Promes bakt er geen ene kut van bij Sevilla in de minuten die hij krijgt. (Wedstrijden tegen de bakker en hovenier van Turkije tellen niet mee).quote:Op maandag 19 november 2018 20:08 schreef FireFox1 het volgende:
Promes is internationaal gezien iets verder dan Bergwijn
Landverrader.quote:Op maandag 19 november 2018 20:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga voor een 3-1 voor ons aller DUITSLAND!
Hier gaat iets gruwelijks mis maar kan deze gif in de OP?quote:
Nee, als ik er zo over nadenk snap ik er eigenlijk ook geen kut vanquote:Op maandag 19 november 2018 20:09 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Promes bakt er geen ene kut van bij Sevilla in de minuten die hij krijgt. (Wedstrijden tegen de bakker en hovenier van Turkije tellen niet mee).
Dumfries zien verdedigen bij PSV en Oranje? Is ook verdedigend een beest. Het valt niet te begrijpen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, als ik er zo over nadenk snap ik er eigenlijk ook geen kut van
En Tete kan misschien wat wedstrijdritme missen omdat hij nog maar 2 wedstrijden voor Lyon heeft gespeeld.quote:Op maandag 19 november 2018 20:14 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dumfries zien verdedigen bij PSV en Oranje? Is ook verdedigend een beest. Het valt niet te begrijpen.
Het is toch gewoon een officieel toernooi allen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben je opeens Feyenoorder geworden?
Tete voor Dumfries vind ik absoluut te billijken maar ik zou niet weten waarom Promes vandaag meer geschikt is. Die loopt niet met heel veel vertrouwen rond. Ben Yedder en André Silva waren geblesseerd in de afgelopen weken bij Sevilla, dus moest hij samen met Muriel wel zijn kans pakken in de basis maar dat heeft hij geen seconde gedaan. Promes startte nota bene in de basis tegen Espanyol toen Ben Yedder net weer fit was; hij werd gewisseld en in de 89e minuut besliste Ben Yedder het duel op sublieme wijze met 2-1. Hij heeft zoveel moeite in het betrekkelijk kleinere speelveld; als er al ruimte op de counter was, had hij veel teveel denktijd nodig. Misschien dat hij in een ander klimaat wel opbloeit.quote:Op maandag 19 november 2018 20:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, als ik er zo over nadenk snap ik er eigenlijk ook geen kut van
Promes kan wel voor wat meer zelfvertrouwen en creativiteit zorgen hoop ik.quote:Op maandag 19 november 2018 20:17 schreef Masterminded het volgende:
[..]
Tete voor Dumfries vind ik absoluut te billijken maar ik zou niet weten waarom Promes vandaag meer geschikt is. Die loopt niet met heel veel vertrouwen rond. Ben Yedder en André Silva waren geblesseerd in de afgelopen weken bij Sevilla, dus moest hij samen met Muriel wel zijn kans pakken in de basis maar dat heeft hij geen seconde gedaan. Promes startte nota bene in de basis tegen Espanyol toen Ben Yedder net weer fit was; in de 89e minuut besliste Ben Yedder het duel op sublieme wijze met 2-1. Hij heeft zoveel moeite in het betrekkelijk kleinere speelveld; als er al ruimte op de counter was, had hij veel teveel denktijd nodig. Misschien dat hij in een ander klimaat wel opbloeit.
Ja, maar daarom toch niet net zo relevant als andere toernooien. Zie jij jezelf al langs de grachten staan als er een rondvaart is omdat Nederland de Nations League heeft gewonnen.quote:Op maandag 19 november 2018 20:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een officieel toernooi allen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |