abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zondag 23 december 2018 @ 08:05:33 #151
8781 crew  Frutsel
pi_183913009
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 01:54 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Al zou niemand meer illegaal stoken in NL komt zo'n verbod er toch wel. Genoeg mensen die last ervaren van bijvoorbeeld knalpotten.
Tegenwoordig ervaart een te grote groep mensen overal last van. Van de buren, van de hond, van zwarte piet, van rokers, van overvliegende vliegtuigen, van oma's, van spelende jeugd etc etc ga maar door.

In de afgelopen twintig jaar hebben we dr een grote groep jankerds zanikers zeikers huilers en klagers bij gekregen. Gewoon omdat het kan.

Denk alleen wel dat de overlast van het zware vuurwer, de vernielingen en het geweld tegen hulpverleners met bhv vuurwerk een grote oorzaak is.
  zondag 23 december 2018 @ 08:34:25 #152
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183913212
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 08:05 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Tegenwoordig ervaart een te grote groep mensen overal last van. Van de buren, van de hond, van zwarte piet, van rokers, van overvliegende vliegtuigen, van oma's, van spelende jeugd etc etc ga maar door.

In de afgelopen twintig jaar hebben we dr een grote groep jankerds zanikers zeikers huilers en klagers bij gekregen. Gewoon omdat het kan.

Denk alleen wel dat de overlast van het zware vuurwer, de vernielingen en het geweld tegen hulpverleners met bhv vuurwerk een grote oorzaak is.
Nogmaals als om middernacht een knal 100db of 110db is, zal iedereen een rotzorg zijn.
De vernielingen komen voor het overgrote deel niet illegaal vuurwerk maar vaker door brandstichting en vandalisme van aangeschoten jongeren. Bushokjes die zgn. worden opgeblazen door “lawinepijlen” is allang niet meer van deze tijd.
Ik meen dat er ongeveer net zoveel jongeren met een alcoholvergiftiging te maken hebben op oudjaarsavond dan dat er mensen komen bij de eerste hulp met verwondingen door vuurwerk.

Echter is en zal vuurwerk altijd ter discussie blijven staan. Ik zou zeggen geniet er nog maar van. Vanaf 2020 mag jouw gemeente bepalen of er vuurwerk afgestoken mag worden. Dat zal de middenstand leuk gaan vinden.
  Moderator zondag 23 december 2018 @ 08:37:03 #153
8781 crew  Frutsel
pi_183913236
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 08:34 schreef tja77 het volgende:

[..]

Nogmaals als om middernacht een knal 100db of 110db is, zal iedereen een rotzorg zijn.
De vernielingen komen voor het overgrote deel niet illegaal vuurwerk maar vaker door brandstichting en vandalisme van aangeschoten jongeren. Bushokjes die zgn. worden opgeblazen door “lawinepijlen” is allang niet meer van deze tijd.
Ik meen dat er ongeveer net zoveel jongeren met een alcoholvergiftiging te maken hebben op oudjaarsavond dan dat er mensen komen bij de eerste hulp met verwondingen door vuurwerk.

Echter is en zal vuurwerk altijd ter discussie blijven staan. Ik zou zeggen geniet er nog maar van. Vanaf 2020 mag jouw gemeente bepalen of er vuurwerk afgestoken mag worden. Dat zal de middenstand leuk gaan vinden.
Ongetwijfeld maar de groep klagers en zeikers stijgt ook.

En ja genieten zolang het nog kan want de uiteindelijk wordt heg toch wel verboten!!!
pi_183913379
quote:
1s.gif Op zondag 23 december 2018 08:37 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Ongetwijfeld maar de groep klagers en zeikers stijgt ook.

En ja genieten zolang het nog kan want de uiteindelijk wordt heg toch wel verboten!!!
Nein bitte!
pi_183913480
loco loco besteld

mooi bakje voor 18:00



[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2018 09:09:42 ]
pi_183913548
Nog 5 daagjes wanneer je het op mag halen
pi_183920387
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:36 schreef smegmanus het volgende:

[..]

Pangu Colorful City of de On The Beat (ook Pangu).
Ziet er erg goed uit. Jammer dat de dichtsbijzijnde winkel die het verkoopt een half uur rijden vanaf hier is (mits er geen file staat)

Nog alternatieven? Of zal ik toch maar weer voor de Transbomber gaan? _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Infection op 23-12-2018 15:45:31 ]
pi_183923280
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2018 15:21 schreef Infection het volgende:

[..]

Ziet er erg goed uit. Jammer dat de dichtsbijzijnde winkel die het verkoopt een half uur rijden vanaf hier is (mits er geen file staat)

Nog alternatieven? Of zal ik toch maar weer voor de Transbomber gaan? _O_
waar de fok woon jij?
pi_183935760
quote:
7s.gif Op zondag 23 december 2018 15:21 schreef Infection het volgende:

[..]

