Eens. Ik hoop dat ze snel aan de bouw beginnen hier in de buurt. Want ik heb nog een contest af te werken.quote:Op maandag 19 november 2018 18:38 schreef Elan het volgende:
Burgerking is wel beter dan MC Donalds he
quote:Op maandag 19 november 2018 18:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Papa heeft al het geld opgesnoven
Bespaar je zelf, Scrummie weetquote:
Viesmadquote:
Op Zuid zit er eentje toch, wellicht combineren met een wedstrijd.quote:Op maandag 19 november 2018 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat ze snel aan de bouw beginnen hier in de buurt. Want ik heb nog een contest af te werken.
Welke divisie zit Scrummie?quote:Op maandag 19 november 2018 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bespaar je zelf, Scrummie weet
[..]
Viesmad
Durf je het aan dan?quote:Op maandag 19 november 2018 18:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Op Zuid zit er eentje toch, wellicht combineren met een wedstrijd.
Goede motivatie om je dood te vreten dat aidsvoetbal van Feyenoord.
Je weet in ieder geval hoe de mensen over je denken.quote:Op maandag 19 november 2018 18:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Ik hoop dat ze snel aan de bouw beginnen hier in de buurt. Want ik heb nog een contest af te werken.
Zojuist nee gestemd.quote:Op maandag 19 november 2018 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe de mensen over je denken.
[ afbeelding ]
WTFquote:Op maandag 19 november 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen hier. Ik bedoel meer in het algemeen. Om aan te tonen dat je opmerking geen houdt snijdt.
houdt snijdtquote:Op maandag 19 november 2018 18:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de mensen hier. Ik bedoel meer in het algemeen. Om aan te tonen dat je opmerking geen houdt snijdt.
En Tjacka?quote:Op maandag 19 november 2018 18:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Buitendam en Typisch heb ik ook koekoek gegeven
Het moment dat je je zorgen gaat maken over hoe anderen over je denken moet je bij jezelf te rade gaan.quote:Op maandag 19 november 2018 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je weet in ieder geval hoe de mensen over je denken.
[ afbeelding ]
Tegenwoordig niet meer.quote:Op maandag 19 november 2018 18:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan alleen voor geen meter zuipen, jij ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |