pompoenquote:Op maandag 19 november 2018 16:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat klinkt wel speciaal. Wat gaat er dan doorheen dat van een pompoen afkomt?
Oh, gewoon hele pompoenen. Ik ben benieuwd naar het resultaat.quote:
zwarte piet is racismequote:Op maandag 19 november 2018 16:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Discriminatie, maar dat is hier nooit zo'n probleem.
je kan misschien lekker zijnquote:
Niet in Duitslandquote:Op maandag 19 november 2018 16:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je mag het dan nog steeds bier noemen?
Ik weet nog niet of ik wel ga kijken, dat interlandvoetbal boeit me eigenlijk helemaal niet.quote:Op maandag 19 november 2018 16:30 schreef GGMM het volgende:
Ik wil vanavond eigenlijk vroeg naar bed.
Waarom zijn die hoeren interlands zo laat godverdomme
ik wilde niet kijken maar kreeg appje dat er mensen langskomen dus moet welquote:Op maandag 19 november 2018 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel ga kijken, dat interlandvoetbal boeit me eigenlijk helemaal niet.
Dat zal ze leren!quote:Op maandag 19 november 2018 16:32 schreef Saind het volgende:
[..]
ik wilde niet kijken maar kreeg appje dat er mensen langskomen dus moet wel
Ga hele wedstrijd zitten klagen en op m'n telefoon spelen denk ik
Denk het niet. Bestaat namelijk nietquote:Op maandag 19 november 2018 16:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Weet niet of ik ooit lekker pompoenbier had
Kan het me niet herinneren
mij ook niet en de laatste keer was goed hoorde ik dus dan zal het nu wel niks zijnquote:Op maandag 19 november 2018 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik wel ga kijken, dat interlandvoetbal boeit me eigenlijk helemaal niet.
Bij iets over Eindhoven zal ik de komende tijd vooral aan deze gast moeten denken.quote:
Even snel doorheen gegaan, mensen die nu al met kerst bezig zijn mogen ze van mij tegen de muur zetten.quote:Op maandag 19 november 2018 16:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Top 3 domste filmpjes ooit gemaakt denk ik
Charlotte en Lenny dusquote:Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even snel doorheen gegaan, mensen die nu al met kerst bezig zijn mogen ze van mij tegen de muur zetten.
Wow, rustigquote:
TR gedaan.quote:Op maandag 19 november 2018 16:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zwarte piet is racisme
danny komt uit het jaar 0 denk ik
ook al tegen hommos
quote:Op maandag 19 november 2018 16:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Even snel doorheen gegaan, mensen die nu al met kerst bezig zijn mogen ze van mij tegen de muur zetten.
omg white girl.quote:Op maandag 19 november 2018 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja maar daar is al een ander topic over. En we gaan deze week pompoenbier brouwen, dat durf ik eigenlijk niet aan de grote klok te hangen
2 woorden: Drizzt Dourdenquote:Op maandag 19 november 2018 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
Goffetomme wat is hier mis gegaan?
Echt. Drizzt_ weer. Die heeft het niet onder controle.quote:
Nou ja, een foutje kan iedereen gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2018 17:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt. Drizzt_ weer. Die heeft het niet onder controle.
Te laat GGMM.quote:Op maandag 19 november 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, een foutje kan iedereen gebeuren.
Laten we niet gelijk in paniek raken.
quote:Op maandag 19 november 2018 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bij iets over Eindhoven zal ik de komende tijd vooral aan deze gast moeten denken.
[ afbeelding ]
Een foutje kan iedereen maken of dat kan iedereen gebeuren.quote:Op maandag 19 november 2018 17:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, een foutje kan iedereen gebeuren.
Laten we niet gelijk in paniek raken.
quote:
In brabant ligt het btw altijd aan de burgermeester.quote:
Deze man ontstijgt het gemiddelde intelligentieniveau in Brabant hoor.quote:
Vind ik dus ook!quote:Op maandag 19 november 2018 17:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een foutje kan iedereen maken of dat kan iedereen gebeuren.
Ik gok niet dat meneer regelmatig buiten Brabant komt, dan is zijn uitleg dus wel plausibel.quote:Op maandag 19 november 2018 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Met eieren gegooid: "ja dat doen ze overal tegenwoordig."
Doe eens niet zo aanmatigend.quote:Op maandag 19 november 2018 17:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gok niet dat meneer regelmatig buiten Brabant komt, dan is zijn uitleg dus wel plausibel.
Dat is wel zo, ik neem tegenwoordig een paraplu meequote:Op maandag 19 november 2018 17:39 schreef RensAjacied het volgende:
Met eieren gegooid: "ja dat doen ze overal tegenwoordig."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |