisteren. Ik moet nog even oriënteren hoe wat waar met jullie hè
Als het maar een hartslag heeftquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar Let Jimbo toch niet op. Die denkt alleen maar aan vrouwen
Thanks, nu heb ik het idee dat mn laatste 20 jaar posthistorie echt voor niets geweest zijnquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Das de dochter van Kanye??
[..]
Ik zie jullie vandaag voor het eerst posten. Of wacht, dat was gisteren. Ik moet nog even oriënteren hoe wat waar met jullie hè
Dat gevoel heb ik ook dagelijks.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Thanks, nu heb ik het idee dat mn laatste 20 jaar posthistorie echt voor niets geweest zijn
Waarom sleur je je man niet mee?quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het gaat om morgen. En wat een kutsmoes.
Je enige kans om mij in persona live te aanschouwen en dan.. zeg je nee.
gelukkig hebben we de fotos nogquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook dagelijks.
We hebben geen oppas. En de oudste is ziek anders nam ik die mee. Die vindt dat allemaal wel tof. Maar kinderen mogen niet mee in de photobooth noch de meet en greet. Kan em ook niet alleen laten daar hèquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom sleur je je man niet mee?
Christ. Je bent echt zo'n echte oldbie.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Christ. Je bent echt zo'n echte oldbie.
Die meet & greet kost 150 euro. En alleen een foto kost ook 45 euro. Bovenop de ticketprijs.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We hebben geen oppas. En de oudste is ziek anders nam ik die mee. Die vindt dat allemaal wel tof. Maar kinderen mogen niet mee in de photobooth noch de meet en greet. Kan em ook niet alleen laten daar hè.
belachelijk duur zulke shitquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die meet & greet kost 150 euro. En alleen een foto kost ook 45 euro. Bovenop de ticketprijs.
.... Ja. Nou die 150 wilde ik al laten zitten..quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die meet & greet kost 150 euro. En alleen een foto kost ook 45 euro. Bovenop de ticketprijs.
Kijk dit weet ik dan weer niet. Maar bedankt voor deze toevoeging in mijn brein.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:40 schreef dud0r het volgende:
Best wel een beetje belachelijk. Voor €150 kan je drie uur naar de hoeren. Dan mag je toch wel meer dan een meet en greet verwachten
Dat zou ik Kuuks dan wel gunnen.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:40 schreef dud0r het volgende:
Best wel een beetje belachelijk. Voor €150 kan je drie uur naar de hoeren. Dan mag je toch wel meer dan een meet en greet verwachten
50eur is een kwartiertje topsquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:40 schreef dud0r het volgende:
Lief.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zou ik Kuuks dan wel gunnen.
Meer heeft de gemiddelde man ook niet nodig toch.quote:
True. Kan ik wel drie keer met drie hoeren in vijf minuten.quote:Op zaterdag 24 november 2018 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meer heeft de gemiddelde man ook niet nodig toch.
Ja je moet er natuurlijk ook niet moe van worden he, t is maar sex, geen sportquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Meer heeft de gemiddelde man ook niet nodig toch.
teveel tijdquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof
https://9gag.com/gag/axzg21W
hoiquote:
quote:
Het moet niet gekker worden.quote:
2002... newbsquote:
Die Street Fighter van hem is ook geweldigquote:Op zaterdag 24 november 2018 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tof
https://9gag.com/gag/axzg21W
quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Die Street Fighter van hem is ook geweldig
Nee bedankt, dat weer de hele dag in m'n hoofdquote:
bazenkindquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nee bedankt, dat weer de hele dag in m'n hoofd
Hé, Teen!quote:
Ja! wel! Waar is koei? En waar is pheno? En meer van dat?quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden.
Pheno is overal... Dat weet je toch welquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja! wel! Waar is koei? En waar is pheno? En meer van dat?
Dat heb je met pinguïns. Valt me wel tegen dakkum hier nog niet gezien heb vandaag.quote:Op zaterdag 24 november 2018 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pheno is overal... Dat weet je toch wel
Sorryquote:Op zaterdag 24 november 2018 16:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat heb je met pinguïns. Valt me wel tegen dakkum hier nog niet gezien heb vandaag.
Geefniequote:
Nu. Vandaag en morgen. Ga jij met me mee?!?!!! Al had ik de hoop al opgegeven dat ik de knapste vampier ooit kon ruiken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 17:54 schreef Pheno het volgende:
Maar anime waifus en zo las ik terug? Wanneer is ie? Ik ga meestal naar animecon in de zomer, als het goed valt met E3, maar Dutch Comic Con ben ik nog niet geweest.
deze manquote:Op zaterdag 24 november 2018 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
By the way deze gast
Is ook volwassen inmiddels lol
Welke ben jij?quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
meerminman en mosseljongen
Die jongen met die manbunquote:
Ik dacht die ene jongen die dat decolleté van dat vrouwtje naast em stond te checken.quote:
Ha. Er staat iemand op die ik ken.quote:Op zaterdag 24 november 2018 18:38 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
meerminman en mosseljongen
Maar ik val op mannenquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik dacht die ene jongen die dat decolleté van dat vrouwtje naast em stond te checken.
Oh. Dat kan natuurlijk ook. Dan kijk ik straks wel even welke je bent.quote:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Dat kan natuurlijk ook. Dan kijk ik straks wel even welke je bent.
handschoenenquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef Tain het volgende:
Wat hebben jullie allemaal voor zwarte vrijdag aankopen gehaald?
Nieuwe nikesquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef Tain het volgende:
Quantum Breakquote:Op zaterdag 24 november 2018 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nieuwe nikes![]()
Mi band 3
Straalverwarming voor in mn opslagunit. T is daar fucking 6-8 graden nu
En toen was t geld weer op
Jij dan?
The Sims seizoenenquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef Tain het volgende:
quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:52 schreef Elvi het volgende:
[..]
The Sims seizoenen
Two point hospital (niet echt in de sale)
Een box en een serum bij Styletone
En vandaag bij attitude Holland 2 jurken, een bolero, en 2 haarbanden
De perfecte intro voor Royquote:
Hopelijk kan ik met deze zwoele muziek indruk maken op Elvi.quote:
waarom een straalverwarming voor een opslagunit?quote:Op zaterdag 24 november 2018 23:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nieuwe nikes![]()
Mi band 3
Straalverwarming voor in mn opslagunit. T is daar fucking 6-8 graden nu
En toen was t geld weer op
Jij dan?
gaskachel vergas ik mijzelf mee, en zn blazer werkt gewoon niet. Ding is écht niet warm te stoken.quote:Op zondag 25 november 2018 00:14 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom een straalverwarming voor een opslagunit?
275 euro aan kledingquote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef Tain het volgende:
Het is zeker al even geleden dat je contact had met een vrouw?quote:Op zondag 25 november 2018 00:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hopelijk kan ik met deze zwoele muziek indruk maken op Elvi.
Nouja, een waar die niet voor hoefde te betalen welquote:Op zondag 25 november 2018 00:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is zeker al even geleden dat je contact had met een vrouw?
Nou mevrouwtje, als je Geer niet kan waarderen hoeft het voor mij niet hoor.quote:Op zondag 25 november 2018 00:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Het is zeker al even geleden dat je contact had met een vrouw?
Eerste plaat van Wu Tang Clan op vinyl!quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:34 schreef Tain het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |