abonnement Unibet Coolblue
pi_183415362
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 09:02 schreef TjjWester het volgende:
Ik zag de serie mars op netflix, is dat dezelfde serie als die van ngc?
Ja, maar staat die er weer op dan? Want die was verwijderd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 28 november 2018 @ 10:13:33 #177
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_183415535
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:53 schreef julius123 het volgende:
Ben net begonnen met sick note, hilarische donkere humor :).
Nick frost is echt een fantastische acteur.
Gister de trailer van gezien toevallig en t leek me dus echt tergend NIET grappig :@
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  Admin woensdag 28 november 2018 @ 10:16:15 #178
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_183415587
Netflix gaat animatieseries maken, gebaseerd op het werk van Roald Dahl:
quote:
NETFLIX TO CREATE EXCLUSIVE SLATE OF ORIGINAL ANIMATED EVENT SERIES FROM THE ICONIC ROALD DAHL STORY UNIVERSE

Willy Wonka and the Oompa-Loompas are joining The BFG, Matilda, The Twits, and a host of other iconic characters who have all found a brand new home together on Netflix! Netflix and The Roald Dahl Story Company jointly announced today that Netflix is extending the Roald Dahl universe of stories for global family audiences with an exclusive new slate of original animated event series, based on the books from the acclaimed and award-winning author’s best-selling library, including Charlie and the Chocolate Factory, Matilda, The BFG, The Twits, and many other beloved titles.

Roald Dahl stories have long inspired award-winning feature films and stage productions. But now, for the first time, Netflix will bring together the highest quality creative, visual, and writing teams to extend the stories in this first-of-its-kind slate of premium animated event series and specials for audiences of all ages and for families to enjoy together. Netflix intends to remain faithful to the quintessential spirit and tone of Dahl while also building out an imaginative story universe that expands far beyond the pages of the books themselves.

New chapter for the Roald Dahl Story Company

“Our mission, which is purposefully lofty, is for as many children as possible around the world to experience the unique magic and positive message of Roald Dahl’s stories,” said Roald Dahl’s widow, Felicity Dahl, “This partnership with Netflix marks a significant move toward making that possible and is an incredibly exciting new chapter for the Roald Dahl Story Company. Roald would, I know, be thrilled.”

“Immersing ourselves in the extraordinary worlds of Roald Dahl stories has been an honor and a massive amount of fun, and we are grateful for the trust the Roald Dahl Story Company and the Dahl family have placed in our team to deliver more moments of shared joy to families around the world,” commented Melissa Cobb, Vice President of Kids & Family Content at Netflix. “We have great creative ambition to reimagine the journeys of so many treasured Dahl characters in fresh, contemporary ways with the highest quality animation and production values.”

“Netflix is known for innovative and high-quality storytelling,” added Gideon Simeloff, Strategy Director for The Roald Dahl Story Company. “There is no other place in the world that can deliver animated entertainment for the whole family at such quality and scale.”

Titles including Charlie and the Chocolate Factory and Matilda

The list of titles in the agreement between Netflix and the Roald Dahl Story Company includes Charlie and the Chocolate Factory, Matilda, The BFG, The Twits, Charlie and the Great Glass Elevator, George’s Marvellous Medicine, Boy – Tales of Childhood, Going Solo, The Enormous Crocodile, The Giraffe and the Pelly and Me, Henry Sugar, Billy and the Minpins, The Magic Finger, Esio Trot, Dirty Beasts and Rhyme Stew.

Production is set to commence on the first of the Netflix Dahl animated series in 2019.
Het persbericht vermeldt nog geen namen van creatief talent, dus geen idee wie de series gaat maken.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_183415773
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 10:16 schreef Breuls het volgende:
Netflix gaat animatieseries maken, gebaseerd op het werk van Roald Dahl:

[..]

Het persbericht vermeldt nog geen namen van creatief talent, dus geen idee wie de series gaat maken.
Jammer dat het animatieserie's zijn. Zou wel kunnen slagen als ze het in de stijl van de Lemony Snicket serie zouden maken. Al ben ik daar halverwege het 2de seizoen afgehaakt. Verhaal was elke 2 afleveringen exact hetzelfde
pi_183416465
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 10:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Gister de trailer van gezien toevallig en t leek me dus echt tergend NIET grappig :@
Ik heb hardop zitten lachen door de ongemakkelijke situaties in die serie :) heb ook in twee dagen beide seizoenen gekeken. Ik vond de stukjes met lindsey lohan alleen een beetje meh.
  Spellchecker woensdag 28 november 2018 @ 21:05:55 #181
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183429541
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 18:17 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Ik hou wel van Vlaamse series dus, yay!
Check Beau Sèjour!
  Spellchecker woensdag 28 november 2018 @ 22:19:11 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183429587
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Check Beau Sèjour!
Ja! :Y

Zou daar nog een seizoen van komen? :@
  woensdag 28 november 2018 @ 22:19:58 #184
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183429615
Escaperoom was ook weer heerlijk zonde van mijn tijd :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 28 november 2018 @ 22:20:39 #185
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183429639
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 11:17 schreef julius123 het volgende:

[..]

Ik heb hardop zitten lachen door de ongemakkelijke situaties in die serie :) heb ook in twee dagen beide seizoenen gekeken. Ik vond de stukjes met lindsey lohan alleen een beetje meh.
Het is ergens superirritant :') maar toch ook wel weer grappig ja :')
Hopelijk komt er nog een seizoen want ik wil nu wel weten hoe het afloopt.
With the stars as her umbrella
  woensdag 28 november 2018 @ 22:21:06 #186
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_183429654
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:18 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Check Beau Sèjour!
Jaaaaa gezien! Tof vond ik die.
With the stars as her umbrella
pi_183431481
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:20 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Het is ergens superirritant :') maar toch ook wel weer grappig ja :')
Hopelijk komt er nog een seizoen want ik wil nu wel weten hoe het afloopt.
Nick Frost is echt een baas, hij maakt alles zo fucking akward :')
  woensdag 28 november 2018 @ 23:29:17 #188
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183431872
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Escaperoom was ook weer heerlijk zonde van mijn tijd :')
Je checkt niet even IMDB of Rotten van te voren? Of hou je gewoon van slechte shit :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage woensdag 28 november 2018 @ 23:30:01 #189
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_183431887
Na het vreselijk matige 12 Monkeys ben ik alsnog een andere tijdreis-serie gaan kijken, in dit geval Continuum. En ik ben aangenaam verrast, erg leuke serie met een mooi natuurlijk verloop qua verhaal. Voor mij valt die ongeveer wel in het rijtje van persoonlijke favorieten Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse (allebei geloof ik niet op Netflix helaas). Het is jammer dat het laatste (4e) seizoen maar een half seizoen is, maar in tegenstelling tot de twee series die ik net noemnde wordt het verhaal wel afgemaakt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 28 november 2018 @ 23:34:52 #190
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_183432000
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je checkt niet even IMDB of Rotten van te voren? Of hou je gewoon van slechte shit :')
Dat laatste vooral, ben gek op "goede" slechte films, maar dit was gewoon echt een gedrocht.

Bijna net zo erg als Girl in Woods.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  donderdag 29 november 2018 @ 01:50:25 #191
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_183433272
Net klaar met The Driver. Best geinig als je een korte spannende actie/drama serie zoekt. Er zit ook best wat humor in. Het heeft wat van Drive, Snatch en Van God Los weg. Het is van de hand van een van de schrijvers van Safe. 4 eps en te bekijken tot de 30e.

The Driver (TV Mini-Series 2014) - IMDb
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_183434405
quote:
6s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:29 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Je checkt niet even IMDB of Rotten van te voren? Of hou je gewoon van slechte shit :')
Ik doe dat ook nooit hoor.
Vaak genoeg gehad dat ik een film goed vond en er op IMDB een slecht cijfer bij stond.

Of dat ik werkelijk niet begreep waarom een film die ik 10x niks vond wel goed was volgens die site.

Gewoon lekker zelf kijken en eigen mening vormen ^O^
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
  Moderator donderdag 29 november 2018 @ 10:10:55 #193
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_183435107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Na het vreselijk matige 12 Monkeys ben ik alsnog een andere tijdreis-serie gaan kijken, in dit geval Continuum. En ik ben aangenaam verrast, erg leuke serie met een mooi natuurlijk verloop qua verhaal. Voor mij valt die ongeveer wel in het rijtje van persoonlijke favorieten Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse (allebei geloof ik niet op Netflix helaas). Het is jammer dat het laatste (4e) seizoen maar een half seizoen is, maar in tegenstelling tot de twee series die ik net noemnde wordt het verhaal wel afgemaakt.
Vond Continuum echt helemaal niks _O-
Ben nu bezig met Knightfall en die is echt zo goed!! Ben net begonnen en nu al bijna klaar :D
A child is born with no state of mind.
pi_183435138
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Escaperoom was ook weer heerlijk zonde van mijn tijd :')
Een slechte Saw-film :+
SOONY
  donderdag 29 november 2018 @ 10:28:43 #195
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_183435278
quote:
1s.gif Op donderdag 29 november 2018 09:06 schreef ConqueringChaos het volgende:

[..]

Ik doe dat ook nooit hoor.
Vaak genoeg gehad dat ik een film goed vond en er op IMDB een slecht cijfer bij stond.

Ik heb slechts een enkele keer meegemaakt dat ik een film die een onvoldoende had leuk vond, en dat was dan een film die ik heb gekeken toen ik jong was, dan ben je gevoeliger voor bepaalde indrukken.

quote:
Of dat ik werkelijk niet begreep waarom een film die ik 10x niks vond wel goed was volgens die site.
Heb ook genoeg films met een 6 of 7 gezien die leuk waren (of onderdeel van een filmreeks), maar tegenwoordig kijk ik vooral series/films met een audience score van 80/85% of hoger op Rotten, en daarbij ben ik nog lang niet uitgekeken, genoeg aanbod en eigenlijk altijd leuk genoeg om te blijven kijken. Het moet natuurlijk wel je genre zijn of een onderwerp die je leuk vindt. Soms denk je leuke trailer of heb je er iets over gelezen dan is het uiteindelijk gewoon niet mijn ding.

quote:
Gewoon lekker zelf kijken en eigen mening vormen ^O^
Ik kijk dus ook "gewoon lekker" maar in mijn ervaring is het meerendeel met een onvoldoende op die sites ook gewoon bagger en ik ben niet bang dat ik daar iets aan mis. Ook hou ik sowieso al niet van horror (die vaak slechte scores hebben).
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_183435319
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 23:30 schreef LTVDK het volgende:
Na het vreselijk matige 12 Monkeys ben ik alsnog een andere tijdreis-serie gaan kijken, in dit geval Continuum. En ik ben aangenaam verrast, erg leuke serie met een mooi natuurlijk verloop qua verhaal. Voor mij valt die ongeveer wel in het rijtje van persoonlijke favorieten Terminator: The Sarah Connor Chronicles en Dollhouse (allebei geloof ik niet op Netflix helaas). Het is jammer dat het laatste (4e) seizoen maar een half seizoen is, maar in tegenstelling tot de twee series die ik net noemnde wordt het verhaal wel afgemaakt.
Vind continuum een vermakelijke serie.
Alleen het einde vond ik persoonlijk wat minder :N
  donderdag 29 november 2018 @ 11:32:03 #197
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_183435987
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:19 schreef maily het volgende:

[..]

Ja! :Y

Zou daar nog een seizoen van komen? :@
ja deze week bekendgemaakt

https://www.google.com/ur(...)2PCDL_gQjX-kdy1j7jeV
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_183436135
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2018 22:19 schreef houdjemond het volgende:
Escaperoom was ook weer heerlijk zonde van mijn tijd :')
* Lonaa delete Escaperoom van mijn lijst
Sterkheidsbaas van alles.
  Spellchecker donderdag 29 november 2018 @ 11:48:40 #199
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_183436201
quote:
Mooizo!
-edit- :
quote:
Het eerste seizoen van de serie vertelde het verhaal van Kato, een meisje dat hij eigen lijk vindt, en op zoek gaat naar haar moordenaar.
Wat slecht _O-

[ Bericht 18% gewijzigd door maily op 29-11-2018 15:08:59 ]
pi_183438728
quote:
6s.gif Op donderdag 29 november 2018 10:28 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Ik heb slechts een enkele keer meegemaakt dat ik een film die een onvoldoende had leuk vond, en dat was dan een film die ik heb gekeken toen ik jong was, dan ben je gevoeliger voor bepaalde indrukken.

[..]

Heb ook genoeg films met een 6 of 7 gezien die leuk waren (of onderdeel van een filmreeks), maar tegenwoordig kijk ik vooral series/films met een audience score van 80/85% of hoger op Rotten, en daarbij ben ik nog lang niet uitgekeken, genoeg aanbod en eigenlijk altijd leuk genoeg om te blijven kijken. Het moet natuurlijk wel je genre zijn of een onderwerp die je leuk vindt. Soms denk je leuke trailer of heb je er iets over gelezen dan is het uiteindelijk gewoon niet mijn ding.

[..]

Ik kijk dus ook "gewoon lekker" maar in mijn ervaring is het meerendeel met een onvoldoende op die sites ook gewoon bagger en ik ben niet bang dat ik daar iets aan mis. Ook hou ik sowieso al niet van horror (die vaak slechte scores hebben).
Ik houd wel van horror , maar die scoren idd (vaak terecht) niet goed. Ik blijf ze wel kijken omdat ik vaak ook wel 'goed voor 1x' vind.
Ik snap ook wel wat jij doet. Dat deed een vriendin ook.
Die sloeg op IMDB alle trailers op haar watchlist en wachtte dan de cijfers af. En da bleek 3 kwart af te vallen.
Terwijl er echt wel films tussen stonden die ik dan best kijkwaardig vond.
Maar zolang je je niet hoeft te vervelen met je hoge-score-films ook prima.

Al blijf ik erbij dat dat soms echt niks zegt.
"Although the world is full of suffering, it is also full of overcoming it."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')