Ziet er erg goed uit. Jammer dat de dichtsbijzijnde winkel die het verkoopt een half uur rijden vanaf hier is (mits er geen file staat)

Nog alternatieven? Of zal ik toch maar weer voor de Transbomber gaan? _O_
Hoezo is dat jammer? Een halfuur rijden is toch niet zo ver? :?
pi_183944206
Ik heb op het laatste moment geen auto tot mij beschikking om even over de grens naar Duitsland te rijden, dus heb ik net vuurwerk besteld in Nederland...

Ik heb voor 100 euro aan kleine cakes (dus geen fonteinen) 200/500gr en wel totaal 17 stuks. Ik was best verbaasd. Nu ben ik gaan omrekenen als ik naar Duitsland was gegaan. Daar zou ik dan 29 cakes (200gr) hebben gehad :')

Verschil is dus iets minder dan 1.7x.

Verder lekker carbid schieten en genieten :)
In maart het 2e nieuwjaars feestje!
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 18:24:39 #162
8781 crew  Frutsel
  maandag 24 december 2018 @ 18:48:16 #163
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183945056
quote:
2s.gif Op maandag 24 december 2018 18:01 schreef Qunix het volgende:
Ik heb op het laatste moment geen auto tot mij beschikking om even over de grens naar Duitsland te rijden, dus heb ik net vuurwerk besteld in Nederland...

Ik heb voor 100 euro aan kleine cakes (dus geen fonteinen) 200/500gr en wel totaal 17 stuks. Ik was best verbaasd. Nu ben ik gaan omrekenen als ik naar Duitsland was gegaan. Daar zou ik dan 29 cakes (200gr) hebben gehad :')

Verschil is dus iets minder dan 1.7x.

Verder lekker carbid schieten en genieten :)
In maart het 2e nieuwjaars feestje!
Prijzen in Duitsland gaan elk jaar omhoog.
Als je in de buurt van de grensstreek woont is het nog wel lucratief om in Duitsland een aantal cakes op de kop te tikken.
Maar het prijsverschil wordt met het jaar kleiner.
  Moderator maandag 24 december 2018 @ 19:04:28 #164
8781 crew  Frutsel
pi_183945320
quote:
0s.gif Op maandag 24 december 2018 18:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Prijzen in Duitsland gaan elk jaar omhoog.
Als je in de buurt van de grensstreek woont is het nog wel lucratief om in Duitsland een aantal cakes op de kop te tikken.
Maar het prijsverschil wordt met het jaar kleiner.
Gebruikelijke cakes zoals alligator black ice en bugano vulkanen zijn al jaren prijsvast bij Lidl.

Geen idee hoe het bij de shops is
pi_183948404
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gebruikelijke cakes zoals alligator black ice en bugano vulkanen zijn al jaren prijsvast bij Lidl.
Dat.

¤3 voor een leuke 16 shots cake uit DE, of ¤10~15 voor minder shots hier.

En naast vuurwerk ook gelijk voltanken en drank en worst kopen.
  dinsdag 25 december 2018 @ 04:11:29 #166
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183952795
quote:
1s.gif Op maandag 24 december 2018 19:04 schreef Frutsel het volgende:

[..]

Gebruikelijke cakes zoals alligator black ice en bugano vulkanen zijn al jaren prijsvast bij Lidl.

Geen idee hoe het bij de shops is
Volgens mij zijn Aligator en Reno (ik kan me vergissen in de namen) gestegen van 3 naar 4 Euro.
Daarnaast zijn er in Nederland ook voldoende cakes in de aanbieding voor 3-5 Euro te verkrijgen.
  dinsdag 25 december 2018 @ 04:29:22 #167
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183952830
quote:
14s.gif Op maandag 24 december 2018 21:39 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dat.

¤3 voor een leuke 16 shots cake uit DE, of ¤10~15 voor minder shots hier.

En naast vuurwerk ook gelijk voltanken en drank en worst kopen.
Je moet gewoon zoeken....
Echter zijn er veel luie mensen die dat niet willen.

https://son.vuurwerktotaal.nl/pyro-mannschaft/eins-zwei-drei.html

https://son.vuurwerktotaa(...)rschon-ubertoll.html

https://www.vuurwerktoppe(...)uct/color-spectacle/

https://vuurwerk-oss.nl/artikel/hardcore-4cakes

Genoeg cakes te verkrijgen voor een paar Euro per cake. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de deals die je buiten het seizoen kunt sluiten.

Leuk die paar cakes uit Duitsland (Reno, Aligator en Bloody Mary) met 16 shots voor 4 Euro, maar kijk voor de grap eens hoeveel gram per shot ze hebben.
Hier in Nederland zie je cakes met 25 gram per tube, hoeveel is dat in Duitsland?

Ook is de diesel in Duitsland duurder dan in Nederland.
pi_183965053
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 december 2018 04:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je moet gewoon zoeken....
Echter zijn er veel luie mensen die dat niet willen.

https://son.vuurwerktotaal.nl/pyro-mannschaft/eins-zwei-drei.html

https://son.vuurwerktotaa(...)rschon-ubertoll.html

https://www.vuurwerktoppe(...)uct/color-spectacle/

https://vuurwerk-oss.nl/artikel/hardcore-4cakes

Genoeg cakes te verkrijgen voor een paar Euro per cake. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de deals die je buiten het seizoen kunt sluiten.

Leuk die paar cakes uit Duitsland (Reno, Aligator en Bloody Mary) met 16 shots voor 4 Euro, maar kijk voor de grap eens hoeveel gram per shot ze hebben.
Hier in Nederland zie je cakes met 25 gram per tube, hoeveel is dat in Duitsland?

Ook is de diesel in Duitsland duurder dan in Nederland.
Al die cakes die jij aan geeft hebben geen 25 gram per schot. Maar de regels in Duitsland zijn het zelfde op de pijlen en fonteinen na. Dus je komt genoeg cakes in Duitsland tegen die 25 gram per schot hebben. Prijzen zijn ook al jaren redelijk stabiel. Ik zelf maak geen gebruik van de freakacties in Nederland. Geen zin om midden in de nacht me vuurwerk op te halen. Dan is Duitsland een perfect alternatief en ik rij op benzine. Vroeger kon je als je een beetje wist waar je moest zijn ook makkelijk aan prof vuurwerk komen in Duitsland.
  dinsdag 25 december 2018 @ 19:29:43 #170
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_183965452
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 18:59 schreef ipa84 het volgende:

[..]

Al die cakes die jij aan geeft hebben geen 25 gram per schot. Maar de regels in Duitsland zijn het zelfde op de pijlen en fonteinen na. Dus je komt genoeg cakes in Duitsland tegen die 25 gram per schot hebben. Prijzen zijn ook al jaren redelijk stabiel. Ik zelf maak geen gebruik van de freakacties in Nederland. Geen zin om midden in de nacht me vuurwerk op te halen. Dan is Duitsland een perfect alternatief en ik rij op benzine. Vroeger kon je als je een beetje wist waar je moest zijn ook makkelijk aan prof vuurwerk komen in Duitsland.
Waar zeg ik dat de cakes die ik post 25 gram per tube hebben?
Het zijn alternatieven voor de Aligator, Reno, Bloody Mary e.d. Budgetcakes met een relatief kleine hoeveelheid kruit per shot.
Genoeg cakes die 25 gram per tube hebben in Duitsland? Vast wel, maar wat kosten die dan, en waarom staan die niet in de folders van de Lidl en Aldi? De folders die ik gezien heb, laten vooral cakes zien van 10-15 gram per tube. De boeketten van de Duitse cakes zijn gewoon een stuk minder dan die van de Nederlandse.
Maar als je het tegendeel kunt laten zien, graag.
pi_183965591
Vraagje.Laatst zei de vuurwerkhandelaar tegen mij dathet vuurwerk bij de lidl en aldi in Duitsland veel lichter is dan het vuurwerk hier.Klopt dit?
pi_183966175
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 december 2018 19:29 schreef tja77 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dat de cakes die ik post 25 gram per tube hebben?
Het zijn alternatieven voor de Aligator, Reno, Bloody Mary e.d. Budgetcakes met een relatief kleine hoeveelheid kruit per shot.
Genoeg cakes die 25 gram per tube hebben in Duitsland? Vast wel, maar wat kosten die dan, en waarom staan die niet in de folders van de Lidl en Aldi? De folders die ik gezien heb, laten vooral cakes zien van 10-15 gram per tube. De boeketten van de Duitse cakes zijn gewoon een stuk minder dan die van de Nederlandse.
Maar als je het tegendeel kunt laten zien, graag.
Genoeg cakes van Jorge, Nico en Funke die tot de max gaan. Ik haal bij de supers alleen de bugano fonteinen. De rest haal ik gewoon bij Duitse vuurwerk winkels. Volgens mij heeft Lidl wel 2 weco cakes rond de 25 gram per shot zitten. Dr. Jekyll en Mr. hyde beide 20 euro en rond de 20 gram per shot. Plus zoveel zijn er in Nederland ook niet tot de max gevuld hoor die worden ook steeds schaarse. Maar zo volg ik het Nederlandse vuurwerk ook niet.
pi_183980042
El Presidente, Miami Sunset en Coco Confession nog even toegevoegd :') GP it is.
  Moderator woensdag 26 december 2018 @ 16:54:24 #174
8781 crew  Frutsel
pi_183983420
Ik nog even toegevoegd de skyline on fire, 2x some like it hot en 400 thunderkings
  woensdag 26 december 2018 @ 20:37:02 #175
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_183986988
is dat export feuerwerk niet gewoon relabled lidl/alid.de spul?
https://www.exportvuurwerk.nl

en stel je hebt een budgetje van 50-75 euro, wat kan je dan het best halen wanneer je het meest van cakes houdt? Of is het niet zo simpel

[ Bericht 39% gewijzigd door pmponer op 26-12-2018 20:57:06 ]
Drop you like an ill, bad habit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')