hier hoorde ik zondag al het nodige de lucht ingaanquote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
De eerste pijlen en potjes gingen hier gister (achterburen) alweer de lucht in, die wachtten iig de mist niet af
Groot gelijk. Lolquote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
De eerste pijlen en potjes gingen hier gister (achterburen) alweer de lucht in, die wachtten iig de mist niet af
dit jaar wilde ik eens eerder bestellen, maar helaas, dan maar iets meer betalen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Immortal Gold
alleen weet ik niet of je die nu nog voor 100 euro kunt krijgen.
Iets eerder bestellen
Hart van nederlandquote:Op donderdag 27 december 2018 09:36 schreef Frutsel het volgende:
https://www.hartvannederl(...)ns-de-jaarwisseling/?
oh oh.... mist...
opbokken met die mist
quote:Op donderdag 27 december 2018 12:41 schreef KingRadler het volgende:
Vuurwerk in een Vuilniswagen..
[ afbeelding ]
https://t.co/UXtnHeUrR2
Wat voor bijzonder vuurwerk moet dat wel niet geweest zijn, dat het spontaan ontbrand?quote:Volgens de chauffeur heeft er mogelijk vuurwerk tussen het afval gezeten en is daardoor brand ontstaan.
Gisteravond hier ook iemand die volgens mij niet kon wachten om zijn 200+ shots de lucht in te jagen.quote:Op donderdag 27 december 2018 09:39 schreef pmponer het volgende:
Ah jij woont dus vlakbijquote:Op donderdag 27 december 2018 12:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Gisteravond hier ook iemand die volgens mij niet kon wachten om zijn 200+ shots de lucht in te jagen.
ah dan kan ik het net niet zienquote:Op donderdag 27 december 2018 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hier Groningen
Hm Twente hier. Wordt um niet denk ikquote:Op donderdag 27 december 2018 13:08 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zou kunnen. Hier Groningen
Denk het ook niet neequote:Op donderdag 27 december 2018 13:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hm Twente hier. Wordt um niet denk ik
Ja vroeger toen ik een jaar of 14/15 was , 16 en ouder. Op het platteland ging dat prima.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef pmponer het volgende:
Zitten er hier ook nog carbid knallers uit het noorden?
Zo net even wat cat 1 gehaald voor de kinderen.
Op mijn werk werd ik vol ongeloof aangekeken dat mijn kinderen vuurwerk krijgen en mogen afsteken.
Die bakken de kinderen tussendoor kniepertjes.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
of van die flinter dunne koekjes maken
Ah ja kniepertjes, is ook zoquote:Op donderdag 27 december 2018 13:49 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die bakken de kinderen tussendoor kniepertjes.
Is een hele happening, erg leuk! Buren zorgen om 12 -13 uur voor soep. Echt onwijs ouderwets
Mijn zoon wordt over een weekje 8 jaar.quote:Op donderdag 27 december 2018 13:22 schreef pmponer het volgende:
Zitten er hier ook nog carbid knallers uit het noorden?
Zo net even wat cat 1 gehaald voor de kinderen.
Op mijn werk werd ik vol ongeloof aangekeken dat mijn kinderen vuurwerk krijgen en mogen afsteken.
Alvast gefeliciteerd! Hier lopen er 2, 8 en 10 jaar, en gaan nu voor hun 3e jaar zelf wat afsteken. Idd:quote:Op donderdag 27 december 2018 17:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Mijn zoon wordt over een weekje 8 jaar.
Die vraagt al maanden wanneer het oud op nieuw is.
Gewoon cat. voor de kleine meneer, veiligheidsbril en niks in de hand houden. Hij weet het ondertussen beter dan menig beschonken vuurwerkafsteker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |