Bij welke website bestel je? Dan moet je daar van alle boxen max 100 euro de demo filmpjes kijken.quote:Op woensdag 26 december 2018 21:16 schreef mschol het volgende:
ik heb voor nu een transbomber en een four seasons box in de voorbestelling maar zoek eigenlijk nog 1 of 2 mooie (sier, geen/weinig fluit en/of knallen alleen) boxen (liefst wat langere); eurootje of 100 per box max.
iemand nog goeie tips (evt populaire producten nu)?
kleiner en mooi mag ook wel (afsteken an sich is natuurlijk ook leuk)
ik heb nu via rubro -> dealers een zaak in de buurt (den haag/rijswijk/zoetermeer regio zeg maar) met zowel de transbomber als de four seasons weten te vinden..quote:Op woensdag 26 december 2018 21:30 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij welke website bestel je? Dan moet je daar van alle boxen max 100 euro de demo filmpjes kijken.
Immortal Goldquote:Op woensdag 26 december 2018 21:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb nu via rubro -> dealers een zaak in de buurt (den haag/rijswijk/zoetermeer regio zeg maar) met zowel de transbomber als de four seasons weten te vinden..
four seasons is mij vorig jaar erg goed bevallen en ik hoorde vorig jaar(?) veel positieve verhalen over de transbomber (en idd na filmpje vond ik dat ook wel een aankoopje waard)
hoopte dat er nu ook zoiets was, gewoon een box die echt enorm populair is en veel van verwacht wordt..
hier hoorde ik zondag al het nodige de lucht ingaanquote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
De eerste pijlen en potjes gingen hier gister (achterburen) alweer de lucht in, die wachtten iig de mist niet af
Groot gelijk. Lolquote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
De eerste pijlen en potjes gingen hier gister (achterburen) alweer de lucht in, die wachtten iig de mist niet af
dit jaar wilde ik eens eerder bestellen, maar helaas, dan maar iets meer betalen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Immortal Gold
alleen weet ik niet of je die nu nog voor 100 euro kunt krijgen.
Iets eerder bestellen
Hart van nederlandquote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef Frutsel het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ns-de-jaarwisseling/?
oh oh.... mist...
opbokken met die mist
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef KingRadler het volgende:
Vuurwerk in een Vuilniswagen..
[ afbeelding ]
https://t.co/UXtnHeUrR2
Wat voor bijzonder vuurwerk moet dat wel niet geweest zijn, dat het spontaan ontbrand?quote:Volgens de chauffeur heeft er mogelijk vuurwerk tussen het afval gezeten en is daardoor brand ontstaan.
Gisteravond hier ook iemand die volgens mij niet kon wachten om zijn 200+ shots de lucht in te jagen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
Ah jij woont dus vlakbijquote:Op donderdag 27 december 2018 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gisteravond hier ook iemand die volgens mij niet kon wachten om zijn 200+ shots de lucht in te jagen.
ah dan kan ik het net niet zienquote:Op donderdag 27 december 2018 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hier Groningen
Hm Twente hier. Wordt um niet denk ikquote:Op donderdag 27 december 2018 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hier Groningen
Denk het ook niet neequote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm Twente hier. Wordt um niet denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |